2/10
Geachte heer/mevrouw, Wij hebben van 18 tot 22 juni 2025 uw appartement aan het Comomeer gehuurd en willen u graag op de hoogte brengen van de ernstige gebreken en de slechte staat waarin het verblijf verkeert. Allereerst waren de foto’s op uw Vrbo-pagina duidelijk outdated en misleidend: de werkelijkheid stemde totaal niet overeen met wat wij ter plaatse aantroffen. Bij aankomst troffen wij de volgende problemen aan:• Toegang en gemeenschappelijke ruimtesDe entree en trapgang naar het appartement waren vies. Ernstig vervuild door vuilnisresten en groen aanslag van de planten/bomen op de vloeren.• TuinmeubilairTwee van de ligstoelen in de tuin zijn stuk en lagen daar gewoon in de tuin. Ook zijn er 2 tuintafels kapot en bedekt met vogelpoep en schimmel.• Ramen en ventilatieDiverse ramen haperen zodanig dat ze niet goed open of dicht gaan; hierdoor konden wij de ruimtes niet goed ventileren en het terras aan onze slaapkamer niet betreden.• Verlichting terrasDe buitenverlichting op het terras was ontkoppeld (draden hingen los) en lamp lag op de grond, waardoor het ’s avonds niet mogelijk was om iets te lezen op het terras.• KeukenapparatuurDe oven functioneert niet, en er ontbrak iedere vorm van handleiding of uitleg.• Internet en airconditioningEr was geen werkende wifi, drie dagen na onze aankomst werd een wifi router geplaatst. De airco of temperatuurregeling was geen gebruiksinstructie aanwezig.• Badkamers en sanitair Geen warm water !!!
Karine V.
4 nachten verbleven in juni 2025