Kameruitzicht

Beoordelingen van Altis Belém Hotel & Spa

5 out of 5
Altis Belém Hotel & Spa
Doca Do Bom Sucesso, Lisbon

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 327 van 442 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 92 van 442 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 442 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 442 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 442 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Location is far from down town, you need a taxi, This design Hotel is okay but absolutely not as good as they pretend to be......
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van guest experience manager op 24 sep 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback that we much appreciate. We do hope you enjoyed your stay with us. Best regards, Rita Silva

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldig Een aanrader Ontbijt top Personeel top Wellness met name massage Pedro heel erg goed Ik was hier zakelijk en 2 dagen prive
4 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Guest Experience Manager op 8 mei 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to post such a lovely review regarding your recent stay with us. We are very happy to hear that you had a great time staying with us! Thank you for praising our privileged location, delicious breakfast buffet at Cafetaria Mensagem ans relaxing BSpa.. We look forward for your next visit to Lisbon. Best regards, Rita Silva Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect stay in a wonderful city
Fantastic hotel, super friendly and professional staff, great SPA, location and views are perfect. We didn't tried the one star restaurant as it doesn't seems a cosy place to have a dinner.
3 nachten verbleven in december 2017
Dear Valued Guest, Thank you for your "Perfect" review on Hotels.com and for having chosen Altis Belém Hotel & Spa during your stay in Lisbon. We are delighted to know that you enjoyed your experience with us. If you travel again to Portugal and Lisbon, we will be so glad to welcome you again at your hotel in Belém, Lisbon! Yours sincerely, Artur Conceição Guest Experience Manager on Duty

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
comfort
iets te strak en sober ingericht, maar uitstekende bediening, verzorging en ontbijtbuffet.
Reactie van Guest Service Belem op 7 jun 2017
Dear Valued Guest, Thank you very much for taking the time to write about your experience in our hotel. We are delighted to know that you enjoyed your experience with us. We look forward for your next visit to Lisbon. Best Regards, Natalie Milne

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Heerlijk ontspannen in een uitstekend hotel. Uitgebreid ontbijt, super personeel en de accommodatie laat niets te wensen over.

10/10 – Uitstekend

Joop, Hijken

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekende keuze
Heerlijk hotel in culturele omgeving Lissabon

8/10 – Goed

Paul F.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
heel goed
uitstekend !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10/10 – Uitstekend

Isabelle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kwaliteit <-> prijs = top !

10/10 – Uitstekend

Balbir Inder Singh

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Its was a very nice stay! The staff was very friendly and helpful. The room was clean and the view was amazing!
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Front Office Team op 18 apr 2024
Dear Balbir Inder Singh, Thank you for leaving us such a wonderful review. We are thrilled that you loved your experience; our staff will definitely be happy to read what you wrote. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. So thank you for your kind words and we look forward to seeing you again. Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Helen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were excellent.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Diana Martins op 20 mrt 2024
Dear Ms. Helen,We appreciate the time and availability to write your opinion regarding your most recent stay at Altis Belem Hotel&Spa.We are very proud to hear that you found our staff excellent. We will share your kind words with all the team!Kind regards,

8/10 – Goed

James

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The Staff is excellent, very professional and very friendly. In addition, the housekeeping is first rate.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Diana Martins op 15 mrt 2024
Dear Mr. James,We appreciate the time and availability to express your opinion regarding your most recent stay at Altis Belém.It makes us very proud to hear that you have enjoyed your stay overall, and that you found our staff excellent! We will share your kind words with our team so, they will know, they made a difference during your experience with us!Hopefully we can welcome you back on your next visit to Lisbon!Kind regards,

8/10 – Goed

Luis Augusto

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Diana Martins op 28 feb 2024
Estimado Sr. Luis Augusto,Agradecemos o tempo e a disponibilidade em avaliar a sua mais recente estadia no Altis Belém.Foi com imenso prazer que o recebemos como hóspede, na esperança de lhe poder dar as boas vindas, numa próxima visita!Com os melhores Cumprimentos,

10/10 – Uitstekend

carlos roberto

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top, Top, Top.
Hotel Maravilhoso. Excelente atendimento da equipe. Principalmente Do Rui que foi super prestativo. Cama maravilhosa. Quarto com uma vista privilegiada. E o café da manhã é praticamente um brunch de tão abundante e delicioso. Sem nenhuma ressalva. Voltarei novamente.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van . op 5 mrt 2024
Caro Sr. Carlos, Obrigado por nos deixar uma avaliação tão maravilhosa. Estamos muito felizes que tenha gostado da sua experiência; Nossa equipa certamente ficará feliz em ler o que você escreveu. Colocamos a experiência e a satisfação do cliente como nossa prioridade, e sua avaliação reafirma o trabalho árduo que realizamos todos os dias. Então, obrigado por suas amáveis palavras e esperamos vê-lo novamente. Atenciosamente, Equipa Altis Belém

2/10 – Ontzettend slecht

Lily, AMES

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Some front desk agents are rude
4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jose Pedro

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Altis lives up to expectations
Staff were very friendly and helpful. The location is good although the trams can be a bit noisy. The spa could use some maintenance, but overall our stay was excellent. Don't miss the Michelin-starred restaurant!
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Cori

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Favorite hotel in Lisboa
2nd time I have stayed here. Love it!
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Whitney

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Altis Belem Team op 7 mrt 2024
Dear Whitney. Thank you for leaving us such a wonderful review. We are thrilled that you loved your experience. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. So thank you for your kind words and we look forward to seeing you again. Warm regards.

6/10 – Redelijk

Perrot

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Emotionen fehlen….
Na ja…für den Preis von 430.- gibt es tollere Hotels. Allerdings zu Bemängeln gibt es nichts… Innenpoolbereich ist absolut nicht gemütlich und entspannend….Das Essen im Gourmetrestaurant war Topp!!! Frühstück ebenfalls sehr gut. Es kommt aber kein 5 Sterne-Feeling auf…deshalb eher ein Hotel für Geschäftsreise und nicht zum gemütlich Verweilen.
4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Wun Tong, Kowloon

2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

andre

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel and location was perfect. Lots to do in walking distance
5 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Jun

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location with great views. It also offers a Michelin-starred restaurant. The services and staff were excellent, and the room is large. Although we are not a big fan of the contemporary style. Many furniture and utilities (including toilet and sinks) look good but difficult to use.
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Whitney

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The staff at the Altis Belem were superb. Our original room wasn’t comfortable so the manager provided a complementary room upgrade to the river view. The view was beautiful from the large balcony we enjoyed watching the sail boats and ships on the river. The particular room had no wall separating the sleeping area from the bathroom so better suited for couples or solo travelers. The bed was very comfortable we got a great night sleep! We did not realize until our second night that the hotel also offered free breakfast and the breakfast was delicious with a variety of offerings from real fruit, pastries, and a chef to make eggs your way. Make sure to get a thorough list of the hotel offerings as they are plentiful. Some of the furnishings in the hotel room appeared dated and needed modernization like usb outlets next to the bed and more convenient placement of light switches The hotel location is ideal for most tourists. Right next to the Belém tower and a short walk to Patisserie de Belem Regarding the Spa, I only booked an appointment for a manicure and pedicure and though I did not enjoy that experience I hear the other spa facilities like the gym, pool and massages are enjoyable. Overall, I would stay here again on a solo visit to Lisbon. The staff are absolutely fantastic and they made me feel comfortable in their hotel.

8/10 – Goed

Marco

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Die Decke vom Innenpool hat eine hässliche bräunliche Stelle. Schimmel? Wahrscheinlich von einem Wasserrohrbruch. Sollte definitiv saniert werden. Massagedüsen funktionieren nicht. Schade, sonst wäre es ein schönes Spa. Mitarbeiter sehr zuvorkommend, aufmerksam und hilfsbereit. Super Service! Umgebung und Aussicht vom Zimmer sehr schön.
4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Tina

2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Carlos, Mississauga

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great Hotel, close to the venue we were attending
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Alfredo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
No VIP acceso
5 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Sharlotte

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Amir

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Their gym is too small and limited
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Edward

Positief: Netheid, personeel en service
A beautiful hotel in a fabulous location. It is hard to figure out how to do anything like turn on the lights because it is too high tech and everything is black, the walls, floors, everything . Knowing braille would be a plus. And the lighting is poor.
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Raja

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Daulo Eduardo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Setsuko

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Sue

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Marie F

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very friendly and accommodating.
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Joel

Amazing Hotel! Especially loved the welcome snacks! The property is amazing.
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Heng Yu

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff are very friendly and helpful.The food is good.
3 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

bianca

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice, nothing special
Beautiful views. Service was good, room service call never answered for us or our friends . Breakfast was ok limited options. Nice indoor pool in the spa. Quiet, nice space. For the price, nothing special didn’t feel like a luxury hotel . Our friends had water issue in their room that took 3 days to resolve, appreciate that their room was compensated, but for such a highly rated hotel they shouldn’t have needed to be in our room at times. Best part of hotel is the view of the Tagus River .
4 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Rachael

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Ronald

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Scott

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Salvador

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Ronald, Santa Rosa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very helpful and considerate staff. Location was perfect, nice views and access to walking..
4 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

christopher

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

CHRISTOPH E

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Monika

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Julio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Milan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The front desk staff and all hotel staff were wonderful to interact with, prompt, and very helpful. The spa is beautiful and the entire facility is stunning. There is a Michelin star restaurant in the lobby, as well as amazing bar, roof top, & outdoor dining area. Will absolutely be back for another visit. Thank you for your hospitality
3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Patrick

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
I wanted to LOVE it, but I liked it instead.
I loved my room and the small rooftop pool was great for relaxing on the first day after too many hours of flying. The breakfast, while nice that is was complimentary- was inedible- the cured salmon tasted old and very fishy- I had to spit it out into my napkin. Not what you’d expect from a five star hotel at all. After the first breakfast I stayed away from the food and all I’d have for breakfast was two lattes and some orange juice- both of those were the only good things about that breakfast. My friend had another room (I had friends fly in from all over to celebrate my birthday in Lisbon) and I felt terrible as she had a few issues in her room- the main one being that her shower backed up and flooded the bathroom on day one. The plumber came to fix it, started the task, then left and never came back during our time there. All in all, I had a good experience, but I probably won’t book there when I come back to Lisbon.
4 nachten verbleven in augustus 2023