Exterieur

Beoordelingen van Novotel Maastricht

4 out of 5
Novotel Maastricht
Sibemaweg 10, Maastricht

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 248 van 776 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 407 van 776 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 92 van 776 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 776 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 776 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Samanta

Reisde met familie
De kamer was niet helemaal schoon. Voornamelijk de toiletruimte en onder de slaapbank. Verder kon de bediening in het restaurant beter. Er was geen oog voor de klant. We zaten een flinke tijd met onze vieze borden voor ons voordat daar aandacht voor was.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Team Novotel Maastricht. op 22 jan 2024
Beste Samanta,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.We betreuren het dat de netheid van de kamer, met name de toiletruimte en onder de slaapbank, niet aan uw verwachtingen voldeed. Ons team streeft dagelijks naar hoge schoonmaakstandaarden en uw opmerkingen zijn een belangrijke aanleiding om hier extra aandacht aan te besteden. Het spijt ons ook te horen dat de service in ons restaurant niet voldeed aan wat u had mogen verwachten. Wij waarderen uw beoordeling zeer en zullen dit aandachtspunt meenemen om de ervaring van al onze gasten te verbeteren.We hopen u in de toekomst nogmaals bij ons aan de zee te mogen ontvangen.Vriendelijke groeten,Team Novotel Maastricht.

8/10 – Goed

Ida

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Team Novotel Maastricht. op 30 jan 2024
Beste Ida,Dank u voor uw mooie beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hartelijke groeten,Team Novotel Maastricht.

10/10 – Uitstekend

Geertjan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Top ontbijt! Zeer uitgebreid en lekker, prima gastvriendelijke service
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Team Novotel Maastricht. op 4 jan 2024
Beste Geert,Hartelijk dank voor uw review.Het doet ons plezier dat u een fijn verblijf bij ons heeft kunnen doorbrengen en dat het ontbijt zo uitstekend naar wens was. Fijn ook dat u zo tevreden was over ons team!Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Team Novotel Maastricht.

8/10 – Goed

Kurt

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Team Novotel Maastricht op 15 dec 2023
Beste Kurt,Bedankt voor uw fijne review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Vriendelijke groet en graag tot ziens,Team Novotel Maastricht

10/10 – Uitstekend

Ninke

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Welkomstpagina voor onze hond was een leuke verrassing
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Team Novotel Maastricht op 25 nov 2023
Beste gast,Bedankt dat u de tijd nam voor deze review.We zijn blij te horen dat de welkomstgift voor uw hond een aangename verrassing was, we vinden het belangrijk dat al onze gasten, inclusief de viervoeters, zich welkom voelen. Het doet ons goed dat u tevreden bent over de netheid van de kamer en de staat van het hotel. Ons team streeft ernaar om de accommodatie up-to-date en comfortabel te houden. Uw complimenten over onze service waarderen we enorm; onze medewerkers doen altijd hun uiterste best om een onvergetelijk verblijf te verzorgen.Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.Vriendelijke groet,Team Novotel Maastricht

6/10 – Redelijk

Carla

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Goed hotel alleen het opklapbed dat op de kamer stond was heel slecht . Daar kon je niet fatsoenlijk op slapen
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team Novotel Maastricht op 21 okt 2023
Beste Carla,Leuk dat u de tijd nam voor uw beoordeling.We zijn blij om te horen dat u tevreden was met de netheid van de kamer en de service van ons vriendelijke personeel. We betreuren het echter dat u niet tevreden was met het opklapbed in uw kamer. We begrijpen dat een goede nachtrust essentieel is en willen u verzekeren dat we de kwaliteit van onze bedden serieus nemen. Onze matrassen zijn recent vervangen en we bieden toppers op de bedden voor extra comfort. Desondanks, onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. In de toekomst raden we u aan om contact op te nemen met onze receptie, zodat we indien mogelijk een oplossing kunnen bieden, zoals het verstrekken van een extra bed of het wisselen van kamer.Met vriendelijke groeten en graag tot nog eens,Team Novotel Maastricht

8/10 – Goed

bernardus

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team Novotel Maastricht op 13 okt 2023
Beste Bernardus,Hartelijk dank voor uw review.Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en dat de netheid van de kamer naar wens was. Daar doen we het voor!Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Team Novotel Maastricht

10/10 – Uitstekend

Carina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Personeel heel vriendelijk. Hotelkamer netjes. Parking voor de deur. Dichtbij centrum Maastricht en 15 min vanaf Valkenburg.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team Novotel Maastricht op 28 okt 2023
Beste CarinaHartelijk bedankt voor uw fijne review.We zijn blij te horen dat u ons personeel vriendelijk vond en de netheid van de hotelkamer waardeerde. Het is fijn om te weten dat u de parkeergelegenheid voor de deur en de nabijheid van het centrum van Maastricht en Valkenburg op prijs stelde.We verwelkomen we u een volgende keer graag opnieuw!Met vriendelijke groet,Team Novotel Maastricht

8/10 – Goed

Jürgen

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team Novotel Maastricht op 10 okt 2023
Dear Jürgen,Thank you for sharing your positive review.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to welcoming you for another pleasant stay. Best wishes,Team Novotel Maastricht

8/10 – Goed

Wendy

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team Novotel Maastricht op 9 okt 2023
Beste Wendy,Dank u voor uw mooie beoordeling.Het doet ons ontzettend veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons in .We zien jullie graag weer eens terug.Team Novotel Maastricht

8/10 – Goed

Ben

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Was verrast over het parkeergeld
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Team Novotel Maastricht op 21 sep 2023
Beste Ben,Bedankt voor uw review.We vinden het erg jammer dat u de prijs van de parking te hoog vond, dit is nochtans een marktconforme prijs. Hopelijk heeft u verder genoten van uw verblijf bij ons.Met vriendelijke groet,Team Novotel Maastricht

6/10 – Redelijk

Evert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
This is a typical Novotel, slightly dated and tired, dressed concrete look. The kind of hotel one only uses to sleep and have breakfast. If these are the only benefits you’re after in a hotel, this offers quite ok value for your Euro. Staff is friendly and supportive
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Team Novotel Maastricht op 20 sep 2023
Dear Evert,Thank you for sharing your experience with us.We are glad to hear that you found our staff friendly and supportive during your stay. Our team always strives to provide excellent service to our guests.We acknowledge your concerns about the hotel's appearance and want to assure you that we are continuously working on improvements. We also understand that our breakfast options may not have met your expectations, and we appreciate your feedback as it helps us to enhance our offerings. We apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay.We look forward to welcoming you back in the future.Best wishes,Team Novotel Maastricht

10/10 – Uitstekend

Herna

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Team Novotel Maastricht op 7 okt 2023
Beste Herna,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar.Vriendelijke groet,Team Novotel Maastricht

10/10 – Uitstekend

Bastiaan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn geholpen bij de receptie, prima kamer met voorzieningen
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Team Novotel Maastricht op 9 sep 2023
Beste Bastiaan,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.We zijn blij te horen dat u tevreden was met de hulp die u ontving bij de receptie en dat u de kamer en voorzieningen als prima heeft ervaren.Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer.Hartelijke groet,Team Novotel Maastricht

8/10 – Goed

Wendy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jammer dat de shuttle bus niet meer in gebruik was, en vond fietsen huren wel prijzig.
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Team Novotel Maastricht op 21 aug 2023
Beste Wendy,Bedankt voor uw mooie beoordeling en voor uw feedback.We zijn blij te horen dat u tevreden was met de netheid van de kamer, de staat van het hotel, de service en de voorzieningen in de kamer. We waarderen uw positieve opmerkingen.Het spijt ons te horen dat u teleurgesteld was over het ontbreken van de shuttlebus en de kosten voor het huren van fietsen. Helaas bieden wij momenteel geen shuttle service aan, maar er zijn alternatieve vervoersmogelijkheden zoals het openbaar vervoer en de deelfietsen van de stad op 200 meter van het hotel. Wat betreft de fietsverhuur, we streven ernaar om concurrerende prijzen aan te bieden en zullen uw feedback in overweging nemen bij het evalueren van onze tarieven.Met vriendelijke groet en graag tot nog eens,Team Novotel Maastricht

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima prijs-prestatie. Keurig gerenoveerd. Ligging qua autovervoer ok maar ongezellige omgeving. Maar als je dat weet geen probleem.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Team Novotel Maastricht op 24 jul 2023
Beste Jan,We danken u voor uw feedback.We zijn blij dat u positief was over de netheid van het hotel! Wat vervelend dat u niet tevreden was over onze omgeving. Hopelijk was uw verblijf verder wel naar wens.Met vriendelijke groet en graag tot ziens,Team Novotel Maastricht

10/10 – Uitstekend

Sander

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ik vondt het personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam over het eten kan ik niet echt oordelen want er was alleen bbq maar het ontbijt was echt super goed wel is het wat gehorig maar niet dat je er echt last van hebt
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Team Novotel Maastricht op 19 jul 2023
Beste Sander,We danken u voor uw feedback.Leuk dat u de gastvrijheid van onze medewerkers vermeldt. We vinden het jammer dat u geluidsoverlast heeft ervaren, onze excuses voor het ongemak. Onze kamers beschikken allemaal over dubbele beglazing om straatgeluiden zo goed mogelijk tegen te houden. Wanneer het lawaai echter veroorzaakt wordt door andere gasten, mag u dat altijd melden aan de receptie zodat wij hen daarover kunnen aanspreken. We hopen dat verder alles naar wens was.Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar.Vriendelijke groet,Team Novotel Maastricht

8/10 – Goed

Edwin

Positief: Netheid, personeel en service
Prima accommodatie voor een aantrekkelijke prijs.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Team Novotel Maastricht op 26 jun 2023
Beste Edwin,Hartelijk dank voor uw review.Wat fijn dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u tevreden was over de ligging en de prijs-kwaliteitverhouding.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Team Novotel Maastricht

10/10 – Uitstekend

Marcel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel en lekker rustig en lekker zwembad
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Team Novotel Maastricht. op 26 jun 2023
Beste Marcel,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!We zijn blij om te horen dat u ons hotel mooi vond en genoten heeft van de rust en het zwembad. Ons verwarmde buitenzwembad is inderdaad een geweldige plek om te ontspannen tijdens de zomermaanden. Het is fijn om te weten dat u tevreden was met de netheid van de kamer en de service van ons vriendelijke personeel.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Team Novotel Maastricht.

8/10 – Goed

Niels

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Team Novotel Maastricht op 8 jun 2023
Beste Niels,Heel erg bedankt voor uw mooie score!We lezen met plezier dat u een fijn verblijf had bij ons en tevreden was met de service.Vriendelijke groet en graag tot ziens,Team Novotel Maastricht

10/10 – Uitstekend

Dirk

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, netjes en goed verzorgd, op loopafstand van centrum Maastricht en vind je dat toch te ver, ze verhuren ook fietsen! Mooie ruime kamer met zitje! Als het mooi weer is kun je zwemmen in het buitenzwembad. 's Avond lekker gegeten in het restaurant!
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Team Novotel Maastricht op 26 mei 2023
Beste Dirk,Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.We zijn blij om te horen dat u tevreden was met de netheid en verzorging van ons hotel, en dat u de locatie op loopafstand van het centrum van Maastricht waardeerde. Het is fijn om te weten dat u ook gebruik heeft gemaakt van onze fietsverhuur om de stad te verkennen. We zijn verheugd dat u genoten heeft van onze ruime kamer met zitje en dat u tijdens uw verblijf gebruik heeft kunnen maken van ons buitenzwembad. Het doet ons goed om te horen dat u een fijne avond heeft gehad in ons restaurant, Restaurant Winners.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Team Novotel Maastricht

10/10 – Uitstekend

Eduard

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima kamer ,goed bed ,aardig personeel
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Team Novotel Maastricht op 9 mei 2023
Beste Eduard,Bedankt voor uw fijne review.Wat fijn dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u de vriendelijkheid van ons personeel als pluspunt aanhaalt. Dat horen we graag.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Team Novotel Maastricht

10/10 – Uitstekend

Jermaine

Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk personeel , interesse in de klanten 👌
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Sarah op 4 mrt 2023
Geachte Jermaine,Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Novotel Maastricht erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige.Hoogachtend,

10/10 – Uitstekend

Marino

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ontvnagst ende kamers waren prima in orde.
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Daan Nijsten op 11 dec 2022
Beste Marino,Bedankt voor het achterlaten van deze review.Wat fijn om te horen dat uw verblijf zo goed bevallen is, en hopelijk mogen we u snel weer ontvangen voor een heerlijk verblijf.

8/10 – Goed

Michel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Marina

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Goede ligging, goed ontbijt. Enige werkpuntje, mag een beetje properder !
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van CS op 14 nov 2022
Beste Marina,Dank u voor de review.Wat goed om te zien dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad. Dank u voor de tip en we zullen het bespreken binnen het team om het waar nodig is te kunnen verbeteren. Hopende u nog een keer bij ons te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet,Chayenne Schleijper

6/10 – Redelijk

Petronella

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Helaas is het hotel verouderd en toe aan een update. Locatie is prima, centrum Maastricht is met 20/25 minuten wandelen goed aan te lopen
3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Tessa Piazza op 10 okt 2022
Geachte Petronella,Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Novotel Maastricht erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige. Hoogachtend, Tessa Piazza

6/10 – Redelijk

Rob

2 nachten verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Robert jan

1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Stephanie

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Ramon

1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Robert

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super service
De laadpalen op de locatie bleken bezet bij aankomst. Toen later op de avond de auto's klaar waren met laden maar de paal nog bezet hielden, nam de vriendelijke receptioniste contact op met een van de eigenaren met het verzoek om de auto te verplaatsen. Hierdoor kon ik toch mijn auto opladen.
1 nacht verbleven in november 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Kleine kamer….
Wegens Formule 1 in Spa 1 nacht met mijn zoon in dit hotel verbleven. We kregen een zeldzaam kleine kamer. Mijn zoon typeerde de kamer perfect: de gangkast van Harry Potter was groter….
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Reinout

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Mitchell Dieteren (Front-Office) op 19 jun 2021
Merci voor de review. Vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net hotel met een prima ontbijt. Wel jammer dat niet was vermeld dat er parkeerkosten (8 eu per nacht) zaten aan ons verblijf. De spots in het ontbijtrestaurant flikkerden enorm irritant, daar een opmerking over gemaakt. Ligging is veel verder dan de beloofde 10 minuten lopen van het centrum. Dit bleek 23 minuten te zijn, tot aan de Oude Maasbrug.
2 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van Mitchell Dieteren (Front-Office) op 11 okt 2020
Beste, Bedankt voor uw review, dit wordt zeker gewaardeerd. Het centrum van Maastricht ligt op 2,5 km afstand van ons hotel. Het centraal station op ongeveer 1,5 km. Op een gemiddeld looptempo is dit ongeveer 15 minuten. Ik heb de opmerking over de ontbijtspots nog eens doorgegeven dat we hier naar kijken, bedankt daarvoor. Vriendelijke groet,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service
Hotel is prima. Goed ontbijt, diner smakelijk, goed geoutilleerde kamer. Echter checkin was dramatisch slecht. We hadden gekozen voor optie betalen in hotel (hotel plus ontbijt). Bij checkin werd ons gemeld at we 39 euro dienden te betalen (parkeren en toeristenbelasting) en dat de rest al betaald was. Dat we geen ontbijt hadden geboekt en 2 1 persoonsberden hadden gevraagd, wat allemaal niet klopte. Dit gaven wij aan. Frontoffice medewerker bleef volhouden dat dit hetgeen was wat we hadden geboekt ondanks onze print out van de boeking die we haar toonden. Vervolgens een andere dame erbij en die kwam er ook niet uit...... We hebben onze boeking toen betaald zoals aangegeven op onze boekingsbevestiging en naar onze kamer gegaan. Aldaar kwamen we er achter dat op onze sleutelkaart een totaal andere familienaam stond. Blijkbaar 2 boekingen verwisseld? Weer terug naar beneden om dit te melden. Nieuw kaartje gekregen. Maar geen andere kamer. Dus geboekt een kamer met 2 persoonbed op lage etage, gekregen: kamer met 2 1-persoonsbedden op de 4e etage....... We zijn in het verleden al veel vaker in dit hotel geweest aangezien onze dochter in maastricht woont, altijd prima geweest maar dit was een vervelende ervaring.
2 nachten verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Mitchell Dieteren (Front-Office) op 11 okt 2020
Dear, Thank you for the rating. Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

a

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Mitchell Dieteren (Front-Office) op 11 okt 2020
Dear, Thank you for the good rating. Best Wishes,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Mitchell Dieteren (Front-Office) op 11 okt 2020
Thank you for your review.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Goed! Gekende novotel kwaliteit/service maar kamers een beetje basic/gedateerd voor de prijs die je betaalt
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Mitchell Dieteren (Front-Office) op 13 sep 2020
Beste, Bedankt voor uw review. We stellen uw mening zeer op prijs. Hopelijk tot een volgende keer. Vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Mitchell Dieteren (Front-Office) op 13 sep 2020
Thank you for the good rating!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Mitchell Dieteren (Front-Office) op 24 aug 2020
Thank you for the rating!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Mitchell Dieteren (Front-Office) op 24 aug 2020
Thank you.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Mitchell Dieteren (Front-Office) op 24 aug 2020
Thank you for your review.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Mitchell Dieteren (Front-Office) op 24 aug 2020
Thank you for the review.

8/10 – Goed

Batman, Rotterdam

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Het barpersoneel bij de dranken werkt heel warrig. Ik moest maar liefst 4x mijn bestelling doorgeven. Erg jammer voor de rest van de diensten van dit hotel.
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Mitchell Dieteren (Front-Office) op 24 aug 2020
Beste Batman, Bedankt voor de feedback. We zullen hier aan werken. Fijn dat de rest wel bevallen is! Hopelijk tot een volgende keer :) Vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Mitchell Dieteren (Front-Office) op 24 aug 2020
Dank u voor uw review.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Mitchell Dieteren (Front-Office) op 24 aug 2020
Bedankt voor de goede review. Vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Mitchell Dieteren (Front-Office) op 24 aug 2020
Thank you for your good rating!!