New Dawn Hotel

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel in Londen, op loopafstand van Kensington Gardens

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor New Dawn Hotel

Voorkant accommodatie - avond/nacht
Tuin
Interieur
Receptie
Interieur

Beoordelingen

5,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Club kamer

Hoogtepunten

Flatscreentelevisie
Een haardroger
Badjassen
Privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Een strijkplank/strijkijzer
  • 16 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Een strijkplank/strijkijzer
  • 17 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Een strijkplank/strijkijzer
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Twin kamer

Hoogtepunten

Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Een strijkplank/strijkijzer
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Een strijkplank/strijkijzer
  • 16 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Een strijkplank/strijkijzer
  • 13 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
95 Inverness Terrace, London, England, W2 3JU

In de buurt

  • Hyde Park - 12 min. lopen - 1.0 km
  • Kensington High Street - 17 min. lopen - 1.4 km
  • Royal Albert Hall - 19 min. lopen - 1.6 km
  • Marble Arch - 4 min. rijden - 2.0 km
  • Oxford Street - 5 min. rijden - 2.6 km

Lokaal vervoer

  • Bayswater Underground Station - 3 min. lopen
  • London Paddington Station - 13 min. lopen
  • Heathrow Airport (LHR) - 41 min. rijden

Restaurants

  • ‪Bayswater Arms - ‬2 min. lopen
  • ‪McDonald's - ‬2 min. lopen
  • ‪Gold Mine - ‬1 min. lopen
  • ‪Four Seasons - ‬2 min. lopen
  • ‪Bella Italia - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

New Dawn Hotel

Hotel in de buurt van Hyde Park
New Dawn Hotel ligt niet alleen dicht bij Kensington Gardens en Kensington Palace maar biedt ook voorzieningen zoals een terras en een tuin.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een bagageopslagruimte, een rookvrije accommodatie en conciërgeservices
  • Hulp bij uitstapjes/tickets
Aanvullende voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen

Gesproken talen

Arabisch, Engels, Frans, Hindi, Italiaans en Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (GBP 25 per dag)

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Receptie met beperkte openingstijden

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Meer

  • Strijkijzer/strijkplank

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 21.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 09.00 uur en 21.00 uur geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor parkeren in de buurt: GBP 25 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

Dawn Hotel
New Dawn Hotel
New Dawn Hotel London
New Dawn London
New Dawn Hotel London, England
Hotel New Dawn
New Dawn Hotel London
England
Hotel New Dawn
New Dawn London
New Dawn Hotel Hotel
New Dawn Hotel London
New Dawn Hotel Hotel London

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij New Dawn Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoe laat kan ik inchecken bij New Dawn Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 21.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij New Dawn Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt New Dawn Hotel?

Dit hotel ligt in Centrum van Londen, binnen 15 minuten lopen van Kensington Gardens, Hyde Park en Kensington Palace. Ook Kensington High Street en Royal Albert Hall liggen binnen 2 km afstand. Bayswater Underground Station en Queensway Underground Station liggen op 5 minuten lopen.

Beoordelingen over New Dawn Hotel

Beoordelingen

5,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 124 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 24 van 124 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 23 van 124 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 27 van 124 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 42 van 124 beoordelingen

5,6/10

Netheid

6,2/10

Personeel en service

4,4/10

Voorzieningen

4,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

3,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Janneke, Gelderland

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Beddengoed was schoon, rioollucht vanuit de badkamer, geen goed ontbijt, vriendelijk personeel en bagageservice. Prima voor 1 nacht. Gezellige winkeltjes en restaurantjes in de buurt en op loopafstand van metrostation Bayswater en centraal gelegen.
1 nacht verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Ans, Amstelveen

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Dit hotel is zeker geen aanrader.

Het enige pluspunt is de ligging van het hotel. De kamer was heel klein. De bedden waren niet stabiel en kraakte. De badkamer was bijzonder klein, kon niet normaal op het toilet zitten. Het ontbijt was sober en de ontbijtruimte zag er niet al te fris uit. Bij vertrek uit het hotel kun je niet je bagage in bewaring geven, dus een dag lang met de rugzak en eerder gekochte spullen door Londen moeten lopen.

4/10 – Matig

Francisco

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me gusto la ubicación. No me gustó la límpienla del local y lo pequeño de la habitación
2 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Ryoji

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Elisabet

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Sinceramente si lo que buscáis es una cama para poder dormir los días que estéis y un baño donde asearos este es el lugar. Está bastante cerca de todo y bien comunicado pero la atención del staff bastante mala, el espacio muy pequeño. Hacía calor en la habitación, la ventana no se podía abrir pero había un ventilador de techo q daba algo de aire. He de decir que estaba todo limpio tanto sabanas como habitación y baño. Os recomendaría este lugar si lo único q haréis es dormir unas horas pero si esperáis un plus de comodidad no lo tendréis aquí, es como si alquilaras una habitación con baño en una casa turista más que un hotel.
2 nachten verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Samantha

1 nacht verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

josianne

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
pas de menage pendant 5 jours - pas de placards - pas de cintres - rien pour poser la valise - pas de verre dans la salle de bains- pas de tapis - vitres hyper sales - jamais personne a la reception - en tout 15 m2 y compris la salle de bain- ne plus utiliser EXPEDIA qui peut cautionner des etablissements pareils
5 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Debby, Newport

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
The staff were tremendous. They are trying to make the hotel better. Don't expect a huge room. The rooms are small, hot, and have seen better days. Expedia charged us an exorbitant amount for the room and keep a huge portion.
5 nachten verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Françoise

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Côté chambre une vraie catastrophe. L exiguité,le caractère sommaire c'est acceptable mais l état de la douche présentant un gros trou dans la faience , les toilettes à 10cm de la douche bouchant le passage à l ouverture de la porte, le tout très douteux côté propreté. Est à signaler l odeur de moisissures qui oblige à laisser fenêtre ouverte au prix de supporter les eclats de voix aux abords tard dans la nuit, le bruit permanent dans le bâtiment de pas, de portes etc.. En résumé hormis l emplacement, la gentillesse du personnel, je donne un double zéro
3 nachten verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Duncan

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Not recommended

We didn't get the room we paid for, the room was completely inadequate for 4 people. Thick with dust, minimal daylight. No housekeeping. Dodgy lock on the room. Luggage storage not secure. Terrace not cleaned. Staff completely disinterested in issues. The owner and staff do not care about customers and are clearly not suited to hospitality and will impact on Hotels.com reputation.
2 nachten verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Conrad

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Fiona

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Didn't get to stay at the hotel. They lost the booking. Staff were unhelpful and rude. Left me stranded in London with no room with a child with additional needs.
1 nacht verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Jason

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

It's all lies

The photos on Hotels.com are not a true representation of the hotel. It's not rumn by the ladies pictured and there was no sign of a breakfast. Dis-organised and run down it basically served a purpose but I wouldn't stay there agian.
1 nacht verbleven in mei 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Annika

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unfortunately the room was filthy and the bathroom hadn’t been cleaned. After mentioning it to reception they asked if they could keep the room key so they could clean the bathroom. We mentioned that we would return late and if the reception would be open for us to get the key back. The answer was that this wouldn’t be a problem. When we returned we realized why it wasn’t a problem. The key was on top of the reception for anybody to take. The location is good, just a short walk to Bayswater Underground and restaurants in the neighborhood. The personnel was very friendly and helpful.
2 nachten verbleven in april 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Makie

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lit moyennement confortable, mais les draps étaient propres. Garde robe ouvert et au bout du lit. (se cogner la tête est évident durant le séjour) La salle de bain est minuscule, doit s'asseoir de coté sur la toilette, porte ferme mal. Il n'y avait pas de papier de toilette, il a fallu en demander. La douche n'a pas d'endroit pour tenir le savon ou le shampoing. Aucun entretien de la chambre pendant le séjour (4 nuits) Pas de changement de serviettes, pas de lit refait, n'y de coup nettoyage de plancher. Mal insonorisé alors on entends très bien les voisins (même à voix basse) Le personnel est très gentil (ce qui rachète le reste) mais nous ne recommandons pas
4 nachten verbleven in maart 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Ashley

1 nacht verbleven in april 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Charly

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

A déconseiller

Nous avions réservé 4 jours qui se sont transformés en galère à cause de ce charmant hôtel qui malheureusement n'est plus tenue comme indiqué sur les photos par 2 anglaise tout à fait charmante car il est en aller auparavant il y a 2 ans. La propreté des communes ainsi que des chambres fait peur à voir. Nous sommes arrivés à l'hôtel à 16h et avons attendu près d'une heure et demi que le concierge daigne venir après une vingtaine d'appel sur son téléphone personnel car personne à l'accueil pour nous accueillir. Je déconseille vivement cet hôtel qui est devenu à la limite de l'insalubrité. L'accueil et le personnel se fout totalement des problèmes rencontrés entre parenthèses douche qui qui ne s'écoule pas du tout évier bouché au bout de deux brossage de dents bac à douche cassée et de la moisissure présente sur tous les jouets la chambre n'a pas été fait durant notre séjour une seule fois nous sommes quand même rester 4 jours. Le wifi n'en parlons même pas car ils ne connaissent pas le code . Je déconseille à toute personne normalement constitué de réserver cet hôtel car voyageant à Londres depuis près de 10 ans c'est la première fois que je vois ça même les auberges de jeunesse sont mieux tenu
3 nachten verbleven in maart 2022

4/10 – Matig

Jeremy

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Angela

1 nacht verbleven in februari 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Fiona-louise

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Awful Never again

Good afternoon I am writing to with reference to my booking of The New Dawn Hotel in Bayswater London, from Monday 31st January-4th February 2022. Firstly this booking was for myself, my five year old daughter and my mother. I have been trying to take my daughter to London from France for over the last two years but due to the pandemic this has not been possible. I obviously went onto your website as I have done on many occasions and always been satisfied in choices made, until this occasion. Firstly we arrived to the hotel around 8.30pm and was greeted (I use this term lightly) by a untrained receptionist, who told us to “wait” whilst she spoke on the telephone to her boss for guidance as to how to process us via your booking which was already booked by myself and paid in full. After waiting for over thirty minutes (my five year old daughter who was extremely tired and hungry) we were shown into room 3 downstairs which was not of a high standard, no wardrobe or chest of drawers to place our clothes. Whilst in this room the receptionist received a call on the telephone from her boss to say that we had only booked one double and a single bed and this room had two doubles. The receptionist then took us upstairs to a really small, extremely hot room, we then asked what time our breakfast was served (which we had paid for) and we were told that  there was no breakfast and this was a mistake. We were told that there were many restaurants nearby, which was no
4 nachten verbleven in januari 2022

6/10 – Redelijk

Martine

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Budget hotel

It's a budget hotel so you get what you pay for. Checking in was quite the experience, with a huge amount of confusion over keys and available rooms, and I was initially sent to a room that already had guests in, but eventually the manager turned up and sorted everything out. The room was small but comfortable, and the hotel was quiet and felt secure. The room i originally got sent to was at the very top of the building up a narrow winding stair - i'd have struggled if i had much luggage or any sort of mobility issue. In short, fine if you're on a budget, not in a hurry and don't mind small spaces.
1 nacht verbleven in december 2021

2/10 – Ontzettend slecht

David

1 nacht verbleven in december 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Henrik

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

A hotel that scams their guests

We arrived at the hotel and had book two double rooms. They tried to give us a double room they had crammed a bunkbed in. We refused - after 30 minutes we were given the rooms we har ordered.. The receptionist and manager was speaking in Arabic to keep their exchange secret, but I speak Arabic so understood their scam. We were then given two double rooms as paid for. One more set of guests arrived, two women wth two small children having booked a quadruple. They were not give a room, and sent away at 11:30 pm. having driven all the way from Northern England - and paid in advance as us!. The sheets in our rooms had not been changed. We asked for clean sheets, were given on set anbd told to change ourselves. Later on we heard three other people had the same experiences. The hotel books more guests than they have room than they have room for and gamble that they can trick or just throw out the guests. Worst hotel ever.
2 nachten verbleven in november 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Do not stay here ran down rude staff and dirty!!

We arrived at 4pm to be told we have to wait for our room to be prepared. After 45mins of waiting we asked what was happening as the kids were tried and just waited to relax in the room. We had reserved a double room with a double bed and 2 singles. The manager took us to our room after a hour of waiting we walked in the room and there was someone elses suit cases in the room the manger said that the guest had not checked in yet there for they would give us the room not the 2 single and 1double. I had booked. As soon as we enter the room we could see it was ran down dirty and cold The toilet was filthy with poo down it and per and pubes over it. the bed covers were dirty the window was moldy wouldn't shut as had no handle. I had to asked the manger twice if he could close it after the second time he went out and kicked it close so hard scaring the children. It seemed as no one had no idea what they were doing or had any knowledge of us actually coming as I was asked who I booked with . Telling them Hotels. Com They had no idea we was coming. Didn't feel safe here at all and definitely won't be going back there.
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Priscilla

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very good location friendly n comfort

1 nacht verbleven in september 2021