Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van The Corner London City

3.5 out of 5
The Corner London City
42 Adler Street, London, England

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 456 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 387 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 88 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 42 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 28 van 1001 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Noah

Reisde met partner, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid
Communicatie vooraf van het hotel via Expedia verliep niet goed. Dit heeft meer met Expedia te maken, die mij niet goed op de hoogte heeft gesteld. Bij aankomst was iedereen vriendelijk behalve Emanuel. "Not my f***ing job" attitude. Christina was heel vriendelijk en behulpzaam. De kamer was heel vies. Overal haren in het bed, in de badkamer en op de vloer. Ook was de vloer vies en zaten er vlekken op de muren. Er wordt niet goed schoongemaakt in het hotel. We hadden twee kamers op verschillende verdiepingen en beide kamers waren erg vies. Lijkt me geen incident. De lobby was heel mooi en schoon. Twee liften die goed werkten. De gedeelde koffiemachine op de 4e verdieping werkte geen van alle dagen. De schoonmaakster zei letterlijk; "not my department". Al met al wel een prettige ervaring maar het kan wel schoner op de kamers.
4 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Edwin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice trendy city hotel. checkin via computer which is a little impersonal. I had a room with no windows/daylight, the advantage was a nice, dark room to sleep. comfy bed. cozy bar. all payments at Bar, breakfast need to be paid directly.
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van The Team op 3 mei 2022
Dear Edwin, thank you for your kind comments, greatly appreciated. Looking forward to your next visit to The Corner London City. Kind Regards The Corner Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Hip hotel met goede ligging, weinig service
Hip hotel met goede ligging (vlakbij metro en veel leuke horeca in de wijk) met luxe, ruime en schone kamers. Verwacht niet te veel service; inchecken moet je zelf doen en je bent eigenlijk de rest van het verblijf ook op jezelf aangewezen. In 4 nachten tijd is onze kamer geen enkele keer schoongemaakt. Skip het hotel ontbijt (weinig voor veel €) en zoek een leuk tentje in de buurt, er zitten er genoeg!
4 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Joseph op 7 apr 2022
Thank you for your recent feedback, greatly appreciated. Hope to welcome you back on your next trip to trendy East London. All the Best The Corner Team

10/10 – Uitstekend

Emily

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great quirky hotel with truly great service.
What a great quirky hotel, with truly great service. We have very much loved our stay here. The room is great and has a lot of design details we have loved. Next to that the comfort has not been forgotten.
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Kevin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van LFAP op 6 mrt 2020
Dear Kevin, Thank you very much for your recent stay at Qbic London Hotel. And thank you very much for rating us with the highest score and sharing it with our Expedia community. Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel denkt mee en ruime lobby gezellig om savonds nog te zitten. Lekkere regendouche, duurde af en toe wel even voor warm water.
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van LFAP op 28 feb 2020
Dear guest, Thank you so much for your feedback and for sharing your review with our Expedia community. We look forward to welcoming back! Fernando and the Qbic London Hotel team.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van LFAP op 29 dec 2019
Dear guest, Thank you so much for such your review and sharing your love for Qbic with our community. Please next time you are back in town and thinking to sleep with us again, contact us and we will be thrilled to help with any of you queries. All the Qbic family is looking forward to welcoming you back very soon, Fernando and the Qbic Team.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Goede prijs kwaliteit verhouding.
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van LFAP op 18 dec 2019
Dear guest, Thank you so much for such an amazing review and sharing your love for Qbic with our Expedia community. Please next time you are back in town and thinking to sleep with us again, contact us and we will be thrilled to look after anything you might need. All the Qbic family is looking forward to welcoming you back very soon, Fernando and the Qbic Team.

10/10 – Uitstekend

Alina, Rotterdam

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik ben super tevreden. Zag er netjes en schoon uit.
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Fernando op 24 nov 2019
Dear Alina, Thank you so much for your feedback and for sharing your review with our Expedia community. Please next time you are back in town and thinking to sleep with us again, email to our Reservations department and we will be thrilled to look after anything you might need. Fernando and the Qbic London Hotel team.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beleefd en net personeel! Ruime kamers! Top locatie!
5 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toiletten Mochten beter schoongemaakt worden. Faciliteit was goed gelegen, personeel was vriendelijk.
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Annelies

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Attributen in kamer zijn wel origineel maar niet functioneel; bv. niets om je valies op te leggen of je kleren weg te bergen. Als je een eitje wil bij je ontbijt moet je bijbetalen. Geen persoonlijke ontvangst, je wordt gevraagd via de computer in te checken.
2 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, modern en schoon. Goed persooneel, lekker ontbijt.
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Duty Manager op 19 jun 2019
Dear Guest, Thank you for a brilliant review! I am so glad that you enjoyed your stay and found everything to be great! We hope to see you again in the future and thank you for taking the time to leave your feedback.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good concept, modern rooms, good bar and restaurant. Flexible check in
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Duty Manager op 19 jun 2019
Dear Guest Thank you for your feedback, I am really pleased that you had a great time with us! We hope to see you again in the future.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vond het een heel mooi hotel, lekker centraal in Londen. Enige nadeel is dat je de leidingen snachts hoort en als je in een kamer slaapt zonder raam en gebruik maakt van de airco 's nachts blaast hij best hard. Zou niet met z' n 2en in een tweepersoonsbed kamer slapen want het is best krap en je hebt zelf niet echt veel privacy! Staff is wel heel vriendelijk!
6 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Duty Manager op 19 jun 2019
Dear Guest Thank you for a good review and for taking the time to leave your feedback! I am sorry that you were kept awake at night by the pipes, we have just begun our soundproofing work in the hotel to rectify this so the next time you stay it will be a silent night! I am glad you found the staff to be friendly and helpful! Some of our rooms are much more cosy than others so I do hope you return to see more of the hotel and maybe get a little more leg room! Thanks again

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima bed, lekker maar prijzig ontbijtbuffet, gezellige bar
5 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Duty Manager op 19 jun 2019
Dear Guest Thank you for taking the time to leave your feedback and for a great review! I am really pleased that you felt welcomed by the team and that the bar was cosy as well as your room! Sorry about the prices, unfortunately London can be that way! Thanks again and hope to see you in the future

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuke onverwachte inrichting. Jammer dat er geen ramen in de kamer zijn die opgezet kunnen worden, maar dat was bekend bij de boeking. Het blijft een wat vreemde ervaring een kamer zonder "frisse" lucht.
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Duty Manager op 19 jun 2019
Dear Guest Thank you for taking the time to leave your feedback. I am glad that you enjoyed your stay, even if there was no window! I hope you return to us in the future and try a window room! Thank you again

8/10 – Goed

ruud

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Mike

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nice modern style hotel, suprising neighbarhood (meaning nice small shops). friendly people and easy accecble by Metro. 1 minor thing, toilet is even more narrow as in plane,
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a very good stay. Qbic felt like a warm and cosy home during our trip to London. Staff was very friendly, and the breakfast was AMAZING.
3 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Frederik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommended
Great location, good size rooms, modern interior, fast check-in and out, ...
3 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
nice place
bit basic room but in general a nice uncomplicated place. nice food as well - good price
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, comfort kamer
Kamer beneden in kelder. Geen raam, dus heel donker. Schimmellucht in badkamer. Bed wel heel comfortabel. Personeel top! Zeer vriendelijk en attent.
2 nachten verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het is aan de buitenkant niet goed zichtbaar dat het een hotel is, het lijkt een restaurant. Daardoor loop je er makkelijk voorbij. Mij was niet bekend dat voor het inchecken een creditcard nodig is. Dat zou vooraf wel duidelijker mogen zijn. Het hotel incasseert 50 pond via die creditcard en boekt die 2 dagen later terug. Dat was vooraf niet gecommuniceerd.
2 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wat een fijn hotel op een fijn plekje! Buiten de drukte maar gemakkelijk en snel op te zoeken door te lopen (tower bridge) en de metro die dichtbij zat. Ook vanaf het vliegveld goed te bereiken door de trein naar Victoria te pakken en daarna nog een stukje met de trein. Met de Oyster kaart heel goed te doen! Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers waren schoon en prima voor een weekend verblijf. We moesten even wennen dat er geen raam in de kamer zat maar eigenlijk vonden we het ook wel lekker, het was ‘s nachts daardoor heel donker. Bedden waren ruim en lagen heerlijk! Wij hadden ook ontbijt bijgeboekt en vonden dit echt heel fijn. Daarna gelijk door om de stad te verkennen! Ontbijt was heerlijk en divers. Van vers fruit tot wafels en broodjes. Voor ieder wat wils. Ik kreeg dit hotel als tip van iemand maar zou het zelf ook zeker weer aanbevelen.
3 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel vlakbij metro dus goed bereikbaar . Kamers waren netjes, wel iets gehorig
3 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

D., Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really nice hotel. Located close to underground, great breakfast and nice rooms. Room without window was perfect for us
2 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Hanneke, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel Net buiten de drukte, prima ligging tov underground
3 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Debby

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Middelmatig hotel zonder persoonlijkheid
Kamers zonder raam zijn echt geen aanrader... geeft een veel te benauwd gevoel. Ook het feit dat er bv geen waterkooker/koffiezet was, je zou wel op de gang gratis koffie op thee kunnen krijgen, maar daarvoor moest ik 2 verdiepingen hoger gaan. Kamers voelde beetje afgeleefd en ‘s ochtends heel veel lawaai aan mijn kamer. Ligging vlakbij metro is zeer handig, maar de buurt zelf gaf me niet echt veilig gevoel
2 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Andy, Zwolle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hip, schoon en meer dan vriendelijk
Top hotel! Wanneer je te vroeg aankomt (voor 15.00 uur) kun je zonder moeite de bagage achterlater. Echter, zijn er al kamers schoongemaakt en beschikbaar dan krijg je direct de beschikking over de kamer. Zo ook bij onze trip. De kamer met ramen is aan te bevelen, zeker wanneer je je aan de voorkant van het gebouw bevindt. Het uitzicht op een parkje met even daarachter de bijzondere skyscrapers is overdag al bijzonder mooi, 's avonds in het donker is het nog spectaculairder. Het is stil en rustig. Het bed is groot, comfortabel en heel schoon. Met 4 kussens, zodat wanneer je 1 kussen te dun vindt eventueel op 2 kussen kan slapen. Airco aanwezig en verlichting goed in orde. Prima tv met veel keuze. De badkamer grenst aan het bed. Handig, schoon en netjes en met schuifdeur. Het hotel vraagt gasten om zuinig te zijn met water, handdoeken en je kan de schoonmaak van de kamer overslaan door de knuffelbeer aan de deurklink te hangen. Head over to the bar for a free drink! Koffie en thee is niet op de kamer aanwezig, maar op elke verdieping is er gratis koffie/thee te halen bij een automaat incl. on-the-go bekers. Heel handig! In de lift trouwens elke dag even de nieuwe #qbicquotes checken. Het ontbijt is in een sfeervolle ruimte. Via expedia ontbijt bijgeboekt hield in dat we onbeperkt van het buffet mochten eten. Daarnaast konden we ook nog eens een warm gerecht van de kaart kiezen. Super vriendelijk personeel. Metro (Aldgate east) op nog geen 5 minuten lopen. Fantastisch hotel!
3 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

hub, brabant

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima, kleurrijk hotel.
Gezellig hotel. Uitstekend ontbijt. Aardig personeel. Leuke bar. Kwaliteit bedden matig. Voldoende oplaadpunten USB in hele hotel. Goede wifi
2 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Ronald, Bussum

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Modern en centraal
Prima modern hotel wat redelijk centraal ligt. Vlakbij de metro. Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Prima kamer, boek wel een kamer met ramen, goed bed! Mis een koelkastje. Is zeker een aanrader!
3 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Laurent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Loved it
super crew, nice concept, good restaurant
2 nachten verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel dicht bij metrostation
Hotel was mooi, ontbijt lekker en met veel variatie, personeel vriendelijk en aardig
3 nachten verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Yihuan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good stay in an original place
Friendly help at the desk. Nice restaurant adjacent to the hotel. Was happy with the free coffee and tea. The room itself was big and nice. Stylish and a bit geeky. Clean. The bed was big and comfortable. The tv attached to the bed is a nice idea but I hit my feet and body because I was not used having a tv connected to the bed.
2 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Alina

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich bin nur für eine Nacht geblieben und habe auch nicht dort gegessen- dazu also keine Bewertung. Das Hotel bietet einen Self-Check in an, aber der hatte nicht funktioniert. Das Personal war aber sehr freundlich, Gepäck abgeben an an- und abreisetag ging problemlos. Die Lobby ist schön und freundlich eingerichtet, das Zimmer selber hat mir persönlich von der Einrichtung her weniger gefallen, obwohl die Idee des Recyclings schön ist. Aber irgendwie nicht so umgesetzt, dass es einen Gemütlichkeitsfaktor hat. Man bekommt jedoch was man online sieht- also keine böse Überraschung. Das Hotel ist aber sauber, recht zentral gelegen , mit gutem Restaurants und Tube direkt in der Nähe- dafür was der Preis für Londoner Verhältnisse in Ordnung! Was mich gestört hat war der Lärm sehr früh morgens und die hellhörigkeit. Hatte jedoch auch ein Zimmer im Erdgeschoss zum Hof, wo scheinbar um 4 Uhr morgens bereits die Müllabfuhr kam. Auch wenn jemand duscht oder die Toilette nutzt hörte man es gut. Mit Ohrstöpseln sicher machbar oder wenn man weniger empfindlich ist. Für den Preis kann man das mal machen , für mich persönlich wäre es nur für ganz kurze Aufenthalte eine Option, da mir im Zimmer doch der wohlfühlfaktor etwas gefehlt hat.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Clif

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Funky
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Romina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Zimmer war sehr geräumig, das Bad jedoch sehr klein, wenig Platz auf der Toilette und die Dusche hat das halbe Bad überschwemmt.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Team at The Corner London City op 14 apr 2024
Dear Romina,Thank you for sharing your experience with us. We are pleased to hear that you found the room spacious. However, we apologise for the inconvenience caused by the small bathroom and the shower flooding. Your feedback is valuable to us, and we will address these issues to ensure a more comfortable stay for our guests in the future. If you choose to stay with us again, we will do our best to make sure your next visit is even better.

10/10 – Uitstekend

Avelino

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect spot close to everything
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van The Team at The Corner London City op 14 apr 2024
Dear Avelino,Thank you for choosing to stay at The Corner London City and we very much appreciate great score! We hope to have the pleasure of welcoming you back on another occasion. Best wishes The Team at The Corner London City

10/10 – Uitstekend

Simone

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very Nice Hotel, room very clean and confortable, very large considering you are in London! Zone well provided by public transportation, Aldagate East just 3 minutes walking Staff young and very kind!
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van The Team at The Corner London City op 27 mrt 2024
Dear Simone,Thank you for your glowing review! We are delighted to hear that you found our hotel to be very nice, with clean and comfortable rooms. We are also pleased that you found our location convenient with easy access to public transportation, and that our staff made a positive impression with their kindness and helpfulness. We truly appreciate your kind words and hope to have the pleasure of welcoming you back on your next visit to London!

10/10 – Uitstekend

Andrea

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was very nice and friendly. Food was great!
Reactie van The Team at The Corner London City op 18 mrt 2024
Thank you for choosing to stay at The Corner London City and we very much appreciate 5* rating! We hope to have the pleasure of welcoming you back on another occasion. Best wishes The Team at The Corner London City

10/10 – Uitstekend

Dirk

Reisde met partner
Wie immer: sehr gut und unkompliziert!
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van The Team at The Corner London City op 18 mrt 2024
Dear Dirik,Thank you for choosing to stay at The Corner London City and we very much appreciate 5* rating! We hope to have the pleasure of welcoming you back on another occasion. Best wishes The Team at The Corner London City

6/10 – Redelijk

Mark

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Only dropped points as the bedroom was underground with no windows / natural light, and TV in room did not work
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van The Team at The Corner London City op 18 mrt 2024
Dear Mark,Thank you for your feedback. We apologise for the inconvenience regarding the lack of natural light in your room and the issue with the TV. We appreciate your input and will address these concerns to ensure a better experience for our guests in the future. We hope to welcome you back on another occasion. Warm regards The Team at The Corner London City

10/10 – Uitstekend

Nadeem

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel for a reasonable cost.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van The Team at The Corner London City op 21 feb 2024
Thank you for your positive feedback and we very much appreciate fantastic score. We are delighted to hear that you had a great stay at The Corner London City.

10/10 – Uitstekend

Alice

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quando trovi un hotel carino, moderno e pulito e con letti comodi a Londra devi tenertelo stretto, è la terza volta che vengo
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van The Team at The Corner London City op 21 feb 2024
Dear Alice,Thank you for your loyalty and for choosing to stay with us again! We are thrilled to be your go-to hotel in London and to hear that you have had a consistently enjoyable experience with us. It's wonderful to know that you appreciate our nice, modern, and clean accommodations, as well as our comfortable beds. We truly value your continued support and look forward to welcoming you back for many more enjoyable stays in the future!

10/10 – Uitstekend

Amber

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel. Check in and check out was super easy and convenient! Room was clean and spacious. Amazing hotel, would definitely recommend
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van The Team at The Corner London City op 30 jan 2024
Dear Amber,Thank you for your excellent review! We are delighted to hear that your check-in and check-out experience was super easy and convenient. It's great to know you found your room clean and spacious. Your recommendation means a lot to us! We can't wait to welcome you back for another amazing stay.