Op basis van 988 geverifieerde beoordelingen

4,0 / 5
100% van onze gasten beveelt dit aan
4,1 Hygiëne kamer
4,1 Service & personeel
4,0 Comfort kamer
3,9 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 5 apr. 2024
Bij aankomst goed ontvangen door receptie. Bagage kan je gratis in een locker met code achterlaten. Shuttle om naar de parken van Disney te gaan voor de deur en op regelmatige basis. Minpunt zijn de verouderde kamers met vast tapijt dat zijn beste tijd al heeft gehad. Badkamer is zeer klein en ook verouderd. De douche is het bad, waardoor er een hele hoge opstap is en minder voor mensen die slecht te been zijn. Nog ander minpunt: het ontbijt. Het restaurant oogt als een grote refter en bij binnenkomst krijg je een plateau zodat je kan aanschuiven aan het buffet. Buffet is zeer beperkt tot eieren, koude pannenkoeken, koffiekoeken, 1 soort brood, beleg en wat yoghurt met fruit. Geen variatie in ontbijt. Kan beter.
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 5 apr. 2024
Bedden zijn erg klein, ongezellige kamers. Voelt erg goedkoop aan. Ruimte voor ontbijt lijkt net een refter uit een middelbare school.
Opmerking van Hotelbeheer
5 apr. 2024 door Elodie, Service clientHotelbeheer
Hallo Mike,bedankt voor je feedback. Groetjes,
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 25 mrt. 2024
Goeie prijs qualiteit
Opmerking van Hotelbeheer
26 mrt. 2024 door Elodie, Service clientHotelbeheer
Hallo Emily, bedankt voor je positieve feedback! We streven altijd naar een goede prijs-kwaliteitverhouding. Tot de volgende keer!
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 16 mrt. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
19 mrt. 2024 door Elodie, Service clientHotelbeheer
Dear Susan,Thank you for your feedback.We hope to welcome you again soon!Regards,
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 14 mrt. 2024
Nette maar simpele kamers. Ontbijtbuffet was prima; ruime keuze en bij de kamerprijs inbegrepen. Prima voor een overnachting wanneer je op doorreis bent. Let op: parkeren is betaald (€ 15) wanneer je niet rechtsteeks bij het hotel boekt.
Opmerking van Hotelbeheer
14 mrt. 2024 door Elodie, Service clientHotelbeheer
Hallo Nancy,bedankt voor je feedback!Fijn dat je genoten hebt van het ontbijtbuffet.We hopen dat je bij je volgende bezoek aan Disneyland terugkomt naar Campanile Val de France.Groetjes,
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 12 mrt. 2024
Enkel dat jammer dat de parking betalend is. Maar er is wel een shuttle bus naar Disneyland. Ontbijt is goed, enkel geen vers fruit.
Opmerking van Hotelbeheer
13 mrt. 2024 door Elodie, Service clientHotelbeheer
Hallo Kevin,bedankt voor je feedback!Goed om te horen dat je gebruik hebt gemaakt van onze shuttleservice naar Disneyland.Groetjes,
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 27 jan. 2024
Top kamer! Schoon bedden liggen goed Personeel praat goed Engels. enige minpuntje dat je 15 euro parkeerkosten moet betalen... Verder een aanrader
Opmerking van Hotelbeheer
2 feb. 2024 door Elodie - KundendienstHotelbeheer
Beste Gemma,Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 16 jan. 2024
Kamer was schoon, maar heeft wel een upgrade nodig.Behang gescheurd, badkamer deur verrot. Verborgen extra kosten ipv de €4 (voor 2p) city tax (zoals hier op de site in de prijsdetails vermeld stond), betaal je nu €10,40 (voor 2p) en de grtis parkeerplek is inmiddels ook betaald parkeren à €15 wat ik persoonlijk nogal veel vind voor betalende hotel gasten.
Opmerking van Hotelbeheer
20 mrt. 2024 door Elodie, Service clientHotelbeheer
Beste Marc,Bedankt voor je feedback.We zullen zeker kijken naar de staat van de kamers en eventuele upgrades overwegen. Met vriendelijke groet,
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 27 dec. 2023
De kamers waren erg klein. De familie kamer is een gewonen kamer alleen dan met 4 bedden. Ook de badkamer kan je amper bewegen. Wij lagen naast de voordeur van het complex. De gehele nacht ochtend hoor je de deur dicht klappen.en herrie op de gang. Personeel is erg onvriendelijk. Mijn dochtertje 6 voelde zich smorgens niet lekler. Je moet als je met zn vieren bent aan het ontbijt komen zitten anders mag de rest niet ontbijten. Dochter meegenomen en at niks. Dacht neem broodje mee naar de kamer voor later. Werd staande gehouden bij de deur door Personeel alsof je het jat. Heb er toch voor betaald en ze eet verder niks, nu moet je het weg gooien. Noi ze gooide het liever in de prullenbakken dan dat ze een 6 jarig meisje het broodje mee gaf. Zou niet meer terug gaan naar dit hotel. Hou ook in de gaten dat het parkeren 15 euro per dag is. Kosten voor 4 nachten daar 60 euro.
Opmerking van Hotelbeheer
29 dec. 2023 door Elodie - Customer ServiceHotelbeheer
Beste gast,Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. Ons ontbijtbuffet wordt geserveerd van 7.00 tot 10.30. Je kunt zo lang blijven als je wilt, maar je mag geen eten meenemen. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groet,
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 19 nov. 2023
Het is een mooi hotel. Helaas is het er erg luidruchtig.
Opmerking van Hotelbeheer
22 nov. 2023 door Elodie - Customer ServiceHotelbeheer
Beste gast,Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groet,