Uitzicht op strand/zee

Beoordelingen van AYANA Resort Bali

5 out of 5
AYANA Resort Bali
Jl. Karang Mas Sejahtera, Jimbaran, Bali

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 749 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 176 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 47 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 1001 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super locatie en super verzorgd en een super verzorging, zeer good
5 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooi resort maar afgelegen
prachtig resort met allle voorzieningen. fantastisch om een paar dagen te relaxen maar als je van avontuur houdt en meer wilt meemaken is kuta of seminyak meer geschikt. De rock bar is prachtig om bij zonsondergang naartoe te gaan maar wat op zondag nog veel leuker is om met de taxi naar single finn beachclub te gaan in Uluwata. Hele relaxte sfeer. Verder zeker een keer bij de infinity pool naast de rockbar gaan liggen. prachtig uitzicht over zee en fantastische persoonlijke verzorging van het personeel.

8/10 – Goed

Jonathan, Amstelveen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtige locatie, maar kamers zijn niet bijzonder groot en de restaurants zijn enorm overpriced

10/10 – Uitstekend

MJ

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely resort
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

maria

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful resort. Great dining options. Outstanding customer service.
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Helen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Every single thing here (apart from the over crowded Rock Bar) was just gorgeous. Annie at reception and Sassi by the pool deserve a very special mention (forgive the spelling of their names) - it felt like a wonderful dream to be able to stay here!
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Alice

3 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Aaron

1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

koji

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

HSIAO WEI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Gang A

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
아름다운 락바
락바가는 길은 너무 아름다워요. 조식가격은 다소 빘요.
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Makiko

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
想像通りの5つ星
初めての滞在です。何をとっても素晴らしくて完璧でした。たくさんの言語を話すスタッフが大勢いて安心です。 ファミリーが多い気がしたので、ゆっくり大人のバカンスなら、ヴィラにするかヌサドゥア方面の方がいいのかもしれませんね。 スパに関しては、少し期待ハズレでした。 レストラン、ロックバー、プール、ビーチ、どれも素晴らしいです。
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

Kimmy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
どこの化粧室も、清掃が行き渡り、とても清潔で快適でした。
4 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋もすごくきれいでした!が、シャワーの温度がなかなか調整できにくく、ぬるい。室内温度も寒かったです!それ以外はスタッフも施設も素晴らしいです!また泊まりたいです。
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの対応が良かった、
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
한국인을 비롯하여 동양인 관광객이 매우 많으며, 중국인 단체 관광객들이 버스에서 내려 사진만 찍고 돌아갈 정도로 리조트 경치가 좋았음. 리조트 내 다양한 수영장을 이용할 수 있어 아이들이 지겨워하지 않았으며, 특히 KUBU Beach와 Rock Bar 옆의 성인 전용 수영장은 인생샷을 남기기에 부족함이 없음. 객실간 방음이 잘 안되는 것은 단점.
4 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Ho Ka

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comments
枕頭和床墊太軟,其他都很好
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
流石に一流ホテルでした。素晴らしかったです。日本から来た親戚も大変満足でした。 これだけの施設である程度高いのは致し方がないですね。
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

中華好き, TOKYO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
宿泊施設も清潔で気持ちの良い部屋、従業員の顧客対応もフレンドリーで素晴らしい、教育も徹底しているなと感じる。言うことなしです。
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Ju Chul

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
뷰가 좋아서 발리가면 늘 가는 호텔중에 하나예용~ 수영장도 너무 좋고 음식도 맛있어요~ 체크인,아웃할때 사람이 너무 많은거 빼곤 괜찮아요~
3 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Henry

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay away
By far the worst resort I've ever been to. Outdated rooms, overcrowded facilities, and VERY spotty room cleaning. I was horrified to see a used razor as part of the amenities kit and when I brought it up to the front desk's attention they refused to admit guilt (saying it was a supplier issue) and on top of that had to demand compensation. Seriously? Any other 5-star resort would immediately apologize first and at least offer a free breakfast voucher for the trouble. Not here. Bali is known for its amazing resorts and service. If you're spending that kind of money anyway, you have tons of better and friendlier options.
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

YUMI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Wonkeun

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Dong Il

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Kyeongwon

2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is beautiful, our ocean delux room was very spacious and tastefully decorated with lovely views over the lucious grounds and out to sea. Staff are extremely attentive and polite. There are about 18 restaurants all of which serve very nice food - Sami was my favourite. Also the ocean rock bar is a must with great cocktails especially around sunset. One negative though - there are a swathe of camera wielding tourists who are brought in before sunset - they are supposed to stay in certain areas which are cordoned off but they manage to avoid these. Very distracting for the guests I thought.
7 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s a resort that makes you feel at home. The staff is exceptional and goes above and beyond.
3 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful property. They have shuttles to transport guests to all different parts of the resort. Bedrooms are very clean, spacious, great amenities. The Rock Bar is a highlight, best view for the sunset. In the overall; this hotel is highly recommended
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Brad, Vancouver

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ayana Resort is unlike any other hotel in Bali. Yes, it can be a little pricey upon booking, however your really paying for the amenities, service and restaurants available at the resort. I could talk for hours on how good the resort is, but all I will say is that the staff truly completed the experience for us!! They were absolutely lovely and were always trying to make our stay special. The food was fantastic and the pools were divine!!!! We will now be making this a bi-yearly trip. We absolutely loved it!!!!!!
8 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

JUNGEUN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
최고의 휴양을 맛봤어요 브라이빗 비치도 너무 좋앗고, 원숭이도 잇고 ㅎㄹ
3 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Hiroshi

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
トイレが水漏れし不衛生、壁が薄く両隣りの騒音が不快だった。見た目は良いが、金額に見合っていない。スタッフのサービスは◎。
4 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Too expensive otherwise very nice:) Too expensive otherwise very nice:)
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Stefan op 4 nov 2019
Dear Valued Guest, Thank you in advance for your time and consideration regarding this very refreshing review. You were able to capture the true essence of AYANA in these kind words, and we do appreciate the time you spent to describe your personal experience while staying with us recently. Thank you for being such a supportive member of the AYANA family! Warm regards, Stefan Fuchs General Manager

10/10 – Uitstekend

c

Positief: Netheid, personeel en service
リゾート感があり、かつ清潔で 最高のホテルでした。
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Jenny, New York City

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is great! You can swim in the infinity pool with the view of Rock Beach. The staff is friendly and helpful. The breakfast was amazing!
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Stefan op 4 nov 2019
Dear Jenny, Thank you for sharing your personal review and thoughtful feedback about your recent stay with us along Jimbaran’s ‘Golden Mile.’ We were delighted to read about how much you enjoyed your well-deserved holiday in paradise, and can certainly relate to the many wonderful moments you created while dining at our signature restaurants, swimming in the resort’s designer pools, and feeling genuinely cared for by our hospitality team. Please note that the time it took to write and share this review was well worth it as we have shared your kind words with the related departments who are thrilled to know how much you care about AYANA Resort and Spa, BALI. Warm regards, Stefan Fuchs General Manager

6/10 – Redelijk

TING-CHIAO

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Stefan op 4 nov 2019
Dear TING-CHIAO Thank you very much for your review after staying at our resort. We look forward to welcome you back at our resort on your future visit to Bali. Warm regards, Stefan Fuchs General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
バリらしい滞在でした!
ホテルは、毎日綺麗に掃除され気持ち良く、プールサイドもレストランスタッフも大変フレンドリーで気持ち良く滞在できました。 また、利用したい。
5 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Woo-young

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
좋은 리조트 입니다
직원들이 굉장히 친절함 객실은 다소 오래되었으나 관리가 잘 되어 있음 리조트 내 경관이 잘 되어 있고 식당들 분위기가 좋은 한가지 문제는 화장실 변기에 휴지 밖에 넣지 않았으나 막힘
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

MIKI, 東京

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
リゾート内だけで、食事、プール、リラックスできる選択肢がたくさんあり、大変満足のいく休暇になりました。
4 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Stefan op 28 okt 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for your review after staying at our resort. We look forward to welcome you back at our resort on your future visit to Bali. Warm regards, Stefan Fuchs General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
豪華な内装と行き届いた清掃、気持ちよく過ごすことができました。クラシックな雰囲気の中に木々や花が豊かに生息していて非常に素敵でした
3 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
従業員は親切で挨拶もしっかり
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Kumiko

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
再訪したいホテルです。
ホテルのクオリティ、スタッフの方々の対応、清潔感、全てにおいて大変満足感のある滞在となりました。 各所に日本語の表記が有りますし、スタッフの方々も日本語が分かる方が多いので、日本人には快適なホテルだと思います。
ロックバーにて
3 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Stefan op 24 okt 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for your review after staying at our resort. We look forward to welcome you back at our resort on your future visit to Bali. Warm regards, Stefan Fuchs General Manager

6/10 – Redelijk

KENTARO

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
費用について
インクルードされているサービスが少なく、宿泊代以外に費用がかかる。しかもそのサービスが高いのでオススメできない。
3 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Stefan op 21 okt 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for your review after staying at our resort. We look forward to welcome you back at our resort on your future visit to Bali. Warm regards, Stefan Fuchs General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pros: Ayana is stunning, perfectly manicured and the views are incredible. The staff are friendly, helpful and always greet you as you pass them. We stayed in a deluxe ocean view room. Balcony had a day bed which was perfect for watching the sunset. Truly 5 stars. Highly recommend having dinner at Rock Bar, i cannot describe how amazing it is, the food, the venue, the service, the cocktails and music. It was one of the best experiences I had in Bali. Cons: This is a 5* resort, everything from average tasting coffee, Bintang beer to womens’ sanitary items are heavily inflated. Secondly - it has nothing to do with the hotel, but really ruined this experience for us and I think it’s important to note if you’re thinking of staying here - we won’t be staying here again. There’s a large certain demographic of people that spend hours taking pictures in the pool or asking staff to take pictures of them (for a good hour) at Kubu beach club (Ayana’s private beach). This kills the atmosphere as the rest of the guests would like to enjoy the facilities without having to move out of the way for other guests spending hours taking selfies. Finally, I went to use the pool bathrooms (Female) some other guests were disgusting. Peeing with the door open and leaving the seat and floor full of their urine was disgusting, especially as they knew I was waiting to use the toilet. Again not the resorts fault, but it’s that demographic I mentioned earlier.
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Stefan op 21 okt 2019
Dear Valued Guest, Thank you for choosing AYANA Resort and Spa, BALI as your holiday destination in Bali. We were delighted to read about how much you enjoyed your well-deserved holiday in paradise, I appreciate your recognition of the unique beauty of our resort and can certainly relate to the many wonderful moments you created while dining at our signature restaurants, swimming in the resort’s designer pools, and feeling genuinely cared for by our hospitality team. Although we aim for excellence at all times, there are certain factors that can be out of our control. Regarding your experience, I do understand your frustration and the AYANA family takes your comments to heart. I will share your feedback with the related departments, so that experiences such as these can be minimized in the future. Thank you again for taking the time to share your feedback with us. We do hope to see you back here soon. Warm regards, Stefan Fuchs General Manager