Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van ibis Styles Milano Centro

3 out of 5
ibis Styles Milano Centro
Via Ruggero Boscovich 57 59, Milan, MI

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 230 van 905 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 393 van 905 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 189 van 905 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 61 van 905 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 32 van 905 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

David

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van The staff op 29 mrt 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Styles Milano Centro.We would like to learn more about your specific situation and make things right.We are sorry if your experience could have been better. Above all else, providing excellent customer service is our main goal and it is unfortunate you are not completely satisfied with our service.Given the opportunity, we would like to learn more details about your experience and able to improve the service.We look forward to hearing from you and working towards to earning back your preference.Thanks a lot.

8/10 – Goed

Tara

2 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Danielle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ongeveer 15 minuten van het centrum. Net hotel. Aardig personeel. Op site staat alleen gratis parkeren maar dat kostte €20,- per 24 uur.
2 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Gordon

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location
Good location. Basic breakfast
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van The staff op 5 feb 2020
Dear guest, Many thanks for sharing your opinion towards your recent stay at us. We're glad to see you've enjoyed the time spent here and it is our hope we'll be welcoming you again soon. Our best regards.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
een zeer goede ligging voor een bezoek aan de stad.
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van The staff op 5 jul 2019
Dear guest, Many thanks for the positive review left us. We're glad you've enjoyed the time spent here and it is our hope we'll be welcoming you again soon. Our best regards.

8/10 – Goed

annemieke

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van The staff op 14 mrt 2019
Dear guest, We are most thankful for the excellent score given us. Your review means a lot to us, as it confirm our staff's efforts in providing a memorable stay to our guests, while keeping the high standards that characterise the international brand we're a part of. Our only hope is that your stay was as pleasant as it was hosting you. We renovate our invitation to come back visit us and we send our best regards. Sincerely.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van The staff op 24 jan 2019
Dear guest, Let us express our most sincere thanks for the excellent score given us. Your kind words are a well appreciated confirmation of our staff's efforts to ensure all our guests a pleasant stay and they were shared with them already. As you've seemingly appreciated all our peculiarities, our only hope is that you'll be giving us a new chance to welcome you and to confirm your impressions. Our best regards.

4/10 – Matig

Rena, Houten

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Niet voor herhaling vatbaar
Hotel aan een drukke straat. Ramen kunnen alleen helemaal open of dicht, niet op kiep. Receptioniste bij check in gaf 2 eenpersoonskamers uit op de eerste en deerde verdieping voor mij en mijn moeder op hoge leeftijd. Later bleek dat er gewoon 2 eenpersoonskamers naast elkaar beschikbaar waren op de eerste etage. Op de vraag of zij ook eenpersoonskamers heeft die niet direct naast of tegenover de lift zijn antwoordde zij dat deze niet bestaan en zij het hotel niet gebouwd heeft. Jammer van de slechte eerste indruk door deze onprofessionele en onvriendelijke ontvangst. Overig personeel was wel vriendelijk. Kamers zijn klein maar schoon en met voldoende comfort. Toen bleek dat de safe in de kamer niet werkt werd de reset-code per telefoon doorgegeven. Deze code werkt dus in álle kamers. Kamersleutels worden bij het verlaten van het hotel aan de receptie afgegeven. Als men de sleutel weer ophaalt is er geen enkele controle of men de juiste kamernummer noemt. Ook wordt er geen naam gevraagd. Sloordig en onveilig.
4 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Anna op 29 mei 2018
Dear Guest, Thank you for having shared with us your opinion about Ibis Styles Milano Centro. I am very sorry that your experience did nt meet your expectation, plese allow me to express my sincerest apologies. About your complains, we would like to make everything clean. The hotel is located in one of the most famous shopping street in Milan, we are not in a rural area or a suburb. For what concerns the room, we had given to you two beautiful room, the one you had booked, single, and it's not our fault if the single rooms are arranged on the top of the other. About the safe, the number to open the firs time or when you have problem it's the same for all the rooms, and then you can just follow the instruction for setting your personal code. We would like to remember you our is a brand hotel, so the service satisfies all the good qualities our brand guarantees. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, The staff

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Ellen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel voor citytrip
Hotel is gunstig gelegen. Loopafstand van station wat handig is als je met de bus/trein vanaf luchthaven Bergamo komt. Grote winkelstraat om de hoek en metro op 100m. Prima kamer met goed bed en badkamer is ook oké. Ontbijt elke dag hetzelfde maar voldoet prima voor zuid-europese hotel. Vooral erg goede vers gezette koffie. Vriendelijk personeel. Enige minpunt is dat je de waterafvoer van de bovenburen nogal nadrukkelijk hoort en de kamertemperatuur was lastig regelbaar

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima prijs/kwaliteit
Kleine kamer, wel goed als tussenstop. Nette kamer, net hotel, lekker ontbijt. Ideale ligging.

6/10 – Redelijk

Aartjan, Rotterdam

Positief: Personeel en service
Locatie/prijs
De locatie, op loopafstand van het central station en om de hoek bij de metro maken dit hotel tot een goed zakelijk verblijf voor een of twee nachten.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel op loop afstand winkels
Goede prijs kwaliteit verhouding! Wij zijn geland op Bergamo airpot en hebben daar een shuttlebus gepakt voor 9.50 euro retour een uurtje met de bus en je staat op het station in milaan. Vanaf daar is het 1 km lopen naar het hotel goed te doen! Als je de taxi pakt vanaf bergamo naar het hotel kost het je 130 euro enkel! Met 2 vriendinnen hebben wij hier 3 nachten geslapen het hotel was schoon en ontbijt was prima. Op 100 meter afstand stap je op de metro. Als je van winkelen houd zit hier goed de langste winkel straat van milaan ligt om de hoek! Alles prima te bereiken zowel lopend als met de metro.

8/10 – Goed

Sandra

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel voor een stedentrip; dicht bij station
De hotelkamer kwam eerst wat armoedig over, maar wende snel. De bedden waren wat kort maar sliepen heerlijk. We hadden een familiekamer met een 2-persoonsbed en twee 1-persoonbedden. Verder was er een douche die heerlijk stroomde, maar niet voor mensen is groter dan 1.50 meter. Het ontbijt is prima, zeker voor Italiaanse begrippen, maar geen fruit oid, veel croissants en divers beleg. Kortom: prima voor een stedentrip, metro en tram dichtbij, ook lopend naar het centrum is best te doen als je de tijd neemt. Pizzeria aan de overkant is ook heel prima en zeer betaalbaar.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
Hotel serena
De kwaliteit was gemiddeld, maar locatie is wel top. Dicht bij metrostation en maar 4 stops naar het centrum. Alhoewel het hotel ook zit aan een zijstraat van een grote straat met veel winkels.

10/10 – Uitstekend

Annunziata

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Aa
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Jessica

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5/5 rating for the money, room was great. Mini fridge included in the room to refrigerate food/drinks Sometimes the flush didn’t work, and the door had to opened for it to be activated. The lights were slightly confusing and bring the correct adaptor! (Although you can borrow from reception). Great location ! Less than a minute walk to the metro which is 3 stops away from Duomo Would come back smile🙂
3 nachten verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Keith

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was built terribly and was in a terrible spot. My friends and I couldn’t even talk to each other without the front desk telling us to be quiet. Will never recommend.
1 nacht verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Enea

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
lack of friendly approach by front desk personnel
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Samuel

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bonus points from the service I received from your front desk staff when I asked to be moved to a quieter room, but overall this building needs some serious maintenance before I would consider staying here again
1 nacht verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Viridiana Gómez

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
The owner of the hotel check us in, and I felt so uncomfortable, first of all not polite at all and said he needed to know the sleeping arrangements I found that so uncomfortable and inappropriate, I asked why he needed to know and he said he needed to have that information, it was past midnight and I was with my parents in law who are senior people, wey were tired, my father in-law was sick and this guy kept asking questions, at the end of the check in he threw the passports over the counter. On the next day I asked the front desk staff about this man and was told he was the owner. The location of the hotel, the rooms and housekeeping staff were kind and helpful, but the owner made the experience extremely uncomfortable.
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Dean

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Ricardo Guil

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Disappointing Experience
Very small room. You couldn't fit 4 persons with their suitcases. No place to move in the room. Toilet was not working correctly. We asked the front desk to do something about it, but they never fixed it.
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jose Antonio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecto para familias
Súper bien ubicado buen servicio y enfrente está el restaurante de pizzas y pasta más fabuloso demasiado rico
1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

HONGCHOL

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
제가 전체평점을 낮게 준 이유는 준비 상태입니다. 방의 전등불이 안켜지는 것이 있는가 하면, 드라이기 상태가 '허걱' 수준입니다.
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geoffrey

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything within the responsibilty of the hotel was excellent. Outside we particularly liked the location and easy transport links
5 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Paul

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The air on in the room would not lower meaning we had a very uncomfortable sleep. We returned to the room at 10.30 and had to be up at 5 to get the plane home. When. It was mentioned to the reception on departure we were told it should’ve been reported and maintenance would have gone to the room and fixed.Not really practical based on the time we had to be up. The architrave around the door was loose. When unplugging my phone I received an electric shock. There is a huge crack in the ceiling above one of the beds. Reception staff on departure when reporting the issues was rude.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Tim

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Luca

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
****
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

PETROS

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
STAFF-FRIENDLY * ROOM - CLEAN * LOCATION-PERFECT.
4 nachten verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Sergio

2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

monica patricia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Las habitaciones son limpias, tranquilo, hay personal que habla Español, todos amables.
2 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Maria abbondanza

1 nacht verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ali

Negatief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Louise

À besoin de rénovation dans les chambres
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Jean

4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Daniela S

2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Angelo

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Elisabel Marisa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

jose

1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

SABRI

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Cher pour les prestations offertes
Accueil pas aimable et expéditif - chambre très petite - douche inconfortable avec eau chaude très longue à venir (pas écolo) et marques de calcaire importantes - pas de commodité (ni eau ni machine à café sur toute la semaine) - ascenseur effrayant et très lent -
4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Andrea

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

hector

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buena estadia
Muy buena bien ubicado cerca del metro casi Corso bueno aires para comer ir de compras
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Leticia

2 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Bodnár

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Viel zu laut!
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Tommi

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

CARLOS

2 nachten verbleven in september 2023