Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 12 van 197 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
12
Gastenscore: 8 - Goed. 53 van 197 beoordelingen" "
8 - Goed
53
Gastenscore: 6 - Redelijk. 46 van 197 beoordelingen" "
6 - Redelijk
46
Gastenscore: 4 - Matig. 32 van 197 beoordelingen" "
4 - Matig
32
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 54 van 197 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
54
6,0/10
Netheid
5,8/10
Personeel en service
5,8/10
Voorzieningen
5,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
Antoon
27 aug 2023
Antoon
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Walthère op 30 aug 2023
nous servons toujours les clients en fonction de ce qu'il sont servir un mauvais client ses perdre son temps et son énergie
6/10 – Redelijk
Rob
Reisde met een groep
10 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Leuk eenvoudig "buurt" hotel, heel gastvrij. Kamers goed, tevens goed kunnen dineren
Rob
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Alice op 10 jul 2023
Das ist aber nicht was sie mir verprochen haben 5 auf 5 ich bin sehr enttäucht von euch die guten Muscheln und dann nur 3 auf 5
4/10 – Matig
Sylvano
18 jun 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel eenvoudig en oud. Douchekraan hing niet vast, geen airco, matig bed. Voor 1 nacht wel te overleven maar als je een beetje comfort zoekt niet aan te raden.
Sylvano
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Walthère op 20 jun 2023
nous servons toujours les clients en fonction de ce qu'il sontServir un mauvais client ses perdre son temps et son énergie
2/10 – Ontzettend slecht
Nicky
Reisde met familie en kleine kinderen
31 mei 2023
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicky
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van alwa op 1 jun 2023
Sans être capable de justifier sa côte;pas brillant le Nicky
4/10 – Matig
FAH
28 mei 2023
Negatief: Netheid
FAH
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Alice op 30 mei 2023
Vous avez eu une belle chambre avec tous confort et l'hôtel vous à donné beaucoup de faveur
2/10 – Ontzettend slecht
Marie
15 aug 2022
Marie
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Walthère op 16 aug 2022
Schade für Sie das Sie nichts abschätzen können
6/10 – Redelijk
Wim
Reisde met een groep
3 jul 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Bijzonder
Wim
2 nachten verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Paul
22 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
nvt
Paul
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Alice op 23 jun 2022
Votre avis fait toujours plaisir parce qu'il
est juste et sans haine.C'est là que l'on
reconnaît votre bonté et comme vous êtes à laisse dans votre corps et votre tête.
Merci Paul
2/10 – Ontzettend slecht
Michael
Zakenreiziger, Reisde met partner
6 jun 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Er hangt een vieze lucht, de kamers zijn zeer oud en in de badkamer zaten veel schimmel plekken. De douche was kapot. Na 1970 is er niks meer veranderd. Ontbijt was heel slecht.
Michael
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Alice op 9 jun 2022
Toutes les chambres sont au top,positif et bien entretenue et aucune douche de nos chambre est cassée .
Les connaisseurs reconnaisse bien le sytle "Art nouveau",en plus tous les couloirs en marbre ,ce qui est très rare ,tous à été crée avec beaucoup de dessin et savoir faire
6/10 – Redelijk
Sridhar
Reisde met familie
30 mei 2022
Negatief: Personeel en service
Sridhar
2 nachten verbleven in mei 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
29 mei 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slecht. Hotel is geen aanrader.
Slechte ontvangst, geen registratie, geen ontbijt mogelijk, geen schoonmaakservice hoewel vermeld op de website, lekkende douchecabine dus zeer natte badkamer, administratie niet op orde, …
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Walthère op 14 jun 2022
Der Empfang ist immer sehr freundlich und die Zimmer sind im Top Zustand,Fruhstuck ist nicht im Preis einbegriffenaber kann man ohne weiteres bestellen,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
1 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Goede locatie in het centrum van Malmedy.
Redelijk prijzig ontbijt.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Alice op 2 jul 2021
Esprit positif,bien dans votre peau,nous vous avons très apprécier
Veuillez servir d'exemple pour tous ceux qui sont accros aux mauvais commentaires
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
14 feb 2021
Positief: Personeel en service
Gezellige en ruime familiekamer met ook ruime badkamer en apart toilet. Wat verouderd interieur maar prijs-kwaliteit prima. Ook handig: gratis autoparking vlakbij. Uitbaatster zeer vriendelijk. Enige minpuntjes: geen verduisterend gordijn aan een van de dakramen en koud toilet. Zou er desalniettemin opnieuw boeken.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021
Reactie van Alice Laforge op 16 feb 2021
merci pour votre commentaire,une petite correction,l'intérieur de l'hotel est Art nouveau ,donc volontier à l'ancienne
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 jan 2021
Studio is voldoende groot en prijs/kwaliteit is goed.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Hôtel La Forge op 7 feb 2021
met onze hartelijke dank
8/10 – Goed
Mark
11 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Hôtel La Forge op 7 feb 2021
met onze hartelijke dank
2/10 – Ontzettend slecht
Van Steerteghem
10 jan 2021
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Van Steerteghem
1 nacht verbleven in januari 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
2 jan 2021
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2020
4/10 – Matig
Emiel, Antwerpen Pro
Reisde met partner
15 sep 2020
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijke madam maar dat ontbijt niet te geloven daar was niks te eten een droog broodje nog wat bedelen voor tas koffie nooit gezien 20€voorons twee duur broodje
Emiel
2 nachten verbleven in september 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
18 aug 2020
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was niet schoon. Matras was versleten want was doorgelegen aan 1 kant. Barsten in muur. Schimmel in badkamer. Tapijt is vuil. Heel kleine kamer voor en prijs. Heel warme kleine zolderkamer, zodat we amper konden slapen.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Walthère op 18 aug 2020
merci pour vos commentaires
La critique est gratuite et ne fait pas mal et en plus votre seul outil -----
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
16 aug 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
4/10 – Matig
Steven, Antwerpen
Reisde met familie
26 jul 2020
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Vuile douche en te weinig handdoeken.
Een van de kamers is een nooduitgang met een douche zonder een deur.
In de gangen en restaurant ruikt het naar sigaretten.
Er werd in het restaurant bij het ontbijt totaal geen rekening gehouden met covid.
Steven
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Hôtel La Forge op 26 jul 2020
Hallo , merci pour vos commentaires et surtout merci pour l'état désastreux dans le quel vous avez abandonné la chambre - on ne pouvait pas attendre autre chose de votre part.
Bien à vous
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
28 dec 2019
Positief: Netheid, comfort kamer
Het hotel is basic. De kamer was proper, groot maar verouderd.
zeer goed gelegen.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van walthère op 29 dec 2019
Bonjour - certains primitifs qualifient l'art nouveau de vieux ; çà existe . Bonne chance
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
30 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima kamer en vriendelijke dame. Goed bereikbaar.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 jul 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
10 jun 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ze deden alles samen . Ze zijn heel aardig.het is echt oud maar wel schoon.
De douche was slecht , je moest de douchekop vasthouden want die was kapot. De deuren van de douche sloten niet.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 jun 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De ruimte was goed, de netheid en schoonheid beneden de maat. Handdoeken die niet schoon en geregeld waren, vloerbedekking niet fris.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
30 nov 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
13 aug 2018
Fijne kamer, geen ontbijtbuffet maar goed ontbijt.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 jul 2018
Positief: Personeel en service
Door de ligging midden in de Ardenne prima om tochtje te maken
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 mei 2018
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
H.C.
4 jan 2018
Positief: Netheid
De kamer was groot, schoon maar helaas geen wifi (geen ontvangst in kamer 12)
H.C.
3 nachten verbleven in december 2017
6/10 – Redelijk
derk, holland
30 aug 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
To old to match jaar of 1970
Time for een hotel update. Nou to expensive for wat jou cate
derk
1 nacht verbleven in augustus 2017
Reactie van Scheuren op 6 sep 2017
kennen Sie denn nicht "ART NOUVEAU",
warum urteilen wenn man nicht bezahlen kann oder will
MFG
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
25 jul 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Prima locatie.
Vanuit Malmedy een perfecte locatie voor motor tochtjes door de Ardennen.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2017
2/10 – Ontzettend slecht
marc, hellevoetsluis
7 nov 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Waardeloos
marc
4/10 – Matig
Opa Harley, Haren
1 okt 2016
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
kon beter
Eigenaren hebben groot deel van de bar/restaurant ingericht tot 2e hands kleding winkel bij gebrek aan gasten/omzet.
Ontbijt goedkoop en dat is ook de kwaliteit ervan. kamers netjes en voldoende. Als motorrijder voldoende maar neem m'n eega er niet mee naartoe.
Opa Harley
8/10 – Goed
Tom, Venlo
22 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Gastvrije Fawlty Towers-sfeer in Malmedy
Onderweg naar Luxemburg zocht ik voor mijn gezin (4 personen) voor één nacht een onderkomen in de Ardennen. Bij La Forge kon ik een eenvoudige maar verder prima studio krijgen met vier bedden met de ingang direct aan de gratis parkeerplaats, erg handig ivm de koffers. De gastvrije eigenaresse runt nog een kledingzaak in en om het hotel en dat is iets wat je niet vaak tegenkomt. Het hotel heeft qua sfeer en uitstraling iets weg van de Britse tv-serie Fawlty Towers maar John Cleese zijn we niet tegengekomen. Het ontbijt was vrij eenvoudig maar prima. De gratis WIFI-verbinding in de studio was wat zwak en even zoeken, het wachtwoord stond gelukkig op een bierviltje gekrabbeld. Na het ontbijt hebben de dames nog kleding gepast en gekocht en hebben we onze tocht richting Luxemburg vervolgd.
Tom
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
18 aug 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beroerde ontvangst
Bij ons binnentreden van het hotel moesten we de eigenares ??), die ons al eerder telefonisch zeer onheus had behandeld, uit een diepe slaap wekken en bij het inchecken merkten we dat ze nog steeds behoorlijk beneveld was (van de drank of van de roes die ze nog moest uitslapen). ik heb mijn vrouw slechts met grote moeite weten over te halen toch in dit hotel te blijven en niet bij vrienden verderop te gaan kamperen. We werden gedurende de nacht wel met rust gelaten, maar 's ochtends bij het uitchecken moesten we de sleutels maar op de balie leggen en vertrekken, want personeel was in geen velden of wegen te bekennen. Mijd dit hotel!
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Carma, Hilversum
26 jul 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Aardig hotel vlakbij het centrum
Het hotel ligt dicht bij het centrum. Het is een net hotel zonder extra faciliteiten. Parkeren kan in de straten rondom.
Carma
2/10 – Ontzettend slecht
Ferdinand, Leiden
30 dec 2015
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel gesloten
Een maand geleden heb ik dit hotel voor 3 nachten en 4 personen via Expedia geboekt en hebben we via e-mail contact gehad met de eigenaar over de kamers die we graag wilde hebben. Toen we daar voor de deur stonden, was het hotel dicht. Op de telefoonnummers die op de deur stonden, werd niet gereageerd. We zagen op een gegeven moment iemand in het hotel open, maar die liep weg toen we op het raam bonsden. We hebben toen maar een ander hotel genomen. Daar vertelde ze ons dat de eigenaar een drankprobleem had en regelmatig zijn klanten letterlijk in de kou liet staan. DUS U BENT GEWAARSCHUWD, GA NIET NAAR DIT HOTEL!
Ferdinand
Reactie van laforge@skynet.be op 10 mei 2016
DE EIGENAAR HAT KEIN TRINKPROBLEM ER TRINK NIE ALKOHOL DAS HOTEL IST 7 /7T OFFEN NUR IM DEZEMBER IST DAS HOTEL EIN PAAR TAGE GESCHLOSSEN ZUM RENOVIEREN
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
2 sep 2015
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede locatie, leuk dorp, gezellig plein met resta
Jammer is, geen ontbijt mogelijkheid alleen een koffie apparaat, wel broodjes in de buurt te krijgen
Geverifieerde reiziger
2/10 – Ontzettend slecht
Arne Ridderhof
2 aug 2015
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Waardeloos!
Geboekt om te overnachten samen met mijn zoontje van 10 jaar. We zijn er 3x aan de deur geweest om in te checken, maar er was niemand aanwezig en de deur zat op slot. Navraag bij de naastgelegen winkels bracht naar boven at de eigenaren van het hotel het wel vaker af lieten weten... Ook alle telefoonnummers gebeld welke op de deur geplakt zaten maar geen gehoor. Uiteindelijk Expedia gebeld en ze zouden een andere accommodatie voor me regelen. Na ruim 3 kwartier in de wacht te hebben gehangen heb ik de verbinding verbroken en zijn we weer naar huis gereden. Verloren gegaan weekend waar mijn zoontje zich zo op verheugd had. Met dank aan Expedia!!
Arne Ridderhof
2/10 – Ontzettend slecht
Rik, Jabbeke
11 jun 2014
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toen wij rond 23 uur wilden inchecken was het Hotel op slot en niemand te bekennen. Op het telefoonnummer dat aan de deur hing werd niet opgenomen. Dus snel ander hotel moeten zoeken. Gebuisd over de hele lijn dus...
Rik
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
20 mei 2014
Positief: Netheid, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Ron, Rijswijk
30 jul 2013
Positief: Personeel en service
Een goed budget hotel
Ik had kamer nr 8 en was netjes en schoon. Gezien de prijsstelling is er niets op aan te merken.
Ron
6/10 – Redelijk
Mlani, Deventer
8 mei 2013
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
A good bed for 82 euro that's all.
Geen romantische kamer, Lamp in douche is stuk uitzicht op een blinde muur. Reden voor hotel keuze een lekker bed en warme douche na een dagje motorsport op circuit van Spa en dat was het wel en goed.
Mlani
8/10 – Goed
Anna
Reisde met een groep
30 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel vriendelijke ontvangst, nette kamers
Anna
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Alice op 30 aug 2023
Sie sind eine sehr positive und objektive Kundin,wir haben sie mit viel Freude bedient
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 aug 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Walthère op 2 aug 2023
Vous êtes une personne très positive qui estime l'hotel et le service à sa juste valeur.Bravo et bonne continuation ,car la vie vous souris
4/10 – Matig
JULIO
31 jul 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Towels smell real bad... nothing fancy. during belgian grand prix attractive price. Not to come back in normal season.
JULIO
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Walthère op 1 aug 2023
Certains clients penses que quand les courses sont terminées et il ont tous eux que ce n'étais pas nécessaires
6/10 – Redelijk
Martine
Reisde met een groep
18 jul 2023
Passable
Hôtel basique ! Petit déjeuner très cher pour le rapport qualité /prix ! Et Menage non fait entre deux nuits !!
Martine
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Walthère op 18 jul 2023
Aucun respect de rien
2/10 – Ontzettend slecht
Jason
3 jul 2023
Jason
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Alice op 5 jul 2023
nous servons toujours les clients en fonction de ce qu'il sont,servir un mauvais client ses perdre son temp et son énergie