Een binnenzwembad, ligstoelen bij het zwembad

Beoordelingen van UNAHOTELS Galles Milano

4 out of 5
UNAHOTELS Galles Milano
Piazza Lima 2, Milan, MI

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 550 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 323 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 83 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 24 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 23 van 1003 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Enrico

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Located next to subway line 1 to Duomo and 15min walk from central station is amazing. The hotel is very accessible for elderly guests, a lot of accessibility features in the bathroom and emergency buttons. One minor point was the noice in the hallway, you can hear the cleaning people very well. No noice audible from outside. Fairly priced, would recommend!
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van The Management op 3 feb 2024
Dear Enrico,thank you for your review.We are very happy to read that our services have met your expectations and we will look forward to seeing you on your next visit to Milan.Kind regards,The Management

8/10 – Goed

Rutger, Loenen aan de Vecht

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place for a city trip
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van The Management op 27 okt 2023
Dear Rutger,Thanks for your reviewBest regardsThe Management

8/10 – Goed

Eva, Kozen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location at the exit of Lima metro station
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van The management op 13 jul 2023
Dear EvaThanks for your reviewBest regardsThe Management

8/10 – Goed

Frederik

3 nachten verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

Marinus

5 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

lucas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Volgende keer weer😁
Werkelijk een top hotel. Alles was volledig boven verwachting van de check-in tot het ontbijt. Het zwembad in de ochtend was zo idyllisch. Mooi oud gebouw met een interessante indeling wat bij draagt aan de charme. Comfortabel bed en alles was echt oprecht schoon en fris.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Manager op 24 sep 2022
Dear Lucas,I would like to express my gratitude for your marvellous feedback and kind words.It is wonderful to see you have enjoyed your time at Hotel Galles and to know we have been able to contribute to a wonderful time in Milan for you.We always set our aims high and strive to exceed our guest’s expectations and to know we have achieved this fills me with great pride and joy.Thank you very much for leaving this wonderful review. My team and I look forward to welcoming you back soon.Yours sincerely,The Management

6/10 – Redelijk

PAUL FRANCIS

Positief: Netheid, comfort kamer
OK...
This was my 3rd stay in this past (Covid) year and I must admid it was better last 2 times! Friendly and professional welcome but had to mention myself that (gold status) I was entitled to some complimentary bonuses... The upgrade came trough but still had to asked for my free bottle of wine... twice! I wonder why it is so hard to get a bottle of white wine when you don't drink red? Last 2 visits they changed the red wines for a bottle of Prosecco without any problems... Some people don't like red wine! These little bonuses are a big influence when I choose a hotel! The Spa was open, unfortunately the steam room was out of order and so most of the jets on the "jacuzzi" side of the pool, why offering complimentary tea in the spa when the cups are missingN (twice!) I believe the whole spa is in need of a good makeover, still I enjoyed the little time I spent. This hotel offers a good BF buffet, now with Corona rules a little trickier as normal. But on Sunday it was a total disaster because way to many guests wanted to have their BF as late as possible, the cleaning staff couldn't keep up cleaning used tables for waiting guests.... Solution could be later opening on Sunday or more staff? Ofcourse this was August! The problem I had with the room was the AC, for some reason I was unable to set the temperature to what I liked, I believe the thermostat was broken? It was always very cold! I did forget to complain about this because I only remembered this during the nights....
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Stefano op 17 aug 2021
Dear PAUL FRANCIS, Thank you for completing our survey regarding your recent stay at our property. Our team is committed to providing an exceptional experience, and we appreciate your feedback as a valued guest of ours. Your health and safety remain paramount, and as such, we were among the first in the industry to roll out standards and best practices to enhance our cleaning protocols at the start of COVID-19. Our hotel prides itself on embracing BWH Hotel Group’s We Care Clean™ initiative and ensuring our guests have a safe and comfortable stay. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. If I can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact me at (+39) 02204841. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand. Stay Safe, La Direzione The Management

10/10 – Uitstekend

Jeanine, Rotterdam

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean, friendly staff, close to the stores, big room.
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Stefano op 31 aug 2020
Dear Jeanine, I am pleased to read your comment that gives us strength and hope for a better future, aware that we are doing our best to do our best. Thank you

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toegang tot welnes was ideaal! Ook het eten was top! Jammer dat er veel geluid komt vanuit de gang.
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Giuliano Esposito op 4 sep 2019
Dear Guest, Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Yours sincerely, The Manager Giuliano Esposito

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Mooi hotel, prima locatie, vriendelijk behulpzaam personeel, mooie kamers met dito badkamers Airco kon ietsie beter maar verder echt top Aanrader
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Giuliano Esposito op 9 sep 2019
Dear Guest, Thank you for your lovely feedback. We hope to welcome you back again. Best Regards, The Manager Giuliano Esposito

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van The Management op 12 jun 2019
Dear Guest, Thank you for your lovely feedback. We hope to welcome you back again. Best Regards, The Management

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Keurig hotel primma ligging naast metrostation Nette kamers ontbijt was eenvoudig
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van The Management op 28 mei 2019
Dear Guest, Thank you so much for your review. I am very happy to know that you had a very enjoyable stay at Hotel Galles in Milan and I will be looking forward to your next visit. Kind Regards, The Management

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Internet was veels te langzaam. Voor de rest alles was mooi en netjes
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van The Management op 9 mei 2019
Dear Guest, Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Yours sincerely, The Management

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie kamer, ideale locatie, hele comfortabele bed. Het enige nadeel was dat de restaurant was op onze verdieping (6de) ...heel handig ‘s-ochtends voor het ontbijt maar op een zaterdag avond heel wat lawaai waardoor we regelmatig wakker werden (muziek, singen, etc). Dus vraag om een kamer op een andere verdieping als je in het weekend komt :-)
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van The Management op 30 apr 2019
Dear Guest, Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Yours sincerely, The Management

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekende locatie en zeer vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van The Management op 12 dec 2018
Dear Guest, Thank you so much for your review. I am very happy to know that you had a very enjoyable stay at Hotel Galles in Milan and I will be looking forward to your next visit. Kind Regards, The Management

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel on a good location nearby the metro. Friendly staff. Problem with shower, during 1.5 day, eventually got an upgrade.
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van The Management op 12 dec 2018
Dear Guest, Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Yours sincerely, The Management

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Midden tussen de winkels en overal dichtbij
Was weer super! Super geregeld Midden in Milaan alles goed bereikbaar en toevallig ook nog lekker weer
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van The Management op 11 sep 2018
Dear Guest, Thank you so much for your review. I am very happy to know that you had a very enjoyable stay at Hotel Galles in Milan and I will be looking forward to your next visit. Kind Regards, The Management

10/10 – Uitstekend

kick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel op goede locatie
Wij hebben enorme fijne dagen gehad in dit hotel. Het is een goede plek om de stad te bezichtigen. Vlak bij de metro en met genoeg winkels om je heen. Helaas geen supermarkt of bakker, maar het ontbijt in het hotel is prima. Ook het diner was aangenaam. Fijn dat er ook een mogelijkheid is om af te koelen in het zwembad, want het was zeer warm in Milaan. Het personeel was uiterst vriendelijk en bereid overal in mee te denken. Prima verblijf gehad dus.
4 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van The Management op 14 sep 2018
Dear Kick, Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Yours sincerely, The Management

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good Stay
+ Clean hotelroom + easy check in /check out + Spa + Gym and in front of subway - cigerette smell in my hotelroom - Airco making loud tikking sound so had to turn off at night. - No bathrobe and slippers (had to pay for that but I think from service perspective it should be availlable for free) Stay was good not perfect but Okay value for money.
2 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van The Management op 6 jul 2018
Dear Guest, Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Yours sincerely, The Management

8/10 – Goed

Daan, Heiloo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima locatie,vlakbij winkels, restaurants, metro
Keurig en net hotel. Heerlijk bed, alleen lichtjes knipperend van airco/ rookmelder zijn vervelend. Word je wakker van. Panoramisch dakterras. Als je iets wilde drinken, restaurant lag verdieping lager maar serveerde niets, moest je naar de lobby om te bestellen. Bij de lobby bellen naar boven ( Lees restaurant ) dan komt personeel van het restaurant. Logica ver te zoeken....
5 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van The Management op 13 jun 2018
Dear Daan, Thank you for taking the time to review on our Hotel Galles in Milan. We are very happy to hear that our services have met your expectations and we will look forward to seeing you on your next visit to Milan. Kind Regards The Management

10/10 – Uitstekend

denise

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cortesia e pulizia camera silenziosa e collegamenti top
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Lorenzo

2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van La Direzione op 16 apr 2024
Gentile Lorenzo,Grazie per la tua recensioneA presto!La Direzione

6/10 – Redelijk

Carolina Toshie Fudissaku

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Localização boa, perto da estação de metrô. Acomodação antiga, quartos precisam de reforma. Café de manhã muito bom e atendimento razoável.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van The Management op 16 apr 2024
Dear Carolina Toshie,Thank you for your review.We take note of your comments which help us to improve the service. Hope to see you soonThe Management

10/10 – Uitstekend

LadyClaire

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Lovely stay! Stayed here for 3 days 4 nights with my family. Although there's not much to do near the area apart from strolling around to a few shops, it's conveniently located near Lima Station - right in front the hotel, so you can easily travel to Duomo and other tourist spots in under 30 mins. The lobby was elegant and welcoming. There's plenty of lifts so you barely wait for long time to get on. Breakfast was amazing, generous serving with a variety of choices which varies on a daily basis! The gym, sauna, steam room and pool was a nice touch as well. The pool may need to be a more heated though as its quite cold when we took a dip. The rooms were decent sized. Definitely need some renovations and it can be quite warm at night. There's AC but they're not as strong. Rooms were cleaned on a daily basis, with fresh new towels as well. Water refilling station near lift 3 was a nice touch. The views from the rooftop terrace was amazing if you're lucky to go up there on a sunny day - you can see the Alps on clear skies! They also allowed us to store our luggage for free in a secured storage behind the desk. The professionalism and hospitality from all the staff have been outstanding! Would highly recommend this hotel!
Reactie van The Management op 16 apr 2024
Dear LadyClaire, Thank you for your excellent review! We appreciated your very positive feedback and we are glad to know that you did like our hotel and your stay with us.See you soon!The Management

10/10 – Uitstekend

Miguel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location, staff and service. Very good breackfast and excellent service by Christian at the bar.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van The Management op 16 apr 2024
Dear Miguel,Thanks for your reviewBest regardsThe Management

4/10 – Matig

Ang, Dresher

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The walls are not soundproof at all. Some drunken people slammed their door at midnight and was yelling in the hallway and one of the people opened my door while I was laying in bed. Staff at the reception desk were nice. Room is tiny but clean except for the kettle for boiling water needs to be cleaned.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van The Management op 4 apr 2024
Dear Ang,thank you for your review.We would like to apologize for not exceeding your expectations.We hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.Kind regards,The Management

10/10 – Uitstekend

Claudia

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Posizione comodissima, colazione ottima, camera in buono stato. Hotel assolutamente consigliato
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van La Direzione op 4 apr 2024
Gentile Claudia,Grazie per la tua recensioneA presto!La Direzione

10/10 – Uitstekend

JAMES

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel. I don’t recommend walking from Milano Centrale. Take a cab or the Metro stop is right out front. On the Metro station beware of an elderly man with a small grey book bag. He is a pickpocket. Ladro!
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van The Management op 4 apr 2024
Dear James,Thanks for your reviewBest regardsThe Management

10/10 – Uitstekend

Andrea, Milford

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van The Management op 29 mrt 2024
Dear Andrea,Thanks for your reviewBest regardsThe Management

10/10 – Uitstekend

EDWARD, Columbia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is next to Metro station so you can connect to all cultural attractions. Staff helpful with directions and good location of restaurants.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van The Management op 29 mrt 2024
Dear Edward,Thanks for your lovely feedbackBest regardsThe Management

10/10 – Uitstekend

stefano

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van La Direzione op 29 mrt 2024
Gentile Stefano,Grazie per la tua recensioneA presto!La Direzione

10/10 – Uitstekend

Emanuele

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bellissima struttura piscina spa una colazione molto ottima praticamente tutto quello che si può desiderare in una colazione tutto perfettamente organizzato e un ottimo servizio davvero una bella struttura
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van La Direzione op 19 mrt 2024
Gentile Emanuele,la ringraziamo per la sua recensione.Siamo contenti che il soggiorno presso il nostro hotel sia stato di suo gradimento.A presto!La Direzione

10/10 – Uitstekend

claudio, venezia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van La Direzione op 19 mrt 2024
Gentile Claudio,Grazie per la tua recensioneA presto!La Direzione

10/10 – Uitstekend

ernestina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly staff, clean, comfortable and walking distance to the train station.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van The Management op 7 mrt 2024
Dear Ernestina,Thank you for your lovely feedback. See you soon!The Management

10/10 – Uitstekend

giuseppe

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ottimo
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van La Direzione op 12 feb 2024
Gentile Giuseppe,Grazie per la tua recensioneA presto!La Direzione

8/10 – Goed

WonJun

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
교통편함
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van The Management op 12 feb 2024
Dear WonJun,Thanks for your reviewBest regardsThe Management

10/10 – Uitstekend

Masaki

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van The Management op 3 feb 2024
Dear Masaki,Thanks for your reviewBest regardsThe Management

10/10 – Uitstekend

JOHNNY

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was great about this hotel the staff the food the location. I was happy about everything. will stay again for sure. thanks !!!
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van The Management op 3 feb 2024
Dear Johnny,thank you for your review.We are really glad to hear that the Hotel’s location and our services matched your preference.See you soon!The Management

10/10 – Uitstekend

Mark

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortable accommodation
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van The Management op 3 feb 2024
Dear Mark,Thanks for your reviewBest regardsThe Management

4/10 – Matig

Travis

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
The staff are nice but the noise level and amenities are very poor.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van The Management op 3 feb 2024
Dear Travis,We would like to apologize for not exceeding your expectations. We hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.Kind regards,The Management

10/10 – Uitstekend

Wonho

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van The Management op 16 jan 2024
Dear Wonho,Thanks for your reviewBest regardsThe Management

8/10 – Goed

GILDO JORGE

4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van The Management op 16 jan 2024
Dear Gildo Jorge,Thanks for your reviewBest regardsThe Management

10/10 – Uitstekend

sylvie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel très bien situé et très bien équipé
séjour de 3 nuits dans cet hôtel en plein centre de Milan dans la grande rue commerçante.Le bruit de la rue n'est pas du tout gênant car l’hôtel est très bien isolé.Le restaurant est très bon et il surplombe Milan. Le personnel est très avenant.L'espace sérénité est très bien ( thé à disposition, peignoir et chaussons)
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van The Management op 3 feb 2024
Dear SylvieThanks for your lovely reviewBest regardsThe Management

8/10 – Goed

Shinichi

Reisde met familie
Positief: Netheid
地下鉄の出口を出て直ぐ目の前に建っており、とても便利。地下鉄を利用すれば、ミラノ中央駅やミラノ大聖堂からも近く、移動には時間を要しません。 朝食付きにしたが、食事は普通に美味しかった。部屋は清潔でした。 夜の、8:00頃にチェックインしたが、ホテル内のレストランで食事もできるほか、ホテル周辺にもそこそこ食べるところがあって良かったです。
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van The Management op 3 feb 2024
Dear Shinichi,Thanks for your reviewBest regardsThe Management

10/10 – Uitstekend

Jorge, Fraijanes

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van The Management op 3 feb 2024
Dear Jorge,Thanks for your reviewBest regardsThe Management

10/10 – Uitstekend

shinbi

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van The Management op 16 jan 2024
Dear Shinbi,Thanks for your reviewBest regardsThe Management

10/10 – Uitstekend

Ovidiu emanuel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van The Management op 16 jan 2024
Dear Ovidiu,Thanks for your reviewBest regardsThe Management

10/10 – Uitstekend

YONGZHE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stayed one night for vacation. Room was upgraded. Room is clean, bed is comfortable. Breakfast was good with quiet choices. Next to the metro station. Walking distance to main tractions.
Reactie van The Management op 8 jan 2024
Dear Yongzhe,thank you for your kind review.We will look forward to your next coming stays with us.Kind regards,The Management

2/10 – Ontzettend slecht

SHERRY

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
DID NOT ISSUE A REFUND WE DESERVED. Airline canceled our flight and we notified the hotel and they wouldn’t issue a refund. Shame on their “ refund policies”. That’s what is wrong in today’s world. GREED!!!
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van The Management op 8 jan 2024
Dear Sherry,thank you for your review.Unfortunately you've decided to book a non-refundable rate on Expedia.com and you have accepted its cancellation policy. For any refund, try to contact the airline company.We hope you will consider staying with us next time.Kind regards,The Management

8/10 – Goed

Urs

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van The Management op 16 jan 2024
Dear Urs,Thanks for your reviewBest regardsThe Management