Exterieur

Beoordelingen van Hôtel de l'Univers Liège

3 out of 5
Hôtel de l'Univers Liège
116 Rue Des Guillemins, Liege

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 160 van 543 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 244 van 543 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 81 van 543 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 34 van 543 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 24 van 543 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Joyce

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
De kamer was verouderd(verouderde badkamer en interieur), maar verder prima. Er lag in de kledingkast een aardige laag stof. Wel kwamen de schoonmaaksters elke dag de kamer schoonmaken, handoeken vervangen en het bed opmaken. De basis voorzieningen (bed, badkamer en tv) waren aanwezig en voor het bedrag inclusief ontbijt was het een zeer nette prijs voor een locatie naast het station in Luik.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Direction op 5 apr 2024
Geachte mevrouw Joyce,Hartelijk dank voor uw feedback over uw ervaring in ons hotel.We zijn blij te weten dat u genoten heeft van uw verblijf, want uw tevredenheid is onze grootste beloning!We verontschuldigen ons voor het stofprobleem, we hebben ons housekeeping team al op de hoogte gebracht zodat het niet meer kan gebeuren.Voor uw volgende verblijf, aarzel dan niet om onze standaard kamers te boeken die onlangs gerenoveerd zijn (het meubilair is moderner).We hopen u snel weer te zien.Het Management Team

8/10 – Goed

Frits

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel vlakbij het treinstation in Luik met een goede prijs / kwaliteit verhouding. Tal van eetgelegenheden in de buurt. Ligbad aanwezig, wat ik verkies boven douche.
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Aurelie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Confortable mais bruyant
Lit confortable, jolie chambre mais très bruyant lorsque la chambre du dessus est occupée pas de bouilloire, café, thé, tisane a disposition, étrange pour un 3*
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Anne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verblijf 11 tot 14 augustus.
Goed gelegen aan station Guillemin. Superieur kamer ruim en net. Geen lawaai van buitenaf. Spijtig waren restaurant en bar niet open.
3 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Denise

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Goed gelegen, vlak bij treinstation. Vriendelijkpersoneel. Kleine kamers, waar het bed bijna heel de kamer inneemt en je dus weinig of niet kan bewegen. Slechte matras waarbij je naar het midden rolt. Goede badkamer.
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
In principe os alles goed alleen op de tv zit geen Nederlands talige zender en voo een diner moet je voor 16:00 uur eten want ze sluiten om 16:00 wat voor een restaurant wel vroeg is
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Mariette

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast was not to my liking, coffee was terrible. Mini croissants, mini breadbuns, meager selection of breadtoppings. Room for improvement.
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

CARINE MADELEINE ALBERTIN

1 nacht verbleven in maart 2023

4/10 – Matig

Cynthia

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ratten op de kamer 1e etage!!!! Met moeite kamer op de 2e gekregen. Totaal geen tegemoetkoming. Parkeren betaald en bij vertrek beweren dat we niet betaald hebben. Schandalig.
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van reception op 14 mrt 2023
Chère Cynthia,Il n'y a pas de rats dans notre hôtel, une souris s'est faufilée depuis la rue à cause du froid...Le parking coûte 22, les clients de notre hôtel bénéficient d'une réduction de 12.Nous sommes désolés que votre séjour n'ait pas été à votre goût.L'équipe de direction

6/10 – Redelijk

kasem

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Els

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Matig hotel
Matig middelmatig hotel. Kamer komt niet oveeen met foto. Verwarming deed het niet, geen shampoo, haardroger kapot.....Komt verouderd over. Positief: .verrassend lekker ontbijt.
1 nacht verbleven in december 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Eqbal

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buiten -10 in de kamer geen verwarming
1 nacht verbleven in december 2022

4/10 – Matig

pascaline

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We hadden geen idee dat de kamer zo oud en klein was. We waren teleurgesteld, we verwachtten een gerenoveerde en bijgewerkte kamer zoals op de foto's, maar niets!
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Soebhas, Utrecht

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie junior suite. Niet twee kamers maar één kamer. Heerlijk ruim. Winkels en restaurants op loop afstand.
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Erwin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Basic hotel voor kort verblijf
Alles is basic, maar zeker oké. De kamers hebben het nodige comfort en vooral: er is airco! WiFi werkt goed. Het ontbijtbuffet is beperkt, maar je zult er zeker je gading in vinden. Parkeren gebeurt in een overdekt en beveiligd parkeergebouw aan de overkant van de straat.
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Remco

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel.
Prima hotel dicht bij de Gare de Liege. Nette en zeer vriendelijke ontvangst bij de receptie.
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
3 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Floortje

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer was niet goed schoon. Er lag ongelofelijk veel stof onder het bed. Op het beddengoed zaten vlekken en het rook er niet heel fris. De airco maakte zoveel geluid dat wij hem niet konden aanzetten. Het ontbijt was behoorlijk karig wat betreft keuzes. Geen positieve ervaring.
1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Paul

Reisde met een groep
Ontgoochelende ontbijtopties
Het verblijf op zich ( kamer ) was in orde. Kamer was net. De grootste ontgoocheling was het ontbijt ( weinig keuze aan beleg ; geen mogelijkheid tot het nemen van een eitje, met of zonder spek. Ik begrijp niet goed dat het restaurant van een hotel gesloten is tijdens de vakantiemaand juli.
2 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Julie

1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Sirush

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Anna

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel op een fijne locatie. 20 min lopen naar het centrum ongeveer
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Achmad

1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Jaap

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel vlak bij het station gelukkig een brasserie ernaast voor een hapje en drankje
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Jaap

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Angelo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2021

4/10 – Matig

Yasin

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bed was niet comfortabel, veel lawaai, receptie doet hier niets tegen
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

JG

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Personeel niet erg vriendelijk
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was goed en was zoals beschreven bij boeking. Ontbijt is zeker meer dan voldoende.
4 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer schoon. Mooie grote familie kamer met bad. Lekker en uitgebreid ontbijt voor deze tijd.
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Wim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Prima hotel.
Prima hotel voor een paar nachten, kamer wel erg klein maar toch afdoende. Fijne bedden en alles was keurig schoon.
2 nachten verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Jef

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede uitvalsbasis
Ondanks de Corona-maatregelen een smakelijk ontbijt: verse croissant, kraakverbod brood, voldoende keuze. Vriendelijk onthaal, goede prijs/kwaliteitsverhouding. De kamers zijn wel toe aan een verfrissing.
1 nacht verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Vriendelijk personeel, kamer wat ouder maar heel goed gereinigd, ontbijt gezien de omstandigheden goed en zeker voldoende
1 nacht verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

Kobus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede locatie . Schone kamers . Vriendelijk ontvangst
1 nacht verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2020

4/10 – Matig

T, Amsterdam

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Je hoort alles in de kamer elke geluid van douchen tot deur open doen in en uit bed stappen gewoon alles. Erg schoon waren de kamers ook niet, dekbed zaten vlekken. Enige pluspunt was de service.
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Janie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Tim, Brugge

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
heel goed hotel, er was enkel eens een probleem met de keycard dat die niet meer werkte, maardat werd snel opgelost
2 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

DJ, Antwerp

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Family room was big, as was the bathroom Seperate toilet is handy
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel goed! Vriendelijk personeel. Goede prijs- kwaliteitsverhouding.
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

jp, westvlaanderen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
comfortabel hotel vlakbij station; zeer vriendelijk onthaal; lekker ontbijt.
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed basishotel Luik
Ideaal hotel om Luik en omgeving te verkennen.
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Gedateert hotel vlak bij het station.
Een goede slaapplaats maar de mooie foto's en de hoge score op deze site kloppen niet.
1 nacht verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

van riet, buggenhout

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
basic maar netjes
ok voor 1 nacht
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

W.

Positief: Netheid, comfort kamer
Fine, I enjoyed it. Good balance price/ quality. Good breakfast.
3 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Marleen , Antwerp

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging kamers netjes en in orde goede bed