2 buitenzwembaden, ligstoelen bij het zwembad

Beoordelingen van Le Bleu Hotel & Resort

Le Bleu Hotel & Resort
Kadinlar Denizi Mevkii Hacifeyzullah Mh, 17.Sok No 4, Kusadasi, Aydin

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 49 van 136 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 55 van 136 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 22 van 136 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 136 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 136 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

6 nachten verbleven in juli 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Bij douche nemen kwam er water via putje in de badkamer! Dit gemeld maar werd niet hersteld! 2x niet kunnen douchen ofwel was er geen water ofwel was het water bruin!
4 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
Voodoende
Het viel tegen. De recensies waren goed. Dus geboekt. Te veel lawaai volk. Eten was goed op sommige dagen. Netheid is een voodoende. Personeel aan de balie niet vriendelijk.

10/10 – Uitstekend

Eren

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Jammer dat het strand slecht was. Niet geschikt voor kinderen. Geen zandstrand beschikbaar.

10/10 – Uitstekend

kemal, utrecht

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel
Leuke hotel vriendelijke personeel eten was goed. Schone kamers alleen standdaart kamer bed was minder goed ligging hotel was goed service was perfect.
Reactie van Guest Relations op 11 nov 2015
Dear Kemal, Dear Guest, thank you for taking the time to share your feedback from your recent stay with us at Le Bleu Hotel & Resort. I am happy to note that you had fantastic time, enjoyed our services. We certainly look forward to welcoming you back and ensuring your expectations are exceeded once more. Sincerely, Le Bleu Hotel Cristina Ertan Guest Relations

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Leuk hotel met mooie uitzicht.
Het was een mooie moderne hotel met mooie uitzicht. Vriendelijke personeel en spreken ze voldoende engels. Helaaas het eten was niet een 5 ster waard. Eten varatie erg beperkt. Gratis dranken bij een all inclusief was erg beperkt. Geen zand strand. 15 min lopen tot eerste zandstrand (ladies beach).
Reactie van Guest Relations op 23 nov 2015
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback from your recent stay with us at Le Bleu Hotel & Resort. We certainly look forward to welcoming you back and ensuring your expectations are exceeded once more. Sincerely, Cristina Ertan Guest Relations

6/10 – Redelijk

YOON KEE

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Aynura op 25 jan 2024
Dear YOON KEE,Thank you very much for taking your valuable time to share your feedback after your visit. İf it is convenient for you, I would like to talk to you privately about the negative experience you had with our hotel.Kind regards,Aynura HanetovaGuest Relations Manager

8/10 – Goed

Vedat

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles ist soweit ok gewesen allerdings in Bad an einiger Ecken schwarz Schimmel, die leider nicht entfernt sind, fand ich nicht gut. Deshalb waren wir oft in Hamam. Die zusätzliche Massagen und Anwendungen waren sehr teuer 50 Euro aufwärts, haben wir nicht in Anspruch genommenen. Was uns im Hotel am meisten gestört hat, waren die Leute aus China bzw. aus Indien nur für eine Nacht übernachtet haben und nächsten Tag weiter gezogen haben. Sie kamen 100 bis 150 Pro Abend an und die Getränke und Essen geplündert haben und teilweise fast alles aufm Teller ohne zu essen gelassen haben. Mann könnte auch froh sein, dass man Aufzug nutzen konnte. Also Hotel ist auf Touren fokussiert und immer mit kommen und gehen von hunterte von Leuten konzentriert auf Kosten andere Gäste. Wir werden nicht noch einmal diesen Hotel besuchen. Auch die andere Hotels in der Umgebung gleiche Qualität. Wir werden definitiv diesen Ortschaft verzichten. Kusadasi ist praktisch ein zwischen Station für Mutter Maria und Efesus. Wo sollen die Leute sonst unter kommen. Essen waren reichhaltig in Buffet Form. Die Mitarbeiter waren als die Hunderte Ost-Asiaten kamen überfordert aber trotzdem sehr Nett und Hilfsbereit.
14 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relations op 2 nov 2023
Lieber Gast,Zunächst möchten wir uns bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie sich für unser Hotel entschieden haben. Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen und Meinungen zu Ihrem Urlaub und unserem Hotel mit uns zu teilen. Unser Hauptziel bei Le Bleu ist die Verbesserung unserer Servicequalität durch genaue Analyse und kontinuierliche Erneuerung der Bedürfnisse und Erwartungen unserer Kunden. Sie können sicher sein, dass Ihre Kommentare zum Service berücksichtigt und an die zuständigen Behörden weitergeleitet werden. Wir möchten betonen, dass wir stets bestrebt sind, die Zufriedenheit unserer Gäste durch die Berücksichtigung Ihres Feedbacks auf ein höheres Niveau zu heben, und würden uns freuen, Sie wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüße,Aynura HanetovaGuest Relations Manager

4/10 – Matig

Narges Nadia

Negatief: Personeel en service
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Aynura Hanetova op 31 okt 2023
Dear Guest,Thank you very much for taking your valuable time to share your feedback after your visit. Kind Regards,Aynura HanetovaGuest Relations Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
6 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Aynura Hanetova op 31 okt 2023
Dear Guest,Thank you very much for taking your valuable time to share your feedback after your visit. Kind Regards,Aynura HanetovaGuest Relations Manager

8/10 – Goed

Mohammad

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The food got boring after a while
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Aynura Hanetova op 31 okt 2023
Dear Mohammad,Thank you very much for taking your valuable time to share your feedback after your visit. Kind Regards,Aynura HanetovaGuest Relations Manager

8/10 – Goed

Derek

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful hotel,very clean nice size rooms.Service in dining room and bars excellent,food very nice and a lot of variety all day.Only downfall reception staff ok at check in and check out anything in between not very helpful.
14 nachten verbleven in september 2023
Reactie van sales department op 4 okt 2023
Thank you very much for your valuable comments. We will always be happy to welcome you in our hotel.Best Regards

4/10 – Matig

Sinan

Negatief: Netheid, personeel en service
Das Essen war leider nicht soll schmackhaft
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Aynura Hanetova op 2 okt 2023
Lieber Gast,Wir möchten zum Ausdruck bringen, dass wir froh sind, dass Sie sich für unser Hotel entschieden haben, bedauern jedoch Ihre Unzufriedenheit. Wenn es für Sie in Ordnung ist, würde ich mich gerne mit Ihnen in Verbindung setzen, um Ihre Beschwerde bezüglich des Essens im Detail zu erfahren.Kind Regards,Aynura HanetovaGuest Relations Manager

8/10 – Goed

Ali

3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Aynura Hanetova op 31 okt 2023
Dear Ali,Thank you very much for taking your valuable time to share your feedback after your visit. Kind Regards,Aynura HanetovaGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Linda

10 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Batuhan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Aynura Hanetova op 2 jun 2023
Değerli Misafirimiz,Le Bleu Hotel'de konakladığınız ve puanlama yaptığınız için teşekkür ederiz.Sizi yakın gelecekte tekrar ağırlamayı dört gözle bekliyoruz.Saygılarımla,Misafir İlişkileri Müdürü

8/10 – Goed

Mehmet

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Aynura Hanetova op 2 jun 2023
Değerli Misafirimiz,Le Bleu Hotel'de konakladığınız ve puanlamanızı bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz.Sizi yakın gelecekte tekrar ağırlamayı dört gözle bekliyoruz.Saygılarımla,Aynura HanetovaMisafir İlişkileri Müdürü

6/10 – Redelijk

MURAT

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service
tur gruplari nedeniyle gürültülü
Temiz yatak ve sicak su var. Oldukca eski banyosu var. Manzara guzel. Aksam gelip sabah 5.30 6.00 civaribda ayrilan tur gruplari nedeniyle gürültülü. Sabah 05.30da siradan tum odalari uyandırıyorlar. Hangi odada kimin kaldigini ayirt edemeyen bir otel, cok can sıkıcı.
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Aynura Hanetova op 26 apr 2023
Değerli Misafirimiz,Le Bleu Hotel’i değerlendirmek adına zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz. Olumlu ya da olumsuz tüm görüşleriniz bizim için çok değerli olup kalite standartlarımızı geliştirebilmemiz adına bize önemli katkıda bulunmaktadır. Tur grupları odalarıyla yaşanan gürültü beni de üzmüştür, bunu değerlendirmeye aldığımızı ve çözüme kavuşturacağımızı bilmenizi istiyorum. Sizleri en yakın zamanda tekrar aramızda görmek isteriz.Sevgi ve SaygılarımlaAynura HanetovaMisafir İlişkileri Müdürü

4/10 – Matig

Christian

2 nachten verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Beate

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The furnishings are run down. The hotel is advertised as five-star, but there was not even a bath mat or slippers.
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Guest Relations op 4 jun 2023
Dear Guest,As a Le Bleu family, we would like to thank you for choosing our establishment for your stay and for taking the time to send us your comments.Our technical department always checks the condition of our furniture, if they are not in good condition they are directly replaced. In addition, the house keeping service visits the rooms every day to clean and replace missing hygiene products: We hope that we will have the chance to show you our true service and hospitality as soon as possible.Yours sincerelyAynura Hanetova & Asya YılmazGuest Relations Team

10/10 – Uitstekend

sandip, Kolkata

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing property on the edge of Agean Sea.. the hotel offers all inclusive option at great prices which are simply much more than just value for money.. comfy rooms are splendid and outstanding cleanliness.. we had a sea facing room where we witnessed beautiful sunset.. breakfast lunch dinner everything awesome.. private small beach mind-blowing.. seaside huts extended over sea offers Maldivian touch.. Heaven for photographers
Reactie van Guest Relations op 4 jun 2023
Dear Guest, Greetings from Le Bleu Hotel & Resort! Thank you for choosing Le Bleu Hotel & Reosrt. Thank you so much for five-star review. We are delighted to hear that you had a positive experience with us and we hope you will visit us again soon. Aynura Hanetova & Asya YılmazGuest Relations Team

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

darren

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Sabine

2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Guest Relations op 4 jun 2023
Dear Guest, Thank you for providing us with your feedback following your recent visit to Le Blue Hotel. We look forward to welcoming you again in the future. Aynura Hanetova & Asya Yılmaz

6/10 – Redelijk

kevin

Reisde met partner
No clear communication from staff Quality of services is poor Internet connection is very bad and more
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Guest Relations op 4 jun 2023
Dear Guest,On behalf of Hotel Le Bleu, we would like to express our sincere gratitude for choosing our hotel. Thank you for sharing your experience with us.We strive to achieve the highest level of quality and service to satisfy our guests. Our hotel has a stable internet connection, so you can enjoy it wherever you are.We look forward to welcoming you back to our hotel.Aynura Hanetova & Asya YılmazGuest Relations Team

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good entertainment program
12 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Guest Relations op 4 jun 2023
Dear Guest, On behalf of Le Bleu Hotel, we would like to express our sincere gratitude for choosing our hotel. Thank you for sharing your positive experience. We are trying to achieve the highest level of quality everytime and service standard to satisfy our guests. I will be very happy to let all our staff know about this gratifying comment. It is a great pleasure to be part of a lovely trip. We would like to have you here as our guest again.Aynura Hanetova & Asya YılmazGuest Relations Team

8/10 – Goed

talat

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Sevilay

2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Guest Relations op 4 jun 2023
Sevgili Sevilay,Le Bleu Hotel adına, otelimizi tercih ettiğiniz için en içten teşekkürlerimizi sunarız. Bizimle güzel yorumlarınızı paylaştığınız için teşekkür ederiz. Sizleri tekrar misafirimiz olarak ağırlamak isteriz. Aynura Hanetova & Asya YılmazMisafir ilişkileri Ekibi

10/10 – Uitstekend

Sarah

9 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Guest Relations op 4 jun 2023
Dear Sarah,On behalf of Le Bleu Hotel, we would like to express our sincere gratitude for choosing our hotel. Thank you for sharing your positive We would like to have you here as our guest again. Aynura Hanetova & Asya YılmazGuest relations Team

8/10 – Goed

Vedat

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Mehmet

4 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Anthony roonwy

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Amazing Le Bleu Hotel
This Hotel has an amazing setting.. Great views, well thought out seating areas.. Very clean staff very friendly.. Would recommend for holiday makers to stay
4 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Ayla Civas Guest Relations Manager op 15 mei 2022
Dear Guest Thank you very much for you to choose Le Bleu Hotel. We are so pleased to hear that you enjoying your stay with us. It is our priority to ensure that all our guests are satisfied with their stay at our property. We wish you a very happy holiday. Best Regards

8/10 – Goed

ali

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Ayla Civas Guest Relations Manager op 6 mei 2022
Dear Guest We thank you for your recent stay with us at Le Bleu Hotel. We are looking forward to see you soon. Best Regards

4/10 – Matig

DEREK

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liked the quiet pool area, plus liked the choice of food. Did not like that the gym was not ready for use while I was there. There was no decent TV I could watch in my room, or even in a main bar area. Wanted to watch Champions League football, but no where screening it. Very poor for a 5 star hotel. My shower had black mould in it, the same as two other guests I befriended had in theirs. When I complained about the above, the guest manager offered to send someone up to clean it, but that would have needed a deep clean with chemicals, and not just a wash through. She also said she would get back to me regarding my interest in viewing my football interest, but never got back to me. I left the hotel to find a better one. This I did, and at one third of Le Bleu’s prices.
3 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Ayla Civas Guest Relations Manager op 3 mei 2022
Dear Mr. Derek Lawson Thank you for choose Le Bleu Hotel and taking the time to share all this details. We are very disappointed to hear that we failed to provide you with an excellent comfort and services that we are known, and I assure you that all your feedback is taken into consideration for corrections and improvements. I tried to reach you from your room phone but l could not reach sorry for that. We do hope to have an opportunity to welcoming you back to Le Bleu Hotel in the very near future to show you our true level of service. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mükemmel
Odanın durumu, temizliği, manzarası, yemekler, alkoller, deniz. Her şey çok güzeldi. Kesinlikle tekrardan gideceğiz.
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Misafir İlişkileri Müdürü op 28 apr 2022
Değerli Misafirimiz Le Bleu Hotel ' i tercih ettiğiniz ve görüşlerinizi bizlerle paylaşmaya zaman ayırdığınız için çok teşekkür ederiz. Otelimizden memnun kalmanız bileri çok mutlu etti. En yakın zaman da sizi tekrar ağırlamak dileğiyle. Saygılarımla

10/10 – Uitstekend

Sean

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good place
Nice clean and friendly staff
7 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Reservation Department op 12 apr 2022
Dear guest, Thank you very much for your comment and rating.

6/10 – Redelijk

Yanga

2 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Reservation Department op 12 apr 2022
Dear Guest, Thank you very much for your comment and rating.

8/10 – Goed

jean louis

1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Reservation Department op 12 apr 2022
Dear Guest, Thank you very much for your comment and rating.

10/10 – Uitstekend

Lina

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I loved the view from my room. The sea view room was amazing. Very nice and clean hotel however it should be all inclusive. While it was only breakfast and dinner. But the price was reasonable and i had nice experience.
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Lina

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sea view room are amazing, I loved the view. The all inclusive is not ok because they give u only dinner and breakfast🤓 however the price is less so it’s valuable.
1 nacht verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Passable
The room is so small for family.Bathroom as well.Room service and amenities were not punctual.Breakfast and dinner were okay.Only best part of the stay is the sea view with a tiny balcony.
2 nachten verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

jean louis

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
L'hôtel est tout à fait bien, les chambres agréables et lumineuses donc rien à dire de ce côté-là. Par contre, la qualité des repas est limite et le service au restaurant est des plus inexistants voire agressifs lorsqu'une demande est faite
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Ulrich

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gerne wieder
1 nacht verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Zulaykho

Reisde met familie
2 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Dympna

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Down by the sea
Our stay was good although the rooms are very small and we wanted two single beds and we got one which we could separate but only one set of bed clothes we both had treatments at the spa which were excellent there were no soft drinks in the fridge but overall it was nice
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Jamil, Troy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property is nice and food is good. Quality of the food can be improved but for the price it is good. No complaints regarding staff. They seem friendly and helpful.
6 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Simge

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Cihan

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2021