Op basis van 993 geverifieerde beoordelingen

4,3 / 5
75% van onze gasten beveelt dit aan
4,4 Hygiëne kamer
4,4 Service & personeel
4,4 Comfort kamer
4,3 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 14 mrt. 2024
Easy access to the Convention building, good restaurant, fairly priced. Nice jacuzzi and pool. Although pool water was too good, could be warmer.
Opmerking van Hotelbeheer
25 mrt. 2024 door Renaissance Las VegasHotelbeheer
Thank you for your feedback Azin!
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 29 feb. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
25 mrt. 2024 door Renaissance Las VegasHotelbeheer
Thank you for staying with us Joseph!
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 17 feb. 2024
All night water pipe make noise I pay 1200 dollars 3 night just waste it
Opmerking van Hotelbeheer
17 feb. 2024 door Renaissance Las VegasHotelbeheer
We are terribly sorry to hear your experience Naeem, please contact us directly to make sure that we make it right for you.
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 29 jan. 2024
I had better customer services. I had to stay on hold for a long time and got hanged up twice. Rude responded twice as well.
Opmerking van Hotelbeheer
13 feb. 2024 door Renaissance Las Vegas Guest Service ManagerHotelbeheer
Thank you for the feedback. We will work with our operator to ensure services are speedy and providing the highest quality service.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 27 jan. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
25 mrt. 2024 door Renaissance Las VegasHotelbeheer
Thank you for staying with us Pauline!
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 14 jan. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
16 jan. 2024 door Renaissance Las Vegas Guest Service ManagerHotelbeheer
Thank you for your exceptional review! We hope to welcome you back in the future when you visit the area.
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 6 jan. 2024 op Travelocity
Opmerking van Hotelbeheer
16 jan. 2024 door Renaissance Las Vegas Guest Service ManagerHotelbeheer
I apologize that your experience was not up to our standard. Please reach out to the property directly regarding your concerns. Hopefully, we can make it right.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 6 jan. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
16 jan. 2024 door Renaissance Las Vegas Guest Service ManagerHotelbeheer
Thank you for sharing your review! We hope to welcome you back in the future.
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 28 dec. 2023 op Travelocity
Opmerking van Hotelbeheer
29 dec. 2023 door Renaissance Las VegasHotelbeheer
We are terribly sorry about your poor experience CaSandra, please contact us directly to go over your stay and make it right to you.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

I Recommend the Renaissance!

Geplaatst op 27 dec. 2023 op Hotels
Our three-day stay was very comfortable; our room very clean, and staff friendly and helpful. A view of the Sphere from my room was an added bonus! We added the optional breakfast, and it was wonderful! (our morning server, Marci, was a gem). The monorail station was steps away, making the Strip moments away. I would definitely recommend this hotel.
Opmerking van Hotelbeheer
28 dec. 2023 door Guest Services ManagerHotelbeheer
Thank you very much for your review! I will ensure to share your feedback and your photos with our team.