Particuliere eigenaar

Angels Inn

Hotel met gratis parkeerplaatsen, op loopafstand van Strand van Marmaris

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Angels Inn

Exterieur
Terrein van de accommodatie
Bar (ter plaatse)
Lobby
Een seizoensgebonden buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen

7,0 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Huisdiervriendelijk
  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Zwembad
  • Parkeren inbegrepen

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Balkon
Airconditioning
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 18 m²
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Balkon
Airconditioning
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • 18 m²
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Ismet Kamil Oner Cad No 38, Marmaris, Mugla, 48700

In de buurt

  • Winkelcentrum Blue Port - 5 min. lopen - 0.5 km
  • Atlantis Marmaris Water Park - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Strand van Marmaris - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Waterpark Aqua Dream - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Barstreet van Marmaris - 2 min. rijden - 1.9 km

Lokaal vervoer

  • Dalaman (DLM-Internationale luchthaven Dalaman) - 86 min. rijden

Restaurants

  • ‪Antepli Çıtırım - ‬3 min. lopen
  • ‪Ciğerci Müslüm - ‬3 min. lopen
  • ‪The Mandarin Restaurant - ‬4 min. lopen
  • ‪The G.O. A.T. Cafe - ‬6 min. lopen
  • ‪Ogretmenevi - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

Angels Inn

Hotel in de buurt van Strand van Marmaris
Bij Angels Inn kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een terras, een bar en een restaurant. Voor actieve reizigers biedt dit hotel activiteiten zoals fietsen aan. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een seizoensgebonden buitenzwembad met ligstoelen en parasols bij het zwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een continentaal ontbijt (tegen een toeslag), fietsverhuur en een lokale shuttleservice
  • Hulp bij uitstapjes/tickets, conciërgeservices en een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Angels Inn zijn voorzien van gemakken zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning.
Extra voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en haardrogers
  • Lcd-televisies van 1 cm met kabelzenders
  • Balkons, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Turks

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplaatsen binnen 3 meter van de accommodatie
  • Parkeerplaatsen op straat beschikbaar
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 08.30 uur tot 10.30 uur: TRY 50 voor volwassenen en TRY 50 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Biljart/pooltafel
  • Fietsenverhuur
  • Seizoensgebonden buitenzwembad

Gezinsvriendelijk

  • Seizoensgebonden buitenzwembad
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Barbecue
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad
  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap

Meer

  • 1 gebouw
  • 2 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Betaalfilms
  • Lcd-tv van 1 cm met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 12.30 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.30 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Speciale incheckinstructies

Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren verblijven gratis
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. TRY 50 voor volwassenen en ca. TRY 50 voor kinderen
  • Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling
  • Toeslag voor airconditioning: TRY 20 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar (een partij die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep). De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Je boeking wordt wel gedekt door het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Tijdens de voorjaarsvakantie geldt bij het inchecken een minimumleeftijd van 18.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie 2022-48-2010

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van 01 mei t/m 31 oktober

Accommodatie ook bekend onder de naam

Angels Inn Marmaris
Angels Marmaris
Angels Inn Hotel
Angels Inn Marmaris
Angels Inn Hotel Marmaris

Veelgestelde vragen

Is Angels Inn voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een seizoensgebonden buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Angels Inn?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan.

Wat kost het om bij Angels Inn te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen. In de omgeving kun je ook gratis parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Angels Inn?

Je kunt inchecken vanaf: 12.30 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Angels Inn uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.30 uur uit te checken.

Waar ligt Angels Inn?

Dit hotel ligt in Stadscentrum van Marmaris, binnen 10 minuten lopen van Ahu Hetman-ziekenhuis en Strand van Marmaris. Ook Winkelcentrum Blue Port en Caria-ziekenhuis liggen binnen 10 minuten lopen.

Beoordelingen over Angels Inn

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 12 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 32 beoordelingen

6,8/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

2 Vriendinnen op vakantie!

Toen we daar aankwamen schrokken we heel erg! het Hotel was kleiner als op de foto's en zag er toch wel beetje verlaten uit!! We kwamen eerst in een kamer daar was nog niet schoon gemaakt maar er stond al wel gelijk iemand voor de deur sorry sorry dit i sniet jullie kamer! Op naar de andere kamer nou goed waren we niet heel erg over te spreken het was een 3 persoonskamer maar best krap (terwijl wij maar met 2 personen waren) nou goed ons er maar bij neergelegd en alles gaan uitpakken tijd om te douche ppfff deed de douche het niet!! Ik naa benenden als tip even de douche laten lopen nou ook dat werkte niet weer naar beneden en we kregen meteen een nieuwe kamer nou dat was echt een top kamer lkkr groot gewoon 1 groot bed wat echt super als we die in 1 keer hadden gekregen was er niets aan de hand geweest maar om zo je vakantie te beginnen was toch echt even schrikken!! De locatie is verder helemaal goed 5 minuutjes lopen vanaf het strand en ongeveer 30 minuten lopen naar de barstreet best lkkr om na het stappen nog even af te koelen hahah verder is het personeel heel aardig!! Het ontbijt ja het is niet veel en elke dag het zelfde maar goed je kan het ook positief bekijken je zal jezelf niet vol proppen zo als bij een all-inclusief hotel haha. We hebben zeker een top tijd gehad maar hebben wel tegen ons zelf gezegt voortaan betalen we liever iets meer zodat alles meteen goed is!! Groetjes van ons

10/10 – Uitstekend

Ferhan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

Matthew

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Lovely staff

1 nacht verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

Mustafa

2 nachten verbleven in juli 2024

6/10 – Redelijk

Zeynep

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Eski ve kirliydi

1 nacht verbleven in juni 2024

6/10 – Redelijk

Yunus Emre

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Andrew

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff disinterested in guests. Place rundown. Room overpriced. I’ve stayed in many hostels and had a far superior experience than this *hole
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Mehmet

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Mahmoud

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Nazan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Guzel

1 nacht verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Jivko

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2020

6/10 – Redelijk

Feyza nur

Negatief: Personeel en service

Yorum

Kahvaltıyı unutun kahvaltı felaket derece kötü otele girş yaptığımızda kimse yoktu yarım saat sorumlu koşunun gelişini bekledik ve giril yapamadık yanlış oda numarası söylendi odaların kilitleri bozuk kapının içinde anahtar kırıldı yedek anahtar yok denildi ve 2 saat oyalandık sadece konumu ve fiyatı iyi duşlarda ki sular ısınmıyor tam anlamıyla sadece gece uyumak için biyer onun dışında sıfır
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Elena

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
В целом нормально, но кондиционер платный, а смысла за него платить нет так как он очень старый, и от него можно легко заболеть, вернее от бактерий которые в нем. Ещё не понравилось, то что нас через двое суток переселили в другой номер. И ещё имейте ввиду, что спать спокойно Вы не сможете, за окном очень шумно, сами работники сидят до утра смотрят телевизор и громко разговаривают.
4 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Gözde

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bekar erkek öğrenci evi sıcaklığında

Su az akıyor Odalar çok pis Klima çok eski ve kötü koku veriyor Odalar sigara kokuyor Yatak rahatsız Lavaboda kıllar ve sabun artıkları vardı Kahvaltı açık büfe değil önünüze bir yetersiz bir tabak geliyor.
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
What me and my friend loved about this location was the fact that it was in the middle of the main area of the mamaris strip. Everything was close by, literally a 5 minute walk to mamaris strip. People are friendly, and the staff in the hotel are absolutely amazing, i recommend it if you want a cheap cheerful stay as the country itself is just amazing.
8 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
very Nice , friendly, humble, helpful staffs specially the owner (father of omid ) , as my experience after visiting most turkey cities marmaris and bodrum were very nice I have learned most important subject in turkey hotel is owner and staffs, majority of hotels are family business and should have good connections with owner and staffs during my two weeks holiday in marmaris and bodrum I tried several hotels and this hotel was the best , I will book next time Never forget to read hotel reviews don’t let photos and stars cheat you , thanks to the owner and staffs , tashakorlar
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Erhan

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Svein

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Jogi, Hünfelden, Hessen

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Die Toilette funktionierte nicht, dh es lief kein Wasser in den Wasserbehälter nach, mußte, den Deckel vom Wassertank anheben, um migt dem Wasser der Dusche den Tank zu füllen. Das Zimmer wurde, nachdem ich nach 5 Nächten Aufenthalt monierte, daß das Zimmer nie sauber gemacht wurde, das erste und letzte Mal von einer Putzfrau gereinigt!!! Die Dusche war ein Rinnsal, ich mußte von Tropfen zu Tropfen springen!! Die sogenannte Bettdecke war schmutzig und fleckig. Ein mit Kippen gefüllter Aschenbecher befand sich bei der Ankunft auf dem Balkon. Das Balkongestühl war dreckig!! Das Personal war eine ignorante Belegschaft - hatte einen Weckdienst für 8.00 Uhr am ersten Morgen bestellt, der gute Mann kam dann sogar schon um 9:00 Uhr und zeigte mir seine Uhr, die 8:00 Uhr zeigte - anscheinend hat er sie zurückgestellt, um zu beweisen, daß er richtig gehandelt hatte. Bei meiner Abreise hatte ich um einen Weckdienst für 4:00 Uhr morgens gebeten, da ich zum Flughafen mußte. Mein Wecker hat mich erfreulicherweis um 4:00 Uhr geweckt. Als ich um 4:15 Uhr in die "Hotelhalle" kam, sagte mir der Mann vom Nachtdienst, er wollte gerade raufkommen, um mich zu wecken!!!!! Das ist kein Hotel meiner Empfehlung!!!! Das Restaurant war bis auf einen Abend anläßlich einer Fußballübertragung im TV geöffnet - ansonstenimmer geschlossen. Es wurde auch kein Frühstück angeboten - geschweige serviert. Ein Disaster!! Jürgen Deppen
8 nachten verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Edip

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Emine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Boşuna fazla para ödemeyin burada kalın

Konumu mükemmel , odalar ferah , balkonlu , çalışanlar da güleryüzlü . İnanılmaz uygun fiyatlı bir otel fiyat fayda dengesi mükemmel.
1 nacht verbleven in juni 2018