Op basis van 958 geverifieerde beoordelingen

4,2 / 5
100% van onze gasten beveelt dit aan
4,4 Hygiëne kamer
4,4 Service & personeel
4,3 Comfort kamer
4,1 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

luxehotel in midden in de winkelbuurt

Geplaatst op 30 nov. 2019 op Hotels
Uitstekend hotel in een prachtige buurt van London, zeer kort bij Green Park metrostation 5 niet onbelangrijk voor een stad die meestal stilstaat .
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 26 nov. 2019
Opmerking van Hotelbeheer
1 dec. 2019 door Guest Relations TeamHotelbeheer
Dear Guest, Thank you for the overall score. We do remain at your total disposal for any of your upcoming stay, here with us, at the May Fair Hotel! Warm regards.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 13 mei 2019
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 4 dec. 2018
Prachtig hotel, vriendelijk personeel , schone kamers en midden in het centrum van Londen.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 24 apr. 2024
Good facility, main lobby a little crowded
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 21 apr. 2024
Excelente ubicación, cuarto amplio
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 18 apr. 2024
Good location easy access to central London
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 8 apr. 2024
Fine hotel
Opmerking van Hotelbeheer
9 apr. 2024 door Guest Experience TeamHotelbeheer
Dear Rasheed,Your generous score truly brightens our day! We are thrilled to learn that your experience at Hotel The May Fair, A Radisson Collection Hotel, was worth a perfect rating. Your satisfaction is our highest reward and it's always a delight to see that we have succeeded in making your stay a memorable one.As a part of the Radisson Collection, we strive to provide our guests with unparalleled hospitality, comfort, and elegance. We believe in creating a unique experience for each of our guests, and we're delighted that your stay reflected this philosophy.Should you decide to return, we promise to maintain the same level of service and attention to detail that earned us your high rating in the first place. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future.Warm regards,Guest Experience Team
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 8 apr. 2024
.
Opmerking van Hotelbeheer
8 apr. 2024 door Guest Experience TeamHotelbeheer
Dear Andreas, Your high rating of '5 out of 5' brings immense joy to us at Hotel The May Fair, A Radisson Collection Hotel. It signals to us that we are succeeding in our mission to provide an unparalleled hospitality experience to all our valued guests.Your feedback, although brief, is incredibly valuable to us. It serves as a testament to our commitment to excellence, and it encourages our team to continue delivering the high standard of service that our guests have come to expect from us.We hope that your wonderful experience at our establishment will inspire you to visit us again in the future. It would be our pleasure to welcome you back and strive to make your next stay even more enjoyable.Once again, we express our sincerest gratitude for your high rating. It is supportive guests like you who make our work worthwhile.Best Regards,Guest Experience Team
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 6 apr. 2024
Location and large rooms
Opmerking van Hotelbeheer
6 apr. 2024 door Guest Experience TeamHotelbeheer
Dear Tina,Your perfect rating of our hotel speaks volumes about your positive experience at Hotel The May Fair, A Radisson Collection Hotel. It's absolutely delightful to learn that our services and facilities were up to your expectations and that you had an enjoyable stay with us. At our hotel, we strive to provide a memorable experience to all our esteemed guests. Your satisfaction serves as an affirmation that we are on the right path. We are truly privileged to have had the opportunity to serve you and are eager to welcome you back in the future. Your continued patronage is something we cherish and aim to deserve.Warm regards, Guest Experience Team