The Westwood Hotel Ikoyi Lagos

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Lagos

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Westwood Hotel Ikoyi Lagos

Vergaderfaciliteit
Buitenzwembad
Restaurant
Exterieur
Receptie

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Superior kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Een strijkplank/strijkijzer
  • 24 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Suite

Hoogtepunten

Een balkon of patio
Airconditioning
Lcd-televisie
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Een strijkplank/strijkijzer
Een kluis
  • 33 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Een strijkplank/strijkijzer
  • 24 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
22 Awolowo Road, Ikoyi, Lagos

In de buurt

  • Nigerian National Museum - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Lagos City Mall - 9 min. lopen - 0.8 km
  • MUSON Centre - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Ikoyi Golf Club - 2 min. rijden - 2.3 km
  • Silverbird Galleria - 3 min. rijden - 3.5 km

Lokaal vervoer

  • Mobolaji Johnson Station - 18 min. rijden
  • Lagos (LOS-Murtala Muhammed Intl.) - 33 min. rijden

Restaurants

  • ‪Mai Shayi - ‬3 min. rijden
  • ‪100 Hours - ‬15 min. lopen
  • ‪Ox - ‬3 min. rijden
  • ‪shades - ‬3 min. rijden
  • ‪Syrian Club - ‬18 min. lopen

Over deze accommodatie

The Westwood Hotel Ikoyi Lagos

Hotel met een chique stijl in Ikoyi
Profiteer bij The Westwood Hotel Ikoyi Lagos van faciliteiten zoals een terras, een bibliotheek en een stomerij/wasserijservice. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een bar en een businesscentrum en verbinding maken met gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), hulp bij uitstapjes/tickets en vergaderruimtes
  • Gratis kranten, een bagageopslagruimte en een 24-uurs receptie
  • Conciërgeservices, barbecues en een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle 52 kamers zijn voorzien van extraatjes zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals kluisjes en gratis kranten.
Overige voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met baden of douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met premium tv-zenders
  • Dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Bibliotheek

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Barbecue
  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 10 etages
  • Gebouwd in 1959
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 11.30 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Ikoyi
Protea Hotel Ikoyi
Protea Hotel Ikoyi Westwood
Protea Hotel Ikoyi Westwood Lagos
Protea Ikoyi Westwood
Protea Ikoyi Westwood Lagos
Westwood Hotel Ikoyi Lagos
Westwood Hotel Ikoyi
Westwood Ikoyi Lagos
Westwood Ikoyi
The Westwood Ikoyi Lagos Lagos
The Westwood Hotel Ikoyi Lagos Hotel
The Westwood Hotel Ikoyi Lagos Lagos
The Westwood Hotel Ikoyi Lagos Hotel Lagos

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Westwood Hotel Ikoyi Lagos?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij The Westwood Hotel Ikoyi Lagos te parkeren?

Bij The Westwood Hotel Ikoyi Lagos kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij The Westwood Hotel Ikoyi Lagos?

Je kunt inchecken vanaf: 11.30 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij The Westwood Hotel Ikoyi Lagos uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Biedt The Westwood Hotel Ikoyi Lagos een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt The Westwood Hotel Ikoyi Lagos?

Dit hotel ligt in Ikoyi, binnen 10 minuten lopen van Lagos Motor Boat Club, Lagos City Mall en Nigerian National Museum. Ook MUSON Centre en Tafawa Balewa Square liggen binnen 15 minuten lopen.

Beoordelingen over The Westwood Hotel Ikoyi Lagos

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 9 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 32 beoordelingen

6,6/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

5,8/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Melly, Lagos

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
The staff said I had a meal and was billed to my room when I didn’t. I had to pay for a meal neither my guest nor I had.
5 nachten verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
I didn’t like the fact that this is the second time I am staying at the hotel The first time I booked a superior room and was told that is a standard hotel room. The second time I booked a double superior spending more on Expedia and was also told at check in that double superior and superior are the same thing as standard I room whilst checking in. Very disappointed.
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The surrounding and landscape is good. Car park is okayvtoo
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Winnie, Pennsylvania USA

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Building is old, but well kept. Very clean. Professional staff, the courtesy of the staff is contagious. Good food.
7 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The building was falling apart I had to be moved three times. The smell was very nasty, I needed to ask twice for my shower to get cleaned. A random person kept knocking on my rooms door until I told her she had the wrong room. The manager forgot to lock my door and I walked into the room without a key after going for a meeting for over 7hrs. The list goes onnnn. On my last day I had to speak to the General Manager he was nonchalant about the whole experience. It seems to be a common feedback. He did however waive my room upgrade fees. I hope to be back next time provided major renovation are completed on the rooms and amenities. Other than that the staffs are excellent especially Ufoma at the reception, she is fabulous!!! And it is a great location for businesses.
10 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Nora

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Run, Horrible experience

Hotel refused to honor the reservation with the included breakfast that I paid for despite showing it to them and having a Rep from Hotels.com call them. Manager Rotimi lied and said we were given the booked room. Had to make Hotels.com do a 3way call and of course they found out he was lying. Room was advertised as king sized bed with breakfast and free WiFi. We were given a double bed and told no free breakfast. Day 3 of the 6 nights booked and they finally changed the room from a double bed to a bigger room but same sized bed. Room smelled of mold, toilet was dirty but at this point we’ve had enough. I would NEVER recommend this hotel to anyone. Plus they don’t look like the pictures. Pictures are so deceiving and the staff is RUDE!!!!
6 nachten verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
For the price that this hotel charges, they provide very terrible services. First of all they did to find my booking and gave me a room lower than the one i paid for. Stayed for 5 days and no one bothered to correct this. The rooms are not the best, I had insects in my room every night, the only thing that worked was the hot water. Their breakfast is horrible, their restaurant food is crazy expensive and the entire hotel felt stuffy. Booked for 6 members of my company and every had sme complaints! This hotel needs a new management!
4 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
10 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Awesome place....loved it

Great place and welcoming people...
2 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

convenient and safe

Old room a lot of equipment spoilt . Need to check once checking in
4 nachten verbleven in juli 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rooms with mold and falling apart. Changed rooms 5 times. Food normally cold, rediculusly over priced, and bland. Only good thing - staff very friendly.
15 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing and well organised staff
1 nacht verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel, no complaints.. Staff is excellent!
2 nachten verbleven in mei 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Customer , Abuja

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Poor Maintenance

Lot of mosquitoes, not clean. Room facing street so lot of noise.
2 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

NAEEM

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Friendly staff but nickeled & dimed for everything

This is my second time staying there and there is always a maintenance issue - - either the AC not working, TV or the fridge in this case. They need to invest more of their money in maintenance. The food is also a little overpriced, and I don't like that the complimentary breakfast is only for one person in the room...in other countries if you get a complimentary breakfast it is for at least two guests, and in the US it's for all who inhabit the room.
2 nachten verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hi

Cool area

8/10 – Goed

Tunde

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service

6/10 – Redelijk

Kenny, Washington DC, USA

Disappointed... could be better.

I stayed here the second time in three months and I regretted my stay. First the rooms are a disappointment and maintenance seem low. For the brand you would expect more. The noise from the busy road distort the essence of a restful night here (I figure this may not be applicable to all the rooms in the hotel). The breakfast is only for one person and that's not stated anywhere at the point of reservation. And the response of the dude who presented himself as manager was appalling. However some of the staff are great and demeanor fantastic. We not be staying here any longer.