Saik
Pension met een koffiebar/café, op enkele stappen van Myoryuji-tempel
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Saik





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Traditionele vierpersoonskamer, niet-roken, privébadkamer laden

Traditionele vierpersoonskamer, niet-roken, privébadkamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een regendouchekop
Alle foto's voor Traditionele kamer, 1 slaapkamer, niet-roken, privébadkamer laden

Traditionele kamer, 1 slaapkamer, niet-roken, privébadkamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe kamer, meerdere bedden, en-suite badkamer, uitzicht op binnenplaats laden

Deluxe kamer, meerdere bedden, en-suite badkamer, uitzicht op binnenplaats
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Superior kamer, meerdere bedden, en-suite badkamer laden

Superior kamer, meerdere bedden, en-suite badkamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Saik Garden View Deluxe Room laden

Saik Garden View Deluxe Room
Saik Japanese Style Deluxe Room
Saik Garden View Room
Saik Japanese Style Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2 Chome-3-10 Nomachi, Kanazawa, Ishikawa, 921-8031
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

SOKI KANAZAWA
SOKI KANAZAWA
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 803 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 500 per persoon, per nacht afhankelijk van het kamertarief per nacht. Boekingen van minder dan JPY 5000 excl. btw per persoon, per nacht zijn vrijgesteld van deze belasting. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Huren op lange termijn is mogelijk.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd.
Accommodatie ook bekend onder de naam
SAIK Guesthouse Kanazawa
SAIK Guesthouse
SAIK Kanazawa
SAIK Kanazawa
SAIK Guesthouse
SAIK Guesthouse Kanazawa
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Saik
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Martin
Reisde met familie
9 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martin
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Jeongik
8 jan 2025
Jeongik
5 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
HISAKO
Reisde met een groep
2 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
また泊まりたい


HISAKO
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
TADASHI
16 sep 2024
Positief: Netheid
TADASHI
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Anderson
2 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anderson
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Sheila
26 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sheila
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Sebastian
Reisde met een groep
12 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sebastian
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Daigo
5 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daigo
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Pascal
Reisde met familie
21 apr 2024
Pascal
4 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Christi
Reisde met een groep
12 jan 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Christi
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
梓
10 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
梓
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Tatjana
Reisde met een groep
3 jul 2023
Positief: Personeel en service
Tatjana
2 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Susan E
Reisde met familie
19 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great find
Susan E
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Avery
8 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Avery
3 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
chiharu
Reisde met familie
30 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
chiharu
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
たえ
16 apr 2023
Positief: Netheid
たえ
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Yoshifumi
Reisde met familie
30 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yoshifumi
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
18 dec 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
13 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
24 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
FUMIYA
16 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
FUMIYA
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
22 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Hotels in Dinkelsbühl
- Charmant huis aan de rand van het water 🌲🦆🦋🐟 La Roche en Ardenne België
- Fauno Urban Resort
- NH Berlin Kurfürstendamm
- Tong Tong Petit Hotel
- Onyado Nono Nara Natural Hot Spring
- Side Breeze Hotel - All Inclusive
- Hotel Roma Reial
- Iberostar-hotels in Amsterdam
- The Mill Resort & Suites
- Hotel Meerkerk
- Mandilada Villas
- Renaissance Columbus Downtown Hotel
- Appartementen Kreta
- BIO Hotel - Hotel Quinta da Serra
- L'Amandola Villa - Agriturismo
- Hotels in Hørsholm
- Hotel Riu Concordia
- Hotel Apollon
- H10 Roma Città
- Spa & Wellness hotels in Porto
- Hotel Okura JR Huis Ten Bosch
- Vakantieparken Gemeente Waddinxveen
Activiteiten