Op basis van 13.577 geverifieerde beoordelingen

3,8 / 5
4,0 Hygiëne kamer
4,0 Service & personeel
4,0 Comfort kamer
3,9 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 16 apr. 2024
Op zich aardig resort-hotel, maar als je iets in het koelkastje op de kamer wilt zetten rekenen ze 50 USD per dag (!!), en voor een fles water (om de hoek bij de ABC 2 voor 2 dollar) rekenen ze 22 USD (!). Geen thee of koffie machinetje op de kamer, geen buro om ff te werken, matig internet. Was absoluut niet onder de indruk en is zijn meerprijs t.o.v. bv een Excalibur niet waard.
Opmerking van Hotelbeheer
17 apr. 2024 door Guest ExperienceHotelbeheer
Roland,Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw feedback over uw recente verblijf in MGM Grand met ons te delen. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij houden rekening met alle opmerkingen en streven ernaar onze dienstverlening voortdurend te verbeteren. Uw zorgen over de kosten van de koelkast, de waterkosten en het ontbreken van voorzieningen op de kamer zijn genoteerd en ter beoordeling doorgestuurd naar ons management. Wij verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak en stellen uw geduld op prijs. Bedankt dat u ons de kans geeft deze problemen aan te pakken.
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 29 mrt. 2024
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 27 okt. 2023
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 20 okt. 2023 op Hotels
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 12 aug. 2023
Veel voorzieningen in het hotel. Groot aanbod luxe winkels en restaurants. Direct gelegen aan de strip en goed bereikbaar met Uber
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 28 jul. 2023
The hotel is located on the strip where you can find lots of stores, restaurants and plenty of things to do. The check in was quick and easy. The parking lot was good but far from the hotel itself and with lots of luggage it wasn’t easy. But maybe if you park in front of the taxi entrance it is easier to unload everything all at once. There is no breakfast included but there is a starbucks in the hotel. There are also lots of shops and restaurants in the hotel itself. But they are all very pricy. If you want a cheaper option you have to go a bit further then the strip. The room itself was good and big. It’s a shame you can’t use the minifridge for yourself cause there are only items from the hotel with alarms in it so if you touch it you have to pay for it. And everything is already expensive enough. At one evening we didn’t have any hot water in the bathroom, for such a big hotel this is a big NO GO. But in the morning everything was back in order. The swimming pool was great. You had to look a while for some free beds but then you could leave your towels and stuff and go tubing in the lazy river and it was awesome.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 3 mei 2023
I just love it.
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 24 mrt. 2023
Veel faciliteiten in het hotel, mooi casino, maar wel slechte service door hotel management.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 17 feb. 2023
Voor de 5e x in de MGM ! Blijft het meest mooie en iconische hotel in Las Vegas . Super vriendelijk personeel. Zoveel te doen in het hotel met 20 restaurants , geweldig Casino en de vele mooie barren. Dikke aanrader voor mensen die Las Vegas optimaal willen beleven
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 30 dec. 2022
Het MGM Grand is een geweldig mooi gebouw, maar de kamer die ik had was heel dichtbij de liften die gewoon 24 uur per dag werken. Deze maken erg veel lawaai. Als je een kamer hebt die een stuk verder bij de liften vandaan is, zal het vast een stuk beter zijn. Niet alleen de liften maken veel geluid, maar alles in en om het gebouw heen is gewoon erg luid, Ik heb er niet echt heel erg lekker geslapen.
Opmerking van Hotelbeheer
2 jan. 2023 door Guest ExperienceHotelbeheer
Dear B.A.C.,Bedankt voor het delen van uw feedback op Expedia. Ons resort stelt de inbreng van al onze gasten zeer op prijs, omdat het ons in staat stelt om onze resortactiviteiten grondig te evalueren. Onze excuses voor eventuele geluidsoverlast veroorzaakt door de nabijgelegen liften die ervoor zorgden dat u niet kon slapen. We zullen eraan werken om deze bezorgdheid in de toekomst beter te beheersen. U kunt er zeker van zijn dat al uw opmerkingen goed zijn genoteerd en dienovereenkomstig zullen worden gedeeld met ons team. Nogmaals bedankt, en we hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen.