Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van Hotel La Forge

2 out of 5
Hotel La Forge
Rue Devant Les Religieuses 31, Malmedy

Beoordelingen

5,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 12 van 197 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 53 van 197 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 46 van 197 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 32 van 197 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 54 van 197 beoordelingen" "

6,0/10

Netheid

5,8/10

Personeel en service

5,8/10

Voorzieningen

5,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Antoon

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Walthère op 30 aug 2023
nous servons toujours les clients en fonction de ce qu'il sont servir un mauvais client ses perdre son temps et son énergie

6/10 – Redelijk

Rob

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Leuk eenvoudig "buurt" hotel, heel gastvrij. Kamers goed, tevens goed kunnen dineren
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Alice op 10 jul 2023
Das ist aber nicht was sie mir verprochen haben 5 auf 5 ich bin sehr enttäucht von euch die guten Muscheln und dann nur 3 auf 5

4/10 – Matig

Sylvano

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel eenvoudig en oud. Douchekraan hing niet vast, geen airco, matig bed. Voor 1 nacht wel te overleven maar als je een beetje comfort zoekt niet aan te raden.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Walthère op 20 jun 2023
nous servons toujours les clients en fonction de ce qu'il sontServir un mauvais client ses perdre son temps et son énergie

2/10 – Ontzettend slecht

Nicky

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van alwa op 1 jun 2023
Sans être capable de justifier sa côte;pas brillant le Nicky

4/10 – Matig

FAH

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Alice op 30 mei 2023
Vous avez eu une belle chambre avec tous confort et l'hôtel vous à donné beaucoup de faveur

2/10 – Ontzettend slecht

Marie

1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Walthère op 16 aug 2022
Schade für Sie das Sie nichts abschätzen können

6/10 – Redelijk

Wim

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Bijzonder
2 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Paul

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
nvt
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Alice op 23 jun 2022
Votre avis fait toujours plaisir parce qu'il est juste et sans haine.C'est là que l'on reconnaît votre bonté et comme vous êtes à laisse dans votre corps et votre tête. Merci Paul

2/10 – Ontzettend slecht

Michael

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Er hangt een vieze lucht, de kamers zijn zeer oud en in de badkamer zaten veel schimmel plekken. De douche was kapot. Na 1970 is er niks meer veranderd. Ontbijt was heel slecht.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Alice op 9 jun 2022
Toutes les chambres sont au top,positif et bien entretenue et aucune douche de nos chambre est cassée . Les connaisseurs reconnaisse bien le sytle "Art nouveau",en plus tous les couloirs en marbre ,ce qui est très rare ,tous à été crée avec beaucoup de dessin et savoir faire

6/10 – Redelijk

Sridhar

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in mei 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slecht. Hotel is geen aanrader.
Slechte ontvangst, geen registratie, geen ontbijt mogelijk, geen schoonmaakservice hoewel vermeld op de website, lekkende douchecabine dus zeer natte badkamer, administratie niet op orde, …
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Walthère op 14 jun 2022
Der Empfang ist immer sehr freundlich und die Zimmer sind im Top Zustand,Fruhstuck ist nicht im Preis einbegriffenaber kann man ohne weiteres bestellen,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Goede locatie in het centrum van Malmedy. Redelijk prijzig ontbijt.
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Alice op 2 jul 2021
Esprit positif,bien dans votre peau,nous vous avons très apprécier Veuillez servir d'exemple pour tous ceux qui sont accros aux mauvais commentaires

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Gezellige en ruime familiekamer met ook ruime badkamer en apart toilet. Wat verouderd interieur maar prijs-kwaliteit prima. Ook handig: gratis autoparking vlakbij. Uitbaatster zeer vriendelijk. Enige minpuntjes: geen verduisterend gordijn aan een van de dakramen en koud toilet. Zou er desalniettemin opnieuw boeken.
1 nacht verbleven in februari 2021
Reactie van Alice Laforge op 16 feb 2021
merci pour votre commentaire,une petite correction,l'intérieur de l'hotel est Art nouveau ,donc volontier à l'ancienne

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Studio is voldoende groot en prijs/kwaliteit is goed.
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Hôtel La Forge op 7 feb 2021
met onze hartelijke dank

8/10 – Goed

Mark

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Hôtel La Forge op 7 feb 2021
met onze hartelijke dank

2/10 – Ontzettend slecht

Van Steerteghem

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2020

4/10 – Matig

Emiel, Antwerpen Pro

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijke madam maar dat ontbijt niet te geloven daar was niks te eten een droog broodje nog wat bedelen voor tas koffie nooit gezien 20€voorons twee duur broodje
2 nachten verbleven in september 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was niet schoon. Matras was versleten want was doorgelegen aan 1 kant. Barsten in muur. Schimmel in badkamer. Tapijt is vuil. Heel kleine kamer voor en prijs. Heel warme kleine zolderkamer, zodat we amper konden slapen.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Walthère op 18 aug 2020
merci pour vos commentaires La critique est gratuite et ne fait pas mal et en plus votre seul outil -----

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2020

4/10 – Matig

Steven, Antwerpen

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Vuile douche en te weinig handdoeken. Een van de kamers is een nooduitgang met een douche zonder een deur. In de gangen en restaurant ruikt het naar sigaretten. Er werd in het restaurant bij het ontbijt totaal geen rekening gehouden met covid.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Hôtel La Forge op 26 jul 2020
Hallo , merci pour vos commentaires et surtout merci pour l'état désastreux dans le quel vous avez abandonné la chambre - on ne pouvait pas attendre autre chose de votre part. Bien à vous

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Het hotel is basic. De kamer was proper, groot maar verouderd. zeer goed gelegen.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van walthère op 29 dec 2019
Bonjour - certains primitifs qualifient l'art nouveau de vieux ; çà existe . Bonne chance

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima kamer en vriendelijke dame. Goed bereikbaar.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ze deden alles samen . Ze zijn heel aardig.het is echt oud maar wel schoon. De douche was slecht , je moest de douchekop vasthouden want die was kapot. De deuren van de douche sloten niet.
1 nacht verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De ruimte was goed, de netheid en schoonheid beneden de maat. Handdoeken die niet schoon en geregeld waren, vloerbedekking niet fris.
1 nacht verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Fijne kamer, geen ontbijtbuffet maar goed ontbijt.
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Door de ligging midden in de Ardenne prima om tochtje te maken
2 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

H.C.

Positief: Netheid
De kamer was groot, schoon maar helaas geen wifi (geen ontvangst in kamer 12)
3 nachten verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

derk, holland

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
To old to match jaar of 1970
Time for een hotel update. Nou to expensive for wat jou cate
1 nacht verbleven in augustus 2017
Reactie van Scheuren op 6 sep 2017
kennen Sie denn nicht "ART NOUVEAU", warum urteilen wenn man nicht bezahlen kann oder will MFG

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Prima locatie.
Vanuit Malmedy een perfecte locatie voor motor tochtjes door de Ardennen.
2 nachten verbleven in juli 2017

2/10 – Ontzettend slecht

marc, hellevoetsluis

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Waardeloos

4/10 – Matig

Opa Harley, Haren

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
kon beter
Eigenaren hebben groot deel van de bar/restaurant ingericht tot 2e hands kleding winkel bij gebrek aan gasten/omzet. Ontbijt goedkoop en dat is ook de kwaliteit ervan. kamers netjes en voldoende. Als motorrijder voldoende maar neem m'n eega er niet mee naartoe.

8/10 – Goed

Tom, Venlo

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Gastvrije Fawlty Towers-sfeer in Malmedy
Onderweg naar Luxemburg zocht ik voor mijn gezin (4 personen) voor één nacht een onderkomen in de Ardennen. Bij La Forge kon ik een eenvoudige maar verder prima studio krijgen met vier bedden met de ingang direct aan de gratis parkeerplaats, erg handig ivm de koffers. De gastvrije eigenaresse runt nog een kledingzaak in en om het hotel en dat is iets wat je niet vaak tegenkomt. Het hotel heeft qua sfeer en uitstraling iets weg van de Britse tv-serie Fawlty Towers maar John Cleese zijn we niet tegengekomen. Het ontbijt was vrij eenvoudig maar prima. De gratis WIFI-verbinding in de studio was wat zwak en even zoeken, het wachtwoord stond gelukkig op een bierviltje gekrabbeld. Na het ontbijt hebben de dames nog kleding gepast en gekocht en hebben we onze tocht richting Luxemburg vervolgd.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beroerde ontvangst
Bij ons binnentreden van het hotel moesten we de eigenares ??), die ons al eerder telefonisch zeer onheus had behandeld, uit een diepe slaap wekken en bij het inchecken merkten we dat ze nog steeds behoorlijk beneveld was (van de drank of van de roes die ze nog moest uitslapen). ik heb mijn vrouw slechts met grote moeite weten over te halen toch in dit hotel te blijven en niet bij vrienden verderop te gaan kamperen. We werden gedurende de nacht wel met rust gelaten, maar 's ochtends bij het uitchecken moesten we de sleutels maar op de balie leggen en vertrekken, want personeel was in geen velden of wegen te bekennen. Mijd dit hotel!

6/10 – Redelijk

Carma, Hilversum

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Aardig hotel vlakbij het centrum
Het hotel ligt dicht bij het centrum. Het is een net hotel zonder extra faciliteiten. Parkeren kan in de straten rondom.

2/10 – Ontzettend slecht

Ferdinand, Leiden

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel gesloten
Een maand geleden heb ik dit hotel voor 3 nachten en 4 personen via Expedia geboekt en hebben we via e-mail contact gehad met de eigenaar over de kamers die we graag wilde hebben. Toen we daar voor de deur stonden, was het hotel dicht. Op de telefoonnummers die op de deur stonden, werd niet gereageerd. We zagen op een gegeven moment iemand in het hotel open, maar die liep weg toen we op het raam bonsden. We hebben toen maar een ander hotel genomen. Daar vertelde ze ons dat de eigenaar een drankprobleem had en regelmatig zijn klanten letterlijk in de kou liet staan. DUS U BENT GEWAARSCHUWD, GA NIET NAAR DIT HOTEL!
Reactie van laforge@skynet.be op 10 mei 2016
DE EIGENAAR HAT KEIN TRINKPROBLEM ER TRINK NIE ALKOHOL DAS HOTEL IST 7 /7T OFFEN NUR IM DEZEMBER IST DAS HOTEL EIN PAAR TAGE GESCHLOSSEN ZUM RENOVIEREN

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede locatie, leuk dorp, gezellig plein met resta
Jammer is, geen ontbijt mogelijkheid alleen een koffie apparaat, wel broodjes in de buurt te krijgen

2/10 – Ontzettend slecht

Arne Ridderhof

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Waardeloos!
Geboekt om te overnachten samen met mijn zoontje van 10 jaar. We zijn er 3x aan de deur geweest om in te checken, maar er was niemand aanwezig en de deur zat op slot. Navraag bij de naastgelegen winkels bracht naar boven at de eigenaren van het hotel het wel vaker af lieten weten... Ook alle telefoonnummers gebeld welke op de deur geplakt zaten maar geen gehoor. Uiteindelijk Expedia gebeld en ze zouden een andere accommodatie voor me regelen. Na ruim 3 kwartier in de wacht te hebben gehangen heb ik de verbinding verbroken en zijn we weer naar huis gereden. Verloren gegaan weekend waar mijn zoontje zich zo op verheugd had. Met dank aan Expedia!!

2/10 – Ontzettend slecht

Rik, Jabbeke

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toen wij rond 23 uur wilden inchecken was het Hotel op slot en niemand te bekennen. Op het telefoonnummer dat aan de deur hing werd niet opgenomen. Dus snel ander hotel moeten zoeken. Gebuisd over de hele lijn dus...

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer

6/10 – Redelijk

Ron, Rijswijk

Positief: Personeel en service
Een goed budget hotel
Ik had kamer nr 8 en was netjes en schoon. Gezien de prijsstelling is er niets op aan te merken.

6/10 – Redelijk

Mlani, Deventer

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
A good bed for 82 euro that's all.
Geen romantische kamer, Lamp in douche is stuk uitzicht op een blinde muur. Reden voor hotel keuze een lekker bed en warme douche na een dagje motorsport op circuit van Spa en dat was het wel en goed.

8/10 – Goed

Anna

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel vriendelijke ontvangst, nette kamers
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Alice op 30 aug 2023
Sie sind eine sehr positive und objektive Kundin,wir haben sie mit viel Freude bedient

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Walthère op 2 aug 2023
Vous êtes une personne très positive qui estime l'hotel et le service à sa juste valeur.Bravo et bonne continuation ,car la vie vous souris

4/10 – Matig

JULIO

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Towels smell real bad... nothing fancy. during belgian grand prix attractive price. Not to come back in normal season.
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Walthère op 1 aug 2023
Certains clients penses que quand les courses sont terminées et il ont tous eux que ce n'étais pas nécessaires

6/10 – Redelijk

Martine

Reisde met een groep
Passable
Hôtel basique ! Petit déjeuner très cher pour le rapport qualité /prix ! Et Menage non fait entre deux nuits !!
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Walthère op 18 jul 2023
Aucun respect de rien

2/10 – Ontzettend slecht

Jason

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Alice op 5 jul 2023
nous servons toujours les clients en fonction de ce qu'il sont,servir un mauvais client ses perdre son temp et son énergie