Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van D-Hotel

4 out of 5
D-Hotel
Abdijmolenweg 1, Marke, Kortrijk

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 21 van 125 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 63 van 125 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 23 van 125 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 125 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 125 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very bad hotel - the boss is unfriendly
One my worse night in a hotel ever. The boss is totally unfriendly. He tried to steal us during the checkout. He was asking 5,90€ for the tourist tax instead of 3,72€ as described in the booking confirmation. When I told him it was not correct, he insulted me. I was chocked. I travel a lot but never had such a behaviour by the boss of a hotel. Additionally, the room was not proper. there was a lot of dust on the walls. It smelled very strongly of cigarettes in the hallway and room. It is not possible to open the windows for ventilation. The air conditioning didn’t work properly and did so much noise. No door or separation for the toilets: not very romantic if you are 2... the toilet was clogged and nothing to unclog ... really disgusting! We didn’t sleep good. For breakfast, there were cereals which were already on the buffet the day before and were therefore unfit for consumption for sure during Covid... I strongly recommend TO NOT BOOK this hotel which does not have the quality of a 4 stars. I will also file a complaint for the boss's behavior which is totally unacceptable. All my colleagues are informed and will never come back there.
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Sanne op 2 jan 2021
Dear Sir We offer you our sincerest apologies for the this mistake. The city has updated the tourist tax, but this has not been updated on Expedia yet. The receptionist who was responsible for your checkout, did not know this. It is true that we have had some troubles with customers who smoked in our rooms. We are extremely unhappy that we could not erase the smell. As for the sanitary facilities, this is a choice which was made during the designing process of the rooms. All our rooms have a similar infrastructure, which can be seen on numerous pictures. We are sorry for this unhappy encounter and hope that you are able to sympathize with us during these difficult times. Once again, our apologies. Wishing you a happy 2021 D-hotel Team

10/10 – Uitstekend

Wim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Mooi hotel met grote parking. Kamers zijn proper maar hier en daar mogen wat vernieuwingswerken worden uitgevoerd. Minpunt is dat je er niet kan eten.
1 nacht verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Bedenkelijk
Zie papieren versie die nagelaten is op de kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Christiaan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
doe zo voort !!!!!
we vonden het super , we waren op verkenning gekomen om eind augustus met 18 vrouwen met vaart een fietstweedaagse te rijden vanuit Zele-Heikant , ideaal met een knooppunt aan jullie Hotel ! rustig gelegen ,super vriendelijk ! ruim en knap
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van chloe op 28 jun 2019
Bedankt voor de fijne reactie. Wij kijken er naar uit om jullie terug te mogen ontvangen bij ons.

6/10 – Redelijk

Ronald

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Geen wellness ervaring voor een Wellness hotel.
Het is een mooi modern hotel maar voor een wellness hotel verwacht ik ook een flesje water op de kamer en een pen om het beoordelingsformulier dat je bij check in krijgt ook daadwerkelijk kunt invullen. Een goed bed maar in het algemeen niet een super ervaring.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van receptie op 28 jun 2019
Hartelijk bedankt voor de feedback, wij zullen deze zeker opnemen en behandelen.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geen Privacy en slechte condities
Het lijkt wel een bunker . Receptie onvriendelijk en niet bekwaam. Op de wc heb je geen privacy ze kunnen je zo zien zitten als ze op bed liggen of in de kamer zijn. Douchekop was helemaal vol Kalk dat het te smerig was om te gebruiken. Klacht werd niets aan gedaan . Gordijnen zijn gescheurd . ramen kunnen niet open.Van pure ellende dag eerder uitgescheckt maar geen restitutie gehad alleen aanbieding van een tegoedbon voor de welness . Voor deze prijs zou ik zeker hier niet boeken. Ik raad deze accomodatie zeker af.
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van receptie op 28 jun 2019
Spijtig dit te vernemen omwille van het feit dat uw klacht zeker werd behandeld en opgelost werd. U bent vertrokken omwille van privéredenen, gelieve steeds correcte informatie te verschaffen.

8/10 – Goed

Cees

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Redelijk. Kies iets anders als er elders plaats is
Goede Receptie Onderhoud kan beter, tapijt in trieste staat op 1e verdieping vlekken en rafels Klacht over bedieningshandel douche bekend, douchebodem spekglad door materiaal gebruik Wasbak sifon loopt niet door, na douchen natte boel Parkeerplaatsen niet in overeenstemming met aantal kamers, is toch een vereiste zeker als je naast hotelgasten ook nog ander diensten aanbiedt Ik zou zeggen slaap is een nachtje bij van der Valk en vergelijk dit met je eigen standaard en de verbeterpunten volgen vanzelf! Zeker gezien her prijsniveau en het ontbreken van een restaurant intern.
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

droogmans

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goede ligging en proper
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van d-hotel op 3 mei 2019
Bedankt voor je rating!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van d-hotel op 8 apr 2019
Thank you!

8/10 – Goed

Johan

Prima verblijf, hartelijke ontvangst.
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van d-hotel op 3 mei 2019
Dankje voor uw rating!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lijkt mevprima hotel maar verblijf tekort voor beoordeling
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van d-hotel op 8 apr 2019
Thank you!

8/10 – Goed

Gwen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Design in historische context
Comfortabel verblijf in bijzonder hotel met uitermate vriendelijke en servicegerichte staf
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van d-hotel op 3 mei 2019
Hartelijk bedankt voor het fijne commentaar.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
praktisch
aangezien wij uit regio antwerpen komen en de uitstap van Neos Marke aan de Hellestraat en spinnerstraat vertrekt om 07.00 uur is de ligging bijzonder goed en hebben wij een vroege rit van 120km niet nodig.
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van d-hotel op 30 apr 2019
Bedankt!

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Valt tegen
Hotel ziet er op het eerste gezicht heel hip en gelikt uit, maar ik vond het heel erg tegenvallen. Wij zaten aan het einde van een heel donkere gang waar we onze telefoon moesten gebruiken voor wat licht. Totaal geen privacy op de badkamer de douche veroorzaakte wateroverlast in de badkamer. Geen raam of zo die we open konden zetten en de kussens waren erg hard vind dat hier best nog een zachter kussen mocht liggen. Het ergste was het ontbijt voor 17,50€ was het gewoon slecht. Vleeswaren niet te eten de broodjes goedkoop en slecht
1 nacht verbleven in april 2018
Reactie van d-hotel op 8 apr 2019
Jammer van uw verblijf.

8/10 – Goed

Claude

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
Nice hotel
1 nacht verbleven in november 2017
Reactie van d-hotel op 8 apr 2019
Thank you!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel near Kortrijk.
It was a nice hotel Room is clean. It was just for one night on the way back home: this was just fine.
1 nacht verbleven in september 2017
Reactie van d-hotel op 8 apr 2019
Thank you!

10/10 – Uitstekend

karin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van d-hotel op 8 apr 2019
Thank you!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van d-hotel op 8 apr 2019
Thank you!

2/10 – Ontzettend slecht

Valérie, Hasselt

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Designhotel aan grondige renovatie toe
Het was een enorm teleurstellend bezoek aan dit volgens de website designhotel. We waren de enige hotelasten. De kamer was onafgewerkt, vuil, quasi geen voorzieningen, na verzoek kregen we grauwe badjassen, geen minibar. We konden niets eten hoewel er een bistro vermeld staat op de site. De wellness was bijzonder donker, met reden wellicht. Het buitenzwembad was onverzorgd. Een man die aan het hotel woonde was er aan 't zwemmen. De bar was onbemand. Geen teken van leven in het hotel. Oud, onverzorgd en geenszins was te verwachten is als je de site raadpleegt. Geen aanrader!

6/10 – Redelijk

Sebastiaan, Oosterbeek

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Saai hotel
Hotel was teleurstelling. Er stond dat er een zwembad aanwezig was, maar deze is uitsluitend tussen 14.00 en 18.00 uur geopend. Ook is het restaurant alleen in het weekend geopend.. Het hotel ligt in een zeer saaie buurt en heeft totaal geen sweer. Het lijkt wel een bunker.

4/10 – Matig

Not Provided, Huldenberg

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Men is tevreden met klant die niet meer terug wil
Ontvangst/verwelkoming was pover. Kaart van de kamer werkte niet meteen. Onze badjassen en extra handdoeken voor de wellness lagen niet op de kamer. Wellnessruimte is een zwarte bunker: er is slechts een buitenterras van 2 x 5 m . Geen scrubzout, geen opgietsessies. De wellness gaat vrij laat open. Bij sluitingstijd van de wellness wordt heel abrupt op een uiterst onaangename manier een einde gemaakt aan het relaxen. Wij hadden veel beter verwacht dan dit. Spijtig, want het is een toplocatie! Iets meer customer experience denken kan een wereld van verschil maken! Het lijkt alsof men hier tevreden is met mensen die niet meer terug willen komen. Onbegrijpelijk.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Ligging vlak bij Expo complex!!
De ligging van het hotel is geweldig. Vlak bij Expo en centrum Kortrijk

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Prima hotel
Prima hotel

8/10 – Goed

Jean, Haarlem

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer mooi design hotel
Hotel personeel iets onervaren, wel aardig en behulpzaam.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

best ok
ontbijt ok , kamerinrichting is strak , onpersoonlijk , geschikt voor één nacht , voor een lang verblijf zouden we dit nooit boeken

6/10 – Redelijk

hans

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Modern en net hotel
Prima kamer met goed bed. Ondanks dat de keuken op zondagavond dicht was, er was alleen een kok voor een reservering groep van 10 pers. , dankzij vriendelijk personeel en coulance van de kok toch een lekkere maaltijd gekregen ! Pluim hiervoor !

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
geen spa hotel
Zeer net en sjiek hotel, maar geen aanrader als je gaat omwile van spa. Sauna apart te betalen en zeer beperkt open. Massages waren niet beschikbaar, zwembad was dicht, bistro was gesloten. Ipv verwen-2daagse heb ik er dan maar een stads-uitstapje van gemaakt, maar dan was een hotel in centrum kortrijk wel praktischer geweest...

6/10 – Redelijk

Wietze, Lochem

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Designhotel, voor de minimalisten onder ons.
Leuk design-hotel, minimalistisch, koel ingericht. Weinig high-tech, helaas niet overal strak uitgevoerd. Vreemde en ongemakkelijke indeling van ontbijtruimte en helaas was het restaurant gesloten(al enige tijd).De buitenkant van het hotel is echter wonderschoon.

8/10 – Goed

Julia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel om 1 nacht te overnachten
Als je niet de stad Kortrijk wil bezoeken is dit een prima hotel. Mooie spa.
Reactie van d-hotel op 8 apr 2019
Thank you!

8/10 – Goed

Jacob, Twijzel, Fryslân

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
D-Hotel Kortrijk, super voor een goede nachtrust
Interessant hotel met een avontuurlijke indeling, comfortabele kamers en een zeer goed bed. Een pluspunt is het streven naar minimaal energieverbruik en lage milieubelasting. De kamers zijn bovendien erg stil, hetgeen aangenaam is voor de vermoeide reiziger. De spijskaart voor het diner zou iets uitgebreider mogen met wat zachtere prijzen.

8/10 – Goed

David

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Interesting Bathroom Toilet on display to all in room!! Awful lighting-Too bright. Great breakfast. No food available for rest of day!! 5 mins drive to city centre and XPO. Good internet and lots of British TV programs
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Giovanni

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van d-hotel op 25 okt 2023
Thank you for this great feedback!

2/10 – Ontzettend slecht

Adam

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Marie op 6 sep 2023
Kunt u ons dit toelichten?Wanneer u uitcheckte hebben wij nochtans vernomen van u dat alles in orde was en u niets van opmerkingen gaf aan ons.Met achteraf een recensie te plaatsen kunnen wij niets meer voor u doen. D-hotel

2/10 – Ontzettend slecht

Suzanne

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Char op 12 jun 2023
Beste Suzanne,Bedankt voor uw beoordeling. Kunt u dit even toelichten? We vinden het jammer om uw review te lezen aangezien we u een volledig gratis upgrade gegevens hebben naar één van onze 3 suites. Na het zien van 5 verschillende kamers was u akkoord met de suite. U kreeg ook een gratis ontbijt van ons omdat er volgens u veel niet in orde was.

8/10 – Goed

Alexandre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superbe Hotel mais erreur de lit.
L'hotel est bien, dommage 4/5 Réservation sur le site d'un grand lit double, on ce retrouve avec deux lits 90cm ...
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Team D-hotel op 3 mei 2023
Nous vous remercions pour vos commentaires.Un lit double doit toujours être demandé à l'hôtel par e-mail, par téléphone ou dans les commentaires de votre réservation.

6/10 – Redelijk

Laura

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Hôtel moderne mais froid. Le tout en dalle de béton ce n’est pas cocooning. La propreté des chambres et les finitions laissent à désirer (tâches sur la moquette ainsi que sur les rideaux et les murs.) ce n’est pas digne d’un 4 étoiles. Si vous aimez le côté naturisme, allez-y! Il faut se baigner nu dans la balneo les vêtements y sont interdits ! Pour le prix d’une suite je m’attendais à autre chose. Seul point positif : la grande baignoire dans la suite.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Clémence op 21 feb 2023
Merci pour votre commentaire. Il est clairement indiqué partout que notre bien-être est sans maillot de bain, vous le saviez d'avance.

8/10 – Goed

Anastasiia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

David

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Business trip
This hotel is excellent with the exception of a few in room things. No hairdryer in the room, although you can obtain one from reception to borrow. No water is in the rooms for guests. This can be purchased from the self service bar.
2 nachten verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent, but read the small print
This is a great hotel, but read the small print. The Spa is not free (Euro 25) and it doesn't have an indoor "swimming" pool. It has indoor jacuzzi / relax pool about 4 sq.m and a (summer only) outdoor pool. The Spa isn't open every day (Thurs to Sat I think). The Spa is excellent and worth it, but it's not free. There is no restaurant (b-fast yes). Choice of restaurants in the area is poor. I would encourage the owners to consider a restaurant for diners. The rooms are super-modern and in-line with the modern architecture (v. impressive), but if you're sharing with a colleague or loved one, beware, the toilet is not sufficiently enclosed for one's privacy! Could do with a few more plugs around the beds. Desk is small. Comfortable, quiet and stylish. Definitely relaxing, which I rate highly. Good WiFi. Very nice and welcoming staff. All in all, I did enjoy this hotel and would stay again.
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Florentina op 14 okt 2022
hello there! Thank you for your effort in reviewing d-hotel. Of course, the wellness area is included when booking a suite or design room. When booking a standard room, you can add this option ! Have a great day!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Very good stay
Very good stay. The rooms could have been completely cleaned up before the 2nd night...
2 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Anastasiia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
One night stay in d-hotel Kortrijk
Overall I enjoyed our stay, the room is big, bright and had a great open shower, there are a lot of parking places onsite. I didn't like that you can't use SPA facilities in a swimming suit, so I couldn't use it and it was paid upfront.
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Michal

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

Nadege

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Surprenant
Hotel propre et confortable. A savoir que le port du maillot de bain est interdit dans la piscine et le SPA. Il faut se baigner nu........du coup nous n avons pas pu profiter de la piscine.... Le bar est en self service..... il faut se servir soit même et noter sur une feuille ce que l'on consomme.....
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Bruneau

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Ludwig

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Bien mais peut mieux faire
Très belle hôtel qui a un vrai cachet. Des chambres épuré et design... En revanche, l'intimité dans les toilettes n'est pas un luxe dont on peut se passer. Il faut une porte pour ne pas gêner son ou sa partenaire... Enfin, un petit rafraîchissement du matériel de sport ou dans la chambre serait judicieux.
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Sandrine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tres bon séjour
Hotel au design original et moderne, grand parking, facile d'accès, ideal pour une escapade
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

George

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good stay
The hotel is in a nice and quiet area, there's plenty of parking around and quick access to freeways. The terrace and public areas look really good, however the condition of the room(s) could be improved. The bed remote did not work and the room temperature could not be set from inside. Also, a hair dryer would be nice to have. Overall, it was ok and I would stay there again when in town.
4 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Denis

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

remi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Foncez!
Super hôtel avec un prix hyper abordable. Super équipe et super design.
1 nacht verbleven in mei 2020