Exterieur

Beoordelingen van Ark Hotel Kyoto

3 out of 5
Ark Hotel Kyoto
1 Goshocho, Mibukayou, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 182 van 814 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 400 van 814 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 190 van 814 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 33 van 814 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 814 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Leuk hotel
Goede uitvalbasis voor alle bezienswaardigheden in Kyoto
3 nachten verbleven in april 2018

10/10 – Uitstekend

TSUYOSHI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
最終日だった
こちらのホテルは残念なことで2022年12月31日をもって最終日とのことでした。年越しそばや従業員のサービスなどとても良かっただけに残念です。
1 nacht verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

WAI HO, YUEN LONG

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
2 nachten verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Yoshio

1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

JUN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
まんがが沢山あります。まんがを読みましょう。
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

NORIKO

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
チェックイン・チェックアウトの際フロントスタッフの感じがとても良かったです。朝食は別のところで食べる予定でしたがお勧め上手でホテルでいただくなりとても美味しかったです。
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

DAIGO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適に過ごすことが出来ました。また利用させていただきたいです。
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

toshiko

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Kumika

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Setumi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

ダイジ

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
綺麗で良いホテルでした。
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

YOKO

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

JUN

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
交通がとても便利、漫画もある
2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Toshikazu

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

AKIKO

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

AKIRA

1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

TETSUJI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

TOMOHIKO

1 nacht verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

makiko

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
臨機応変な対応してよ‼️
ツインの部屋に泊まりましたが、ベッドの寝心地が違っていた、エレベーター内が暗くボタンの表示が見にくかった、雨が降っていて車を取りに行く為、傘を借りようとお願いしましたが、有りません‼️と言う返事で何か違う言葉は無かったのか腹が立ちました‼️
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

AKIKO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
また泊まりたい
なんと言っても朝食バイキングが美味しかった。接客サービスも良かったので機会があればまた泊まりたい。
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

ITO

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Nozaki

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
小さなホテルにしては、朝食バイキングは品数が多く美味しい!
小さなホテルですが、ウェルカムドリンクが無料で、自由にいただけたり、朝食バイキングが充実していたりして、すごく快適に過ごせました。リピートしました。
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

JUN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
食事が良かった。駅にちかいので便利。
2 nachten verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Yohei

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

HARUYA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても良かったです。
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

kiyoe

1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Manami

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Manami

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
朝食がビュッフェで美味しく良かった!
1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2日間の滞在でした。施設は駅に近く交通のアクセスは非常に良い。周辺レストラン等も多く食事には困らない。コロナのこんな時期なので、夜無料でお蕎麦を提供してお客さま思いで非常に対応が良かった。
2 nachten verbleven in april 2021

8/10 – Goed

naoko

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
普通に快適だった。 スタッフが親切だった。
1 nacht verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
朝食がしっかりしていて満足。
2 nachten verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Haruhikoj

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

iwata

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
いつもよく利用させていただいています。 快適な旅の、上宿です。 ありがとうございます。
1 nacht verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

yasuhito

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2021

6/10 – Redelijk

Kozo, Osaka

駅に近くてアクセスも良くて便利だ。周辺には飲食店も多数あり困らない。
2 nachten verbleven in december 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
wifiがほとんどつながらなかった
2 nachten verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
シングルルームでしたが、広いベッドで翌朝まで伸び伸びと滞在することができました。一つだけ気になる点を挙げれば、浴室に換気扇が付いていないところを改善していただきたく思いました。
1 nacht verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Izumi

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
朝ごはんについて
朝ごはん美味しかったです!
1 nacht verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても良い雰囲気で、リラックスできました。ベッドも寝やすかったです?また、ご自由にと、カイロをもらえてあたたかい気持ちになりました
1 nacht verbleven in november 2020

8/10 – Goed

KOZO.F, Japan

Positief: Personeel en service
駅に近く便利だと思う。飲食店も多く探さなくても良い。 部屋は広くて過ごしやすい。部屋からの眺望がもう少し良ければいいのに。
1 nacht verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

noriyuki

1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
払ったお金に十分見合うサービス。特にビジネスの利用にお勧めです。
1 nacht verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
便利で清潔です。 ただし、夜間は阪急電鉄の最寄り出口が閉まるので、若干歩きます。
1 nacht verbleven in oktober 2020