Kyoto Ohara Ryokan Seryo
Ryokan met gratis ontbijt, op enkele stappen van Sanzen-in Tempel
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Kyoto Ohara Ryokan Seryo





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, uitzicht op tuin (Japanese-style) laden

Traditionele kamer, uitzicht op tuin (Japanese-style)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2020
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Twin kamer (Tatami Floor) laden

Twin kamer (Tatami Floor)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2020
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese-style,Open-air Bath -Kaede-) laden

Traditionele kamer (Japanese-style,Open-air Bath -Kaede-)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2020
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Suite (Open-air Bath -Sakura-) laden

Suite (Open-air Bath -Sakura-)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2020
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese-style -Ochiai-) laden

Traditionele kamer (Japanese-style -Ochiai-)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Gerenoveerd in 2020
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese-style -Yamabuki-) laden

Traditionele kamer (Japanese-style -Yamabuki-)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2020
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Twin kamer (Fuji) laden

Twin kamer (Fuji)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2020
Verduisterende gordijnen
Misschien vind je dit ook leuk

sequence KYOTO GOJO
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 543 beoordelingen
De prijs is € 69
19 aug - 20 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

22 Ohara Shorincho, Sakyo-ku, Kyoto, Kyoto, 601-1241
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Kadensho, Arashiyama Onsen, Kyoto - Kyoritsu Resort
Kadensho, Arashiyama Onsen, Kyoto - Kyoritsu Resort
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 331 beoordelingen
De prijs is € 196
4 aug - 5 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- Er kan een badbelasting worden geheven, die bij de accommodatie wordt geïnd. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert tussen 150 en 500 JPY per persoon, per nacht, afhankelijk van de plaatselijke regelgeving. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay en PayPay.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Hotsprings kunnen gebruikt worden tussen 15.00 uur en middernacht.
Kinderen t/m 12 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kyoto Ohara Ryokan Seryo
Ryokan Seryo
Kyoto Ohara Seryo
Seryo
Kyoto Ohara Ryokan Seryo Kyoto
Kyoto Ohara Ryokan Seryo Ryokan
Kyoto Ohara Ryokan Seryo Ryokan Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kyoto Ohara Ryokan Seryo
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,8/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep, Reisde met familie
14 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Yasmine
Reisde met partner
10 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Yasmine
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Pauleen
Reisde met partner
7 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pauleen
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kyle
Reisde met partner
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kyle
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Humay, Wood Ridge
Reisde met partner
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Humay
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Eddie
Reisde met partner
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eddie
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
HAE MIN
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HAE MIN
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Joseph
Reisde met familie
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joseph
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jinhwan
Reisde met familie
23 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jinhwan
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Staci
Reisde met een groep
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staci
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
16 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Authentic Japanese experience
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 dec 2024
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Craig
Reisde met familie
14 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Craig
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Dongjun, Danville
6 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dongjun
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Min
Reisde met familie
5 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Min
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Lock
Reisde met familie
4 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lock
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Jaehee
22 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jaehee
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Douglas
Reisde met partner
22 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Douglas
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
dakota
22 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
dakota
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Cait
Reisde met een groep
21 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cait
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
14 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
덕분에 잘 쉬다 갑니다



Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
YUNJU
Reisde met een groep
15 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YUNJU
1 nacht verbleven in augustus 2024
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Hotel Riu Palace La Mola
- Hôtel Saint-Martin
- Hotel De La Cathedrale
- Hotels in Biscarrosse
- Novotel Amsterdam Schiphol Airport
- Particuliere vakantiehuizen Groote Keeten
- Catarata Eco-Lodge
- Sol Tenerife
- Hotel Zur Post
- Cala Lodge
- Dionysos Apartments
- All inclusive hotels in Sankt Anton am Arlberg
- Taj Exotica Resort & Spa, The Palm, Dubai
- Villa Charlotte
- Château de Beguin
- Guesthouse Meguri Inari
Pakketten