Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M’s
Hotel met een 24-uurs receptie, op enkele stappen van Kawaramachi-straat
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M’s





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Twin kamer, 2 tweepersoonsbedden laden

Twin kamer, 2 tweepersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
7,8 van 10
Goed
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Alle foto's voor Corner Twin Room laden

Corner Twin Room
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden

Deluxe Twin Room
Alle foto's voor Universal Twin Room laden

Universal Twin Room
Misschien vind je dit ook leuk

Henn na Hotel Premier Kyoto Eki Hachijoguchimae
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 342 beoordelingen
De prijs is € 55
28 jul - 29 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

337 Shimogyouku Shoumen Tsuu Kiyachou, Higashiiri Kitagawa Kagiyachou, Kyoto, Kyoto, 600-8126
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel M’s Plus Shijo - Omiya
Hotel M’s Plus Shijo - Omiya
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
9.0 van 10, Fantastisch, 1.004 beoordelingen
De prijs is € 30
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay, PayPay en Merpay.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL GLAD ONE SHICHIJO
GLAD ONE KYOTO SHICHIJO
GLAD ONE SHICHIJO
HOTEL GLAD ONE KYOTO SHICHIJO
Glad One Kyoto Shichijo By M’s
Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M's
Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M’s Hotel
Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M’s Kyoto
Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M’s Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M’s
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,2/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
16 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
14 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
mika
13 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
mika
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Alessandro
Reisde met partner
10 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Alessandro
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Paulette
Reisde met familie
9 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paulette
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
8 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jams
Reisde met een groep
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jams
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Lily
23 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lily
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
do
17 jun 2025
do
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jaysia
11 jun 2025
Jaysia
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Mary Jane
Reisde met familie
2 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mary Jane
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Teagan
29 mei 2025
Teagan
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jany
Reisde met een groep
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jany
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kelvin
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Kelvin
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Marc
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marc
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Tino
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tino
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Carlos
Reisde met familie
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlos
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sikander
Reisde met partner
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sikander
4 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Vanessa
5 mei 2025
Vanessa
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
14 apr 2025
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ioseph
11 apr 2025
Ioseph
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Jack
6 apr 2025
Jack
3 nachten verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Zack
Reisde met partner
3 apr 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Zack
6 nachten verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
kitiibwa
24 mrt 2025
kitiibwa
5 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Yuna
Reisde met een groep
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuna
4 nachten verbleven in maart 2025