Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 457 van 1015 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
457
Gastenscore: 8 - Goed. 396 van 1015 beoordelingen" "
8 - Goed
396
Gastenscore: 6 - Redelijk. 105 van 1015 beoordelingen" "
6 - Redelijk
105
Gastenscore: 4 - Matig. 48 van 1015 beoordelingen" "
4 - Matig
48
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 1015 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
9
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Iraida
19 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Iraida
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Ramada Lisbon Team op 21 okt 2023
Dear Mrs. Iraida,We would like to thank you for choosing RAMADA LISBOA for your stay.We are very happy that you found our hotel confortable and our stay enjoyable.We hope to welcome you again in your next visit our city of Lisbon.Best regards,RAMADA Lisbon Team
10/10 – Uitstekend
Ilva
Reisde met familie
12 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed hotel niet ver van de luchthaven
Ruime kamer met koffie en thee voorzieningen. Rustig ook. Goede badkamer. Bed en kussens vond ik een beetje zacht. Internationale tv kanalen. Goede en vriendelijke receptionisten, behulpzaam ook. Goede buurt. Op korte loopafstand van een metro station. Uitgebreid ontbijt. Supermarktje op korte loopafstand. Luchthaven op 10 minuten rijafstand. Ik raad dit hotel aan!
Ilva
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Ramada Lisbon op 16 mei 2023
Thank you for your feedback Ilva, hope we can host you back soon
10/10 – Uitstekend
Ka Chun
Reisde met partner
5 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Degelijk hotel, supermarkt om de hoek. En metrostation op 1 minuut loopafstand.
Ka Chun
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Ramada Lisbon op 6 feb 2023
Thank you for your feedback, hope we can host you again soon.
6/10 – Redelijk
Piet van der
Reisde met partner
20 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Het was voor ons de tweede keer, maar tevens de laatste keer.De kamer was te klein vergeleken bij de eerste keer. De prijs was te hoog voor zo'n kleine kamer.
Piet van der
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Ramada Lisbon op 7 nov 2022
Thanks for your comments Piet
8/10 – Goed
Piet van der
Reisde met partner
17 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simpel, schoon en metro voor de deur.
Piet van der
3 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Bernardo Nobre op 19 apr 2022
Dear Guest,
Thanks a lot for your great review
10/10 – Uitstekend
Gerard
16 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel en uitstekend gelegen bij metro statio
Gerard
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Francisca Alvarenga op 16 sep 2019
Dear Gerard,
Thank you for your preference for Ramada Lisbon on your trip to Portugal. Thank you also for this fantastic comment. It is very good to know that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure to be at your service.
We look forward to your next visit to Lisbon.
Best regards,
Francisca Alvarenga | Guest Relations
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Francisca Alvarenga | Guest Relations op 1 aug 2019
Dear Guest,
Thank you for your preference for Ramada Lisbon on your trip to Portugal. Thank you also for give us feedback.
We look forward to your next visit to Lisbon.
Best regards,
Francisca Alvarenga | Guest Relations
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
4 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Vriendelijk personeel en uitgebreid ontbijt. Een verzorgde nette kamer die wel wat verouderd was. De airco rammelde verschrikkelijk.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Ana Mestre op 5 nov 2018
Dear Guest,
Firstly we would like to thank you for your kind review, and for choosing Ramada Lisbon.
We are pleased to know that you had a great stay in our hotel. However we are sorry for the inconvenience with the air conditioning.
We look forward for your next visit.
Best regards,
Ana Mestre | Guest Relations
10/10 – Uitstekend
Tamar, nederland
21 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk rustig hotel
Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel echt toppers .schone kamers .alleen jammer dat je een eindje van het centrum zit.
Tamar
4 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Ana Mestre op 23 okt 2018
Dear Mr. Tamar,
First of all thank you for your excellent review and for choosing Ramada Lisbon during your visit to Portugal.
We are pleased to know that you had a comfortable stay with us, and that you enjoyed the kindness of the team.
We look forward for your next visit.
Best regards,
Ana Mestre | Guest Relations
8/10 – Goed
Piet, Rotterdam
14 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel, op één minuut lopen vanaf metro. Directe (rode) lijn naar vliegveld een prima aansluiting naar de andere metrolijnen.
Ruime kamers, wij hadden het geluk van uitzicht op de Taag.
Goed ontbijt, alleen slechte koffie. Maar een prima kopje espresso is bij de bediening te vragen (alleen staat dat nergens, moet je bij toeval achter komen).
Piet
6 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Ana Mestre op 17 okt 2018
Dear Mr. Piet,
Firstly we would like to thank you for sharing your pleasant experience, and for choosing Ramada Lisbon during your visit to Portugal.
We are delighted to know that you had a great stay with us, and thankful you for helping us to improve.
We look forward for your next visit.
Best regards,
Ana Mestre | Guest Relations
8/10 – Goed
Ronald, Rijswijk
22 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel aan de rand van de stad.
Metrostation voor de deur (rechtstreeks naar de airport) en binnen een half uur in het centrum.
Het is een prima hotel. Gewoon en degelijk en niets overdreven.
Ronald
4 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Ana Mestre op 24 sep 2018
Dear Mr. Ronald,
First of all thank you for your kind review and for choosing Olaias Park Hotel.
We are delighted to know that you had a pleasant stay with us. Thank you for sharing your experience.
We look forward for your next visit.
Best regards,
Ana Mestre | Guest Relations
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel. Twee punten van aandacht. Door de dranger op de kamerdeur hoor je deze regelmatig dichtslaan. Airco in onze kamer maakte soms lawaai.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Ana Mestre op 20 sep 2018
Dear Guest,
Firstly we would like to thank you for choosing Olaias Park Hotel.
We are pleased to know that you had a great stay with us. Thank you for your suggestions and for helping us to improve our air conditioning system. We will forward this information to our maintenance department.
We look forward for your next visit.
Best regards,
Ana Mestre | Guest Relations
8/10 – Goed
Joop, Alphen aan den Rijn
28 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel, vriendelijk personeel, goed ontbijtbuffet. Op 200 meter van de metrolijn direct vanaf het vliegveld. Binnenstad makkelijk en snel bereikbaar.
Joop
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Ana Mestre op 29 aug 2018
Dear Mr. Joop,
Firstly we would like to thank you for sharing your pleasant experience with us.
We are delighted to know that you had a pleasant time in our hotel, and we look forward for your next visit.
Best regards,
Ana Mestre | Guest Relations
8/10 – Goed
anna, enschede
25 jun 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel ligt wel ver uit het centrum
goed hotel op te overnachten en te ontbijten. Goede prijs/kwaliteitverhouding
anna
4 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Ana Mestre op 28 jun 2018
Dear Mrs. Anna,
First of all thank you for choosing Olaias Park Hotel and for your kind review.
We are pleased for you sharing your experience with us, and for you had a great time.
We look forward for your next visit.
Best regards,
Ana Mestre | Guest Relations
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie ruime kamers
Mooi hotel met nette ruime kamers. Heel schoon met fijne bedden.
De metro zit voor het hotel.
Het enige minpunt is dat het zwembad tijdens ons verblijf van 2 tot 6 juni niet geopend was.
Jammer, want dit was wel de reden dat ik het hotel had uitgekozen.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Ana Mestre op 9 jun 2018
Dear Guest,
First of all thank you for you preference and for your feedback of your stay. Our team is glad that you enjoyed your stay in Lisbon with us.
Regarding the pool, we are sorry to know that you came during the time it was closed.
We expect your visit again in a near future in our Hotel.
Best Regards,
Ana Mestre | Guest Relations
8/10 – Goed
Han, Vlissingen
6 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede uitval basis om Lissabon te verkennen
Goed hotel, vriendelijk personeel, mooie ruime kamer met nette badkamer, metro om de hoek, alleen dat er verder in olaias niet veel te doen is maar met de metro ben je snel en goedkoop in de stad.
Han
4 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Ana Mestre op 8 jun 2018
Dear Guest,
First of all thank you for your preference to stay with us in your trip to Lisbon.
We are glad you enjoyed the time spent with us and that you liked our facilities, staff and service in general.
We hope to receive you a next time in the future.
Best Regards,
Ana Mestre | Guest Relations
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi uitzicht v.a 17e verdieping
Gunstig gelegen ten opzichte van metro en supermarkt vlakbij
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2017
Reactie van Ana Mestre op 20 nov 2017
Dear Guest,
Thank you for your preference and for taking your time your time to do this kind review.
We are delighted to know that you had a good experience with the breakfast, and that you appreciated our team work.
We are sorry if the room temperature was not pleasant for you.
We look forward for your next visit.
Best regards,
Ana Mestre | Guest Relations
8/10 – Goed
Mabel Lugia, Amsterdam
11 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig .bereikbaarheid metro
Kleine kamers
Goed uitzicht
Goed personeel
Slechte keuken
Mabel Lugia
8 nachten verbleven in september 2017
Reactie van Ana Mestre op 11 okt 2017
Dear Mrs. Mabel Lugia,
First of all thank you for your kind review and for choosing Olaias Park Hotel.
We are delighted to read taht you had a pleasant stay with us.
Sorry if we did not meet your expectations about our food. Your comment is really important to helping us to improve.
We look forward for your next visit to Lisbon.
Best regards,
Ana Mestre | Guest Relations
8/10 – Goed
Dewelt, Bree
2 nov 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vlakbij een metrostation Olaias
Het hotel is ideaal gelegen op de metrolijn die van de luchthaven naar het centrum gaat, daarenboven ligt het hotel tegenover de metro-uitgang wat zeer praktisch is voor het reizen van/naar het centrum.
De kamer was ruim groot genoeg, het personeel vriendelijk en (zeer) behulpzaam.
Dewelt
Reactie van Bernardo op 5 dec 2016
Dear Guest,
Thank you for your kind review.
We look forward for your next visit to Lisboa
Our best regards
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel, vlakbij de metro.
Een prima hotel met fantastisch ontbijt. De kamer erg ruim en schoon. Het personeel was heel erg behulpzaam en hoewel het zwembad op 100 meter lopen ligt, is dit prima te doen.
Het was erg fijn dat de metro vlak bij het hotel ligt, je bent zo in het centrum van Lissabon.
Geverifieerde reiziger
Reactie van Nobre op 5 sep 2016
Dear Guest,
Thank you for your kind review.
We look forward for your next visit to Lisboa
Our best regards
8/10 – Goed
Mohamed Amine, Rotterdam
22 mei 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Absoluut een aanrader
Wij hebben samen met ons 1,5 jarig kindje Lissabon bezocht. Hotel is tegenover Metrostation welke direct verbonden is met vliegveld/ centrum. Kamers zijn netjes verzorgd, personeel erg vriendelijk, ontbijt was prima. Enige nadeel is dat er geen zwembad meer is.
Mohamed Amine
Reactie van Nobre op 24 mei 2016
Dear Guest,
Thank you for your comment.
We understand your comment, due to bad weather the pool will only open on the 1 st June.
I'm sorry if we did not meet your expectations.
Best regards
6/10 – Redelijk
Marc V.
12 sep 2015
Positief: Netheid, comfort kamer
Altis park lissabon
Het hotel was zeer zakelijk, het ontbijt verliep soms heel chaotisch, soms was het lang wachten op brood, dan weer op koffie enz. (alles werd direct opgeruimd ook al was je nog ni klaar) bij ons was het heel lawaaierig tot diep,in de nacht door respectloze portugese gasten. Locatie is direct aan metrostation gelegen dus perfect om stad te verkennen
Marc V.
Reactie van Bernardo Nobre op 11 apr 2022
Thank you for choosing the Ramada Lisbon Hotel during your visit to Lisbon.
8/10 – Goed
Nathaniela B.
8 sep 2015
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Awsome citytrip
The hotel was very nice and de staff was very friendly. The hotel wasn't far from the citycentre, with the subway you are in the city centre within 20 minutes. The airport is close too. The room was big enough and the bed was comfortable. The color of the tiles in the bathroom changed a little and the bath wasn't very clean but overall it was a great hotel. When my toilet made a lot of noise, someone came immediately to solve it for me. The wifi and the breakfast was perfect. I would totally recommend this hotel!
Nathaniela B.
Reactie van Bernardo Nobre op 11 apr 2022
Thank you for choosing the Ramada Lisbon Hotel during your visit to Lisbon.
10/10 – Uitstekend
Oscar
29 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente ubicación. El hotel cumple las expectativas que ofrece el sitio web. Excelente personal, lo recomiendo como opción de hospedaje en Lisboa
Oscar
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van RAMADA LISBON Team op 29 mrt 2024
Dear Mr. Oscar,We would like to thank you for choosing RAMADA LISBOA for your stay and for the nice comments left about our hotel.We looking forward to welcome you again in your next visit to Lisbon.Best regards,RAMADA LISBON Team
10/10 – Uitstekend
LINDA
Reisde met familie
27 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fast check in, friendly staff.
LINDA
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van RAMADA LISBON Team op 28 mrt 2024
Dear Mrs. Linda,We would like to thank you for choosing RAMADA LISBON for your stay.It makes us very happy to read that you enjoyed your stay and that you found our staff friendly.Looking forward to welcome you again in a future visit to Portugal. Best regards,RAMADA LISBON Team
10/10 – Uitstekend
Julia
26 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and friendly staff. Accessibility also good.
Julia
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van RAMADA LISBON Team op 26 mrt 2024
Dear Mrs. Julia,We would like to thank you for choosing RAMADA LISBON for your stay.It's very pleasant to read that you found our staff very friendly.It's our hope to welcome you again in your next visit to Lisbon.Best regards,RAMADA LISBON Team
10/10 – Uitstekend
VÉRONIQUE CHRISTIANE
Reisde met partner
25 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parfait, très agréable, belles prestations, attentionnés, cadeaux de bienvenue, bouteille d’eau tous les jours.
À 2 pas du métro, indispensable pour Lisbonne. Seul bémol pas grand chose autour.prête à y retourner avec grand plaisir.
VÉRONIQUE CHRISTIANE
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van RAMADA LISBON Team op 26 mrt 2024
Dear Mrs. Véronique,We would like to thank you for choosing RAMADA LISBON for your stay.We also thank you for the comments left about out hotel. It makes us very happy to read that you liked your stay and everything in your room.We hope to welcome you again in your next visit to Lisbon.Best regards,RAMADA LISBON Team
10/10 – Uitstekend
Andreas
Reisde met partner
25 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The property is staring to show it's age in the bathroom we had, doors rattling loud air conditioning.
We only ate breakfast there, it was not memorable. The cooked food was tasteless, a number of trays on the buffet were empty, and it was too expensive for what it was.
Andreas
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van RAMADA LISBON Team op 26 mrt 2024
Dear Mr. Andreas,We would like to thank you for choosing RAMADA LISBOA for your visit to Lisbon.Hopefuly you found your time in our hotel enjoyable and we inform you that the F&B Department will be notified about your feedback about the breakfast and it will help us improve our service.We hope to have the chance to welcome you again in a future visit to Portugal.Best regards,RAMADA LISBON Team
8/10 – Goed
Jose Ignacio, Greeley
24 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I didnt like that there was no printed information in the room.
Jose Ignacio
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van RAMADA LISBON Team op 26 mrt 2024
Dear Mr. José,We would like to thank you for choosing RAMADA LISBON for your stay in Lisbon.It's very nice to read that you enjoyed your stay and we inform you that your feedback about the information on the room will help us improve our services.We hope to welcome you again in a future visit to our city.Best regards,RAMADA LISBON Team
8/10 – Goed
Oscar
Reisde met familie
24 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buen hotel en cuánto ubicación y personal. La habitación pequeña con respecto a lo que se ve en en anuncio
Oscar
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van RAMADA LISBON Team op 26 mrt 2024
Dear Mr. Oscar,We would like to thank you for choosing RAMADA LISBON for your stay.It makes us very happy to read that you had a comfortable time in our hotel and that our location and staff helped to become a wonderful experience.We hope to welcome you again in a future visit to Portugal.Best regards,RAMADA LISBON Team
10/10 – Uitstekend
Aruna, Toronto
Reisde met partner
20 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Staff were very helpful and pleasant.
Aruna
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van RAMADA LISBON Team op 21 mrt 2024
Dear Mrs. Aruna,We would like to thank you for your preference for RAMADA LISBON.We are delighted to know that you enjoyed your stay and that you found our staff very pleasant and helpful.Hopefuly we'll see you again in your next visit to our city of Lisbon.Best regards,RAMADA LISBON Team
10/10 – Uitstekend
Susan
Reisde met een groep
18 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was a perfect way to end 3 weeks of travel. The hotel is clean, quiet and the staff were fantastic. Would definitely stay here again.
Susan
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van RAMADA LISBON Team op 19 mrt 2024
Dear Mrs. Susan,We would like to thank you for choosing RAMADA LISBON for the end of your trip.It makes us very happy to know that you felt comfortable during your time with us.We also thank you for the nice comments about our team.Looking forward to welcome you again in your next visit to Lisbon.Best regards,RAMADA LISBON Team
4/10 – Matig
Itohan
13 mrt 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The bathroom in the room I stayed had black mold around the shower. The room was super hot and even when we tried to cool it down, it didn’t cool the room. My stay was too short, so it was not worth trying to sort out.
Itohan
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van RAMADA LISBON Team op 14 mrt 2024
Dear Mr. Itohan,First of all, thank you for choosing RAMADA LISBON during your time in Portugal.We are sorry to hear that we didn’t accomplished your expectations, as customers satisfaction is always our main goal.We inform you that your feedback regarding the bathroom and the room will help us improve our services for future stays.It's hope to see you in a future visit to Lisbon.Best regards,RAMADA LISBON Team
6/10 – Redelijk
Jo-Anne
Reisde met partner
13 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Cleaning staff did not restock coffee daily.
Excellent service by front lobby staff, 20 out of 10 to assist in your adventures in Libson. Ensured you had all information
Jo-Anne
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van RAMADA LISBON Team op 14 mrt 2024
Dear Mrs. Jo-Anne,We would like to thank you for choosing RAMADA LISBOA for your stay and for the compliments left about our staff work during your time in Lisbon.Thank you also for the feedback left about the coffee restock. It will help us improve our service for future guests.It's our hope to welcome you again in a future visit to Portugal.Best regards, RAMADA LISBON Team
10/10 – Uitstekend
Ronald
13 mrt 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Great property.
Ronald
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van RAMADA LISBON Team op 14 mrt 2024
Dear Mr. Ronald,We would like to thank you for choosing RAMADA LISBON for your stay.It makes us very happy to know that you found your stay comfortable and we hope to welcome you again in your next visit to Lisbon.Best regards,RAMADA LISBON Team
10/10 – Uitstekend
Paulette
11 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not a lot of restraunts in the area.
Paulette
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van RAMADA LISBON Team op 14 mrt 2024
Dear Mrs. Paulette,We would like to thank you for choosing RAMADA LISBON for your stay in Lisbon.It makes us very happy to know that you found your stay enjoyable.We hope to welcome you again in your next visit to Portugal.Best regards,RAMADA LISBON Team
8/10 – Goed
Carey
10 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice property and staff. Room had a musty odor and hot water came out brown. Otherwise room was good
Carey
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van RAMADA LISBON Team op 14 mrt 2024
Dear Mr(s).Carey,We would like to thank you for choosing RAMADA LISBOA for your stay and for the compliments left about our service and staff.It's very pleasant to read that you enjoyed your stay and we hope to welcome you again in your next visit to our city of Lisbon.Best regards,RAMADA LISBON Team
2/10 – Ontzettend slecht
Rita
Reisde met een groep
7 mrt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
We stayed in this hotel last year and it was great. We came back this year again and it was different experience. We stayed for 3 nights and the 3 nights my shower drain was not working and keep asking them to fix it and no one did. We called Ana complained 3 days in a row and no one came to fix it. Cleaners did a great job on cleaning but did not replace the coffee cups and did not refill the coffee station. We had 3 rooms and all three rooms like that. Hope management improve on these points.
Rita
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van RAMADA LISBON Team op 8 mrt 2024
Dear Mrs. Rita,First of all, thank you for choosing RAMADA LISBON during your stay in Lisbon.We are sorry to hear that we didn’t accomplish your expectations, since customers satisfaction is our main goal with every stay.We thank you for the feedback about the shower drainage and we inform you that our Maintenance Team is already aware of the situation and they're doing everything they can to make sure everything is alright for future guests.We sincerely hope to have the oportunity to welcome you again in a future to Portugal.Best regards,RAMADA LISBON Team
10/10 – Uitstekend
Naida
7 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Siamo stati ospiti di questa struttura 2 giorni, personale accogliente e attento ad ogni nostra richiesta, grazie
Naida
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van RAMADA LISBON Team op 8 mrt 2024
Dear Mrs. Naida,We would like to thank you for choosing RAMADA LISBOA for your visit to Portugal.We are very pleased to know that you found your stay enjoyable and that our staff helped you during your time in Lisbon.We look forward to see you soon.Best regards,RAMADA LISBON Team
10/10 – Uitstekend
Jose
Reisde met familie
4 mrt 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was amazing and helpful!!!
Had a plumbing issue one night and within 10 minutes it was fixed!!
Also the Metro was within 100 yards!
Jose
6 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van RAMADA LISBON Team op 6 mrt 2024
Dear Mr. José,We would like to thank you for choosing RAMADA LISBOA for your stay and for the comments left about our staff.It makes us very happy to know that you enjoyed your stay and that our location was helpful during your time in Lisbon.We'll wait for your next visit to Portugal.Best regards,RAMADA LISBON Team
8/10 – Goed
Alastair
2 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alastair
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van RAMADA LISBON Team op 23 mrt 2024
Dear Mr. Alastair,We would like to thank you for choosing RAMADA LISBON for your stay.It's very pleasant to read that you found our stay comfortable and that you enjoyed our service.It's our hope to welcome you again in your next visit to Lisbon.Best regards,RAMADA LISBON Team
6/10 – Redelijk
DINUSHA
Reisde met partner
29 feb 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I was disappointed with the bed size and felt the room was small for two people.
DINUSHA
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van RAMADA LISBON Team op 29 feb 2024
Dear Mr(s). Dinusha,We would like to thank you for choosing our RAMADA LISBON for your stay.We're sorry to read that your expectations weren't matched by our services during your time in Lisbon since customer satisfaction is our main goal.We do hope to have the pleasure to welcome you again in the future.Best regards,RAMADA LISBON Team
4/10 – Matig
Ping
27 feb 2024
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very much like a motel and not comfortable bed. Mold all over and don’t stay.
Ping
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van RAMADA LISBON Team op 29 feb 2024
Dear Mr(s). Ping,We would like to thank you for choosing our RAMADA LISBON for your stay however we're sorry to read that your expectations weren't matched by our services during your time in Lisbon since customer satisfaction is our main goal.Your comments about our beds and the mold in the room will be discussed with the responsible departments for service improvements.We do hope to have the pleasure to welcome you again in the future.Best regards,RAMADA LISBON Team
10/10 – Uitstekend
Inderjit Singh, Simi Valley
Reisde met een groep
26 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice clean property. Good location. Good staff
Inderjit Singh
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van RAMADA LISBON Team op 27 feb 2024
Dear Mr(s). Singh,We would like to thank you for choosing RAMADA LISBOA for your stay and for your feedback about the hotel facilities and staff's work.It makes us very happy to read that you found your stay enjoyable.It's our hope to welcome you in a future visit to Portugal. Best regards,RAMADA LISBON Team
10/10 – Uitstekend
Miguel
24 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miguel
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van RAMADA LISBON Team op 27 feb 2024
Estimado Sr. Miguel,Agradecemos o seu feedback e a escolha no RAMADA LISBON para a sua estadia.Deixa-nos muito satisfeitos verificar que ficou agradado com a mesma e com as nossas instalações.Esperamos ter a oportunidade de o voltar a receber numa próxima visita a Lisboa.Com os melhores cumprimentos,Equipa RAMADA LISBON
10/10 – Uitstekend
Maria
Reisde met familie
22 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service
We had a good time
Maria
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van RAMADA LISBON Team op 22 feb 2024
Dear Mr. Maria,Thank you for your preference for RAMADA LISBON.It makes us very happy to know that you had a wonderful time during your stay in our hotel.We look forward to see you again in your next visit to Lisbon.Best regards,RAMADA LISBON Team
10/10 – Uitstekend
Yvonne
Reisde met partner
21 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were very accommodating as we arrived early and the front desk let us check in. Marco was fantastic as well as a wealth of knowledge.
Yvonne
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van RAMADA LISBON Team op 22 feb 2024
Dear Mr. Yvonne,Thank you for choosing our RAMADA LISBON for your stay and for the comments left about our staff.We are pleased to know that you had a comfortable stay with us and that our staff has helped you during your time in Lisbon.We hope to welcome you again in your next visit to the city.Best regards,RAMADA LISBON Team
8/10 – Goed
jean
20 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service
jean
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van RAMADA LISBON Team op 21 feb 2024
Dear Mr. Jean,Thank you for your preference for RAMADA LISBON.We are very happy to know that you enjoyed your stay in our hotel.We look forward to see you again in your next visit to Portugal.Best regards,RAMADA LISBON Team
6/10 – Redelijk
Isabel
18 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Sehr hellhörig. Bei lauten Nachbarn hört man alles mit. Nicht zentral, U-Bahnstation direkt vor dem Hotel, ca.20min bis ins Zentrum.
Isabel
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van RAMADA LISBON Team op 20 feb 2024
Dear Mrs. Isabel,We would like to thank you for choosing our RAMADA LISBON for your stay however we're sorry to read that your expectations weren't matched by our services during your time in Lisbon since customer satisfaction is our main goal.Your comments about the noise during your stay will help us improve our services for future guests.We do hope to have the pleasure to welcome you again in the future.Best regards,RAMADA LISBON Team
10/10 – Uitstekend
franklin
Reisde met partner
13 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There's no places outside to grab food
franklin
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van RAMADA LISBON Team op 14 feb 2024
Dear Mr. Franklin,We would like to thank you for choosing RAMADA LISBOA for your stay in Lisbon.It makes us very happy to know that your stay was comfortable during your time in the city.We hope to welcome you again in your next visit to our country.Best regards,RAMADA LISBON Team