Op basis van 982 geverifieerde beoordelingen

3,8 / 5
57% van onze gasten beveelt dit aan
3,9 Hygiëne kamer
4,0 Service & personeel
3,8 Comfort kamer
3,6 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 14 apr. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
16 apr. 2024 door Mitch - Amrâth Grand Hotel de l'Empereur Hotelbeheer
Beste Dick,Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review.We zijn blij te lezen dat u uw verblijf bij Amrâth Grand Hotel de l'Empereur bekroond met 3 uit 5 sterren. We zien u graag terug tijdens uw volgende verblijf om van deze 3 sterren, 5 te maken. Met vriendelijke groet,Mitch - Amrâth Grand Hotel de l'Empereur
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 24 mrt. 2024
Wij komen hier graag. De kamer was goed, maarcwat gedateerd en ook te warm. Maar de badkamer kanecht niet meer: douchen in bad met een plastic gordijn is sterk verouderd en voor een 75 jarige heel ongemakkelijk. Zeker omdat er geen stevige handbeugel is gemonteed op de juiste hoogte. Gooi die oude badkuipen er toch uit en maak er een fijne inloopdouche voor in de plaats. En het zwembad is erg verouderd en donker. Verder heetlijk water. Het ontbijt was prima en parketen in de garage beneden is comfortabel.
Opmerking van Hotelbeheer
26 mrt. 2024 door Mitch - Amrâth Grand Hotel de l'Empereur Hotelbeheer
Beste Jaap, Hartelijk dank voor het schrijven van van deze beoordeling. We zijn blij te lezen dat u graag bij ons verblijft. en dat met name ons ontbijt en het gemak van onze eigen parkeergarage uw verblijf aangenamer maakt. We kiezen er als hotel bewust voor om onze kamers in te richten met een klassieke uitstarling daar wij dit passend vinden bij het monumentale karakter van ons prachtige gebouw. De badkamers staan op onze lijst om vervangen te worden. We zijn nu bezig om offertes op te vragen zodat we een beeld hebben van de kosten. In de tussentijd kunt u altijd aangeven bij het maken van een reservering dat u slecht ter been bent en niet kan douchen in bad. We hebben 2 kamers die zijn aangepast op rolstoel gebruikers en onze suites beschikken allemaal over een aparte douche en bad. We zien u graag terug bij een volgend verblijf in Maastricht. Met vriendelijke groet, Mitch - Amrâth Grand Hotel de l'Empereur
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 11 mrt. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
14 mrt. 2024 door Mitch - Amrâth Grand Hotel de l'Empereur Hotelbeheer
Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze beoordeling. We zijn blij te lezen dat u uw verblijf bij Amrâth Grand Hotel de l'Empereur bekroond met 4 van de 5 sterren. We zien u dan ook graag terug tijdens een volgend verblijf in Maastricht.Met vriendelijke groet, Mitch - Amrâth Grand Hotel de l'Empereur
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 23 feb. 2024
Heerlijk hotel voor een weekendje Maastricht. Makkelijk aan te rijden en op loopafstand van Vrijthof en Markt. Heerlijk ontbijtbuffet en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 18 feb. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
20 feb. 2024 door Team Amrâth Grand Hotel de l'EmpereurHotelbeheer
Geachte Jos,Graag willen wij u bedanken voor uw mooie beoordeling. Wij hopen u in de toekomst weer als een van onze gasten te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Amrâth Grand Hotel de l'Empereur
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 18 feb. 2024
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 18 feb. 2024
Service was well and we could go quickly to our room. We had diner at the restaurant what was not really to our satisfaction.
Opmerking van Hotelbeheer
19 feb. 2024 door Mitch - Amrâth Grand Hotel de l'Empereur Hotelbeheer
Dear Sir/Madam, Thank you for taking the time to write this review. We are happy to read that you enjoyed our service and the extra benefit of going to your room quickly. We are sorry to read that your diner at our restaurant wasn't to you satisfaction. We hope you mentioned this during your diner so our chef could have solved the issue. We hope to have you as our guests during your next stay in Maastricht. With kind regards, Mitch - Amrâth Grand Hotel de l'Empereur
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 16 feb. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
19 feb. 2024 door Mitch - Amrâth Grand Hotel de l'Empereur Hotelbeheer
Beste Elsemieke,Hartelijk dank voor het schrijven van deze beoordeling. We zijn blij te lezen dat u uw verblijf bij Amrâth Grand Hotel de l'Empereur 3 uit 5 sterren geeft. Zien we u nog eens terug om van de 3 sterren, 5 te maken? Met vriendelijke groet, Mitch - Amrâth Grand hotel de l'Empereur.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 13 feb. 2024
Netjes en schoon. Fijne locatie. Rustig geen geluid gehoord. Kan wel een renovatie gebruiken het voelt wat oud aan.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 12 feb. 2024
Fijn hotel..
Opmerking van Hotelbeheer
13 feb. 2024 door Mitch - Amrâth Grand Hotel de l'Empereur Hotelbeheer
Beste Marco, Hartelijk dank voor het schrijven van deze 5 sterren beoordeling. We zijn blij te lezen dat uw verblijf bij Amrâth Grand Hotel de l'empereur.We zien u graag terug tijdens uw volgend verblijf in Maastricht. Met vriendelijke groet, Mitch - Amrâth Grand Hotel de l'Empereur