Op basis van 963 geverifieerde beoordelingen

3,9 / 5
83% van onze gasten beveelt dit aan
4,2 Hygiëne kamer
4,1 Service & personeel
3,7 Comfort kamer
3,9 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 16 nov. 2023 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
17 nov. 2023 door NenaHotelbeheer
Dear TomThank you for the time you took to send your rating.Considering we do not have more specific feedback, we would really appreciate if you could send us more information about your experience, to see how we could have improved your stay.We hope to see you again in a future visit and wish you all the best.Safe travels,Hotel DAH
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 1 sep. 2023 op Hotels
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 9 jun. 2023
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 8 apr. 2023
Prima hotel met metro vlakbij. Vriendelijk personeel. Rustig.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 13 mrt. 2023
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 13 mrt. 2023
Ja
4 / 5
door een geverifieerde reiziger uit huizen, nl

Geplaatst op 3 apr. 2019
badkamer zeer klein geen koelkastje wordt wel goed schoongemaakt
Opmerking van Hotelbeheer
11 apr. 2019 door Hotel DAHHotelbeheer
Dear Guest, Many thanks for your preference and valuable feedback. It is essential for us to improve our service. We are pleased to learn you enjoyed your stay with us and that you have particularly appreciated factors such as cleanliness. Please note that if there was any issue with the room, we always encourage our guests to contact the Front Desk and they will be happy to accommodate any request and change rooms if needed. As advertised we do not have frigobars except in family rooms. We appreciate your suggestion, which has been forwarded to the responsible department. It will be our greatest privilege to welcome you on a next visit. Best regards, Hotel DAH
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Rijswijk

Geplaatst op 26 nov. 2018
Er ontbrak aan de kamer niets. Goed en uitgebreid met veel aandacht besteed ontbijt.
Opmerking van Hotelbeheer
27 nov. 2018 door Hotel DAH, LisbonHotelbeheer
Dear Mr. Albert, Thank you very much for your feedback, it is very important for us! Best regards, Hotel DAH
5 / 5
door Marc

Een super verblijf in Lissabon.

Geplaatst op 19 nov. 2017 op Hotels
Wij vonden het een ideale uitvalbasis om de stad te gaan verkennen. De metro ligt op vijf minuutjes stappen en in een rustige buurt. Vriendelijk personeel, mooie kamer en hotel. Hier en daar kleinigheden die beter kunnen maar dat is een persoonlijke mening. Verder zeer tevreden en bij een volgend bezoek aan deze stad kiezen we zeker terug voor dit hotel. Wij twijfelen niet. Prijs kwaliteit zit de verhouding naar onze normen prima.
Opmerking van Hotelbeheer
10 jan. 2018 door NenaHotelbeheer
Dear Marc Many thanks for your feedback. We are constantly working on improving our services and your comments are extremely valuable. We hope to welcome you again in a near future. Safe Travels Hotel DAH
4 / 5
door Laura

Geplaatst op 27 aug. 2017 op Hotels
Friendly and helpfull staff, beds were comfortable as were the rooms (cool, spacious, clean and quiet). There's a convenient metro station nearby (Alameda) which connects with the important areaa of the city. Price/quality is allright. Shower was leaking so that the floor would be entirely wet after showering. Parking costs 8€ per day, which is a good price for safe parking, but should be mentioned on their website.