Exterieur

Beoordelingen van Kruisherenhotel Maastricht

5 out of 5
Kruisherenhotel Maastricht
Kruisherengang 19-23, Maastricht

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 190 van 296 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 77 van 296 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 20 van 296 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 296 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 296 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Pieter

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Werkelijk waar prachtige locatie met uiterst vriendelijk personeel. Reken als VIP member niet op een kamer-upgrade. Zorg ook dat je een kamer boekt binnenin de kerk, wij zaten in een apart bijgebouw zonder de charme van de rest van het klooster. Het parkeren was door drukte in de stad erg lastig, gelukkig biedt het hotel valet parking aan, helaas wel voor maar liefst 45 euro per nacht. Een aantal kleine opmerkingen zijn door het personeel goed opgelost.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Front Office bij Kruisherenhotel Maastricht op 19 dec 2023
Geachte Pieter,Hartelijk bedankt voor uw verblijf bij Kruisherenhotel Maastricht en de tijd die u heeft genomen om een review te schrijven.Het doet mij deugd om te lezen dat de locatie en het personeel u ten zeerste zijn bevallen. Echter, vind ik het vervelend om te lezen dat niet uw gehele verblijf naar wens is geweest. Het kamertype dat u had geboekt - een Cosy Casa Nova - bevindt zich inderdaad buiten het Kruisheren klooster. Indien u bij een volgend verblijf in het Kruisheren klooster wenst te slapen, adviseer ik u om een 'Monastery' kamer te boeken. Het staat u vrij om ons te contacteren bij eventuele vragen hierover.Bij een volgend verblijf in Maastricht hopen wij u wederom te mogen ontvangen bij Kruisherenhotel Maastricht.Met vriendelijke groet,Thom BatenburgFront OfficeKruisherenhotel Maastricht

10/10 – Uitstekend

Rene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Front Office bij Kruisherenhotel Maastricht op 11 dec 2023
Geachte gast Rene,Hartelijk bedankt voor uw verblijf bij Kruisherenhotel Maastricht en de tijd die u heeft genomen om een review te schrijven.Het doet mij deugd om te zien dat u een fijn verblijf heeft gehad. Ik heb uw compliment gedeeld met het gehele Kruisheren Team.Wij hopen u bij een volgend verblijf in Maastricht wederom te mogen ontvangen bij Kruisherenhotel Maastricht.Met vriendelijke groet,Thom BatenburgFront OfficeKruisherenhotel Maastricht

10/10 – Uitstekend

Shabira

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel and surrounding!
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Front Office at Kruisherenhotel Maastricht op 11 dec 2023
Dear Mrs. Shabira,Thank you for staying at Kruisherenhotel Maastricht and the time you took to write a review.I am delighted to read that you had a pleasant stay. I have therefore enthusiastically shared your compliment with the entire Kruisheren Team.During your next visit to Maastricht we hope to welcome you again at Kruisherenhotel Maastricht.With kind regards,Thom BatenburgFront OfficeKruisherenhotel Maastricht

10/10 – Uitstekend

Bas

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Front Office bij Kruisherenhotel Maastricht op 11 dec 2023
Geachte Bas,Hartelijk bedankt voor uw verblijf bij Kruisherenhotel Maastricht en de tijd die u heeft genomen om een review te schrijven.Namens het gehele team wil ik u bedanken voor de positieve review die wij van u hebben ontvangen. Dit geeft ons voldoening voor de service die wij leveren.Bij een volgend verblijf hopen wij u wederom te mogen ontvangen in Kruisherenhotel Maastricht.Met vriendelijke groet,Thom BatenburgFront OfficeKruisherenhotel Maastricht

10/10 – Uitstekend

C.L.

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Genoten met een hoofdletter G. Personeel heeft er werkelijk alles aan gedaan om ons verblijf (en mijn aanzoek) speciaal te maken
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Alastair

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
I loved the rooms and the hotel looks really nice. Location is perfect. Only remark is when we arrived, other guests got welcome drinks and we were not asked at any time. This felt not nice. Breakfast was ok, nothing bad but also not special, perhaps my expectation with a 5* is higher. The porter was helpful and kind.
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Harrie

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Jorg

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bijzonder
2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Gerrit Jan

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie is perfect net even buiten de drukte van het centrum. Service is bijzonder goed en kamers waren lekker ruim en mooi. Auto was zelfs opgeladen toen ik weg wilde rijden, zeker een aanrader en kom zeker terug!
2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Ingo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unique hotel with great services
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Magda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles oke, minder goed je moest in bad douche heel erg onhandig glad en best gevaarlijk
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

catharina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtige accommodatie op een geweldige plek in centrum

8/10 – Goed

Marian

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

Romana

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
goed
3 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Theo

1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Hans

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel niks op aan te merken super gewoon
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Peter

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Genoeg tijd personeel
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Manou

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De ontvangst met een drankje en een prachtige zitplek om even bij te komen vd lange autoreis. De manier van benaderen door het personeel, gastvrij, professioneel en servicegericht. De locatie op zichzelf is uiteraard adembenemend. Alles is van goede kwaliteit wat een absolute meerwaarde is om je verblijf zorgeloos te maken.
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Ronald

Reisde met partner, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service en dienstverlening is perfect en de accommodatie is geweldig mooi !!!! Gastvrijheid is enorm
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Mariska

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Jannick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Céline Poot

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel fijn hotel, bijzondere ambiance, prettig servicegericht personeel, voorbeeld voor veel andere hotels.
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service, food and drinks were fabulous. However, on settling the final bill I discovered a few discrepancies that remain to be resolved.
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Rachelle Pieters - Manager Operations op 5 dec 2021
Dear Sir, Madam, Thank you very much for your stay at Kruisherenhotel Maastricht. Wonderful to hear it was an excellent service with fabulous food and drinks. I hope that the discrepancies have been resolved in the mean time. Wishing you all the best! Warm regards, Rachelle Pieters Manager Operations

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Rachelle Pieters - Manager Operations op 5 dec 2021
Dear Sir, Madam, Thank you very much for your stay at Kruisherenhotel Maastricht and the perfect score. Much appreciated. Best regards, Rachelle Pieters Manager Operations

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dit is een fantastisch mooi hotel met (te) vriendelijk en bijzonder behulpzaam personeel. Aanrader!
3 nachten verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

JvA, Heemstede

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastisch hotel met excellente service. Vanaf het moment van binnenkomst tot het moment van vertrek een hele fijne ervaring.
2 nachten verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Guido, Voorburg

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wat een gastvrijheid en hoge klantgerichtheid, we zijn aan alle kanten verwend, geholpen door het personeel met tips voor restaurants en reserveringen daarvan.
2 nachten verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Frank, Zeist

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Graag maken wij gebruik ban de valet parking (EUR 35 per dag) zodat we geen omkijken meer hebben naar de auto. Normaal worden (bij 5-sterren hotels) je koffers uit je handen gegrist, maar nu mogen we ze zelf meenemen naar de receptie (is dat vanwege corona?). We zijn wat vroeg, daarom eerst heerlijk lunchen in het restaurant (zie aparte recensie). We zijn hier vaker geweest, maar het blijft een bijzondere ervaring midden in de kerk op het verhoogde plateau uitkijken. We worden naar de kamer gebracht en krijgen een uitgebreide rondleiding met uitleg over de historie van het klooster (en wat het nog meer is geweest). Onze kamer (Cosy Plus Monastry) heeft weliswaar alleen een piepklein dakraampje, maar door vernuftig gebruik te maken van spiegels is er toch voldoende licht in de sfeervolle kamer. Er staat zelfs een heerlijke vlaai op ons te wachten. Aparte Douche (en bad) vinden we een grote plus. Voor ontbijt komen ze (ivm Corona) nu met een kar met heerlijke hapjes langs de tafel en uiteraard kan je ook eieren e.d. bestellen. Een top ervaring.
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Rob, Castricum

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top hotel, fantastisch mooi gebouw, uitstekende service en zeer goed restaurant midden in het Centrum
2 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Prav, Rotterdam

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay. Hotel staff are very polite, service oriented and exceptionally great service. Dutch hospitality industry could learn from this hotel’s staff.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Rachelle Pieters - Manager Operations op 11 aug 2020
Dear Mr. Prav, Thank you very much for your stay at Kruisherenhotel Maastricht. Wonderful to hear you had such good stay and that our staff is an example for other locations. A huge compliment which I will defitnately share with the team! I wish you all the best and I hope to welcome you again soon. Best regards, Rachelle Pieters Manager Operations

8/10 – Goed

Denis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel origineel, zeer vriendelijke dienst
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Ted

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
top hotel
Fantastisch hotel, vriendelijk personeel en top kamers. Ligging is perfect. We komen zeker terug.
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Chris, Venlo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer vriendelijk personeel. Super locatie en een prachtig hotel.
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg fijn personeel. Je hoeft het hotel niet uit. Diner is prima en de wijnkaart heerlijk.
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

reinier

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bijzondere omgeving wow..
Wat een bijzonder gebouw en spectaculaire inrichting, in 1 woord wow. Ook diner met wijnarr. uit de streek een aanrader. Gezien de 5* toch een paar aanbevelingen: de douche en bad combi is niet ideaal, weinig water uit de stortdouche en In/uitstap onhandig. Kamer gehorig, oa waterdoorloop van bovengistend. Topmatrassen op 2 eenpersoonbedden schuiven weg
2 nachten verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtige locatie, licht mooi centraal en werkelijk subliem omgetoverd van klooster naar hotel
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Rachelle Pieters - Manager Operations op 10 mrt 2020
Beste Peter, Hartelijk dank voor uw verblijf bij Kruisherenhotel Maastricht. Fantastisch om te vernemen dat u zo genoten heeft van uw dagen bij ons en van de bijzondere entourage. Geniet nog heerlijk na en heel graag tot een volgende keer! Met gastvrije groet, Rachelle Pieters Manager Operations

8/10 – Goed

Erwin Wessels

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Rachelle Pieters - Manager Operations op 12 dec 2019
Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw verblijf bij Kruisherenhotel Maastricht. Wat enorm fijn dat voor u alles naar wens is geweest. Wij waarderen het zeer dat u uw verblijf heeft beoordeeld met 5 sterren. Ik wens u het allerbeste! Met gastvrije groet, Rachelle Pieters Manager Operations

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Rachelle Pieters - Manager Operations op 12 dec 2019
Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw verblijf bij Kruisherenhotel Maastricht. Wij waarderen het zeer dat u uw verblijf met 5 sterren heeft beoordeeld. Fantastisch om te horen dat voor u alles naar wens is geweest en dat u heeft genoten. Ik wens u het allerbeste! Met gastvrije groet, Rachelle Pieters Manager Operations

10/10 – Uitstekend

johan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goeie ontvangst, mooie kamer met wel een heel kleine badkamer. Ontbijt super!
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Rachelle Pieters - Manager Operations op 3 dec 2019
Beste Johan, Hartelijk dank voor uw verblijf bij Kruisherenhotel Maastricht. Wat fijn om uw goede score te ontvangen en te zien dat het ontvangst en het ontbijt zo goed waren. Voor de kamer kunt u zich tijdens het verblijf altijd tot een van de collega's richten, wij kijken dan graag met u mee voor een andere kamer die beter aan uw wensen voldoet. Ik wens u het allerbeste! Met gastvrije groet, Rachelle Pieters Manager Operations

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Het hotel is werkelijk prachtig. In de lobby, bar, bibliotheek en het restaurant kun je genieten van de fijne ambiance.
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldig hotel, we komen altijd weer terug! Echt een aanrader.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Average room in beautiful hotel
Beautiful, unique hotel in renovated monastery/church. Unfortunately, our room was in the peak of the roof and had only one tiny dormer window - in the bathroom. The bathroom was beautiful, but the main room left something to be desired. One oversized chair and a desk chair were the only seats available. The desk and large chair should be replaced by different furniture for comfortable seating. The TV was SLOW to respond. The AC was not strong enough so the room was warm.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Anniek Wilms-Bemelmans op 14 aug 2019
Dear Peter, thank you very much for taking the time to share your experiences with our hotel. I am very sorry to read that the room did not met your expectations. Our hotel has 60 different rooms, next time we will gladly show you some other rooms. We learn from the feedback we receive from our guests and use it to improve our service for our guests in the future. Please rest assured your concerns have been shared with all relevant departments and immediate action has been taken for improvements and future developments. Thank you again for your time. We hope to welcome you back with us at Hilton Amsterdam in the near future. Warm wishes, Anniek Wilms-Bemelmans Manager Operations

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was erg netjes en schoon. Uitstekend hotel, mooie plaats.
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Anniek Wilms-Bemelmans op 7 aug 2019
Geachte heer, mevrouw, Allereerst dank voor het schrijven van een review. Alleen door het verkrijgen van deze gewaardeerde feedback kunnen wij ons blijven ontwikkelen en onze services verbeteren. Het doet mij deugd te lezen dat u ons hotel omschrijft als uitstekend, netjes en schoon. Heel graag tot een volgende keer in Maastricht. Met vriendelijke groet, Anniek Wilms-Bemelmans Manager Operations

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Anniek Wilms-Bemelmans op 14 jul 2019
Dear traveler, Thank you for taking the time to write this review. Only with our guests valued feedback, we are able to improve ourselves continuously. Hoping to welcome you again as our valued guest, Yours sincerely, Anniek Wilms-Bemelmans Manager Operations

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unieke locatie, historische accommodatie, mooie combinatie tussen klassiek en modern.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Anniek Wilms-Bemelmans op 18 jun 2019
Geachte Traveler, hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen in Kruisherenhotel Maastricht te delen. Wat fijn om te lezen dat u ons hotel omschrijft als een unieke locatie! Heel graag tot een volgende keer in Maastricht. Met vriendelijke groet, Anniek Wilms-Bemelmans Manager Operations

10/10 – Uitstekend

Bert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer gastvrij. Het personeel is uitmuntend. Zelden zo goed meegemaakt. Prachtige kamers. Echt een aanrader.
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Anniek Wilms-Bemelmans op 11 jun 2019
Geachte Bert, hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen te delen. Wat fijn om te lezen dat u ons personeel omschrijft als uitmuntend en dat u heeft genoten van de prachtige kamers. Heel graag tot een volgende keer in Maastricht. Met vriendelijke groet, Anniek Wilms-Bemelmans Manager Operations

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed Het oog voor detail van de eigenaar De sfeer “Slecht” Niets !
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Anniek Wilms-Bemelmans op 5 jun 2019
Geachte gast, hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen in Kruisherenhotel Maastricht te delen. Wat fijn om te lezen dat u het oog voor detail zo heeft kunnen waarderen. Wij hopen u in de toekomst nogmaals in ons hotel te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Anniek Wilms-Bemelmans Manager Operations

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldig mooi hotel, prettige ontvangst en mooie kamer. De ligging dichtbij het centrum is ook er handig.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Anniek Wilms-Bemelmans op 30 mei 2019
Geachte heer, mevrouw, hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen in Kruisherenhotel Maastricht te delen. Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van een prettige ontvangst en mooie kamer. Heel graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Anniek Wilms-Bemelmans Manager Operations