Hifumi Ryokan
Ryokan met een restaurant, op enkele stappen van Kyototoren
Fotogalerie voor Hifumi Ryokan





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 74
21 jul - 22 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, gedeelde badkamer laden

Traditionele kamer, gedeelde badkamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Apart bad en douche
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Alle foto's voor Traditionele kamer laden

Traditionele kamer
7,6 van 10
Goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Apart bad en douche
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Kamer, 2 slaapkamers, privébadkamer laden

Kamer, 2 slaapkamers, privébadkamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Een haardroger
Een privébadkamer
Apart bad en douche
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

sequence KYOTO GOJO
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 545 beoordelingen
De prijs is € 69
19 aug - 20 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

711 Higashishiokoji-cho Nanajo Sagaru, Akezu-dori Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8216
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

RYOKAN GINKAKU KYOTO
RYOKAN GINKAKU KYOTO
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 147 beoordelingen
De prijs is € 146
2 aug - 3 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. JPY 1500 voor volwassenen en ca. JPY 1200 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hifumi Ryokan Kyoto
Hifumi Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hifumi Ryokan
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,0/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8/10 – Goed
Cui-Zhu, Cos Cob
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cui-Zhu
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
おもてなしが最高でした
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
heonmin
Reisde met familie
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
heonmin
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Angela
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angela
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Siu Ying
Reisde met familie
2 apr 2025
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Siu Ying
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Stella valery
Reisde met een groep
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stella valery
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Reika
Reisde met familie
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Reika
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Christell
21 mrt 2025
Christell
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
serge
8 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
serge
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Rebecca
23 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rebecca
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Marie
5 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Marie
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Mary
30 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mary
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Laura
22 okt 2024
Laura
2 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Kevin
27 jul 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
monica
Reisde met familie
14 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente ryokan súper bien ubicado
monica
2 nachten verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Siu Fung
Reisde met familie en kleine kinderen
7 jul 2024
Positief: Personeel en service
Siu Fung
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Robert
Reisde met een groep
3 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
1 nacht verbleven in juni 2024
4/10 – Matig
Grace
2 mei 2024
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Grace
3 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Caroline
Reisde met een groep
18 apr 2024
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Comfortable and convenient
Caroline
2 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Dain
11 apr 2024
Dain
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Helen
3 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Helen
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Jennifer
Reisde met familie
1 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennifer
1 nacht verbleven in maart 2024