Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor RYOKAN GINKAKU KYOTO





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 146
2 aug - 3 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken (Standard Japanese-style) laden

Standaard kamer, niet-roken (Standard Japanese-style)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Een strijkplank/strijkijzer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Luxe kamer, niet-roken (Moderate luxury Japanese-style) laden

Luxe kamer, niet-roken (Moderate luxury Japanese-style)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een strijkplank/strijkijzer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Familiekamer, niet-roken (Wide Japanese style) laden

Familiekamer, niet-roken (Wide Japanese style)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een strijkplank/strijkijzer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe kamer, niet-roken (Deluxe Japanese style) laden

Deluxe kamer, niet-roken (Deluxe Japanese style)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een strijkplank/strijkijzer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Eenvoudige kamer, niet-roken (Moderate Japanese-style) laden

Eenvoudige kamer, niet-roken (Moderate Japanese-style)
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Een strijkplank/strijkijzer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Comfort kamer, niet-roken (Comfort Japanese-style) laden

Comfort kamer, niet-roken (Comfort Japanese-style)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een strijkplank/strijkijzer
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

Henn na Hotel Premier Kyoto Eki Hachijoguchimae
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 342 beoordelingen
De prijs is € 55
28 jul - 29 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

709, Kyoto, kyoto, 600-8216
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Gion Ryokan Karaku
Gion Ryokan Karaku
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 238 beoordelingen
De prijs is € 126
31 jul - 1 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
RYOKAN GINKAKU KYOTO Kyoto
RYOKAN GINKAKU KYOTO Ryokan
RYOKAN GINKAKU KYOTO Ryokan Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over RYOKAN GINKAKU KYOTO
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Evelyn
11 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Evelyn
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Seth
Reisde met partner
22 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Seth
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Rola
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
29 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rola
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Allen
10 mei 2025
Allen
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Hansel
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hansel
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Xiaomin
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xiaomin
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Neomi
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Neomi
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jessica, Toronto
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessica
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Maria Carolina
Zakenreiziger
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria Carolina
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Sylvester
Reisde met een groep
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sylvester
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Persefoni
Reisde met partner
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Persefoni
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Chiajen, Renton
Reisde met familie
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Chiajen
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
John
Reisde met partner
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
SHIRLEY
Reisde met partner
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHIRLEY
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ana, Astoria
Reisde met familie
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ana
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Eduardo
Reisde met partner
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eduardo
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Marcelo, Santa Cruz
Reisde met een groep
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marcelo
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Sandra
Reisde met een groep
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sandra
5 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
GARY
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
GARY
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Milt
Reisde met familie
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quiet and central
Milt
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Chunfu, Warren
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chunfu
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Asel
17 apr 2025
Positief: Personeel en service
Asel
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Igor
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer




Igor
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jingyu
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jingyu
4 nachten verbleven in april 2025