Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Gratis onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
Gezinsvriendelijk
Koelkast op de kamer
Voorzieningen
24-uursreceptie
Bagageopslag
Gastendiensten
Schoonmaakservice (dagelijks)
Stomerij-/wasserijservice
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap
Meer
Rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Badkamer
Handdoeken inbegrepen
Regendouche
Entertainment
Flatscreen-tv met kabelzenders
Eten en drinken
Beperkte roomservice
Gratis mineraalwater
Koelkast
Meer
Airconditioning
Bureau
Beleid
Inchecken
Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 12.00 uur
Speciale incheckinstructies
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Bij het inchecken dienen gasten een negatief Covid-19-testresultaat of een bewijs van volledige Covid-19-vaccinatie te laten zien
De vereiste voor een negatief Covid-19-testresultaat geldt voor alle gasten van 18 jaar en ouder. De test mag niet langer dan 72 uur voor het inchecken afgenomen zijn. De vereiste voor een Covid-19-vaccinatiebewijs geldt voor alle gasten van 18 jaar en ouder. Gasten dienen minstens 3 dagen voor het inchecken volledig gevaccineerd te zijn
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
MDR Hotel Lopburi City Center
MDR Hotel Lop Buri
MDR Lop Buri
MDR Hotel Lopburi Thailand
MDR Hotel Hotel
MDR Hotel Lop Buri
MDR Hotel Hotel Lop Buri
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij MDR Hotel?
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Wat kost het om bij MDR Hotel te parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Hoe laat kan ik inchecken bij MDR Hotel?
Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.
Tot hoe laat kan ik bij MDR Hotel uitchecken?
Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.
Waar ligt MDR Hotel?
Dit hotel in Lop Buri ligt binnen 10 km afstand van Pa Sak Jolasid Dam, Wat Khao Wong Kot en Ban Wichayen. Ook Wat Nakhon Kosa en Phra Prang Sam Yod liggen binnen 10 km afstand.
Beoordelingen over MDR Hotel
Beoordelingen
7,0
Goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 16 beoordelingen
10 - Uitstekend
2
Gastenscore: 8 - Goed. 8 van 16 beoordelingen
8 - Goed
8
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 16 beoordelingen
6 - Redelijk
2
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 16 beoordelingen
4 - Matig
3
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 16 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
1
7,0/10
Netheid
7,2/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
6,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8/10 – Goed
NN, Bangkok
27 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Good price
Good service
But normal breakfast
And there’s no Taxi or Grab
NN
1 nacht verbleven in november 2020
4/10 – Matig
Marilyn
Reisde met familie
2 jun 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disappointed
Room is hot, not comfortable, the toiletries are not labeled which is shampoo and which is the body wash. The sink is easily clogged, need to remove the cover every time you use even for brushing teeth.
Marilyn
1 nacht verbleven in mei 2020
8/10 – Goed
PAKAWATEE
Zakenreiziger
10 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good services and good breakfast . The room
Is clean .
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
อยู่ใกล้ตลาดกล้วยกล้วย และโลตัส Department Store ห่างจากโฮเต็ล 200 เมตร Hotel สร้างขึ้นมาเป็นแนวยาว 2 ชั้นขนาบ2 ฝั่ง ห้องพักไม่ใหญ่นัก มีเตียงเดี่ยวและเตียงคู่ ห้องประมาณ 14 ตารางเมตร สะอาดพอใช้ได้ ทีวีเป็นเคเบิ้ลทีวี รับได้ไม่กี่ช่อง อาหารเช้า: ข้าวผัดกาแฟขนมปังรถยนต์จอดด้านหน้าห้องพักไม่มีหลังคาเปิดโล่ง บริการดีพอใช้ได้
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Theera
17 jun 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Theera
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Sineenat
20 mrt 2019
Positief: Netheid
Sineenat
2 nachten verbleven in maart 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
31 okt 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Ronald, Melbourne
21 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
City of monkeys
Don't expect much in the way of hotels in Lopburi
This is one of the best, but still pretty rough for anyone accustomed to 4 or 5 star
Has everything you need but very basic
Breakfast minimal but comfortable setting
Transport to anywhere is directly out front and has a wonderful night market twice a week right next door
Reception and cleaning staff helpful and friendly
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly staff!
I always enjoy returning to the MDR Hotel. The food at the No. 44 Cafe is alway good. The staff is so very nice and also very accommodating.
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
AngryBlonde
24 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Outstanding staff
The MDR staff are extremely nice. Some staff speak a bit of English while others speak very little. We know enough Thai to get our needs met. They have English menus so you can just point to what you want. Laundry is quick and efficient as well as cheap. Recommend leaving 100 baht with the laundry to ensure same day turn around.
While tipping isn't really necessary in Thailand we did leave a small amount when we ate (or had a drink) in the restaurant.
AngryBlonde
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
8 dec 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
Mal, Ban Kruat. Thailand
15 sep 2016
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
In town Lop Buri
Old hotel in need of refurbishment.
Heineken in restaurant was 4 months old.