Op basis van 959 geverifieerde beoordelingen

4,0 / 5
4,1 Hygiëne kamer
4,2 Service & personeel
4,0 Comfort kamer
3,7 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 6 nov. 2023
Wij hebben specifiek gezocht naar een verblijf met ontbijt. Door werken in het gebouw, bleek er tijdens ons verblijf geen ontbijt te zijn. Het werd opgevangen door een zakje met een muffin en een watertje dat je kon meenemen naar je kamer, wat voor mij onvoldoende was. Ik eet ook niet graag op mijn bed. Iedereen was heel vriendelijk maar in New Jersey zou er ten allen tijde toch minstens 1 iemand achter de receptie moeten staan die Engels spreekt/verstaat. De kamer was prachtig en proper maar er is geen service zoals bedden opmaken, handdoeken wisselen... niet erg voor mij, maar zou wel eerlijk moeten vermeld zijn. Ook de beloofde/omschreven magnetron en koelkast was niet aanwezig. De ligging was goed, restaurants in de buurt, Walmart in op wandelafstand en bus 320 naar Manhattan voor de deur. Heen en terugrit €8.5
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 23 apr. 2024
Excellent. Worth more than what I paid. Only complaint is about the doors they bang shut the door closer too strong.
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 22 apr. 2024
There was an issue with my reservation, but I was given the runaround by staff. No one got back to me.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 22 apr. 2024
Great
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 21 apr. 2024
We like the property and the area that it's located. Our family have easy and convenient access to all our needs. Food, activity and quiet neighborhood.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 20 apr. 2024
Great staff and the breakfast ladies were pretty friendly
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 20 apr. 2024
Good area
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 16 apr. 2024
Good location
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 14 apr. 2024
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 14 apr. 2024
Lors de la première journée d’hébergement, j’ai dû changer de chambre à cause de la présence d’un rongeur dans ma chambre et on ne m’a offert aucune compensation. Est-ce normal?
Opmerking van Hotelbeheer
15 apr. 2024 door Linda Hotelbeheer
We are very sorry about your recent experience during your stay. Hotel is working hard to try and resolve this matter. Thank you for feedback and hope to make it better in the future for you. Please contact me to make it better. Thank you, Linda Sales Manager