Op basis van 490 geverifieerde beoordelingen

3,9 / 5
4,0 Hygiëne kamer
4,1 Service & personeel
3,9 Comfort kamer
3,8 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 28 feb. 2024
The people working at the Hilton were really nice and helpfull.
Opmerking van Hotelbeheer
28 feb. 2024 door Josef MikulkaHotelbeheer
Hi Aicha,Thank you for taking the time to leave a review. Our team take so much pride in looking after our guests and they'll be absolutely thrilled with your kind words.I'm grateful for your feedback and hope to see you at the Hilton London Metropole again very soon.Kind regards,Josef MikulkaHotel Manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 5 jan. 2024
Mooi hotel, personeel vriendelijk. Prima locatie met 3 metro lijnen op loop afstand. Kamers wat gedateerd in vergelijking met de rest van het hotel maar prima te doen.
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 19 nov. 2023
Geen Hilton Metropole voor de tweede keer voor ons. Ontzettend vreselijke eerste nacht gehad met het geregel voor een schone kamer. Ze deden hun best voor een betere kamer maar die waren nog erger dan de eerste vieze kamer. Jammer want het is een super mooi hotel. En voor het geld dat we hebben betaald was het absoluut niet de moeite.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 8 mei 2023
Perfect
Opmerking van Hotelbeheer
22 mei 2023 door Josef MikulkaHotelbeheer
Hi Rongqing,Thank you so much for your review. It's lovely to hear you had the perfect stay with us and we very much hope to see you at the Hilton London Metropole again in the near future.Kind regards,Josef MikulkaHotel Manager
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 16 apr. 2024
Lifts were slow and noisy in the room.
Opmerking van Hotelbeheer
17 apr. 2024 door Bill FisherHotelbeheer
Hi Mark,Thank you for your review. I'm sorry to hear you were disturbed by noise from our lifts and that you found them a little slow. We're currently working on upgrading them all, one at a time, which will eventually see them running much more efficiently in the future. I apologise for the inconvenience caused this time but hope we'll have an opportunity to welcome you back in the future.Kind regards,Bill FisherGeneral Manager
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 15 apr. 2024
When I left the luggage in the lobby. The staff was not cooperative to pass me the name card for storage. He asked me how your luggage can be recognized. How did he know the luggage is mine. It is impolite and not cooperative. This is very bad. I have a feeling of I insultation.
Opmerking van Hotelbeheer
15 apr. 2024 door Bill FisherHotelbeheer
Hi Kwok Keung,Thank you for taking the time to leave a review. I'm really sorry that you had a disappointing experience when trying to store your luggage. Your comments will be addressed with the team. I hope this didn't spoil your stay with us and that we'll have an opportunity to welcome you back to the Hilton London Metropole again in the future.Kind regards,Bill FisherGeneral Manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Torino

Geplaatst op 13 apr. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
15 apr. 2024 door Bill FisherHotelbeheer
Hi Alberto,Thank you so much for rating your stay a 5 out of 5. We're thrilled that you enjoyed your time at our hotel and we hope to see you at the Hilton London Metropole again very soon.Kind regards,Bill FisherGeneral Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 13 apr. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
15 apr. 2024 door Bill FisherHotelbeheer
Hi Ralf Wolfgang,Thank you for taking the time to leave a review. I'm really pleased you enjoyed your stay with us and hope we'll have an opportunity to welcome you back to the Hilton London Metropole again in the near future.Kind regards,Bill FisherGeneral Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 12 apr. 2024
Nice stay
Opmerking van Hotelbeheer
15 apr. 2024 door Bill FisherHotelbeheer
Hi Alex,Thank you for taking the time to leave a review. I'm really glad you had a nice stay with us and hope we'll see you again very soon.Kind regards,Bill FisherGeneral Manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 10 apr. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
15 apr. 2024 door Bill FisherHotelbeheer
Hi Winifred Ivan,Thank you so much for rating us a 5 out of 5. We're absolutely thrilled that your experience was a positive one and we hope you'll come back to the Hilton London Metropole again in the future.Kind regards,Bill FisherGeneral Manager