Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van DoubleTree by Hilton Hotel London -Tower of London

4 out of 5

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 534 van 1105 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 308 van 1105 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 127 van 1105 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 83 van 1105 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 53 van 1105 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Erwin Johannes Maria

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk ontbijt en ruime kamer 😃👍
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Claus Christensen - General Manager op 11 mrt 2024
Dear Erwin,Thank you for taking a moment to leave a 5* review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us and that the breakfast service met with your expectations. We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

8/10 – Goed

Maaike

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een prima hotel, goed delegen bij bussen en subway. Ruime kamer, van alle gemakken voorzien. Goed bed, ruime badkamen met douche. Lekker ontbijtbuffet. Goede service van het personeel. Een aanrader👍
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Claus Christensen - General Manager op 27 dec 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to leave a review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay with us and that the service met with your expectations. We hope to welcome you back again soon. Sincerely,Claus ChristensenGeneral Manager

8/10 – Goed

Shania, Aalten

2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Nicky

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie plek en netjes bijgehouden ook de rooftop bar waar je de tower bridge kan bekijken was super. Erg leuk om dit hotel aan te doen.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Claus Christensen - General Manager op 13 nov 2023
Dear Nicky,Thank you for taking the time to leave a 5* review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay with us that you managed to enjoy our wonderful rooftop bar. We hope to welcome you back again soon. Sincerely,Claus ChristensenGeneral Manager

8/10 – Goed

Cornelis Kees

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel. Goed ontbijt. Ligging van het hotel is prima. Tower bridge is vlakbij. Metro station op een paar minuten lopen.
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ruime kamers
We hebben eerder in dit hotel overnacht, vanwege de goede ligging. Sommige delen van de algemene ruimtes zouden nu wat onderhoud kunnen gebruiken. Voor deze hotelklasse viel de kwaliteit van het ontbijt wat tegen.
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Wouter Martijn Maria

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Agostino

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
2 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Denzel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een mooie accommodatie, waar het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam was.
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Hans

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We were 1 hour earlier than check-in time at the hotel. Room was not ready yet. W got a voucher for a drink, that was nice. Only the promised text (SMS) was not given.
3 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Denzel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
4 nachten verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

Peter

1 nacht verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

daniel

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
5 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

AMANDA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Upon arrival check in was quick and room was ready, required card swipe for elevator which I appreciate as added security feature. Room was spacious and clean, water provided in room. Washroom was ample size and had good products available. The only downfall in our room was the view , which was another wall a bit disappointing and wish it was noted during booking so we could of selected an alternate. However we had great views from elevator windows of London bridge. The onsite restaurant was great for dinner all organic and healthy selections. The included breakfast was simple and London standards, not too great for us vegetarians however we managed with yogurt and toast. Area was walkable , subway outside and safe for walking. We walked everywhere during out stay to Covent Garden , Buckingham Palace, Big Ben etc all under an hour walking. Great stay overall and suggested for a safe quiet option
3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

darren

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Ceri

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Incredible location, a stones throw from Tower Hill tube station and the Tower of London. A short tube journey away from Euston and only a couple of stops from Victoria where we went to the theatre. Would definitely stay again. The only issue was that the hotel's payment system was down, meaning they took all my details manually- fine except later on when they hadn't taken the payment they simply locked us out of our room- two trips down four floors later it was sorted.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortable room, quiet location for a place that was so convenient. Lovely top floor bar.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Douglas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel made our trip very enjoyable!
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Tara

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect place to stay for a city break, very close to Tower Hill Station, handy little Coop nearby
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Nancy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Estuve 8 días hospedada aquí, la verdad el hotel bastante bien y su ubicación me gustó porque es una zona muy tranquila pero con mucho acceso a transporte público.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Claus Christensen - General Manager op 11 mrt 2024
Dear Nancy,Thank you for taking a moment to leave a 5* review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us and that the service met with your expectations. We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

8/10 – Goed

Teresita

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Near the big bus tour stop. walkable. breakfast options outside of hotel are limited early morning..
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Claus Christensen - General Manager op 11 mrt 2024
Dear Teresita,Thank you for taking a moment to leave a review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us and that the service met with your expectations. We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

10/10 – Uitstekend

Bob, Eufaula

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Claus Christensen - General Manager op 11 mrt 2024
Dear Bob,Thank you for taking a moment to leave a 5* review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us and that the service met with your expectations. Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

10/10 – Uitstekend

Nicholas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stayed at the Hilton by Tower of London on multiple occasions now and it never disappoints. Room always ready, clean, staff always polite and helpful. The App makes the check-in and out process even smoother. Nothing seems to be too much trouble here which makes the whole experience stress free.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Carlito

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location with great staff
2 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Alfred

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
The location is excellent, the room was worn and not what we were suppose to get. On their website said we were suppose to get a renovated room. The room is nothing even close to the pictures that the hotel puts on their website. Would not stay at this hotel on our next vist to London.
3 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Claudia Guadalupe

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Han Ho

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent quiet location with quick access to the Tower of London
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Claus Christensen - General Manager op 20 feb 2024
Dear Han Ho,Thank you for taking the time to leave a 5* review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay with us and that the service met with your expectations. We hope to welcome you back again soon. Sincerely,Claus ChristensenGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Andrew

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very close proximity to all the sights of London
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Claus Christensen - General Manager op 19 feb 2024
Dear Andrew,Thank you for taking a moment to leave a 5* review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us and that the service met with your expectations. We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus Christensen

2/10 – Ontzettend slecht

Tatiana

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The conditions of floor 3 were horrible. The rug were with stain they smell like fungos. I will never choose a double tree again. I have pictures of the condition. The chair in the room with stains the sheets too. The worst hotel I stayed in my life and I pay $400 per night.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Claus Christensen - General Manager op 20 feb 2024
Dear Tatiana,Thank you for taking the time to leave a review of our hotel and I am very sorry to hear we did not meet your expectations on this occasion. I have passed on your feedback to our maintenance and housekeeping teams to review. We appreciate your feedback and this will help us as we continually work to improve our guest experience.Sincerely,Claus ChristensenGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Andrew

Reisde met familie
Nice clean hotel In great location, friendly pleasant staff.
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Maggie

13 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Sam

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice looking hotel with good sized and well equiped rooms. Staff were friendly and helpful. Overall a great stay
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Claus Christensen - General Manager op 26 jan 2024
Dear Sam,Thank you for taking the time to leave a 5* review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay with us and that the service met with your expectations. We hope to welcome you back again soon.

8/10 – Goed

Roger

6 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Diane

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The only downside to our stay was an unpleasant aroma on the 4th floor that our room was on.
2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

william

10/10 – Uitstekend

karen

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Janet, Bayview

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Sandy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel staff and concierges were second to none.
Reactie van Achila op 13 jan 2024
Dear Sandy, Thank you for taking the time to leave a review of our hotel. We appreciate your feedback and this will help us as we continually work to improve our guest experience. We hope to welcome you back again soon. Achila Udana Reception Manager

8/10 – Goed

Max

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
didn't like small shower took a long time to be attended to at restaurant burgers taste like frozen soy and not homemade Singer was great and very entertaining!
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Achila op 13 jan 2024
Dear Max, Thank you for taking the time to leave a review of our hotel. We appreciate your feedback and this will help us as we continually work to improve our guest experience. We hope to welcome you back again soon. Achila Udana Reception Manager

10/10 – Uitstekend

Carlos, Miami

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very accessible and extremely helpful!
8 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

leon

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Ashley Nicole

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We recently stayed at this property during New Years and it was fantastic! Emma at the front desk was amazing for check in. We arrived early in the morning and was able to get a room right away for a $40 early check in fee, but after 15 hours of travel that’s always worth it. The rooms were clean, and the bathrooms are great. The hallways look a bit run down but other than that the facility was exceptional. The rooftop bar was great and had fantastic views. The transportation and location was my favorite part of this hotel. You are less than a 2 minute walk away from the Tower Hill tube station that takes you to almost every touristy spot in London. You are also a short walk away from Tower Bridge and Big Red Bus tour locations. I did find the there was a slight lack of food options around the hotel, but the hotel did serve a great breakfast that made up for it. I would definitely stay on this property again and would recommend it for others. It was our first time in London and we felt very safe and the location made our travel very easy.
6 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Arlana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel restaurant and rooftop bar was amazing! Great food, great service! The carpet is old and was a dirty in the hallways and there was a dark brown spill down the wall in our room by the mirror. Overall, room was nice.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Lauren

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice property and fitness centre
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Barrie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were brilliant, helped us out as we arrived a day late due to storm babet
Reactie van Claus Christensen - General Manager op 20 feb 2024
Dear Barrie,Thank you for taking the time to leave a 5* review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay with us and that the service met with your expectations. Our staff pride themselves on providing a friendly and welcoming environment to all our guests, so I am pleased to hear our team ensured you were well looked after. We hope to welcome you back again soon. Sincerely,Claus ChristensenGeneral Manager

4/10 – Matig

Manish

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We’ve stayed at this Double Tree a few years ago and fondly recall our stay. Last time around I must have received an upgrade as this time you would be forgiven for thinking you had walked into a college dorm room with the most basic furnishings and carpet stains. The bed itself was comfortable but based on the cost per night paid, you’d be better off elsewhere.
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Henrik N.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2023