Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Novotel London Canary Wharf Hotel

4 out of 5
Novotel London Canary Wharf Hotel
40 Marsh Wall, London, England

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 636 van 1010 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 237 van 1010 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 68 van 1010 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 32 van 1010 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 37 van 1010 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Oilid

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 15 jan 2024
Thank you for sharing your feedback Oilid. We hope to see you again soon.

10/10 – Uitstekend

Quymaura

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 5 jan 2024
Thank you Quymaura for this 5/5 rating. We hope to see you again soon!

10/10 – Uitstekend

Lawrence Petrus Josephus Maria Van

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top hotel
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 29 aug 2023
Thank you so much Lawrence for this fantastic feedback!

10/10 – Uitstekend

Lysanne

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 9 aug 2023
Thank you Lysanne for this great feedback. We hope to see you again soon.

10/10 – Uitstekend

Consuela

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel. Had a pleasant stay.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 4 jul 2023
Thank you for your kind words Consuela! We would love to welcoming you back sson!

10/10 – Uitstekend

Alan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 8 mrt 2022
Thank you Alan for this 10/10 rating! We hope to see you soon

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastisch ontbijt met geweldig uitzicht over Londen. Ongeveer 10 min lopen naar de dichtstbijzijnde metro.
3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Novotel Canary Wharf op 10 mrt 2020
Dank u voor uz comment

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sfeer, ligging vlakbij jubilee lijn waardoor je snel in centrum bent , faciliteiten
7 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Novotel Canary Wharf op 26 feb 2020
Dank U voor Uw comment

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very bad service , people is not friendly , the phone at the room is not working , we have asked several time , no respond
5 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Guest experience manager op 18 jan 2020
Thank your comment. I personally spoke with you. We had an issue we could not fix. We offered you to change room or just contact reception to transfer but you declined.You had received response from 9 persons exactly during your stay.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Novotel Canary Wharf op 5 nov 2019
Thank you

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer met geweldig uitzicht. Erg vriendelijk personeel en de rooftopbar op de 38e verdieping is een aanrader. Ook als je geen kamer hebt
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Novotel Canary Wharf op 4 jun 2019
Het is een genoegen om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u ons team vriendelijk vond!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij vonden de ligging perfect! Mooi, modern hotel. Geweldig uitzicht vanaf onze kamer, restaturant en bar en dakterras! Goede service. We gaan er zeker terug!
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Novotel Canary Wharf op 4 jun 2019
We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer terug te zien. Bedankt dat u voor ons heeft gekozen voor uw verblijf in Londen.

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch gewoon!
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Novotel Canary Wharf op 24 mrt 2019
Nous sommes ravis que vous ayez passé un séjour fantastique avec nous Thomas et espérons vous accueillir de nouveau bientôt !

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Compared to other Canary Wharf hotels the service is really mediocre considering the price. It's a pity, because I really like the look of the place (sort of modern/industrial look) but staff and guest policies did not make me feel welcome and I won't be returning.
4 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Jerome op 2 apr 2019
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel London Canary Wharf. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ontzettend gaaf hotel. Leuk ingericht hierdoor erg inspirerend. Geweldig uitzicht vanaf de 38e verdieping, behulpzaam personeel en zeer hygienisch. Absoluut een aanrader.
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Lea Uettwiller, Guest Services coordinator op 14 jan 2019
Dear, Thank you very much for your review and your feedback I am really happy to see that you enjoyed your stay with us especially our view and staff friendliness :D I hope to see you soon again! Warmest regards

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
5 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Lea Uettwiller, Guest Services coordinator op 4 jan 2019
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel London Canary Wharf. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. Warmest regards,

10/10 – Uitstekend

A

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel, close to a metro station with a view on the O2 arena and the London Eye.
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Lea Uettwiller, Guest Services coordinator op 4 jan 2019
Dear, It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Warmest regards :)

10/10 – Uitstekend

Sonja

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig uitzicht op de skyline van Londen tijdens het ontbijt.
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Lea Uettwiller, Guest Services coordinator op 4 jan 2019
Dear Sonja, Thank you for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Warmest regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel op goede lokatie, jammer alleen dat de prijs vaak erg hoog is...
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Lea Uettwiller, Guest Services coordinator op 20 dec 2018
Dear, thank you for your review and feedback! This is amazing to read! I am glad you enjoyed the hotel. I am looking forward to welcome you soon. Warmest regards,

8/10 – Goed

Kerren, New York

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The 38th floor bar and restaurant has magnificent views - a lovely place to relax with friends. And the pool and saunarium are a nice bonus. However, on the negative side, the service on the TV in my room did not work properly during my entire stay, and also the mattress on the bed is thin.
4 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Florina

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Sally

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel. Very comfortable. Light rooms. Great view across the river and city. Will be my go-to in Canary Wharf for now on for sure!
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 22 mrt 2024
Great 5* rating Thomas! Thank you so much for taking time to share your feedback.

10/10 – Uitstekend

Megan-rose

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A lovely hotel to stay at in the Canary Wharf area, we was upgraded from a standard room to a suite and had the best stay. The staff was super friendly and helpful!
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 18 mrt 2024
Thank you so much Megan-rose for this great feedback. We're happy to hear that you enjoyed your stay and we hope to see you again soon!

10/10 – Uitstekend

Helen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
attending an event at the 02 , perfect location for easy access
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 11 mrt 2024
We are delighted to hear you found The O2 to be the perfect location for easy access to your event! We hope to see you again soon!

10/10 – Uitstekend

Annette

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Executive-Suite absolut empfehlenswert, toller Blick auf London, kurzer Weg zur Themse führ eine Fahrt zu Tower Bridge/Westminster
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 11 mrt 2024
Thank you Annette for your glowing review! We're thrilled to hear that you enjoyed our Executive Suite and the breathtaking views of London. It's fantastic that our location allowed you easy access to the Thames and iconic landmarks like Tower Bridge and Westminster. We appreciate your recommendation and look forward to welcoming you back soon!

8/10 – Goed

James

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The hotel is good and nice, the room felt a little tired, threadbare carpet and scuffed wallpaper. Great location Would stay again
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 5 mrt 2024
Thank you James for you feedback. We Hope to welcoming you again soon!

2/10 – Ontzettend slecht

Lito

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Rude receptionist!
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 5 mrt 2024
We're surprised to hear about your experience and apologise for any inconvenience. Providing exceptional service is our priority, and we'll address this immediately Lito. We hope to see you again in the future.

10/10 – Uitstekend

Karey Anne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is one of the best I’ve stayed at in London. Quiet with a boutique feel, the rooftop bar on the 38th floor has amazing views of the London skyline. We had a room on the 10th floor and requested a bathtub. The room had a sofa, fridge and very comfortable beds. I slept incredibly well and never heard anything from other guests. There’s also a Tesco at the bottom of the street for buying essentials. We also had lots of day trips to London and by using our bank card to sign in on the machines managed to reach London within a few minutes and was only charged £8.10 for a whole day on public transport (remember to use the same card to tap in and out each time). The Canary Wharf station was walking distance and we always felt safe. Would highly recommend and I will most definitely be returning.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 26 feb 2024
Thank you Karey Anne for this fantastic feedback. We hope to see you again soon!

6/10 – Redelijk

Jacob

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was clean & good size . Bed was comfy. Fridge in the room had a note saying complimentary water , which there was no water in it or in the room?
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 26 feb 2024
Thank you Jacob for sharing your feedback.We apologise if your complimentary water was not refilled.We hope to see you again soon.

4/10 – Matig

Shasy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
In the rooms there is nothing to watch other than tv. No Netflix or YouTube which made the stay very boring.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 26 feb 2024
Thanks for your feedback Shasy. We hope you'll give us another chance in the future.

4/10 – Matig

Adam

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
There was no WiFi connection since early from the morning. I didn’t have no plans for the day since it was raining outside. So I decided to stay in and it made it extra hard with no WiFi connection and bad service which therefore made it not enjoyable
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 26 feb 2024
Thank you Adam for sharing your feedback. We deeply apologise for the wifi issue. We experienced an unexpected outage totally out of our control which affected everyone at the hotel.We hope you'll give us another chance in the future.

10/10 – Uitstekend

Victoria, Brooklyn

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My favorite hotel ever ! I always get the studio !
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 21 feb 2024
Thank you Victoria for this beautiful review. It's great to hear that we are your favourite hotel. See you again soon!

10/10 – Uitstekend

Aaliyah

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful views from the room.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 21 feb 2024
Thank you Aaliyah for this 5/5 rating! We hope to see you again soon.

6/10 – Redelijk

Rosie

.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 21 feb 2024
Thank you for leaving us a rating Rosie. We hope to see you soon again!

8/10 – Goed

Angel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich kann das hotel sehr empfehlen
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 21 feb 2024
Thank you Angel for your review and for recommending us! See you soon!

8/10 – Goed

Olga

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 22 mrt 2024
Thank you for your positive rating Olga. See you again soon!

10/10 – Uitstekend

Tracy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was such a fantastic hotel highly recommend. We stay in the suit and love it. Thank you.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 15 feb 2024
Thank you so much Tracy for this amazing review. We're looking forward to welcoming you back!

10/10 – Uitstekend

Nisha

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 15 feb 2024
Thank you Nisha for sharing your positive experience!

6/10 – Redelijk

Paul

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The man at reception had a very strong foreign accent and had trouble understanding him.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 6 feb 2024
Thank you Paul for your feedback. We strive to provide clear communication and assistance to all our guests. We'll make sure to address this issue promptly and ensure better clarity in our communication in the future.

10/10 – Uitstekend

Scott

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 22 mrt 2024
Great 5/5 rating, thank you Scott. We hope to see you again soon!

8/10 – Goed

Nathalie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gut mit der U-Bahn zu erreichen. Das Frühstück bietet eine gute Auswahl und das Personal ist sehr freundlich. Generell war es sauber, in der Dusche könnten allerdings die Fugen mal von Schimmel und Dreck befreit werden. Wer leichten Schlaf hat sollte woanders hingehen, bei Wind knarzt das Gebäude wie verrückt, so dass an Schlaf ohne Ohrenstöpsel kaum zu denken ist. Im unserer ersten Nacht gab es einen Feueralarm welcher sich als Fehlalarm herausstellte. Auch nicht sehr schön, so mitten in der Nacht geweckt zu werden, aber da kann das Hotel ja nichts für. Generell würde ich wieder kommen, aber mur mit Ohrenstöpseln.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 23 jan 2024
Thank you Nathalie for your valuable feedback! We're delighted to hear that you found our hotel conveniently located and enjoyed the breakfast selection. We appreciate your kind words about our friendly staff and overall cleanliness.Your note about the shower joints is duly noted, and we'll be addressing this promptly to enhance the overall cleanliness of our facilities.We apologise for any inconvenience caused by the creaking sounds during windy nights. London had experience a red weather alert for wind during your stay and being a tall building it can happen that you can hear some creaks. We're glad to know that you acknowledge the challenge and have found a solution with earplugs.We look forward to welcoming you back on your next visit, and we'll strive to make your stay even more comfortable.

10/10 – Uitstekend

Lawrence

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 22 jan 2024
Thank you Lawrence for this 5/5 rating!

8/10 – Goed

Zachariah James

6 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 6 feb 2024
Thank you for your feedback Zachariah. We hope to see you soon.

8/10 – Goed

Nadine, Brooklyn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
14 nachten verbleven in december 2023
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 18 jan 2024
Thank you Nadine for your positive rating! We hope to see you again soon.

10/10 – Uitstekend

Taranvir

Reisde met partner
Very nice hotel with fantastic views!
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 10 jan 2024
Thank you Taranvir for your feedback. See you soon!

8/10 – Goed

Jack

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel location and friendly staff
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 5 jan 2024
Thank you Jack for your positive review. We hope to welcoming you again soon!

8/10 – Goed

Markus Henning Johann

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo muy bien!
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 6 feb 2024
Thank you Markus for your positive feedback! See you again soon!

10/10 – Uitstekend

Olusegun

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 5 jan 2024
Thank you Olusegun for sharing this positive rating. See you again soon!