Op basis van 121 geverifieerde beoordelingen

3,8 / 5
90% van onze gasten beveelt dit aan
4,0 Hygiëne kamer
3,9 Service & personeel
3,7 Comfort kamer
3,7 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door RAM

Would stay here again

Geplaatst op 21 mrt. 2016 op Hotels
Good, simple hotel. Breakfast fine, no restaurant for dinner but two shopping centers at walking distance with good food and enough choice.
3 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Huntsville

Geplaatst op 8 mrt. 2024
THE BEDS ARE VERY HARD AND HARD TO SLEEP IN IT HURTS MY BODY
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 22 dec. 2023 op Hotels
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 25 jul. 2023 op Hotels
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 19 mei 2023 op Hotels
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 31 okt. 2022 op Hotels
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 4 aug. 2022
Opmerking van Hotelbeheer
8 aug. 2022 door Samkelo MboweniHotelbeheer
Dear Marian, Thank you for the great review of our hotel! We appreciate the time you took to rate us. We hope to see you again soon. Sincerely
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 11 jul. 2022 op Hotels
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 29 mei 2022 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
10 jun. 2022 door EvahHotelbeheer
Dear Grant Thank you for the great rating of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Evah Khumalo Hotel Manager
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Disappointed

Geplaatst op 28 dec. 2021 op Hotels
The Manager on Duty was friendly, but the rooms were very disappointing. They looked nothing like pictures online. We had no bath towels and had to ask for them and the toilet seat in one room was broken. The body wash and shampoo was empty. The breakfast was great, (the best part of the stay) sadly will not be going to the Mecure again
Opmerking van Hotelbeheer
4 jan. 2022 door EvahHotelbeheer
Dear Jacintha, We have read your comments on the room we have accommodated you in and sincerely regret your disappointment on the room. Thank you again for your visit and constructive critics, our primary goal being to assure our guests feel comfortable and fully enjoy their visits, we are eager to regain your confidence during another occasion if you gave us that chance. Sincerely Evah Khumalo Hotel Manager