2/10 – Ontzettend slecht
Petra, Amsterdam
1 nov 2010
Negatief: Personeel en service
Kathmandu Guesthouse, beroerde service
Het hotel was comfortabel, gelegen in een leuke buurt op korte afstand van bezienswaardigheden en de tuin is een aanrader. De prijs-kwaliteit verhouding in het algemeen is matig. Voor hetzelfde geld is een betere kamer verkrijgbaar op een vergelijkbare locatie.
Het vervelende aan het hotel was de service. Bij aankomst bleek het hotel overboekt. Niet alleen voor ons, maar ook voor 12 andere personen. Tijdens ons verblijf bleek dit elke dag hetzelfde liedje. De staf deed behulpzaam en bleef vriendelijk, maar beloofde van alles om dit vervolgens niet na te komen of beloofde dit aan andere gasten. De kwaliteit van de kamer kwam niet overeen met de boeking, boekingen waren zoekgeraakt en de wachtrij voor de receptie was enorm lang, varierend van een wachttijd van een kwartier tot een half uur. Aanvullend was het internet niet gratis in het hotel, terwijl dit in alle omliggende hotels wel zo was. De taxi's ter plekke hadden een vaste prijs die bijna twee keer zo hoog was als dertig meter verderop. Tot slot was de wasservice van het hotel bespottelijk duur: drie maal de prijs van de wasserette om de hoek die twee maal zo snel was. Kortom, leuke locatie en tuin, maar een verschrikkelijke service. Zeker geen aanrader.