Exterieur

Beoordelingen van B&B HOTEL Liège Nord Rocourt (BELGIQUE)

1 out of 5
B&B HOTEL Liège Nord Rocourt (BELGIQUE)
Rue de l'Arbre Courte Joie 380, Liege

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 50 van 400 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 182 van 400 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 94 van 400 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 45 van 400 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 29 van 400 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

5,8/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Teunis

2 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Maartje

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Manager op 28 dec 2023
Dear Maartje,Thank you for taking the time to share your feedback with us.We apologize if we fell short during your visit. We appreciate any suggestions you may have on how we could improve as they are integral to our continuous improvement.We hope to have the opportunity to welcome you again and provide a more positive experience. Wishing you a Happy New Year!

2/10 – Ontzettend slecht

Coen

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vreselijk. B&B hotel keten niet waardig.
Eerdere ervaring met B&B hotels was altijd prima. Bijvoorbeeld netjes en schoon hotel in Krefeld. Maar dit hotel is van hele andere orde: vieze uitleefde puinhoop. Schimmel en lucht van rottingsproces stilstaand water wanneer je kamer betreed. Douchen durf je daar niet, ook omdat handdoeken vol vlekken zitten. Matras is stevig genoeg. Beddengoed wel schoon.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Manager op 21 nov 2023
Dag Coen,We stellen het op prijs dat u een berichtje achterlaat.We waarderen het dat u de kwaliteit van het matras als positief heeft ervaren en dat het beddengoed naar tevredenheid schoon was. Het spijt ons te horen dat uw ervaring met de netheid van de kamer en de staat van het hotel niet aan uw verwachtingen voldeed. Hygiëne en comfort zijn voor ons van groot belang en wij nemen uw feedback zeer serieus. We zullen dit intern bespreken en de nodige stappen ondernemen om onze schoonmaakprocedures te verbeteren. Ook betreuren we het dat de handdoeken niet aan de verwachte standaard voldeden. We zorgen ervoor dat alle handdoeken grondig worden geïnspecteerd en vervangen waar nodig. Wat betreft de geur die u beschrijft, dit is niet de standaard die we nastreven en we zullen onmiddellijk actie ondernemen om de oorzaak te achterhalen en te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt tijdens uw verblijf.Graag verwelkomen we u nogmaals voor een gegarandeerd betere ervaring.Hartelijke groeten,

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nachtmerrie en rottingsproces
Dit hotel is onvergelijkbaar slechter dan andere hotels B&B hotel groep. Hotel is totaal uitgeleefd, vies en bedompt. Kamer ruikt naar schimmel en rottend water. Douche is niet te gebruiken want te vies. Handdoeken met vlekken. Beddengoed was wel schoon.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Manager op 21 nov 2023
Beste gast,Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen een beoordeling te schrijven.We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om feedback te geven over uw verblijf. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We nemen uw opmerkingen over de netheid en staat van de kamer zeer serieus en zullen deze intern bespreken om onze dienstverlening te verbeteren. Hoewel onze kamers dagelijks worden schoongemaakt, lijkt het erop dat we in uw geval niet aan onze eigen normen hebben voldaan. Wat betreft de handdoeken, deze worden normaal gesproken vervangen wanneer ze op de grond liggen, en we bieden op verzoek extra voorzieningen aan zoals haardrogers. We streven ernaar om elke gast een comfortabel verblijf te bieden, en uw opmerkingen zijn waardevol voor ons om dat doel te bereiken. Mocht u ons in de toekomst nog een kans willen geven, dan zouden we graag willen bewijzen dat we beter kunnen.We hopen u in de toekomst graag nogmaals te mogen ontvangen om u een betere ervaring te bieden. Met vriendelijke groeten,

8/10 – Goed

Katelyne

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Vriendelijk personeel, propere kamer, goed bed. Het ontbijt was in orde. Met het raam dicht werd het geluid van buiten, voornamelijk auto- en vrachtwagenverkeer enorm verminderd. Maar slapen met raam open was bijna onmogelijk.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

davy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ondanks dat dit een goedkoop hotel is, is de accommodatie goed en net onderhouden. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Mrs Emmanuelle JOLY, General Manager op 25 jul 2023
Beste Davy,Hartelijk dank voor uw review.Fijn dat jullie genoten hebben van een aangenaam verblijf bij ons en dat jullie tevreden waren met ons vriendelijke personeel. Jammer dat jullie ook een klein minpuntje hebben ervaren. Hopelijk kon ons fijne hotel dit enigszins goedmaken en was jullie verblijf verder geheel naar wens!Vriendelijke groet en graag tot ziens,Mrs Emmanuelle JOLY, General Manager

8/10 – Goed

Herman

Positief: Netheid, personeel en service
Is was very pleasant there is someone at the reception 24/7.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Mrs Emmanuelle JOLY, General Manager op 16 jun 2023
Dear Herman,Thank you for this positive review of your stay with us.We are glad that you had a pleasant stay with us. We also appreciate your mention of our 24-hour reception desk, we believe it is reassuring for our guests to know that we are available to help at any hour of the day!We look forward to seeing you again in the future.Best wishes,Mrs Emmanuelle JOLY, General Manager

4/10 – Matig

Maarten

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Smerig
Het hotel was niet schoon; één nacht gebleven maar absoluut niet tevreden.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Manager op 4 mei 2023
Beste Maarten,Bedankt voor uw recensie.We schrikken erg van uw opmerking. Netheid vinden we uiterst belangrijk en we betreuren daarom ten zeerste dat u dat niet zo heeft ervaren. We gaan uw feedback bespreken met ons schoonmaakteam zodat we onze accommodaties kunnen verbeteren.We verwelkomen u graag opnieuw voor een gegarandeerd betere ervaring.Met vriendelijke groeten,

4/10 – Matig

Robbert

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
De locatie van de accommodatie bevind zich op een top plek en ben je snel op de snelweg en je loopt zo de stad in. De kamer echter was super vies, het stonk zo erg naar rook alsof wij een asbak inliepen. Personeel verder vriendelijk maar kunnen weinig en waren er maar als tussen overnachting. Ontbijt was prima geregeld en zag er netjes uit.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Mrs Emmanuelle JOLY, General Manager op 31 aug 2022
Beste Robbert,Bedankt voor deze feedback.Het verheugt ons te lezen dat onze ligging naar wens was en dat jullie de vriendelijke service van ons personeel konden waarderen. Jullie hadden ons daarom ook zeker onmiddellijk op de hoogte mogen brengen van jullie ongemak. We hadden jullie graag meteen een oplossing geboden. Onze excuses voor het ongemak, hopelijk hebben jullie toch genoten van een comfortabel verblijf.In de toekomst verwelkomen we jullie graag opnieuw voor een gegarandeerd betere ervaring.Met vriendelijke groeten,Mrs Emmanuelle JOLY, General Manager

10/10 – Uitstekend

Elwin

2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Mrs Emmanuelle JOLY, General Manager op 12 aug 2022
Dear Elwin, Thanks for your high rating of our hotel. We are glad we met your requirements. Thank you again. We hope to welcome you back for a return visit, Best regards, Mrs Emmanuelle JOLY, General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Robert

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
When we stepped into the room we were assigned the smell of cigarette smoke felt heavy on my lungs even though we booked a non smoking room. When I went to enquire about the room the lady tried giving us air refreshner that worked terribly, and said that all other rooms were booked. When I came back only the night clerck was left, who after hearing about my asthma history apparently conjured up a room (still a smoking room) that luckily smelt a bit less terrible. Add that up to the fact that the bed consisted of a wooden board with a poor mattress and that the breakfast buffet was largely gone at 8:30 even though it lasted until 10 and you have the most horrible stay you’ll have in your life.
1 nacht verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

H.M.

Reisde met familie
Negatief: Netheid
Goede bedden. Douche kop hing aan kapotte haak, lastig douchen. Kamer was niet, douche/wastafel was redelijk schoon. Plek van het hotel redelijk deprimerend en ver van het centrum. Wel dicht bij de snelweg. Voor een nacht op doorreis te doen, maar afrader als je voor een paar dagen naar Luik wilt.
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Mrs Emmanuelle JOLY, General Manager op 29 apr 2022
Beste gast, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven. We vinden het jammer dat u niet ten volle heeft kunnen genieten van ons hotel wegens wat onderhoudsmankementjes en de ligging die niet helemaal uw ding was. We bespreken dit met ons onderhoudsteam. Onze locatie kunnen we helaas niet veranderen, maar we hopen dat u toch hebt kunnen genieten van de stad. Met vriendelijke groeten en graag tot ziens, Mrs Emmanuelle JOLY, General Manager

8/10 – Goed

M.W.

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Mrs Emmanuelle JOLY, General Manager op 24 jan 2022
Dear Guest Thank you for taking the time to rate your stay with us. We're glad your experience has been to your satisfaction. A private message with further details would be gratefully received. We look forward to the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards, Mrs Emmanuelle JOLY, General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Mrs Emmanuelle JOLY, General Manager op 6 jan 2022
Beste gast, Dank u voor het delen van uw eerlijke mening. We betreuren het dat u niet helemaal tevreden was over uw verblijf. Aarzel niet ons mee te delen wat u graag had gewenst. Hartelijke groet, Mrs Emmanuelle JOLY, General Manager

4/10 – Matig

Bernard

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slecht tot matig, zelfs voor de prijs
Het is een verblijf waar alles wel is maar in comfort en regeling slecht is. Veel overlast van overige gasten en een karig ontbijt. Ook het bed gewoon een houten plank onder het matras. En de douche en wastafel waren vies.
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Basis verblijf voor een scherpe prijs.
1 nacht verbleven in augustus 2021

2/10 – Ontzettend slecht

A. L.

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Joyce

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel. Erg vriendelijk personeel. Nette kamer. Geen luxe, maar dat kan je ook niet verwachten voor dit geld. Alles wat je nodig hebt voor een nacht slapen is aanwezig. Mocht het nog een keer op de route liggen dan komen we zeker terug.
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Mrs Emmanuelle JOLY, General Manager op 13 feb 2020
Beste gast, Zeer hartelijke dank voor uw beoordeling. Leuk om lezen dat alles naar wens was. We willen het de volgende keer nog beter doen. Hartelijke groet, Mrs Emmanuelle JOLY, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
clean, nicepersonel, good place, so qaiet , nice clean room serwice
4 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Compacte maar propere kamer, vriendelijke ontvangst, niets op aan te merken.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alleen slapen? Prima!
Dichtbij de snelweg, ideaal voor een doorreis. Ontbijt is prima voor 6 Euro. MacDonalds om de hoek voor noodgevallen. Kamer is netjes alleen bed iets te zacht. Maar voor die prijs is de kwaliteit goed!
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor het geld dat wij betaald hebben, vond ik het een uitstekend verblijf. Kamers zijn klein, maar uitgerust met alles wat men nodig heeft. De ruimten zijn schoon, het personeel is vriendelijk en het ontbijt is keurig. Het assortiment is klein, maar voor ieder wat wils. Verwacht geen buffetten zoals bij een 4* hotel, want daar is de prijs ook niet naar. Dit hotel is een goede uitvalsbasis als je op doorreis bent. Niet geschikt als long stay
1 nacht verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer was heel warm en te klein. Ook de prijs was hoger dan wat op de site is geboekt
1 nacht verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Annette

Negatief: Personeel en service
Kamers ondanks reserveren weg!
Ondanks boekingsbevestiging en een bevestigingstelefoontje van mij in de midag bleken om 22.00 uur onze drie gereserveerde kamers er toch niet te zijn! De receptionist ging voor ons andere kamers zoeken maar vroeg ons niet wat we wilden. Hij ging en zei dat we snel moesten beslissen en bij het hem gevonden hitel aleen cash konden betalen. We hadden sterk de indruk dat hij met een eugen handeltje bezig was.
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Wim

Positief: Personeel en service
Voor de prijs was dit dik inorde!
1 nacht verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

zuquey

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelent location, easy check in. Enough place for parking.
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

lutgarda

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Gewoon goed
Heel vriendelijk personeel. Behulpzaam. Jammer dat het zo ver van het stadscentrum ligt. Taxi kost ongeveer 16 euro enkel ..dus komt bovenop de kamerprijs en dan kun je beter iets in het centrum boeken
1 nacht verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Arno

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed voor slapen op doorreis
Typisch IBIS hotel. Op de route, niet te duur, goed slapen en weer verder.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Goed voor kleine vakantie.
Schoon kamer, makkelijk chek in, nast highway, vriendelijk staff

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Budget of basic
Ontvangst prettig. Ligt gunstig aan de ring. Bed erg slecht. Basic slapen op 10 cm matrasje op houten plank. We hebben beiden niet geslapen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nacht door gebracht in Ibis
Hotel was netjes ,personeel aan de balie heel vriendelijk Kamer netjes en voorzien van alle familietijd Douche ,lavabo ,toilet TV Ontbijt heel lekker mits betaling maar alles erop en eraan Zouden er zeker nog verblijven

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Goed voor zijn prijs.

8/10 – Goed

Beneluxtraveller, Nederland

Positief: Netheid, comfort kamer
Doeltreffend en kwaliteit naar prijs
Schone kamer, service was zakelijk (Waalse receptionist) en behulpzaam (ontbijtober). Handige locatie bij de snelweg. Goed doordacht kamerconcept, wat er moet zijn is er, maar verwacht geen luxe.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Goed hotel, schoon, jammer dat receptioniste geen Nederlands sprak

10/10 – Uitstekend

Ibrahim, Bronx

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like it 👍
5 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Gareth

Positief: Netheid, personeel en service
It was ok.
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

DORAH

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Manager op 21 dec 2023
Cher hôte,Merci d'avoir pris le temps de rédiger ce commentaire.Nous sommes navrés que votre séjour n'ait pas pleinement répondu à vos attentes et vous prions de bien vouloir nous en excuser.Nous restons à votre écoute pour toutes suggestions ou remarques de votre part nous permettant de continuer à faire progresser la qualité de nos prestations et le confort de nos hôtes.Nous vous souhaitons de très bonnes fêtes de fin d'année.Bien à vous,

8/10 – Goed

ALAIN

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Séjour de 3 nuits sans soucis
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Mrs Emmanuelle JOLY, General Manager op 20 dec 2023
Cher Alain,Merci pour ce commentaire.Nous nous réjouissons que votre séjour ait été satisfaisant et que vous ayez apprécié la qualité de nos services et la propreté de votre chambre.Au plaisir de vous revoir parmi nous,Nous vous souhaitons d'excellentes fêtes de fin d'année.Mrs Emmanuelle JOLY, General Manager

6/10 – Redelijk

Pasquale

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Manager op 11 dec 2023
Dear Pasquale,We thank you for sharing your experience with us.Unfortunately it seems that we did not meet all of your expectations. Could you please let us know exactly what you found unsatisfactory? We always welcome our guests' feedback and suggestions for improvement.We hope to have the opportunity to welcome you again.Best wishes,

10/10 – Uitstekend

Anum

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Manager op 14 nov 2023
Cher Anum,Tous nos remerciements pour ce retour positif.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Nous serions très heureux d'avoir l'occasion de vous recevoir à nouveau. Bien à vous,

4/10 – Matig

Moya

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Usually B&B are quite ok, this however was odd in terms of staffinf and clientele. No smoking building but this is not enforced - I was woken by the smell of cigarette smoke and had to fight off a serious allergic reaction to said smoke (had I not woken up, I would not be here to write this review). Due to this and the attitude of the receptionist, I would not recommend this establishment. I do not recommend this establishment for solo female travellers either.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Manager op 23 okt 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback.We appreciate your kind words about our staff and are glad to hear that you found our hotel clean. However, we are concerned about the issues you faced regarding the cigarette smoke. Our hotel does have designated smoking rooms, but we strive to ensure that the smoke does not affect other guests. We apologize for the inconvenience this caused you and will address this issue with our team to prevent such incidents in the future.We also understand your concerns about the receptionist's attitude and want to assure you that we take all feedback seriously. We will use your comments to improve our service and ensure a better experience for all guests. As for the safety of solo female travelers, we want to emphasize that our hotel is committed to providing a secure and comfortable environment for all our guests.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards,

8/10 – Goed

Romane

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel B&B
Hôtel modeste, Personnel agréable, Satisfaisant
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Mrs Emmanuelle JOLY, General Manager op 18 okt 2023
Chère Romane,Merci d'avoir partagé votre expérience chez nous.Nous nous réjouissons que votre séjour ait été satisfaisant et que vous ayez apprécié notre bon rapport qualité prix.Merci d'avoir mis en avant la sympathie de notre équipe.Dans l'attente du plaisir de vous accueillir de nouveau,Mrs Emmanuelle JOLY, General Manager

8/10 – Goed

Gabriel

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Petit déjeuner
Petit déjeuner avec peux de choix et pas assez diversifier.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Manager op 21 sep 2023
Cher Gabriel,Merci pour votre retour.Nous espérons que vous avez passé un agréable séjour parmi nous.En ce qui concerne le petit déjeuner, nous proposons un buffet à volonté avec une sélection de fromages, charcuteries, fruits et yaourts. Nous prenons en compte vos remarques sur la diversité des choix et nous nous efforcerons d'améliorer notre offre pour satisfaire davantage nos clients.Au plaisir de vous accueillir à nouveau lors de votre prochain séjour à Liège. Cordialement,

10/10 – Uitstekend

michel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Petar

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Manager op 5 okt 2023
Sehr geehrter Petar,vielen Dank für Ihre positive Bewertung.Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Wir freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch.Mit freundlichen Grüßen,

8/10 – Goed

Marianne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Endroit agreable A recommander
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Mrs Emmanuelle JOLY, General Manager op 21 sep 2023
Merci Marianne de nous communiquer votre appréciation favorable.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour.Cependant, nous prenons bonne note de votre retour.Merci d'avoir mis en avant notre emplacement.Au plaisir de vous revoir prochainement.Mrs Emmanuelle JOLY, General Manager

8/10 – Goed

Kristina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Für die Durchfahrt und den Preis war es ok. Sehr nah an der Autobahn. Das Hotel muss für den Zweck keine Preise gewinnen. Es war sauber, CheckIn problemlos, sehr freundlich. Sanitär schlicht, das Konzept mit den Klotüren, die man nicht wirklich schließen kann ist was für sehr intime Pärchen. Frühstück, das absolute minimum aber im Preis mit drin, dafür ist es ok.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Manager op 9 sep 2023
Liebe Kristina,vielen Dank für Ihre Bewertung und dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback zu geben.Es freut uns zu hören, dass Sie mit der Sauberkeit unseres Hotels und unserem freundlichen Personal zufrieden waren. Wir sind stolz darauf, einen problemlosen Check-In und eine gute Lage in der Nähe der Autobahn zu bieten. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten, die Sie mit den Klotüren und dem Frühstück hatten. Unser Hotel bietet ein einfaches, aber preiswertes Frühstücksbuffet an, um den Bedürfnissen unserer Gäste gerecht zu werden. Wir nehmen Ihr Feedback ernst und werden es nutzen, um unsere Dienstleistungen weiter zu verbessern. Bitte beachten Sie, dass wir auf Anfrage auch Haartrockner und Bügeleisen zur Verfügung stellen.Wir hoffen, Sie bei Ihrem nächsten Besuch in Liège wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen,