APA Hotel Kyoto Ekikita
Hotel met een restaurant, in de buurt van Tempel Higashi Honganji
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor APA Hotel Kyoto Ekikita





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 58
21 jul - 22 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, niet-roken laden

Standaard eenpersoonskamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(29 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Televisie
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Televisie
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Misschien vind je dit ook leuk

Henn na Hotel Premier Kyoto Eki Hachijoguchimae
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 342 beoordelingen
De prijs is € 57
17 aug - 18 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

597-2 Higashi Shiokoji-cho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8216
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

APA Hotel Kyoto Ekihigashi
APA Hotel Kyoto Ekihigashi
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 1.008 beoordelingen
De prijs is € 58
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. JPY 1300 voor volwassenen en ca. JPY 1300 voor kinderen
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: PayPay, Merpay en R Pay.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
APA Kyoto-Ekikita
APA Hotel Kyoto Ekikita Hotel
APA Hotel Kyoto Ekikita Kyoto
APA Hotel Kyoto Ekikita Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over APA Hotel Kyoto Ekikita
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
26 mei 2024
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
??
30 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Akira
28 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akira
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
joanne
10 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
joanne
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
AKIRA
5 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AKIRA
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Hein
Reisde met een groep
5 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hein
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
ゆうき
31 mei 2025
ゆうき
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
28 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Takaaki
26 mei 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Takaaki
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Nyi
Reisde met familie
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nyi
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Valeria Ivette
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Valeria Ivette
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Satoshi
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Satoshi
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Shuhao
24 apr 2025
Shuhao
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Carl
Reisde met familie
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carl
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
hao lin
17 apr 2025
hao lin
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
TIM, Rugby
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TIM
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Christina
15 apr 2025
Christina
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Noriko, Laguna Woods
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Noriko
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Luis
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luis
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Gabrielle
12 apr 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Gabrielle
4 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
NAOKI
8 apr 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
NAOKI
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
michael
7 apr 2025
michael
5 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Jack
Reisde met familie
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jack
4 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Samuel, lakewood
Reisde met partner
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Samuel
5 nachten verbleven in maart 2025