Op basis van 546 geverifieerde beoordelingen

3,5 / 5
73% van onze gasten beveelt dit aan
4,0 Hygiëne kamer
3,8 Service & personeel
3,2 Comfort kamer
3,5 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 12 aug. 2019
Opmerking van Hotelbeheer
13 aug. 2019 door Lisa Kearney - General ManagerHotelbeheer
Thank you for the review. I think it is fair to say that you enjoyed the time that you spent with us & I hope that we have the pleasure of welcoming you back very soon.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Almere

Goed hotel met leuk personeel.

Geplaatst op 1 aug. 2018
Voordelen: Prima kamer, goede service.
Locatie: Harrods, Hyde park, London Eye, Big Ben. Alles ligt in de nabije omgeving op loopafstand of met de metro.
In Kensington, maar vlakbij de hoogtepunten van de stad. Goed hotel, lekker uitgebreid ontbijt.
Opmerking van Hotelbeheer
14 aug. 2018 door Lisa K - GMHotelbeheer
Thank you for the kind review following your recent stay at the hotel. I think it is fair to say that you enjoyed your time with us and I hope to welcome you back to us very soon.
4 / 5
Aanbevolen
voor Iedereen
door een geverifieerde reiziger uit rotterdam

Dichtbij metro

Geplaatst op 3 mrt. 2017
Kleine kamer maar erg gezellig. Dichtbij earls court metro halte en makkelijk naar het centrum.
Opmerking van Hotelbeheer
8 mrt. 2017 door Operations DirectorHotelbeheer
Your comments are extremely well received by the whole team. Our 4-star hotel offers an unbeatable combination of contemporary design, comfort and convenience for your stay. The hotel also has very good access to public transport and proximity to top tourist sites and exhibition centres. We look forward to welcoming you back. Kind regards, Sonya Young Operations Director
4 / 5
Aanbevolen
voor Iedereen
door een geverifieerde reiziger uit Nederland

Prima voor een stadsbezoek

Geplaatst op 30 nov. 2015
Voordelen: Ligging
Locatie: Goed toegankelijk vanuit Earls Court underground (3 minuten lopen), waar drie lijnen bijeen komen. Aan Cromwell Rd.
Business size room, maar met alle faciliteiten, waterkoker met complementary koffie en thee, wifi in de kamers.
4 / 5
Aanbevolen
voor Iedereen
door een geverifieerde reiziger

Goed bereikbaar!

Geplaatst op 6 feb. 2015
Kwartier van Londens centrum, goede voorzieningen in het hotel (ligbad) en lekker ontbijtbuffet
3 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Bemmel

Goed hotel, maar krappe kamer

Geplaatst op 20 aug. 2014
Voordelen: Rustig en schoon, tevens gratis WiFi
Nadelen: Eerlijkere foto's van de kamer plaatsen. De kamer lijkt veel groter. Ontbijt bij de prijs in opnemen.
Het hotel ligt in een nette wijk. Het personeel is oké. De kamer is echter veel te krap net als de badkamer. Bij aankomst moet je een borg betalen via je creditcard. Die borg is er nu, een week later nog steeds niet teruggeboekt.
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 25 jun. 2021 op Hotels
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Se puede mejorar

Geplaatst op 17 jun. 2021 op Hotels
El hotel muy bien situado , el staff muy amable , pero el desayuno pésimo
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Not impressed at all.

Geplaatst op 7 jun. 2021 op Hotels
It was a very average room considering we were upgraded to the “Executive room” I wonder what room we were going to be given originally. The bathroom was very basic. The bathroom was very cramped, with marks on the sink side where someone had left something to burn. The fridge was broken. There was also a big lump in the carpet (Clearly where it had been laid wrong) which my partner tripped on a couple of times. The bed was again average - not as comfy able as we expected and the bottom sheet kept coming undone just by us sitting on it. The lamps were not plugged in - we had to move furniture to sort this. Overall not impressed considering the money we paid. We expected a basic standard but I have had better premier inns and Holiday inns. Staff weren’t very welcoming and helpful. Won’t be staying again.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 2 jun. 2021 op Hotels