Een seizoensgebonden buitenzwembad, zwembadcabana's (toeslag)

Beoordelingen van SAHARA Las Vegas

4 out of 5
SAHARA Las Vegas
2535 Las Vegas Blvd S, Las Vegas, NV

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6698 van 14280 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 3502 van 14280 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1922 van 14280 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1126 van 14280 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1032 van 14280 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Chris

4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Sahara Management op 10 dec 2023
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

6/10 – Redelijk

Evy

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Bij het inchecken werd ons verteld dat we op voorhand te taksen moesten betalen (wat ons vreemd lijkt aangezien we ondertussen al in meerdere hotels in de VS verbleven hadden en dit altijd achteraf gebeurd). Bij aankomst in de kamer bleek dat er maar voor 2 personen handdoeken waren voorzien. Je hebt een service waarbij je kan smsen om spullen naar de kamer te brengen en dit hebben we meermaals moeten doen, zowel voor handdoeken als body wash, flesjes water, ...) Onze laatste avond kwamen wij terug van een vermoeiende dag naar Antelope Canyon (10u rijden) en keken wij met 3 uit naar een frisse douche en een goede nachtrust om de ochtend daarop te vertrekken. Blijkt de kamer toch wel niet gekuist? Poetsvrouw is gewoon NIET langsgeweest, terwijl er bij check-in vermeld werd dat er ELKE dag gekuist werd je betaald hier op voorhand al voor. Laten we concluderen dat dit voor een 4-sterrenhotel zeer ongepast is en wij niet meer zullen terugkeren.
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Sahara Management op 19 okt 2023
We are so disappointed to hear that your recent stay with us did not meet your expectations. We appreciate you taking the time to provide us your feedback. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Greet

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Enige nadeel. Aan het grote zwembad is er heel luide muziek. (Er is wel een ander zwembad waar het veeeeel rustiger is). Voor de rest top hotel!
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Management op 15 okt 2023
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

mahinder

3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Hotel Management op 13 okt 2023
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

6/10 – Redelijk

Gaby

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg groot hotel. Slot van de hotelkamer werkte niet. Nieuwe kamer gekregen, waar het vreselijk lekte in de kamer. Werd zeer onprofessioneel opgelost door een Hoover dam te bouwen van handdoeken. Hoefden de resort fees en belasting niet te betalen. Maar daar gaat het niet om. Je wilt service en dat kon niet gegeven worden. Kostte veel tijd en ergernis.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 8 okt 2023
We are terribly sorry your experience. However, we appreciate you taking the time to provide us your feedback. We hope to better serve you in the future. Thank you

8/10 – Goed

Frank

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel basis voor 4 sterren. Kleine bedden.
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Hotel Management op 16 aug 2023
We are so disappointed to hear that your recent stay with us did not meet your expectations. We appreciate you taking the time to provide us your feedback. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Melissa Martine Lutgarde

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We hadden een leuke tijd!
8 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Sahara Management op 23 jul 2023
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

8/10 – Goed

Sjoerd

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beide bedden waren doorgezakt
5 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Sahara Las Vegas Management Team op 19 feb 2023
Thank you. We appreciate your feedback.

8/10 – Goed

Raymond, Hoorn

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Er is een soort kleine winkelcentrum met casino bij het hotel. De staat van de kamer kan wel wat beter, zo was het putje van de wasbak verstopt en veel kalk aanwezig. Maar voor de rest was het een prima kamer.
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 12 aug 2022
We are so disappointed to hear that your recent stay with us did not meet your expectations. We appreciate you taking the time to provide us your feedback. Thank you.

6/10 – Redelijk

Jin

Reisde met familie
Oude hotel
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 11 aug 2022
We are so disappointed to hear that your recent stay with us did not meet your expectations. We appreciate you taking the time to provide us your feedback. Thank you.

4/10 – Matig

Arnoud

Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima service in het casino. Noodle den restaurant was heel goed. Helaas werden de kamers niet schoongemaakt, met als verhaal dat ze de privacy niet wilden schenden. Complete onzin. 5 keer schoonmaak aangevraagd, is 1 keer gelukt. Heel slecht en teleurstellend. Onze kamer zat ergens in de kelder, was waarschijnlijk te ver lopen.
7 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Sahara Las Vegas Management Team op 10 apr 2022
Dear Arnoud, As we pride ourselves on delivering a memorable hotel experience during your travels, we have unfortunately fallen short of our goal during your recent stay. We are so disappointed to hear that your recent stay with us did not meet your expectations. Service is so important to us and we will be sure to address the concerns. We work very hard at providing our guests with a unique and fun environment and most of time we do it very well but from time to time we fall short and when such event happens, we hope to learn from it. We have shared your feedback with the appropriate management teams. Upholding our commitment to provide a memorable experience with exceptional service, we hope to have an opportunity to better your experience with us whenever your travels bring you back to Las Vegas. Sincerely, Sahara LV Management Team

8/10 – Goed

Arnout

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Prima hotel voor een nette prijs
Ik kom regelmatig in Las Vegas en verblijf dan ook vaak in de SLS/Sahara. Voorheen was het hotel perfect, dit jaar wat minder omdat het verbouwd werd. Ik hoop hier volgend jaar weer een perfecte beoordeling achter te kunnen laten
4 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Sahara Las Vegas Management Team op 22 dec 2021
We zijn erg blij om te horen dat u genoten heeft van uw recente verblijf. Wij waarderen uw feedback. We hopen je snel weer te zien. Dank u.

6/10 – Redelijk

Macu

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Para ser un 4 estrellas, la habitación parece de 2
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Eddy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It met my expectations and I really enjoyed how the monorail station is on the hotel which is very convenient.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 17 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Doniska

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very friendly and the property was clean and safe
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 17 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

8/10 – Goed

John

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice pool
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Management op 17 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Roy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sahara was great. My problem is with Expedia! I am done with them!*uck Expedia! *uck Expedia and their deceptive pricing🖕
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 17 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

ADAUTO

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1st time there it was incredible and clean/restaurant option/walking distance from shopping/great customer service/staff was nice.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 17 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

6/10 – Redelijk

David

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The stay was ok. Room was clean. Disappointed that everyone gets kicked out of the pool area at 5pm, and going into the pool area you get searched. I suppose they were worried about you bringing in your own beverages. They were not accommodating at all with a later check out request. Our flight was not until 11:35 pm and a late check out was out the question. The fact that Sahara is at the furthest end of the strip is good because its less busy and I have to say the Mono rail stopping at the Hotel was a big plus. It was Very convenient and quick to get around since it is pretty far from the other Major properties.
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 17 apr 2024
We are so disappointed to hear that your recent stay with us did not meet your expectations. We appreciate you taking the time to provide us your feedback. Thank you.

4/10 – Matig

Miriam

5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 17 apr 2024
We are so disappointed to hear that your recent stay with us did not meet your expectations. We appreciate you taking the time to provide us your feedback. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Tonya

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was really nice as well as staff.
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 17 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Deborah

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I love the property. So clean and great location as it is between freemont old vegas and the strip. Hotel Was bright and beautiful. So gappy to stay there was so bright andbeautiful
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 16 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Amit

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was great. On Front desk, Sonia was very helpful and answered all our questions. The room was clean and bright, and the room service was always on time. Rooms were spotless, and the facilities were well-maintained. The hotel's cleanliness surpassed my expectations. The hotel demonstrated meticulous attention to detail throughout the stay.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 16 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We will let Sonia know. We hope to see you again soon. Thank you.

8/10 – Goed

Rachael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Didn't like that the pool closed at 5, restaurants and staff were great. Bedroom was nice, updated room, bed comfort was just ok.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 16 apr 2024
We are so disappointed to hear that your recent stay with us did not meet your expectations. We appreciate you taking the time to provide us your feedback. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Alonzo, San Antonio

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 16 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

8/10 – Goed

Jochen

Reisde met familie
Positief: Netheid
Die extra Service-Gebühr mit 55$ verdoppelt den Zimmerpreis und ist das Geld nicht wert, vor allem, wenn man mit Kindern da ist. Der Weg zum Pool für die Kinder war nicht sehr sauber und schön. Gut ist die Anbindung an die Mono-Rail-Station, wenn auch die Rolltreppen außer Funktion waren. In der hinteren Umgebung Richtung "Old Las Vegas" gibt es einen Gras-Shop, daher stinkt es in der Umgebung des Hotels an jeder Ecke nach einem Joint, was besonders für die Kinder nicht sehr schön ist!
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Management op 16 apr 2024
We are so disappointed to hear that your recent stay with us did not meet your expectations. We appreciate you taking the time to provide us your feedback. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Mike

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean property, area just North is getting kinda sketchy but still safe. Monorail service right there is great
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 17 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Shawn David

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy access to parking, great location on the strip with easy access to the monorail. Plenty of things to do in and out of the location within walking distance.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 16 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Wilhelmina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was clean, updated, quiet and comfortable it had a fridge no microwave. Area is far from Strip, but monorail station is right there 2 min walk and it takes about 5-10 mins to strip. Easy to use and it’s open late. There are several restaurants inside the hotel and a Starbucks and of course a casino. Across the street there is a Walgreens, along with a subway and McDonalds.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 16 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

4/10 – Matig

Clayton

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Nice hotel but pools don’t stay open past 4 and a couple of the staff were rude
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 16 apr 2024
We are so disappointed to hear that your recent stay with us did not meet your expectations. We appreciate you taking the time to provide us your feedback. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Mayra, Largo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service, the room was clean, cozy and something important despite being in Las Vegas and having a casino in the hotel. The hallway and the room were quiet and did not have the smell of cigarettes.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 16 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

8/10 – Goed

Mayra, Largo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service, the room was clean, cozy and something important despite being in Las Vegas and having a casino in the hotel. The hallway and the room were quiet and did not have the smell of cigarettes.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 16 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Jacques

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great modern hotel. No smoke smell in the casino. The best beds. Pool area is excellent.
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 16 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

ALFREDO

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
strategy location
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 16 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Princeton

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 16 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Tashare

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 16 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Norma

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good place to stay
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 15 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Lorenzo

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
I loved the pool
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 15 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Alondra

Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 16 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Hector

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Te cargan un cargo adicional de 112 por persona que aún no se devuelto y además cuando sales te cobran 47 o algo así por día por limpieza esto no está reflejado muy bien en la información antes de reservar.
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 15 apr 2024
We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

2/10 – Ontzettend slecht

Cody

Reisde met een groep
Positief: Netheid
The first room we got had alot of problems. We explained it to the service manager and she suggested that they would upgrade us. So we did and the next room we got had more problems. We didnt make a fuss of it but what really gets me is they charged us for it. To top that off the water for the whole building was shut off for the whole day and when it did come back on we had no hot water . The food is great and we did have a good time. But left wishing we had stayed somewhere else. Needless to say we will not be staying at this hotel in the future.
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 15 apr 2024
We are so disappointed to hear that your recent stay with us did not meet your expectations. We appreciate you taking the time to provide us your feedback. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 16 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Jesse

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 16 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

6/10 – Redelijk

Brian

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid
Nothing to say
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Management op 16 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

4/10 – Matig

Jordan

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
We booked two weeks in advance for a king room and got downgraded to a double full size bed room, we did get fees waived and food and beverage comp, but there was no microwave for food, mini fridge, or coffee machine. We paid for a view too and got just the roof, was overall very disappointed with the room we spent so much money on
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 15 apr 2024
We are so disappointed to hear that your recent stay with us did not meet your expectations. We appreciate you taking the time to provide us your feedback. Thank you.

6/10 – Redelijk

Julianne

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
No frills but comfortable bed and clean. A bit dated. Def can get something nicer for the same price No coffee maker in the room but that seems to be a Vegas thing.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 15 apr 2024
We are so disappointed to hear that your recent stay with us did not meet your expectations. We appreciate you taking the time to provide us your feedback. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Aniqua

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My partner and I came for his birthday and we had an AMAZING time. The hotel is just big enough to have a good time and feel like you have options, but small enough where you don’t feel lost in the sauce or overpopulated. Staying off the main strip but having the monorail right outside the door was so convenient, it made navigating both easy and safe. We definitely plan to come back!
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 15 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

8/10 – Goed

Kamini K

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 16 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

6/10 – Redelijk

Stefanie

Positief: Netheid, personeel en service
The Sahara was a great hotel but the dining choices within the hotel are limited and there was poor quality food within those choices. This part of the strip was boring and inconvenient.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 16 apr 2024
We are so disappointed to hear that your recent stay with us did not meet your expectations. We appreciate you taking the time to provide us your feedback. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Miguel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean everything is super clean!
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 15 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.