Op basis van 992 geverifieerde beoordelingen

4,2 / 5
100% van onze gasten beveelt dit aan
4,3 Hygiëne kamer
4,3 Service & personeel
4,4 Comfort kamer
4,3 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 6 okt. 2019
Opmerking van Hotelbeheer
9 okt. 2019 door Juan SarmientoHotelbeheer
Good afternoon, We appreciate your feedback. Thank you for staying with us, we hope to see you again soon! Best Regards
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 22 aug. 2019
Wij hadden een clubkamer op de 5e verdieping met prima faciliteiten. Je zit echter wel tussen alle zakenlui.
Opmerking van Hotelbeheer
26 aug. 2019 door Juan SarmientoHotelbeheer
Good afternoon, We appreciate your feedback. Thank you for staying with us! Best Regards
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 19 aug. 2019
Keurig hotel! Een van de weinige hotels die een stille airco heeft. Personeel is niet al te vriendelijke behalve tegen zakenlui. Wel een super mooi goed onderhouden hotel en 10min rijden van de Dolphin Mall.
Opmerking van Hotelbeheer
19 aug. 2019 door Juan Reservations AgentHotelbeheer
Good Morning, Thank you for your review. We hope to see you again soon! Best regards,
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Netjes

Geplaatst op 12 aug. 2019 op Hotels
Goed hotel voor wie dichtbij de luchthaven van Miami wil verblijven
Opmerking van Hotelbeheer
14 aug. 2019 door Juan Reservations AgentHotelbeheer
Good Morning, Thank you for your review. We hope to see you again soon!! Best regards,
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 14 apr. 2024
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit El Monte

Geplaatst op 10 apr. 2024
Good service
Opmerking van Hotelbeheer
10 apr. 2024 door General Manager Hotelbeheer
Thank you for the great rating! We appreciate you having stayed with us Jose!
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 9 apr. 2024
Excellent
Opmerking van Hotelbeheer
10 apr. 2024 door General Manager Hotelbeheer
Thank you Nia, we appreciate the great comments and rating! Thank you for staying with us!
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 7 apr. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
10 apr. 2024 door General Manager Hotelbeheer
Thank you for the strong rating Coleen!
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 6 apr. 2024
Buena y de bn estado
Opmerking van Hotelbeheer
10 apr. 2024 door General Manager Hotelbeheer
Awesome! Thank you so much for the great rating and comments. We hope you will soon return!
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 1 apr. 2024
Overall, it’s inviting; the aesthetics and ambiance. The service is ‘selective’. I did have a problem with the water. I wanted to make tea and just use the tap instead of spending $5 for a bottle and to my dismay, it was very dirty- the of water-based tar residue. I had brushed my teeth before then but you couldn’t tell the because of the flow. Ugh. I took pics and went to guest service desk. She was a little insulting in that she told me it was probably from the coffee residue- like duh, I wouldn’t have assumed that IF I had even poured the water in the pot- and she saw no tea bag … and the coffee used KPod which would mean the pot had not been scaled in some time. Not once did the representative even offer me a bittyof water so I could make tea. Guess I didn’t need any.
Opmerking van Hotelbeheer
10 apr. 2024 door General Manager Hotelbeheer
Thank you for having stayed with us and thank you for the feedback, we appreciate it. I am very sorry you had this experience while you were here. We will be sure to address these issues. My sincerest apologies.