Luchtfoto

Beoordelingen van Hilton Miami Airport Blue Lagoon

4 out of 5
Hilton Miami Airport Blue Lagoon
5101 Blue Lagoon Dr, Miami, FL

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1107 van 2535 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 570 van 2535 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 342 van 2535 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 263 van 2535 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 253 van 2535 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Bob

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
De gym en het zwembad zijn pluspunten voor deze accomodatie . Het WIFI bereik is zeer beperkt
5 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Gs op 19 mrt 2022
Thank you for your feedback!

2/10 – Ontzettend slecht

Eunetia

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service
I genuinely love Hilton properties, but this is somewhere I would never book again. The staff was rude and every day it was something we kept getting the runaround and after the fact that we live, I was genuinely glad I will never book you again.
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Chris

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very close to the airport and port of Miami. Lagoon view is beautiful
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van GS op 15 apr 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Uitstekend

Rebecca

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay. Beautiful property!
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van GS op 15 apr 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Uitstekend

Shannon

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van GS op 15 apr 2024
Thank you for your feedback!

8/10 – Goed

Jannette

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Large rooms helpful staff.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van GS op 15 apr 2024
Thank you for your feedback!

4/10 – Matig

Ron

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Hotel overbooked and we waited 7 hours to get a room. Had to pay for wi fi
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van GS op 15 apr 2024
Thank you for your feedback!

6/10 – Redelijk

Guy

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
We were surprised by the “new” Policy of cleaning the rooms only once in a while! In a one week stay the room was serviced only twice. We had to ask for fresh towels and even for toilet paper since we ran out of it. Considering we were staying in a suite the service was well below what we expected. Also the self parking is expensive at $30/day. That is not indicated in the website.
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van GS op 15 apr 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Uitstekend

Carone

Reisde met partner
Loved everything
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van GS op 15 apr 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Uitstekend

Markisha

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We only stayed one night for a cruise the next morning. Check in was easy and quick. Had the choice of floor preference. Airport shuttle (free) and cruise shuttle (extra fee) available, which worked out great.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van GS op 15 apr 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Uitstekend

Linda

Reisde met familie
Exactly what it said it would be
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van GS op 15 apr 2024
Thank you for your feedback!

6/10 – Redelijk

Dolores

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We arrived around 11:30. Discoveted check in starts at 4pm. Standing in a very long line after 4pm we inquired as to our room availability & couldn't even get an estimate. We were told to await a text. Watched multiple people arrive & get rooms between 4&5pm. After 5pm stood in another very long line, thankfully, this time customer service provided a room.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van GS op 15 apr 2024
Thank you for your feedback!

6/10 – Redelijk

GABRIELA

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen
Hay oportunidad en el mantenimiento y limpieza de las habitaciones
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van GS op 15 apr 2024
Thank you for your feedback!

8/10 – Goed

Steven

2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van GS op 15 apr 2024
Thank you for your feedback!

8/10 – Goed

Craig

Positief: Personeel en service
The rooms are outdated with water damage and paint peeling. Carpets and room in general need updates. That said. Friendly staff, convenience and comfortable bed still make it a good choice
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van GS op 15 apr 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Uitstekend

Lysandra

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van GS op 15 apr 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Uitstekend

Luis

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Exelente volveria en otra ocacion
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van GS op 15 apr 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Uitstekend

Natasha

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van GS op 15 apr 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Uitstekend

Felicia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was polite and helpful. Provided a service for us to go from hotel to cruise port and the same service picked us up from cruise to go back to hotel. The hotel allowed us to stay on premises until it was time for our flight. They stored our luggage and we were able to lounge around in lounge, eat dining area or sit out in pool area. It was great!
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van GS op 15 apr 2024
Thank you for your feedback!

4/10 – Matig

Robert

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful location. Very popular. Rooms not ready until check in time.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van GS op 6 apr 2024
Thank you for your feedback!

4/10 – Matig

PAVAN KUMAR

Negatief: Personeel en service
Rooms look very old and front desk is bad
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van GS op 5 apr 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Uitstekend

debi

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a great stay everyone was so nice
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van GS op 6 apr 2024
Thank you for your feedback!

8/10 – Goed

Saul, New Bern

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
For a building of its vintage --- mid 1990s is my guess --- The Blue Lagoon served the purpose of providing my 11 year old and I of a good night's rest after a long Miami cruise to the Eastern Caribbean. Only two shortcomings: (1) Very little in-house restaurant options; too much focused on room service; and (2) A Hilton Honors hotel should really provide airport shuttle early morning reservations rather than "First come, First Serve". There was unnecessary tension getting on the 5 am shuttle when three people who did not arrive "on time" tried to force their way onto the already-filled bus, almost shoving aside a man in a wheelchair.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van GS op 5 apr 2024
Thank you for your feedback!

6/10 – Redelijk

Cynthia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Hotel was very nice & clean, but VERY expensive regarding food & drinks - I had a bloody Mary $19. Lunch cost us $60. For dinner we had to go out of the hotel via uber, there is nothing walking distance to eat.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van GS op 6 apr 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Uitstekend

Misook

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very comfortable
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van GS op 5 apr 2024
Thank you for your feedback!

8/10 – Goed

Alexis

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and nice
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van GS op 5 apr 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Uitstekend

James

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Held my room as my flight was 8 hours late arrived front desk at 1:45am and the very kind gentleman had seen my messages about delays and my room was there for me with a full hotel. Very look travel day thank you so much for my room
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van GS op 5 apr 2024
Thank you for your feedback!

6/10 – Redelijk

Gabriel

Reisde met partner
Need a little TLC
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van GS op 5 apr 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Uitstekend

Rachel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a post cruise waiting for our flight next day location. Was easy to get to. Property is beautifully and pool was delightful to wait at. Food was good. A really enjoyable last day of vacay! And free shuttle to airport.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Front Desk op 2 apr 2024
It's fantastic you enjoyed your time at The Hilton Miami Airport Blue Lagoon so much! We look forward to seeing you again soon for another amazing experience. Have a fantastic day!

4/10 – Matig

Bernier Miranda

Negatief: Personeel en service
Bad service
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Front Desk op 2 apr 2024
We are always working our hardest to provide a high-quality experience for all of our guests. We regret to hear that we didn't meet your expectations. We will share your concerns regarding our accommodations with our team moving forward.

8/10 – Goed

Michelle

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was nice
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van GS op 15 apr 2024
Thank you for your feedback!

6/10 – Redelijk

Jean

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient to the port. Water pressure was nonexistent. I mean there was NO water pressure. It was very difficult to wash the soap off. Ants in the room and hallways worn. TV was fabulous and beds comfortable. Definitely not u to a Hilton standard.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Front Desk op 2 apr 2024
We are always working our hardest to provide a high-quality experience for all of our guests. We regret to hear that we didn't meet your expectations. We will share your concerns regarding our accommodations with our team moving forward.

8/10 – Goed

Odain

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service
Clean property at a very central location with a nice view. Dining options were good for breakfast. Front desk staff was not the friendliest to non Spanish speakers.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Front Desk op 2 apr 2024
It's fantastic you enjoyed your time at The Hilton Miami Airport Blue Lagoon so much! We look forward to seeing you again soon for another amazing experience. Have a fantastic day!

2/10 – Ontzettend slecht

alpesh

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Front Desk op 2 apr 2024
We are always working our hardest to provide a high-quality experience for all of our guests. We regret to hear that we didn't meet your expectations. We will share your concerns regarding our accommodations with our team moving forward.

2/10 – Ontzettend slecht

Ruchi

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service
Poor service quality. For checkin single lady not able to checkin single guy in 30 minutes. Worst checkin experience.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Front Desk op 2 apr 2024
We are always working our hardest to provide a high-quality experience for all of our guests. We regret to hear that we didn't meet your expectations. We will share your concerns regarding our accommodations with our team moving forward.

6/10 – Redelijk

Deborah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Long lines to check in
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Front Desk op 2 apr 2024
We are always working our hardest to provide a high-quality experience for all of our guests. We regret to hear that we didn't meet your expectations. We will share your concerns regarding our accommodations with our team moving forward.

10/10 – Uitstekend

Melvin, Maple Shade

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I being stay here like 5 times when I get cruse for Miami the hotel have everything you need is clean safe but it time for a little be up date in the rooms but other of that I recommend this place .
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Front Desk op 2 apr 2024
It's fantastic you enjoyed your time at The Hilton Miami Airport Blue Lagoon so much! We look forward to seeing you again soon for another amazing experience. Have a fantastic day!

8/10 – Goed

Peter

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Front Desk op 2 apr 2024
It's fantastic you enjoyed your time at The Hilton Miami Airport Blue Lagoon so much! We look forward to seeing you again soon for another amazing experience. Have a fantastic day!

10/10 – Uitstekend

Charles

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Awesome service, the iguanas by the pool we're very cool
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Front Desk op 2 apr 2024
It's fantastic you enjoyed your time at The Hilton Miami Airport Blue Lagoon so much! We look forward to seeing you again soon for another amazing experience. Have a fantastic day!

6/10 – Redelijk

Kim

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Dirty carpets, rooms in need of paint.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Front Desk op 2 apr 2024
We are always working our hardest to provide a high-quality experience for all of our guests. We regret to hear that we didn't meet your expectations. We will share your concerns regarding our accommodations with our team moving forward.

10/10 – Uitstekend

Crystal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quick and easy to check in. Clean and close to cruise terminal
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Front Desk op 2 apr 2024
It's fantastic you enjoyed your time at The Hilton Miami Airport Blue Lagoon so much! We look forward to seeing you again soon for another amazing experience. Have a fantastic day!

10/10 – Uitstekend

julio

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Front Desk op 2 apr 2024
It's fantastic you enjoyed your time at The Hilton Miami Airport Blue Lagoon so much! We look forward to seeing you again soon for another amazing experience. Have a fantastic day!

2/10 – Ontzettend slecht

Casie

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We used the bag blankets for our pull out bed and there was a bug in it. We went to use our fridge and there were a ton of bugs in it! We were given a new room.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van GS op 28 mrt 2024
Thank you for your feedback!

8/10 – Goed

Fulvia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Solo hizo falta agua en la habitación
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van GS op 28 mrt 2024
Thank you for your feedback!

8/10 – Goed

Lisa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortable
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van GS op 27 mrt 2024
Thank you for your feedback!

6/10 – Redelijk

Theresa

Reisde met familie
Room was nice couldn’t find ice very well hidden tv didn’t work my scrambled eggs were not cooked properly pancake was also raw in middle cost was 40$ for one person
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van GS op 27 mrt 2024
Thank you for your feedback!

8/10 – Goed

John

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van GS op 15 apr 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Uitstekend

Shatiah

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van GS op 15 apr 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Uitstekend

Annie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Feel almost like a resort. Nice pool, little market inside
Reactie van GS op 27 mrt 2024
Thank you for your feedback!

8/10 – Goed

Melissa

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful property and main spaces. Room was nice, bathroom was a bit cramped and dated. Hours for restaurants were varied from online, to printed flyers in room to staff we asked which was frustrating. Shuttle service to port that operates was 10/10. Would likely stay here again for a Miami cruise.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van GS op 27 mrt 2024
Thank you for your feedback!