Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Hotel Baia

3 out of 5
Hotel Baia
Passeio D. Luís I, Cascais

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 369 van 886 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 375 van 886 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 104 van 886 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 32 van 886 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 886 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Nancy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location very well and hotel clean and fine
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Management op 16 jun 2023
Thank you, we hope to welcome you back soon.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het ontbijt is beperkt.Zicht en locatie is uitstekend.
7 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

mary smits

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Perfecte ligging maar zo onpersoonlijk.

8/10 – Goed

Sissy, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel plezierig verblijf
Goed hotel, prettig gelegen aardig personeel, netjes schoon. Gelegen in het centrum aan zee. Leuk stadje, kleine winkeltjes en veel keuze in restaurants. Mooie omgeving. Sintra is een aanrader. Lissabon gemakkelijk te bereiken met de trein, station een paar minuten lopen van het hotel.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Eenvoudig goed hotel in een prettige omgeving en zeer centrale ligging

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Zeer gehorig hotel
Ken Cascais erg goed ( ben er al vaker geweest ) ligging van dit hotel erg centraal en erg mooi ( dit was nu ook reden van keuze ) Echter zeer gehorig hotel, echt een groot minpunt van dit toch wel redelijk duur hotel in Cascais. Er zijn in deze prijsklasse veel betere hotels, ontbijtbuffet was helaas ook elke dag hetzelfde ( andere hotels bieden meer variatie aan ) Geen hotel voor goede nachtrust, erg jammer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel met goede bedden en ruim van opzet
Hotel baia is centraal gelegen. Goede kamers, goed ontbijt, parkeermogelijkheid.

6/10 – Redelijk

Catharina, Amsterdam

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Book a room with a seaview: the sun will wake you
The seaview is the best asset of the room. The beds are nice and comfortable. The bathroom was a little outdated but the towels nice and clean. Breakfast is good with fresh fruits and an english breakfast available. Having view over the harbour with it is a great way to start a sunny day. The deck on top of the terras is great to catch some private sun. Helpfull and kind personel. Nice to have the garage under the hotel. We had a very pleasant stay of 5 days and will return for sure.

10/10 – Uitstekend

May Fong

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love the central location walkable to the seafront, and many dining options nearby. Clean room and good breakfast spread. Staff at reception and in breakfast area were friendly and efficient. Recommended to stay!
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Joanne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved this property! Right on the boardwalk. In the hustle and bustle of everything. The beach is across the street. Easily walkable to loads of restaurants. The view from our 4th floor balcony was amazing! Breakfast buffet had lots of options. Loads of patio seating for a coffee or a night cap. Hope to stay again sometime!
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

WILLIAM EDWARD

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Kathy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had a great, peaceful stay!
5 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Christian Andre

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Helena

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A very central location and modern rooms. Lovely restaurant downstairs.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Management op 22 mrt 2024
Thanks! It was a pleasure having you with us. Will we see you again soon?

10/10 – Uitstekend

suzie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very well situated.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Management op 22 mrt 2024
Thank you so much, were really happy that you enjoyed your stay with us.

8/10 – Goed

Jochen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Direkt am Meer, Innenstadt, trotzdem ruhig, Parken ist ein Problem, hatte eine Skibox auf dem Dach, Parkplatz am Bahnhof 28,50 € pro Tag😰
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Theodore

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff
4 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

keely

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Needs improvement Overall the communal areas , reception bar etc were very nice and well kept. I was not very impressed with the hallway on floor 1, there were many stains on the floor carpet and an odd smell. The room was very clean but very hot considering it was February and there was no way of turning the air con on. We had to sleep with the door open and because of the position of the hotel it’s quite noisy. They need to do something about the mattresses as the bed was overly hard/firm too and was not comfortable. Bathroom needs addressing as there is black mood behind the sink mirror. Rooftop bar not open, assuming as it was out of season but was abit disappointing. All the staff members we encountered were nice ,especially reception. Would we consider staying again? maybe because of the location and price but would probably upgrade the room. The view from the balcony is great

10/10 – Uitstekend

Valerie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A wonderful location on the seafront and in the old part of town. Everything felt within easy walking distance. We loved the balcony overlooking the sea. A good buffet breakfast and a good size room.
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Miranda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Management op 8 feb 2024
Thank you so much for a perfect rating. Hope to see you again soon.

10/10 – Uitstekend

Karin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
As usual great stay!
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Management op 8 feb 2024
Thank you so much, once again. Hope to welcome you back really soon!

10/10 – Uitstekend

Philippe

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Management op 8 feb 2024
Thank you! Will we host you again soon?

10/10 – Uitstekend

Valter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Claudia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Management op 27 dec 2023
Muito obrigado e até à próxima visita.

8/10 – Goed

Giacomo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Management op 21 dec 2023
Thank you for rating and staying with us.

10/10 – Uitstekend

Linda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location and Hotel
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Management op 21 dec 2023
Thank you so much, it was a pleasure having you with us. Hope to see you again soon.

6/10 – Redelijk

Alexandra

3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Management op 21 dec 2023
Obrigado por se hospedar no Hotel Baía, até breve.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very good center hotel
very good location. located in the center of town. have a parking garage if you come with a car. staff were very friendly and the breakfast was very good, lots of veriaty.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Management op 21 dec 2023
Thank you so much for your kind words. Safe travels!

6/10 – Redelijk

Martin

Zakenreiziger
Auf den ersten Blick okay ...
... auf den zweiten schon nicht mehr ganz so… Der Preis schien anfangs günstig - am Ende für die Leistung gerade noch okay. - Das beste war die LAGE: im Zentrum UND gleichzeitig am Strand, und viele, auch gute Restaurants (Besonders zu empfehlen: „A Nova Estrela“) in drumherum. Ansonsten wenig berauschend. Zustand eigentlich ziemlich abgerockt - auch wenn man mir beim Check-In sagte, ich hätte eines von den neusten Zimmern. Was mir nicht aufgefallen wäre. - SAUBERKEIT hat nicht überzeugt. Auch nicht das FRÜHSTÜCK, v.a. nicht hinsichtlich der Qualität der (meisten) Speisen. Die Auswahl und Präsentation aber war okay. - Öffentliche Tiefgarage direkt unterm Hotel.
Frühstücksbuffet
Restaurant
Außenansicht
Bad
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Management op 3 jan 2024
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at hotel Baia. We appreciate you bringing to our attention your concerns about the condition, cleanliness, and breakfast offerings.We are disappointed to hear that your overall experience fell short of your expectations. We strive to provide our guests with a comfortable and enjoyable stay, and we are committed to addressing the issues you have raised. Thank you for your feedback, hope to host you again in the future.

10/10 – Uitstekend

ELISABETH

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente fim de semana
Localização perfeita com vista mar, ótimo pequeno almoço, boas instalações do hotel com estacionamento.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Management op 21 dec 2023
Muito obrigado, esperamos que volte em breve!

10/10 – Uitstekend

Tracey

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabulous hotel in a superb location.
I came to Cascais as my final stop before returning to the USA after several months in Europe. I absolutely loved this town and this hotel. There is absolutely no reason to look elsewhere. The hotel is in a fabulous location and the views from the small terraces were fantastic. The staff was great, the breakfast was good, and the restaurant in the evening was fantastic. No complaints at all. I was here in early December and it was wonderful to have a bird’s eye view of all the Christmas activities below. It was such a joy to stay here at this particular time. Cascais is beautiful and this hotel could not have been be better.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Management op 3 jan 2024
Thank you for your wonderful review of our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and that you loved Cascais and its festive atmosphere. It was a pleasure to have you as our guest. We appreciate your kind words and your recommendation. We hope to see you again soon in our hotel and in our beautiful town. Thank you for choosing us and for sharing your experience.

8/10 – Goed

Luis

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Management op 21 dec 2023
Obrigado por avaliar. Até à próxima.

8/10 – Goed

Markus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place - on the breakfast warm food was gold
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Management op 21 dec 2023
Thank you, we're glad you enjoyed your stay. Will you come back soon?

10/10 – Uitstekend

Catherine

Staff are great and very clean facility
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Management op 21 dec 2023
Thank you! Our staff deserves all the praise. Hope to host you again soon.

10/10 – Uitstekend

Brent

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Awesome place
6 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Management op 21 dec 2023
And it was awesome having you with us. Come back soon.

10/10 – Uitstekend

marie josee

5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Management op 23 nov 2023
Thank you, hope to see you again soon.

10/10 – Uitstekend

James

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
While the rooms are small by American standards, they we well appointed by Europe standards. Great pool and roof top deck. I had an Oceanview with a balcony which was delightful and I keep the balcony doors open day and night.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Management op 15 nov 2023
Thank you, it was a pleasure hosting you. Hope to welcome you back soon for another delightful stay.

8/10 – Goed

Peter

Reisde met familie
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Management op 15 nov 2023
Thank you for staying with us. Come back soon!

8/10 – Goed

Brigitte

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enregistrement rapide, personnel agréable, chambre confortable avec vue mer, petit dejeuner copieux.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Management op 15 nov 2023
Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour parmi nous. Merci d'avoir choisi notre hôtel, et nous espérons vous accueillir à nouveau pour un autre séjour agréable dans un avenir proche!

8/10 – Goed

Margarida

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Foi bom
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Management op 15 nov 2023
Obrigado! Volte sempre.

10/10 – Uitstekend

Sabine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Management op 15 nov 2023
Thank you! Will we see you again soon?

4/10 – Matig

Syd

Reisde met partner
The hotel is quite old and very noisy. We had requested a quiet room, with a good view, but was given a very noisy room in the wing of the hotel next to bars and restaurants. Our view was a wall.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Management op 15 nov 2023
We're sorry to hear about the inconvenience you experienced during your stay. Our team genuinely regrets that the room did not meet your expectations. We appreciate your feedback and want to clarify that our standard rooms are designed for a comfortable stay but do not offer scenic views. For a more panoramic experience, we recommend trying our superior land rooms, which provide a view of Cascais village, or our superior sea rooms, offering a beatiful view of the Cascais Bay. Additionally, our rooftop is a delightful spot to enjoy the surrounding beauty. We are also happy to inform that we will finish refurbishing all our rooms by the end of March 2024. Be sure that if you decide to stay with us again, we'll make every effort to ensure you have a more pleasant experience. Thank you for sharing your concerns.

4/10 – Matig

Sébastien

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Très moyen
Hôtel vieillissant, odeur de renfermé dans la chambre et matelas vraiment peu confortable. A éviter si possible
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Management op 15 nov 2023
Nous regrettons d'apprendre que votre expérience n'a pas été à la hauteur de vos attentes. Votre confort est notre priorité, et nous sommes désolés d'entendre parler de l'odeur de renfermé dans la chambre et du manque de confort du matelas. Nous prenons vos commentaires au sérieux et les transmettrons à notre équipe pour apporter des améliorations. Si vous nous donnez une autre chance à l'avenir, nous ferons de notre mieux pour vous offrir une expérience plus agréable. Merci de nous avoir fait part de vos préoccupations.

10/10 – Uitstekend

ANNE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Management op 21 okt 2023
Thank you for staying with us, hope to welcome you back soon.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Management op 20 okt 2023
Thank you for reviewing. Hope to welcome you back soon.

4/10 – Matig

Daniel

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
We have stayed at this property before and had an enjoyable experience in the past. This more recent trip, we booked the room with the queen side bed. It was less than uncomfortable and felt like you were sleeping on a box rather than a mattress it was hard as a rock. The “blankets” on the bed were as thin as a could be and it was like sleeping with 2 sheets. All the towels in the bathroom had stains on them. The safe in the room was missing the lock therefore unusable with a note stating “if you would like to use a safe, please contact the front desk”. As an international traveler, I find it necessary to lock your documents and extra cash in a safe at all hotels for added security of your most important belonging. I understand they are either renovating or about to start renovations but based on the recent experience and the lack of sleep we received due to lack of comfort, I don’t think we will stay at Hotel Baia again.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Management op 15 nov 2023
We're truly sorry to hear about your recent experience, and we appreciate your feedback, specially from a repeat guest. We apologize for any inconvenience caused by the discomfort of the bed and the issues with the room amenities. Your insights are valuable to us as we continuously strive to improve our services. We want all our guests to have a comfortable stay, and we regret that we fell short on this occasion. Please be assured that your concerns will be shared with the relevant teams for further attention. Please note that we are currently in the process of renovating our rooms, which will include upgrades to various amenities, including electronic safes.We understand your decision, and if you ever reconsider, we would welcome the opportunity to provide you with a much-improved experience in the future. Thank you for sharing your concerns with us.

10/10 – Uitstekend

Josephine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es war ein sehr schönes Hotel in super Lage. Einziges kleines Manko, unser Fenster war zu einer Bar heraus und da war es abends etwas laut. Ansonsten hat es uns sehr gut gefallen.
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Management op 17 okt 2023
Vielen Dank für Ihr Feedback! Es freut uns zu hören, dass Sie Ihr Aufenthalt in unserem Hotel genossen haben und unsere Lage schätzten. Wir bedauern jedoch die Lärmprobleme, die Sie aufgrund der Fenster zur Bar hatten. Bitte zögern Sie nicht, uns beim nächsten Besuch zu kontaktieren, und wir werden unser Bestes tun, um sicherzustellen, dass Ihr Aufenthalt noch angenehmer wird. Wir hoffen, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

10/10 – Uitstekend

Silje Seglem

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Management op 16 okt 2023
Thank you!