Op basis van 964 geverifieerde beoordelingen

4,3 / 5
82% van onze gasten beveelt dit aan
4,5 Hygiëne kamer
4,4 Service & personeel
4,5 Comfort kamer
4,3 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 8 okt. 2019
Opmerking van Hotelbeheer
10 okt. 2019 door Marco Scola General ManagerHotelbeheer
Dear Guest, Thank you so much for your nice review. We look forward to welcoming you again here in Milan. Best regards,
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 21 sep. 2019
geweldige crew, doe zo verder, het onthaal was meer dan hartelijk, zo moet het
Opmerking van Hotelbeheer
23 sep. 2019 door Marco Scola General ManagerHotelbeheer
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to review your stay with us. We look forward to welcoming you again at the Radisson Blu Milan. Best regards, Marco Scola General Manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 21 aug. 2019
Bij aankomst kregen we een gratis upgrade naar superieur kamer op de hoogste verdieping. Dat vonden we natuurlijk super !
Opmerking van Hotelbeheer
22 aug. 2019 door Marco Scola Hotelbeheer
Dear Guest, It’s great to hear such a feed-back from you. We hope to welcoming you again here at the Radisson Blu Hotel Milan! Warm regards, Marco Scola General Manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 6 mei 2019
Opmerking van Hotelbeheer
7 mei 2019 door Marco ScolaHotelbeheer
Dear Guest, thank you for rating 5* our hotel! We hope to welcome you again soon. Warm regards, Marco Scola General Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 7 dec. 2018
Is well 30 minute van se centrum met de tram et ,20 minute met de taxi kost 26 euro
Opmerking van Hotelbeheer
10 dec. 2018 door Marco Scola General ManagerHotelbeheer
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to communicate your feedback regarding your recent stay at the Radisson Blu Milan. We hope to welcome you soon. Warm regards, Marco Scola General Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Nice business hotel

Geplaatst op 25 dec. 2017 op Hotels
Compared to many other similarly priced hotels I stayed in Milan or Italy, this hotel is very spacious and full of amenities, such as sauna and pool, The flipside is the neighborhood, which is nothing exciting apart from public transport that takes you to more exciting places. I had a couple of business meetings near the hotel so for me it was great value after all.
Opmerking van Hotelbeheer
28 dec. 2017 door Massimo SupinoHotelbeheer
Dear guest, thank you very much for shared your positive experience. We look forward to welcoming you again. Best Regards, Massimo Supino General Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Prima hotel

Geplaatst op 24 nov. 2017 op Hotels
Prima, locatie iets minder.
Opmerking van Hotelbeheer
28 nov. 2017 door Massimo SupinoHotelbeheer
Dear Guest, thank you for rating your 4 star experience with us. We are glad to know that you enjoyed your stay here. We look forward to welcoming you again. Best regards, Massimo Supino General Manager
5 / 5
Aanbevolen
voor Iedereen
door een geverifieerde reiziger

Fijn hotel

Geplaatst op 20 dec. 2016
Ik heb ervan genoten. Het is zeker een aanrader. Makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer.
Opmerking van Hotelbeheer
23 dec. 2016 door sales.milan@radissonblu.com Hotelbeheer
Beste gast, Het is geweldig om zo'n een feed-back van u horen. Dank je wel, inderdaad! Wij hopen u weer te mogen verwelkomen hier in het Radisson Blu Hotel in Milaan! Hartelijke groeten, Massimo Supino Algemeen directeur
5 / 5
Aanbevolen
voor Iedereen
door een geverifieerde reiziger uit h

Mooi modern en luxe hotel

Geplaatst op 18 sep. 2016
Zoals je van een hotel verwacht. Fantastisch verblijf gehad. Moderne luxe uitstraling. Lekker eten. Heerlijk zwembad. Personeel is vriendelijk en professioneel.
Opmerking van Hotelbeheer
20 sep. 2016 door General ManagerHotelbeheer
Beste gast, Dank u voor de tijd neemt om over uw verblijf in het Radisson Blu Hotel Milan schrijven. Beoordelingen als deze maken het allemaal de moeite waard. We zijn zo blij dat je had een geweldig verblijf en hoop echt dat je weer te zien in de nabije toekomst. Beste wensen, Massimo Supino General Manager
4 / 5
Aanbevolen
voor Iedereen
door een geverifieerde reiziger

A bit far out but a wonderful hotel

Geplaatst op 14 sep. 2016
Voordelen: It was spacious and had a great gym. Public transport tickets could be bought at the reception desk
Nadelen: The bathroom fittings.
Locatie: The location did not seem to be the best when I arrived, but I actually did not mind being far from the centre in the end. good public transport.
The hotel is quite far from then centre but it can easily be reached by a direct tram. In a way this also allows a good impression of the city around the centre as the tram ride takes about 30-40 minutes. Trams are really frequent, so no problem there. The hotel room was very spacious and beautiful, although it was somewhat awkward to have a bath tub with no shower function and a separate shower in another bathroom where I literally had to demount the fitted disabled seat in order to take a shower. Again, if a person is in need of the facility the room would be ideal, but if you don't it was certainly awkward. The hotel personnel was a mixed bag. Some where really friendly, others not at all. In general, they did not volunteer much information upon arrival, such as how to get to the centre etc. I really had to fish for the information which was different from other Radisson Blu hotels I have stayed in before. The breakfast buffet was really great. And the absolutely best feature of the hotel is the amazing hotel gym. I have never come across such a well-equipped gym in any hotel. It really made the weekend all the more enjoyable because I did not have to miss out on the gym routine.
Opmerking van Hotelbeheer
16 sep. 2016 door General ManagerHotelbeheer
Dear Guest, Thank you for taking the time to write about your stay at the Radisson BLU Hotel Milan. We are pleased to hear that you had a wonderful experience with us and to know you enjoyed our gym. We are sorry you had some incoveniences. We’ll take your comments on board and look to make improvements. We hope to welcome you soon, Best regards, Massimo Supino General Manager