Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4301 van 7470 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
4.301
Gastenscore: 8 - Goed. 1478 van 7470 beoordelingen" "
8 - Goed
1.478
Gastenscore: 6 - Redelijk. 783 van 7470 beoordelingen" "
6 - Redelijk
783
Gastenscore: 4 - Matig. 456 van 7470 beoordelingen" "
4 - Matig
456
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 452 van 7470 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
452
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6/10 – Redelijk
Soheil
Reisde met een groep
30 jun 2023
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Average (maybe even below average) hotel for a premium price! We visit Vegas every year and we expected much more from Aria. Customer service is not good and our room had many flaws. After complaining at the end we received a little refund.
For this price you better stay at Bellagio or Cosmo.
Soheil
9 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Guest Experience op 30 jun 2023
Dear Soheil,Thank you sharing your review regarding your stay at ARIA. Your insights and perspectives are incredibly valuable to us. We are deeply saddened to hear that we did not meet your expectations during your stay. It is our priority to ensure that each one of our guests feels welcome and is provided the absolute best experience. We understand that the issues you faced created a trip that fell far below expectations. Please accept our sincerest apologies for any disappointment you have encountered with our customer services and accommodations. We take the feedback from our guests very seriously, and always looking for ways to improve our service and products. Thank you again for taking the time to share your thoughts with us. We hope to have the opportunity to better serve you in the future.
4/10 – Matig
John
Reisde met familie
28 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean
John
4 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Ryan
27 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryan
3 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Jennifer
27 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennifer
4 nachten verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Angie
27 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Angie
3 nachten verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
James, Pleasanton
Reisde met partner
26 mrt 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Just an average experience. Nothing special as far as the rooms. Also, beware of the mobile app check-in and check-out. Both processes had issues, so ended up standing the outrageous desk lines anyway. MGM should have better IT than this.
James
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience op 28 mrt 2024
Dear James,Thank you for taking the moment to share your review with us on Expedia. We are disappointed to hear that your experience was just average. We strive to provide exceptional services to all of our guests. Furthermore, it is concerning to hear about the issues you encountered with our mobile app. We understand how frustrating this must have been and apologize for any inconvenience caused. Thank you for bringing these matters to our attention. Your feedback is valuable and will help us to enhance our services and facilities. We hope to have another opportunity to host you and deliver a better experience.
10/10 – Uitstekend
Sarah
Reisde met een groep
26 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, beautiful hotel, relaxing spa!
Sarah
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Sandra
26 mrt 2024
Sandra
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Nataly
25 mrt 2024
Positief: Netheid
Loved it
Nataly
2 nachten verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
Alexander
25 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
1 nacht verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Francisco
Reisde met partner
25 mrt 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The first time we booked at this hotel our stay was amazing, the lady who checked us in was super friendly and welcoming. This time around the lady who checked up didn’t even say hi or welcome us in any way. She seemed annoyed and was trying to just check us in quickly when we weren’t even in a rush and there was no line. Also we were disappointed to not be able to enjoy the pool since it was closed and when we called before heading to the pool they assured us it was open.
Francisco
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience op 26 mrt 2024
Dear Francisco,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your stay at Aria. We deeply regret to hear about the less-than-satisfactory experience you had with our reception staff this time around. Please be assured that this is not reflective of the high standards we strive to uphold. We also apologize for the confusion and disappointment regarding the pool's availability, which we understand could have negatively affected your overall stay with us. We appreciate your feedback as it enables us to improve and provide a more enjoyable experience for our guests. We hope to have the opportunity to welcome you back again soon and make up for this recent experience.
8/10 – Goed
Lindsay
25 mrt 2024
Lindsay
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Jose
25 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service
Jose
2 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Lara
25 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is nice, however, it is so dark inside. Also, not as many shops, however, it is in an excellent location and staff is very friendly
Lara
4 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
REGINA
Reisde met partner
24 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente ambiente!
REGINA
6 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Gonzalo
Reisde met familie
24 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buena ubicación y buen servicio
Gonzalo
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Jared
Reisde met familie
24 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We thoroughly enjoyed our room and experience at the Aria. It is a very nice hotel and the tram is a great way to move between the MGM properties. We had an excellent time, and we will be coming back!
Jared
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Enrique
Reisde met familie
24 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful place great stuff
Front desk really helps
Enrique
5 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Simone
23 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simone
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Lourdes
Reisde met familie
23 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Siempre excelente
Lourdes
4 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Artis
Reisde met familie
23 mrt 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Just an awesome atmosphere
Artis
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Michael
22 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Always loved aria
Michael
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Theresa
Reisde met familie
22 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved this hotel, amenities are great and access as well. I just wish they had coffee makers in the rooms...
Theresa
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Shawn
Reisde met familie
21 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was great, very polite and helpful. Beautiful room with a great view of the city. Also I was very happy with the gym facilities.
Shawn
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
RANDAL
Reisde met een groep, Zakenreiziger
21 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
very friendly staff and very clean
RANDAL
4 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Aaron
Reisde met partner
21 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel amenities and customer service are excellent.
Aaron
3 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
YOLANDA ERIKA
20 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
los colchones de los cuartos estaban pandeados y agua de los lavabos salia agua con poca presion
YOLANDA ERIKA
4 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
mark
20 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
mark
2 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Renia
19 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I before received my $30 credit/voucher for food. But outside of that, everything was good :)
Renia
3 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Andrew
Reisde met partner
19 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and comfort
Andrew
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Yu Zhe
19 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yu Zhe
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Tom, Fort Myers
Reisde met partner
19 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Upgrade was fabulous
Tom
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Margaret
Reisde met familie
19 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is lovely with many great restaurants.
Margaret
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
MOISES
Reisde met partner
19 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo bien, buen servicio, cuartos grandes, pocas filas, muchos restaurantes
MOISES
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Angela
Reisde met partner
18 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good!
Angela
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Maya, sherwood park
Reisde met een groep
18 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love it’ll
Maya
4 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met een groep
18 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
great staff. very accommodating. liked the upgrade and early check in....VIP room was great
David
4 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Kaela Arianne
18 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kaela Arianne
3 nachten verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Arik
Reisde met familie
18 mrt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Did not receive VIP benefits other than automatic credit of $30 for food.
Arik
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience op 19 mrt 2024
Dear Arik,Thank you for taking the moment to share your feedback regarding your VIP services during your stay at Aria. We sincerely apologize if your experience did not meet your expectations. We take the concerns of our guests very seriously and your feedback is invaluable to us.
10/10 – Uitstekend
Samantha
Reisde met een groep
18 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This property has it all. No need to leave if you don't want to. From shopping to clubs to dining everything was wonderful. The amenities and perks are phenomenal. It is a great location to get to anything.
Samantha
4 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Ronnette
Reisde met partner
18 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I enjoyed my stay.
Ronnette
5 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Daniela
Reisde met familie
18 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Estubo genial
Daniela
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Jessica
18 mrt 2024
Jessica
2 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Iliana
Reisde met familie en kleine kinderen
18 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Such a beautiful hotel and getting an upgraded to a suite was a nice surprise!
Iliana
1 nacht verbleven in maart 2024
4/10 – Matig
Claudine
Reisde met partner
18 mrt 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is beautiful but our room smelled terribly
Claudine
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience op 18 mrt 2024
Dear Claudine,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your stay at Aria. We are pleased to hear that you found our hotel beautiful. However, we are truly sorry about the unpleasant smell in your room. We will make sure your comments are shared with our team so that this situation can be looked into. We sincerely hope that you will give us another chance to prove that our usually high standards can be met.
8/10 – Goed
Daniel, New York
18 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
4 nachten verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Thiago V
Reisde met een groep
18 mrt 2024
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
I have stayed at the Aria many times and always loved it but this time I feel like their quality has dropped drastically.
Upon arrival we were informed that they have oversold the rooms and did not have a 2 queen bedroom available and “forced” me and a friend to share a king room since thats all they had.
Thiago V
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Experience op 18 mrt 2024
Dear Thaigo V,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at Aria. We are truly sorry to hear about the unexpected change in accommodation and understand the inconvenience it must have caused you and your friend.We highly value your loyalty and the fact that you chose Aria for your stay's multiple times. Please accept our sincere apologies for the disappointments you experienced. We are taking into account your comments seriously and will do our utmost to improve on the drawbacks you pointed out. Thank you once again for your constructive feedback. We hope to get the opportunity to serve you better in the future.
10/10 – Uitstekend
Andrew
Zakenreiziger
18 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Aria was beautiful, would definitely stay here again.
Andrew
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Jennifer Rivera op 18 mrt 2024
Thank you! We very much appreciate the wonderful feedback and would be grateful if you could share your experience in an Expedia review upon your departure. Simply navigate to Aria's Expedia page and select “Write a Review” to get started. Please let us know if we can assist in any way during your time with us. We hope to see you again soon and wish you safe travels!
8/10 – Goed
Diana
Reisde met familie
17 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Did like the long walk to the room. Elevator is in middle of building and room at end of building. Need more elevators. Will not stay again unless I can pick my room.
Diana
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Natasha
17 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten