Lobby

Beoordelingen van Hotel Blaise & Francis

4 out of 5
Hotel Blaise & Francis
Via Enrico Annibale Butti 9, Milan, MI

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 173 van 659 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 291 van 659 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 131 van 659 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 43 van 659 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 21 van 659 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

saar, amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service
Hotelkamer schoon, locatie wat vervelend, maar goed te doen met de bus. 7 haltes vanuit het centraal station met de bus 91
1 nacht verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed hotel voor een simpele overnachting!
Goede ervaring, kamer was schoon en niks op aan te merken voor de prijs. Ontbijt is oke.
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

George, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Good value for money
Location was ok. Metro is close. Some suspicious people, but not a big deal. Reception staff is friendly and helpful Restaurant is very poor - not too many choices, empty (lost opportunity?) Internet is bad - constantly kicks you out TV (if anyone still watches it) - vast majority of channels are Italian

6/10 – Redelijk

Lilianne, Helmond

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel net buiten de stad
Openbaar vervoer is niet heel duidelijk, het ontbijt is wel een aanrader, voor 4 euro uitgebreid ontbijten, de bar is niet erg uitnodigend.

6/10 – Redelijk

Michiel, Amsterdam, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Milton Milaan, in orde maar niet ideaal gelegen
Stel je in op een verblijf in een 3-sterrenhotel en dan valt het niet tegen (het is geen 4-sterrenhotel). De staff was enigszins onverschillig, maar niet onvriendelijk. Mijn kamer op de 9e verdieping was erg ruim en schoon. Minpunt is de ligging (ruim 10 minuten lopen vanaf de Metro) in een weinig opbeurende buurt van Milaan. Een ander minpunt vond ik het ontbreken van vers fruit en sap bij het ontbijt. Middelmatig, maar - zeker gezien de prijs - val je er geen buil aan.

6/10 – Redelijk

Pauline, Papendrecht

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Milton Milano, budgethotel buiten het centrum
Prachtig gerenoveerd zakenhotel, buiten het centrum. Dichtsbijzijnde metro kwartier lopen. Met metro 10 min. naar centrum. Het hotel is zakelijk, maar netjes. De kamers zijn schoon, maar erg warm, ook nadat het was gemeld bij de receptie. Ontbijt wel ok, maar als je laat komt is er al veel op. De bar is ongezellig en voor een hapje eten moet je hier niet wezen. In de omgeving weinig restaurants/bars. Maar alles bij elkaar : het hotel biedt de kwaliteit die je mag verwachten voor de prijs.

8/10 – Goed

Rob, Groningen, The Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel is situated in what appears to be a rather shabby neighbourhood. During our walks from the metro station to our hotel at nights i never experienced a negative or threatening feeling however. The metro station is a 10 minutes walk but from this station to the Duomo only takes 10 minutes as well. So only 20 minutes away from the center of Milan in a decent hotel at an affordable price. That is why i can recommend this hotel for a city trip to Milan for people with a mediate budget.

8/10 – Goed

Ritesh, Breda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Best Western Milton Milaan
Voor de prijs wat we hadden betaald was het hotel echt top. Vriendelijke staff die erg behulpzaam waren. Locatie van het hotel is ook prima.Bushalte bevindt zich 200 meter van het hotel. Met de bus ben je binnen 10 min in het centrum van Milaan. Ontbijt was ook naar behoren. De kamers werden dagelijks schoongemaakt en waren prima onderhouden, comfort van de kamers waren ook prima.

8/10 – Goed

Pierre

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
There was nothing I did not like.
3 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Petra

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
Average accomodation, accurate for the price. Only thing we didnt like - there was no toilet brush in the bathroom.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
Service horrible au restaurant
L'hôtel est correct et le lit confortable mais l experience au restaurant fut horrible Le jeune homme au service etait extremement désagréable, jai du faire changer 3 fois mon verre de vin.car a chaque fois il etait degoutant avec plein de traces de doigts ce qui a eu l'air de lui deplaire tres fortement vu qu'il repartait en soufflant La puree servie avec la.viande comportait du fromage a l interieur ce qui n etait pas mentionné sur la.carte, je ne mange pas de fromage, jai donc demande autre chose a la place, ce meme serveur a voulu me faire payer 7 euros pour cette salade en remplacement ce que jai refuse etant donne que javais demande a changer des que j avais recu le plat en voyant qu'il y avait du fromage dedans Le moment de l'addition a été tres tendu, je ne reviendrai plus jamais
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Resident Manager op 5 dec 2023
Bonjour, merci tout d’abord pour votre avis et pour nous avoir informés de votre expérience dans notre restaurant.Nous sommes désolés pour ce qui s’est passé, encore plus nous sommes désolés que vous n’ayez pas demandé une réunion avec moi pour pouvoir intervenir immédiatement avec la cuisine et pour ne pas avoir eu l’occasion d’intervenir sur le compte de votre dîner en arrondissant le coût.Nous espérons avoir l’occasion de vous avoir à nouveau notre Client pour pouvoir compenser, même en retard, le désagrément que vous avez subi.Cordialement

8/10 – Goed

alessandra

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van lo staff op 13 nov 2023
Grazie mille per l'ottima recensione.Speriamo di poterla ospitare nuovamente presso la nostra struttura.

8/10 – Goed

sharlane, panama

3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van The Front Office Staff op 5 dec 2023
Thank you Ms Sharlane for your review, we hope to see you soon in out Hotel during your nest stay in Milan

8/10 – Goed

Nelson F

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van The Staff op 31 okt 2023
Thanks so much for taking the time to leave us a rating – it's much appreciated

10/10 – Uitstekend

Giovanni Niccolo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Da tornarci qua.
Camera molto spaziosa, letto comodo e bagno comodo. Da tornarci di sicuro quando torno a MILANO. davvero eccezionale.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Lo Staff op 6 okt 2023
Siamo lieti della sua ottima recensione, la attendiamo con piacere per il suo prossimo soggiorno.

8/10 – Goed

alessandra

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buon hotel
Posizione abbastanza comodoa per Bovisa. Colazione non super ma ok, mentre da rivedere un po’ le camere, la moquette andrebbe decisamente tolta. Il phon in bagno, peraltro come in molti altri hotel, è ancora del tipo super piccolo, si fa fatica ad asciugare dei capelli non cortissimi. In generale, soggiorno buono.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Lo Staff op 31 okt 2023
Grazie mille per aver dedicato del tempo per lasciarci una valutazione a stelle: è molto apprezzato

6/10 – Redelijk

Edilzar

4 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Peter

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Staff Hotel Blaise & Francis op 1 aug 2023
Thank you Mr Peter for taking your time in review your stay in our Hotel. We are sorry that something about your stay was not appreciated and we would be grateful if you could help us by indicating which services you did not appreciate .In the meantime, we take this opportunity to thank you for choosing us

6/10 – Redelijk

Enrico

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel datato è poco confortevole
Hotel datato, le camere e le zone comuni hanno visto molti inverni e non è stato rinnovato. Siamo arrivati alle 14.15 e ci è stato detto che le camere ancora non erano libere e dovevamo quindi aspettare assieme ad altre 20 persone circa. Alle 14.30 in punto hanno aperto il desk del checkin (era l’orario limite per l’ingresso) cercando di prendere vergognosamente tempo, al fine di permettere alle pulizie di liberare le camere per quelli che erano in fila . Abbiamo ottenuto la camera dopo le 15. Prezzo troppo alto per un Hotel del genere.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Hotel Blaise & Francis Staff op 1 aug 2023
Buongiorno Signor Enrico,comprendiamo il suo disappunto e ci scusiamo del disagio. Purtroppo le camere sono a disposizione degli Ospiti fino alle 12:00 e questo comporta ritardi nelle pulizie nelle giornate con molte partenze e arrivi. Purtroppo l'unico modo per ovviare a tali problemi sarebbe quello di anticipare l'orario di check out, ma anche questo darebbe adito a problemi con i Clienti e ad ulteriori disagi.Certi potrà comprendere, anche se non condividere, le motivazioni che abbiamo riportato ci scusiamo nuovamente e le porgiamo i nostri migliori e più cordiali saluti

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Hotel Blaise & Francis Staff op 1 aug 2023
Thank you so much!

10/10 – Uitstekend

Christopher

2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Hotel Blaise & Francis Staff op 1 aug 2023
Thank you!

2/10 – Ontzettend slecht

SeyedMohammadTaghi

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This hote terrible,air conditioner don’t work,in summer
3 nachten verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

catalin mihai

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Pessima esperienza a questo giro
Io capisco che ci possono essere guasti ma è molto grave non sistemare l'aria condizionata in piena estate e soprattutto non avvisare e trovare una alternativa. Le persone pagano gli alberghi per i servizi che danno Sono arrivato in camera alle 8 la sera in una camera con esposizione al sole ...ci saranno stati 40 gradi almeno in camera.... 120 euro a notte per un servizio del genere non mi era mai capitato. Alla reception hanno chiesto scusa ma questo non rende la notte passata in albergo gradevole.
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Murray

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was ple4asant and helpful. Room was very nice
7 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

STEFANO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Servizi precisi e molto pultia
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Direzione op 29 mei 2023
Grazie Signro Stefano per la sua recensione, siamo lieti sapere che il suo soggiorno presso il Blaise sia stato piacevole.A presto rivederlaLa Direzione

4/10 – Matig

Bilal

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Pat op 12 mei 2023
Dear Mr Bilal,Thank you for taking your time to review us. We are sorry that his stay was not satisfactory; unfortunately not having indicated which services or which behaviors you did not appreciate does not help us to improve our performance in favor of customers' next stays with us.We hope to have the opportunity, in your future stay at the Blaise, to show you our improvements.Best regards

4/10 – Matig

Constantin

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 stelle da rivedere
Non va bene neanche per una notte … -Camera non pulita adeguatamente -Acqua gialla dal rubinetto -Bagno pieno di capelli -Asciugamani sporchi
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Patrizio Cecchinelli op 13 mrt 2023
Gentile Signor Costantin,innanzitutto grazie per il tempo che ha dedicato e per averci segnalato il disservizio di cui è stato protagonista suo malgrado. Le chiedo la gentilezza di volermi fare sapere se si è rivolto alricevimento facendo presente il problema; se così fosse ed il ricevimento non avesse provveduto immediatamente a cambiarla di camera oltre ad intervenire sul personale ai piani interverrei anche su quello del ricevimento. Sono dispiaciuto invece non aver potuto evitarle il disagio di trovare la camera nelle condizioni descritte e spero di avere l'occasione di poter rimediare a quanto accaduto ne corso di un suo prossimo soggiorno presso il nostro albergo. Le chiedo, una volta effettuata la prenotazione tramite Expedia.com, di volermi avvisare personalmente per poterle dare tutta l'assistenza utile a farle vivere una esperienza di soggiorno la più piacevole possibile.Cordiali saluti

8/10 – Goed

Andrea

1 nacht verbleven in februari 2023

4/10 – Matig

Filip

Negatief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in november 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Jemima

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
The staff were so unfriendly and unhelpful we ended up having to go somewhere else.
Reactie van The Staff op 15 nov 2022
Dearest Jemima,First of all thank you for your feedback as already written to Expedia customer service. Unfortunately your reservation was non refundable. the they you came (not the day originally booked) there were no availabilities.Best regards.

6/10 – Redelijk

Coralie

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van The Staff op 15 nov 2022
Dear Coralie,thank you for dedicating time for writing us. We would like to know more about your experience to help you and other guests to get the best experience of their stay.Best regards.

8/10 – Goed

Thomas

1 nacht verbleven in september 2022

4/10 – Matig

FLAVIO R

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad structure
Bad breakfast, air conditioning didn't work. They have change my bedroom, but not solved. The temperature was very hot, bad experience. Only the team and attendance was good
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van The Staff op 16 aug 2022
Dear guest, we apologize, the problem will be solved as soon as possible, but the pandemia has stolen lot of the budget and we are now rising up, we hope to see you in the future when those problems will be fixed, best regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van The Staff op 16 aug 2022
Thenk you for your help

8/10 – Goed

Roberto

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Struttura che dimostra un po' i suoi anni. Personale cortese. Colazione non male ma si può migliorare. Nel complesso per citare un vecchio adagio bene ma non benissimo.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Lo Staff op 16 aug 2022
Gentile cliente, grazie per il suo riscontro, cercheremo di migliorare e saremo lieti di ospitarla nel prossimo futuro, cordialmente

8/10 – Goed

BURCU

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
The room is quite well for a short trip.
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van The Staff op 16 aug 2022
Dear guest, we are glad to know you have appriciate our rooms, we hope to see you further more, best regards

6/10 – Redelijk

Wael

It takes till 3:15 to get the room ready for check in
2 nachten verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

AGNIESZKA

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Dobry hotel
Hotel dobry na jedną noc, ale daleko od stacji metra. Lokalizacja nieciekawa. Brak filiżanek w pokoju.
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

stefano

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Danilo

Positief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Luigi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Camera molto spaziosa e pulita
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

George, Rancho Cucamonga

4 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

DOUGDONGHA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Francesco

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Posizione centrale, personale disponibile
3 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Feargal

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Would stay again
Ok location for milan, very close to trams and metor which take you right into the city in 15 minutes. Hotel is clean and comfortable. Breakfast was pretty basic. Service at check in was just ok. Was a large group in front of us, so we had to wait about 15 minutes. All in all, would stay again
2 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

ALESSIO

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Camera matrimoniale classica con bagno,
1 nacht verbleven in september 2021