Exterieur

Beoordelingen van Holiday Inn Lyon Vaise, an IHG Hotel

4 out of 5
Holiday Inn Lyon Vaise, an IHG Hotel
13d Avenue Victor Hugo, Tassin-la-Demi-Lune, Rhone

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 175 van 539 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 216 van 539 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 82 van 539 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 38 van 539 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 28 van 539 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Sander

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van maxime op 5 aug 2023
Bonjour Mr Sander,Npous vous remercions d'avoir pris le temp de nous laissez une note et nous sommes heureux d'apprendre que votre séjour ce soit bien déroulé.Les équipes Holiday inn Lyon Vaise

4/10 – Matig

Muriel

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Dewperkash

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
S, nachts geen receptioniste
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontvangst was goed, minder goed parkeerdek boven hotel niet geschikt voor grotere auto's.
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Versleten hotel. Muffe geur in gangen en kamers vanwege oud vasttapijt
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Je kon er gratis parkeren. Eten voor de kinderen ook super geregeld
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Airco deed het niet op de kamer, terug kijkend op internet zien we dat dit bijna een standaard klacht is de afgelopen jaren. Kennelijk vinden ze het niet nodig om dit te verhelpen. We hadden twee ventilators in de komend staan en nog gingen we kapot van de hitte. Erg teleurstellend als je het hotel gebruikt om een goede nacht te maken tijdens een rit naar Spanje.
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Stiba, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service
Goed hotel voor korte overnachting
Wij hebben hier 1 nacht gelogeerd tijdens onze autoreis naar Spanje. Helaas had het hotel problemen met de airco. Per mail kregen we op de dag van aankomt bericht dat de airco defect was en dat we de overnachting kosteloos konden annuleren, omdat ik a h rijden was kon ik geen ander hotel boeken. Aangekomen i h hotel was de kamer snikheet en hebben we bijna geen oog dichtgedaan. Overmacht? Verder prima hotel
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Martin V op 21 aug 2018
Dear Stiba, Thanks for your review about Holiday Inn Lyon Vaise. I want to apologize again for the air condition issue. Thanks for your kindness and for understanding about the situation. We hope to welcome you back with a nice and fresh room! Best regards,

10/10 – Uitstekend

sandeep, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Holiday inn lyon
Mooie schone hotel. Ruime kamers. Vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Martin op 31 jul 2018
Thank you for this nice review of your stay at Holiday Inn Lyon Vaise ! Waiting to welcome you during your next trip in Lyon !

8/10 – Goed

Jay

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Martin op 31 jul 2018
Thank you for your review!! Waiting to welcome you in Lyon,

4/10 – Matig

Hans

Negatief: Personeel en service
Fawlty towers?
Grote tegenvaller. Check-in waardeloos. Te warme kamers. Restaurant service ondermaats.
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Martin op 31 jul 2018
Thank you for bringing this to our attention. We apologize for the inconveniences you faced during your stay, as that is not up to our normal standards. We will share your feedback with our staff and make the necessary changes. We hope you choose to stay with us again, so we can show you our true level of service. Sincerely,

6/10 – Redelijk

Jan, Overijse

Positief: Netheid
Hotel is aan een opfrisbeurt toe. Zeer gemiddeld
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Martin op 12 jul 2018
Thank you for your feedback. We understand and apologize for the inconvenience. We are currently working to make enhancements to deliver a more comfortable stay for all of our guests. We hope for the opportunity to make this up to you the next time you are in the area. Sincerely,

6/10 – Redelijk

Bernard, Amsterdam

Positief: Netheid
Hotel is perfect voor doorreis.
Hotel is prima voor 1 overnachting. Het eten is echt slecht en niet lekker! Ontbijt is redelijk maar voor 1 x prima te doen!
1 nacht verbleven in juli 2017
Reactie van The Administration of the hotel Holiday Inn op 8 aug 2017
Dear Bernard, We thank you for your fair feedback. We hope to see you back in our hotel during your next stay in Lyon. Best regards, The Administration of the hotel Holiday Inn Lyon Vaise

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zwembad
Het leuke aan het hotel is dat het een zwembad heeft Personeel erg vriendelijk.

10/10 – Uitstekend

V, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Goed net hotel, ruime kamers, nette prijs

8/10 – Goed

Ahmed, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel is aan te raden.
Makkelijk te bereiken, goede voorzieningen, personeel is beleefd, de min punt is de geur van de tapijt in de gang en de kamer.

10/10 – Uitstekend

Sandeep, Rotterdam-Lyon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldige service. Veel parkeergelegenheid
Het personeel was zeer vriendelijk. Veel gratis parkeergelegenheid.

6/10 – Redelijk

Ramon, Heerlen

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima, behalve het restaurant.
Prima hotel voor doorreis. Mooie kamer, leuk zwembadje en supervriendelijke receptionisten. Minpunt: de kwaliteit van de keuken en de bediening in het restaurant.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima tussenstop
Op nog geen 2 minuten van de route de soleil. Gratis parkeren op het dak van het hotel. Goede hotelkamers met airco, prettig zwembad, goed ontbijt en dat alles voor een zeer schappelijke prijs. Perfect voor gezin met kinderen.

8/10 – Goed

Ger, V

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima overnachtingshotel
Hotel prima voor een tussenstop naar het zuiden. Bedden zijn uitstekend, kinderen slapen op een bedbank. Hotel is vlakbij de snelweg. Hotel is recent opgeknapt en doet schoon en fris aan. Leuk klein zwembadje erbij, Parkeren in ondergrondse garage of gratis op het dak. Ontbijt goed, kids eten gratis mee. Vanaf het hotel ben je ook zo in het centrum van Lyon met de auto, zeker de moeite waard. Lopend is er niet veel behalve veel autodealers.

8/10 – Goed

Toek, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ideaal voor doorreis
Prima hotel voor doorreis. Kwamen laat en en hebben toen nog goed gegeten (kinderen gratis 9 en 11 jaar). Hadden kamer met extra bed voor kinderen. Dat kan prima alleen als je kind langer is dan 1.75m zou ik dat niet doen want dan hangen de voeten over het bed. Voor ons was het prima en schoon en net genoeg voor een nacht. Ideaal voor doorreis. Het ontbijt was overigens ook erg goed en zeer compleet.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer net en verzorgd hotel, makkelijk aan te rjden
Prachtig verzorgd hotel. Mooie kamers, ijsmachine op de gang, parkeergarage aanwezig, makkelijk aan te rijden vanaf de snelweg. Eten was matig , je kreeg heel weinig en was duur in verhouding. Ligt afgelegen van centrum of andere eetgelegenheden dus je bent afhankelijk van het hotel om te eten.

10/10 – Uitstekend

Jolanda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed als tussenstop naar Spanje
Het was een mooi hotel, parkeergarage eronder die wel enigszins krapjes was, goed ontbijt. Wij kwamen alleen 's avonds om 23.00 uur aan en konden geen drankje meer krijgen in de bar en ze hadden ook geen drankautomaten in de gang dus dat vonden we wel een minpunt. Na een lange reis moet je toch op enige manier iets te drinken kunnen krijgen.

6/10 – Redelijk

annique

Positief: Netheid, comfort kamer
dicht bij autosnelweg
aangenaam

10/10 – Uitstekend

Fam.Biere

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
top locatie voor overnachting richting het zuiden.
Prima gezinskamer voor een overnachting, je kunt zien dat dit hotel recent is opgeknapt, alles schoon en fris. Aardig personeel en een goed ontbijt gehad voor een redelijke prijs, waarbij we voor de kinderen niet hoeften te betalen.Dit hotel ligt direct aan de A6. Als we nog eens naar Zuid-Frankrijk gaan blijven we zeker weer in dit hotel overnachten.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

Dioulde mohamed

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Voorzieningen
Bon hôtel
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Mohammed op 12 mrt 2024
Bonjour Mohamed,Merci beaucoup d'voir pris le temps de noter notre établissement suite a votre séjour.Nous sommes ravis de voir que vous avez aimé votre notre prestation.Avec plaisir , nous vous recevrons une prochaine fois.CordialementMohammed et toute l'équipe de l'Holiday Inn Lyon Vaise.

10/10 – Uitstekend

jean marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Mohammed op 16 feb 2024
Bonjour Jean Marc,Nous sommes ravis de voir que votre séjour s'est bien passé, merci beaucoup pour la superbe note que vous nous attribuer.Avec plaisir, nous vous recevrons à nouveau chez nous.Cordialement

6/10 – Redelijk

José

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Alex6 op 24 dec 2023
Bonjour,Je vous remercie pour votre évaluation.Afin de nous améliorer et vous offrir une meilleure expérience lors de vos prochains séjour parmi nous, je vous serais reconnaissant de nous faire part des points à améliorer.Bien cordialement,L'equipe du Holiday Inn Lyon Vaise

10/10 – Uitstekend

Sharin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great value for the price. Situated in the outskirts of Lyon center, cosy place, breakfast was adequate. Carpets could be removed to make the place a bit cleaner. The bed and pillows were comfortable.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Éric

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cela fait plusieurs fois que nous avons dans cette hôtel est un bon rapport qualité prix. Je recommande Eric
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Alex6 op 4 dec 2023
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser un commentaire et sommes ravi que votre séjour ce soit bien passé. Au plaisir de vous accueillir de nouveauAlexis et toute l'équipe Holiday Inn Lyon Vaise

10/10 – Uitstekend

Sylvain

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van ALEX6 op 11 okt 2023
Bonjour,Je vous remercie pour votre retour.Au plaisir de vous recevoir prochainement dans notre établissement.Bien cordialement.

8/10 – Goed

Dysmas

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Alexis op 11 okt 2023
Bonjour,Nous vous remercions pour votre retour.Nous espérons vous revoir lors de vos prochains passages dans la région.Bien cordialement.

10/10 – Uitstekend

John

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Alexis op 11 okt 2023
Bonjour,Nous vous remercions pour votre retour.Nous espérons vous revoir lors de vos prochains passages dans la région.Bien cordialement.

6/10 – Redelijk

wassim

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Chambre
Chambre non adapté pour accueillir trois personnes alors que la réservation étaient pour trois personnes (avec une charge extra pour la 3e personne)
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Kélian op 30 okt 2023
Monsieur Boualamallah, Nous vous remercions d'avoir séjourné dans notre hôtel. La chambre qui vous a été attribuée est bien celle réservée. Contenant 1 lit double ainsi qu'un sofa. Elle peut donc accueillir jusqu'à 4 personnes. Cordialement, l'équipe réception Holiday Inn Lyon Vaise.

2/10 – Ontzettend slecht

Stine

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Elisa op 19 sep 2023
Bonjour, Nous sommes sincèrement désolés de constater que votre séjour ne fut pas à la auteur de vos attentes. Pouvez-vous nous en dire d'avantage ? Vous pouvez nous écrire à l'adresse manager@hotel-lyon-vaise.frCordialement

4/10 – Matig

Sylvie

Reisde met familie
Negatief: Netheid, comfort kamer
Petite chambre, je suis repartie avec des piqûre d insectes ( punaises de lit ? ) , éloigné du centre de Lyon et donc pas pratique , pas grand chose autour de l'hôtel.
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Elisa Morel - Directrice op 11 sep 2023
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience. Votre message nous ayant alerté, la chambre que vous avez occupé a été inspectée et aucune trace de punaises de lit n'a été trouvée. Bien cordialement

8/10 – Goed

Khalil

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Elisa op 19 sep 2023
Bonjour, Nous vous remercions infiniment d'avoir pris le temps de noter notre établissement à la suite de votre séjour. Bien cordialement,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good for an overnight on a long trip.
Getting there was interesting to say the least - would not have attempted without a GPS. Rooftop parking was tight but free. Apparently my definition of a king sized bed differs from the European definition, but the bed was comfortable enough. Could have used more bedside plugs. They have a great pet policy and I am happy that the surcharge was not excessive. Overall a pleasant stay. We did not have the breakfast so no comment there.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Elisa op 11 sep 2023
Dear customer, Thank you very much for your comment.Best regards

4/10 – Matig

Ilia

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Elisa op 11 sep 2023
Bonjour, Nous avons pris connaissance de votre note et nous souhaiterions en savoir plus sur ce qui ne vous a pas satisfait. Pouvez vous nous contacter à l'adresse suivante s'il vous plait ? manager@hotel-lyon-vaise.fr

8/10 – Goed

Thomas Bo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice and cozy
Nice and cozy hotel. Great room. Friendly staff.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van maxime op 5 aug 2023
Bonjour Mr Thomas ,Nous vous remercions de la note que vous nous avez attribué et sommes heureux d'apprendre que votre séjour ce soit merveilleusement bien passé;Au plaisir de vous accueillir de nouveau.Les équipes Holiday Inn Lyon vaise

10/10 – Uitstekend

Pierre

3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van maxime op 5 aug 2023
Bonjour Pierre,Nous vous remercions de la note que vous nous avez attribué .Au plaisir de vous acccueillir de nouveau.Les équipes holiday inn Lyon Vaise

10/10 – Uitstekend

Cristiana

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Elisa op 8 jul 2023
Bonjour, nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié votre séjour dans notre établissement. Au plaisir de vous recevoir de nouveau. Bien cordialement

10/10 – Uitstekend

Éric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon rapport qualité prix
Hotel au bon rapport qualité prix personnel, très agréable. Petit déjeuner très varié.Je recommande pour une étape. Borne pour voiture électrique TESLA
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Elisa op 8 jul 2023
Bonjour, nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié votre séjour dans notre établissement. Au plaisir de vous recevoir de nouveau. Bien cordialement

10/10 – Uitstekend

Yones

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Elisa op 8 jul 2023
Bonjour, nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié votre séjour dans notre établissement. Au plaisir de vous recevoir de nouveau. Bien cordialement

10/10 – Uitstekend

Cyril

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Elisa op 8 jul 2023
Bonjour, nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié votre séjour dans notre établissement. Au plaisir de vous recevoir de nouveau. Bien cordialement

2/10 – Ontzettend slecht

Hanna

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Elisa op 8 jul 2023
Bonjour, nous sommes désolés de lire que votre séjour ne fut pas à la hauteur de vos attentes. Nous vous invitons à nous faire un retour plus détaillée à l'adresse : manager@hotel-lyon-vaise.frBien cordialement

10/10 – Uitstekend

Eric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Elisa op 8 jul 2023
Bonjour, nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié un agréable séjour. Au plaisir de vous recevoir de nouveau. Cordialement