MIRO KYOTO NIJO HOTEL
Hotel met een restaurant bij een treinstation/metro in Kyoto
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor MIRO KYOTO NIJO HOTEL





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Familie vierpersoonskamer laden

Familie vierpersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Kitchenette
Minikoelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Junior tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Junior tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
8,4 van 10
Zeer goed
(20 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
9,0 van 10
Fantastisch
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Kitchenette
Minikoelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Twin room laden

Twin room
Alle foto's voor Double Room laden

Double Room
Alle foto's voor Family Room laden

Family Room
Misschien vind je dit ook leuk

sequence KYOTO GOJO
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 545 beoordelingen
De prijs is € 69
19 aug - 20 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

20-1 Nishinokyo Kangakuincho, Kyoto, Kyoto Prefecture, 604-8413
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Smile Hotel Kyoto-shijo
Smile Hotel Kyoto-shijo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
8.4 van 10, Zeer goed, 1.002 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en buitenverlichting
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
MIRO KYOTO NIJIO HOTEL
MIRO KYOTO NIJO HOTEL Hotel
MIRO KYOTO NIJO HOTEL Kyoto
MIRO KYOTO NIJO HOTEL Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over MIRO KYOTO NIJO HOTEL
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
8 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Zachary
Reisde met familie
5 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zachary
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Roberto
Reisde met familie
26 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roberto
2 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
maya
Reisde met partner
22 jun 2025
maya
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
ka w
20 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ka w
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Allen, Gurnee
18 jun 2025
Allen
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Moises
Reisde met partner
14 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Moises
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Charles
10 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charles
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Darius
6 jun 2025
Darius
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Yamilet
5 jun 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yamilet
6 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Jordan
Reisde met partner
1 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jordan
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Mario
29 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mario
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Wesley
Reisde met een groep
27 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wesley
5 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Ivan Francisco
24 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ivan Francisco
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Sean
18 mei 2025
Sean
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Thomas
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
13 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Reza
Reisde met partner
16 mei 2025
Reza
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Hong Seng
Reisde met familie
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hong Seng
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Bryan
Reisde met een groep
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bryan
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Alan
Reisde met familie
14 mei 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Alan
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Susi
Reisde met familie
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susi
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Liliana, El Paso
Reisde met familie
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liliana
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Trang
Reisde met familie
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Trang
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Michael
Reisde met partner
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
8 nachten verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Go
6 mei 2025
Negatief: Voorzieningen
Go
3 nachten verbleven in mei 2025
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- The House Zell am See
- Marina Club Suite Hotel
- Sporthotels in Amstelveen
- Hotels nabij Sprookjes wonderland
- B&B Bavel
- 5-sterrenhotels in Zuidkust
- Landhotel Seeg
- VanderValkHotels-hotels in Gouda
- Olivia Plaza Hotel
- ibis Dortmund City
- Sunrise Attitude
- Hotel Pramstraller
- Het Wapen van Harmelen
- Hotels in Senja
- Iris Hotel
- Grand Hotel Gardone Riviera
- Guesthouse Meguri Inari
Vluchten
Autoverhuur