Op basis van 989 geverifieerde beoordelingen

3,3 / 5
74% van onze gasten beveelt dit aan
3,6 Hygiëne kamer
3,6 Service & personeel
3,3 Comfort kamer
3,3 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Prima hotel

Geplaatst op 6 mei 2022 op Hotels
Prima hotel… goed bereikbaar. Prijs/kwalitei Verhouding is goed 👍
Opmerking van Hotelbeheer
6 okt. 2022 door Maitrise Hotels Hotelbeheer
Dear Timothy,Thank you for taking the time to rate your stay with us. We're glad to see that you enjoyed your stay with us and hope to see you again soon.Best Regards,
4 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Amsterdam

Geplaatst op 28 feb. 2020
Ik was een beetje angstig door alle slechte reviews. Niet alleen over dit hotel, maar over vrijwel de meeste hotels in Londen. Ik ging er dan ook uitgaande van het ergste heen. Dat was niet nodig geweest. Om te beginnen heeft het hotel een fijne ligging. De underground ligt om de hoek en de bussen bijna letterlijk voor de deur. Recht tegenover het hotel vind je een kleine supermarkt en een Starbucks. Het hotel zelf ziet er zelfs redelijk chique uit. Het inchecken ging snel en probleemloos. Ik had een standaard 2 persoons kamer geboekt, zonder ramen, maar tot mijn verassing kregen we een kamer waar wel degelijk een raam in zat met uitzicht op de straatkant. De hotelkamer is klein, maar dat vind ik persoonlijk niet zo'n probleem. We konden onze bagage prima kwijt. De badkamer is ook klein, maar praktisch en het allerbelangrijkste: schoon. Misschien een tikkeltje oud, maar wel een regendouche en losse douchekop waar een goede krachtige straal uitkomt. Dat vind ik persoonlijk erg fijn, met zo'n slappe straal heb ik het gevoel alsnog niet gedouched te hebben. Het bed was goed. Niet te hard, niet te zacht. Er is een airco aanwezig, een werkende televisie en er stond een klein tafeltje met thee, instant koffie en een waterkokertje. Heb ik dan helemaal geen klachten? Het enige wat echt vervelend was, is dat op onze 1e nacht het alarm om 05.00 in de ochtend afging waardoor we rechtop in bed zaten. En ja, het is een beetje gehorig, maar niet zo erg dat we er veel last van hadden.
Opmerking van Hotelbeheer
21 jul. 2020 door Ilenia Hotelbeheer
Dear guest, thank you very much for your lovely review. We had an issue with the fire alarm, nothing serious, but we are sorry for the inconvenience. We really hope to have you again, guest in our hotel. Kind regards,
4 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Nederland

Geplaatst op 20 feb. 2020
Prima hotel met een goede receptie die je blij alles helpt. Fijn dat er ook een service is voor je koffers te kunnen opbergen. Kamer en bedden waren van goede kwaliteit. Aan de afwerkingen in de badkamer kan nog wel iets verbeterd worden (afkitten) daarnaast een klein beetje schimmel in de douche. Ontbijt is redelijk beperkt, dat zou wel goed zijn als dat werd uitgebreid nu waren er 3 soorten croissantjes, kaneelbroodjes, kleine plakjes stokbroodje, wit en bruin toastbrood, tomaat en komkommer, salami, ham en 1 soort kaas, yoghurt, cereals, boter en 2 soorten jam. Daarnaast jus d’oranje, appelsap, melk en warme dranken. De kamer was goed schoongemaakt en werd elke dag ook goed schoongemaakt.
Opmerking van Hotelbeheer
23 feb. 2020 door IleniaHotelbeheer
Dear guest, thank you for your feedback. We are sorry to hear that you didn't enjoyed your stay with us, we will work hard to improve our services. Kind regards,
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 7 feb. 2020
Wij hadden mieren in ons bed, vervolgens gaven we dit aan, kregen we een slechtere kamer en “twee drankjes” als compensatie, een andere kamer zou niet beschikbaar zijn, en de kamer waar we geplaatst werden was onder de grond op -1 en het stonk er enorm muf en niet lekker. Op de eerste kamer was alles de eerste nacht prima, goed bed geen schimmel ergens etc maar bij de tweede nacht lagen er ineens mieren in ons bed, we hadden geen zoetigheden of iets waar het op af kon komen en hadden geen idee waar het vandaag kwam, ik heb er uitslag van gekregen, mijn kamergenoot gelukkig niet.
Opmerking van Hotelbeheer
15 feb. 2020 door IleniaHotelbeheer
Dear guest, thank you for your feedback. We will work hard to improve our service, we hope to see you soon. Regards,
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 7 feb. 2020 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
15 feb. 2020 door IleniaHotelbeheer
Dear guest, thank you for your feedback. Regards,
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 16 dec. 2019
Netheid en service van het personeel, dichtbij metrostation
Opmerking van Hotelbeheer
17 dec. 2019 door Maitrise Hotel Maida ValeHotelbeheer
Dear guest, thank you for your feedback, we are improving our services to provide better comfort to our clients. We hope to have you again, guest in our hotel. Regards, Maitrise Hotel Maida Vale
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 28 nov. 2019
Niets, te klein en boeking was niet terug te vinden bij aankomst
Opmerking van Hotelbeheer
21 dec. 2019 door IleniaHotelbeheer
Dear guest, thank you for your feedback, we hope to have you again guest in our hotel. Kind regards,
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 23 nov. 2019
De ligging van het hotel is goed, vlakbij het metrostation en bus. Accomodatie was echt superslecht, onze keycard werkte niet waardoor we steeds bij de receptie op personeel moesten wachten zodat zij de deur met een sleutel konden openmaken. Ons werdt beloofd dat deze de volgende dag meteen gemaakt zou worden maar bij ons vertrek was dit nog steeds niet gebeurd. Personeel sprak slecht engels en kapte vaak het gesprek af als je kwam vragen hoe het ervoor stond.Verder een supergehorig hotel, snachts kon je letterlijk verstaan wat er in de kamer naast je werd besproken en gedaan. De hele nacht door komen en gaan van gasten gepaart met veel lawaai. In de gang zat een dakloze vrouw, prima geen last van maar deze dame kreeg meer aandacht van het personeel dan de gasten. NOOIT MEER naar dit hotel!
Opmerking van Hotelbeheer
21 dec. 2019 door Maitrise hotel Hotelbeheer
Dear guest, thank you for your feedback, we are sorry to read that you haven't enjoy your stay with us, we are tryng our best to provide a better service to our guests. We hope to have you again guest in our hotel. Kind regards,
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 9 sep. 2019 op Hotels
Bij aankomst in onze kamer bleek een stuk van het plafond eruit te zijn. Wij zijn naar de receptioniste gegaan om dit te melden, die bood gelijk haar excuses aan dit nog niet te weten en binnen een halve minuut hadden we een andere kamer. Dit was een prima kamer, het is klein en verouderd maar alles werkt en het bed was goed. De locatie was fijn met bussen voor de deur en een metrostation om de hoek.
Opmerking van Hotelbeheer
28 sep. 2019 door HussainHotelbeheer
Dear Guest, We cannot thank you enough for taking time to provide us with your valuable feedback and we can assure you that this feedback is the basis of training and development of our enthusiastic team here at the Maitrise group of hotels in London. Please let us know when you are planning to come back and we would ensure that you are delighted with our passion for hospitality. From all of us at the Maitrise Hotel Maida Vale - London, we are looking forward to your next stay with us. Best Regards
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 14 jul. 2019
Het hotel licht op een top locatie, 2 minuten lopen naar de Bakerloo line die direct naar het centrum gaat en keuze uit meerdere bussen. Ontbijt was prima, genoeg keuze en werd constant aangevuld. De kamer was minder, wij hadden een kamer in de kelder dus geen raam. Airco werkte niet optimaal, gelukkig een andere kamer kunnen krijgen. Toen een kamer bij de deur naar de trap. Midden in de nacht liep het personeel hier luidruchtig doorheen, zonder rekening te houden met gasten... dit was jammer.
Opmerking van Hotelbeheer
24 jul. 2019 door RudraHotelbeheer
Dear Guest, We cannot thank you enough for taking time to provide us with your valuable feedback and we can assure you that this feedback is the basis of training and development of our enthusiastic team here at the Maitrise group of hotels in London. rom all of us at the Maitrise Hotel Maida Vale - London, we are looking forward to your next stay with us. Best Regards Rudra Banerjee General Manager - Maitrise Hotels Ltd