Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 160 van 543 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
160
Gastenscore: 8 - Goed. 244 van 543 beoordelingen" "
8 - Goed
244
Gastenscore: 6 - Redelijk. 81 van 543 beoordelingen" "
6 - Redelijk
81
Gastenscore: 4 - Matig. 34 van 543 beoordelingen" "
4 - Matig
34
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 24 van 543 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
24
8,2/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Joyce
Reisde met partner
26 mrt 2024
Positief: Personeel en service
De kamer was verouderd(verouderde badkamer en interieur), maar verder prima. Er lag in de kledingkast een aardige laag stof.
Wel kwamen de schoonmaaksters elke dag de kamer schoonmaken, handoeken vervangen en het bed opmaken.
De basis voorzieningen (bed, badkamer en tv) waren aanwezig en voor het bedrag inclusief ontbijt was het een zeer nette prijs voor een locatie naast het station in Luik.
Joyce
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Direction op 5 apr 2024
Geachte mevrouw Joyce,Hartelijk dank voor uw feedback over uw ervaring in ons hotel.We zijn blij te weten dat u genoten heeft van uw verblijf, want uw tevredenheid is onze grootste beloning!We verontschuldigen ons voor het stofprobleem, we hebben ons housekeeping team al op de hoogte gebracht zodat het niet meer kan gebeuren.Voor uw volgende verblijf, aarzel dan niet om onze standaard kamers te boeken die onlangs gerenoveerd zijn (het meubilair is moderner).We hopen u snel weer te zien.Het Management Team
8/10 – Goed
Frits
7 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel vlakbij het treinstation in Luik met een goede prijs / kwaliteit verhouding. Tal van eetgelegenheden in de buurt. Ligbad aanwezig, wat ik verkies boven douche.
Frits
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Aurelie
Reisde met familie
15 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Confortable mais bruyant
Lit confortable, jolie chambre mais très bruyant lorsque la chambre du dessus est occupée pas de bouilloire, café, thé, tisane a disposition, étrange pour un 3*
Aurelie
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Anne
15 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verblijf 11 tot 14 augustus.
Goed gelegen aan station Guillemin. Superieur kamer ruim en net. Geen lawaai van buitenaf. Spijtig waren restaurant en bar niet open.
Anne
3 nachten verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
Denise
Reisde met partner
29 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Goed gelegen, vlak bij treinstation.
Vriendelijkpersoneel.
Kleine kamers, waar het bed bijna heel de kamer inneemt en je dus weinig of niet kan bewegen. Slechte matras waarbij je naar het midden rolt.
Goede badkamer.
Denise
1 nacht verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Peter
27 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
In principe os alles goed alleen op de tv zit geen Nederlands talige zender en voo een diner moet je voor 16:00 uur eten want ze sluiten om 16:00 wat voor een restaurant wel vroeg is
Peter
1 nacht verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Mariette
Reisde met partner
23 mei 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast was not to my liking, coffee was terrible. Mini croissants, mini breadbuns, meager selection of breadtoppings. Room for improvement.
Mariette
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
CARINE MADELEINE ALBERTIN
12 mrt 2023
CARINE MADELEINE ALBERTIN
1 nacht verbleven in maart 2023
4/10 – Matig
Cynthia
Reisde met familie
6 mrt 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ratten op de kamer 1e etage!!!! Met moeite kamer op de 2e gekregen. Totaal geen tegemoetkoming. Parkeren betaald en bij vertrek beweren dat we niet betaald hebben. Schandalig.
Cynthia
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van reception op 14 mrt 2023
Chère Cynthia,Il n'y a pas de rats dans notre hôtel, une souris s'est faufilée depuis la rue à cause du froid...Le parking coûte 22, les clients de notre hôtel bénéficient d'une réduction de 12.Nous sommes désolés que votre séjour n'ait pas été à votre goût.L'équipe de direction
6/10 – Redelijk
kasem
27 feb 2023
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
kasem
1 nacht verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
Els
31 dec 2022
Els
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
24 dec 2022
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Matig hotel
Matig middelmatig hotel. Kamer komt niet oveeen met foto. Verwarming deed het niet, geen shampoo, haardroger kapot.....Komt verouderd over.
Positief: .verrassend lekker ontbijt.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Eqbal
17 dec 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buiten -10 in de kamer geen verwarming
Eqbal
1 nacht verbleven in december 2022
4/10 – Matig
pascaline
Reisde met partner
14 dec 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We hadden geen idee dat de kamer zo oud en klein was. We waren teleurgesteld, we verwachtten een gerenoveerde en bijgewerkte kamer zoals op de foto's, maar niets!
pascaline
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Soebhas, Utrecht
Reisde met partner
22 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie junior suite. Niet twee kamers maar één kamer. Heerlijk ruim.
Winkels en restaurants op loop afstand.
Soebhas
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Erwin
21 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Basic hotel voor kort verblijf
Alles is basic, maar zeker oké. De kamers hebben het nodige comfort en vooral: er is airco!
WiFi werkt goed.
Het ontbijtbuffet is beperkt, maar je zult er zeker je gading in vinden.
Parkeren gebeurt in een overdekt en beveiligd parkeergebouw aan de overkant van de straat.
Erwin
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Remco
Reisde met familie
21 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel.
Prima hotel dicht bij de Gare de Liege. Nette en zeer vriendelijke ontvangst bij de receptie.
Remco
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 aug 2022
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2022
4/10 – Matig
Floortje
Reisde met familie en kleine kinderen
27 jul 2022
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer was niet goed schoon. Er lag ongelofelijk veel stof onder het bed. Op het beddengoed zaten vlekken en het rook er niet heel fris. De airco maakte zoveel geluid dat wij hem niet konden aanzetten. Het ontbijt was behoorlijk karig wat betreft keuzes. Geen positieve ervaring.
Floortje
1 nacht verbleven in juli 2022
6/10 – Redelijk
Paul
Reisde met een groep
7 jul 2022
Ontgoochelende ontbijtopties
Het verblijf op zich ( kamer ) was in orde. Kamer was net. De grootste ontgoocheling was het ontbijt ( weinig keuze aan beleg ; geen mogelijkheid tot het nemen van een eitje, met of zonder spek. Ik begrijp niet goed dat het restaurant van een hotel gesloten is tijdens de vakantiemaand juli.
Paul
2 nachten verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Julie
19 jun 2022
Julie
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Sirush
29 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sirush
2 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Anna
Reisde met een groep
21 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel op een fijne locatie. 20 min lopen naar het centrum ongeveer
Anna
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Achmad
5 dec 2021
Achmad
1 nacht verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Jaap
Reisde met partner
4 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel vlak bij het station gelukkig een brasserie ernaast voor een hapje en drankje
Jaap
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Jaap
Reisde met een groep
21 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig
Jaap
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Angelo
11 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angelo
1 nacht verbleven in november 2021
4/10 – Matig
Yasin
Reisde met partner
10 okt 2021
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bed was niet comfortabel, veel lawaai, receptie doet hier niets tegen
Yasin
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
JG
Reisde met familie
7 sep 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Personeel niet erg vriendelijk
JG
2 nachten verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
23 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was goed en was zoals beschreven bij boeking. Ontbijt is zeker meer dan voldoende.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
7 aug 2021
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer schoon. Mooie grote familie kamer met bad.
Lekker en uitgebreid ontbijt voor deze tijd.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 jun 2021
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Wim
Zakenreiziger
14 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Prima hotel.
Prima hotel voor een paar nachten, kamer wel erg klein maar toch afdoende. Fijne bedden en alles was keurig schoon.
Wim
2 nachten verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
Jef
27 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede uitvalsbasis
Ondanks de Corona-maatregelen een smakelijk ontbijt: verse croissant, kraakverbod brood, voldoende keuze. Vriendelijk onthaal, goede prijs/kwaliteitsverhouding. De kamers zijn wel toe aan een verfrissing.
Jef
1 nacht verbleven in maart 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Vriendelijk personeel, kamer wat ouder maar heel goed gereinigd, ontbijt gezien de omstandigheden goed en zeker voldoende
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2021
8/10 – Goed
Kobus
19 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2020
4/10 – Matig
T, Amsterdam
Reisde met een groep
24 aug 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Je hoort alles in de kamer elke geluid van douchen tot deur open doen in en uit bed stappen gewoon alles. Erg schoon waren de kamers ook niet, dekbed zaten vlekken. Enige pluspunt was de service.
T
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Janie
Reisde met familie
23 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Janie
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Tim, Brugge
Reisde met partner
18 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
heel goed hotel, er was enkel eens een probleem met de keycard dat die niet meer werkte, maardat werd snel opgelost
Tim
2 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
DJ, Antwerp
Reisde met familie en kleine kinderen
14 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Family room was big, as was the bathroom
Seperate toilet is handy
DJ
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten