Lobby

Beoordelingen van NH Milano Machiavelli

4 out of 5
NH Milano Machiavelli
Via Lazzaretto, 5, Milan, MI

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 298 van 743 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 354 van 743 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 64 van 743 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 18 van 743 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 743 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Soumaya

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roberta de balie medewerkster was echt super vriendelijk en echt heel aardig.. En zij heeft mij en m’n zusjes (we waren met z’n 3en) een groter kamer aangeboden.
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed verzorgd hotel, vriendelijk personeel. Goede locatie en je bent zo bij de metro waarmee je door heel Milaan kan reizen. Een aanrader dus!
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Carmen Valla - Front Office Manager op 9 okt 2018
Dear Guest, Thank you for staying with us and furthermore reviewing us. I am happy to hear that you enjoyed our hotel facilities and its location. We look forward to welcome you back in the near future. Kind regards,

8/10 – Goed

Suzan, Nederland

Positief: Personeel en service
Goed hotel, simpel maar schoon
Metro is dichtbij, naar de dom is 20 minuten lopen, super mooi park waar je doorheen loopt richting de dom. Wifi was goed. Kamers waren erg simpel maar wel schoon. Personeel was heel vriendelijk. Enige teleurstelling is dat we dachten dat er ontbijt bij in zat, maar dit was achteraf niet zo en konden we voor 16 euro per dag per persoon bijkopen.
3 nachten verbleven in april 2018
Reactie van Carmen Valla - Front Office Manager op 9 okt 2018
Dear Susan, Thank you for your review. We are glad to see that you have enjoyed your stay and look forward to welcome you back. Kind regards,

8/10 – Goed

J.H.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bij Winkels
Prima hotel vlak bij Corso Buenos Aires en metro station

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Goed hotel op 7 minuten lopen van het centraal station.Diverse tramlijnen stoppen nabij hotel en naast het hotel is een taxistandplaats. Uitstekend ontbijt;vriendelijk personeel. Enig minpunt de receptionist .Niet echt efficiënt en vergeet de wake-up call. Ruime kamers;grote inloopkast en mooie badkamer.

8/10 – Goed

Sava

Positief: Netheid, personeel en service
ideaal voor citytrip
Hotel is centraal gelegen in milaan. Ideale uitvalbasis zowel met metro als te voet. Uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel. De kamer was iets kleiner dan verwacht. Bagage storage is pluspunt.

8/10 – Goed

Ive L.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
prima hotel voor een citytrip
Prima hotel voor een citytrip. Verzorgde nette kamers en een goed voorzien ontbijtbuffet

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel is op een goede locatie, aardig behulpzaam personeel

10/10 – Uitstekend

Sarai F.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
nicce stay
It was nice to be there, next to central station, good experience.

10/10 – Uitstekend

Rosalba .

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
TOP HOTEL
-HOTEL WAS BETER DAN IK VERWACHT HAD. -VOLOENDE EN ZEER EN VERS UITGEBREID ONTBIJT. -ZEER VRIENDELIJK PERSONEEL EN BEHULPZAAM,SPREKEN ENGELS EN FRANS. DE KAMERS WAS PROPER ALLES WAS ER,ZELFS BIJ AANVRAAG VAN EEN TANDENBORSTEL MET TANDPASTA GEKREGEN,ER WAS OOK SCHOENBLINK OP DE KAMER. -VERBINDING VAN HET HOTEL IS CENTRAAL MET DE METRO IS MEN OVERAL SNEL BIJ EEN METROKAART VOOR DE PRIJS VAN 8 EURO KAN MEN TWEE DAGEN RIJDEN IK ZELF KON ER 3 DAGEN MEE RIJDEN. -UIT ETEN IN MILAAN IS GOEDKOOP VERS EN ZEER LEKKER SOMS MOET MEN WEL EVEN WACHTEN OP EEN TAFEL BESTE UUR S'MIDDAG IS +- 13.00 LATER OP DEN DAG IS HET AANSCHUIVEN . -VOOR SCHOPPER IS DE MAAND JANUARIE&FEBRUARI KWA PRIJS DOEN MEN ER KOOPJES DAAR IS HET -50 à 70.

10/10 – Uitstekend

maria

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed
Het was heel gezelig en het ontbijt was uitgebreid en persooneel was vriendlijk

8/10 – Goed

A.B., Tilburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekende hotel
Een mooie en nette hotel. Wat voor mij nog belangrijk was dat kamer rolstoel-toegankelijk is en dat badkamer aangepast is. Het was een ruime en volledig aangepaste kamer. Schitterend hotel. Goed ontbijt. Vriendelijke personeel. Ik zeg tot volgende keer...

10/10 – Uitstekend

Dimitri, Belgium

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
+: Very friendly staff, rooms were good and clean. The breakfast was sublime. The location is good, you can take 2 different metro lines within 5 min walk and there is a tram and taxi stop in front of the hotel. The Duomo is just a 20 min walk. I will stay here again. -: €5 charge for roomservice

10/10 – Uitstekend

bert, helmond

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel
Prima kamers, vriendelijk personeel. Lekker vers ontbijt met veel keuze. Locatie is goed. 15 m van station en binnenstad gelegen en rond het hotel zijn ook diverse restaurants.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Nice hotel, but old and not updated
Good service and big rooms, but old furniture and bed. They should update the rooms!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
geweldig hotel voor iedereen
Zeer aan te bevelen. Gunstige ligging. Goed ontbijt.

10/10 – Uitstekend

Kristof

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 night in Milan
good hotel, good location, free Wifi! it was perfect for my 2 day business trip.

8/10 – Goed

Ron Wiedeman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centraal gelegen
Typisch zakenhotel; weinig informatie voor toeristen.

8/10 – Goed

Veronique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
dicht bij alle belangrijkste bezienswaardigheden
Top!

8/10 – Goed

Marcel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern hotel tussen station en centrum
Modern hotel gelegen tussen station (12 min lopen) en centrum (20 min lopen). Grote kamer (met airco) en badkamer. 30 min. gratis WIFI in lobby (of betaald in kamer). Ontbijt ook prima.

8/10 – Goed

Taher, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NH Machiavelli April 2012
Very nice and clean hotel, conveniently located between Repubblica and Pl. Venezia metro stations. Tram lines 1 and 33 stop next to the hotel. Walking distance to Central Station or Milano Center. Good breakfast buffet. Nice staff, late check out no problem. Good value for money.

10/10 – Uitstekend

Fikret

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Daiki

Positief: Personeel en service
お風呂の水の流れが詰まっていた。
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Aaron

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Rubin

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Nao gostei
Tive problemas com o carro. Esqueci de tirar o carro da porta do hotel qdo chegamos. O carro dormiu na porta do hotel. Dia seguinte a moça da recepção me ameacou falando que ia chamar reboque, policia etc. avisei que se quisesse poderia me cobrar o que precisasse etc. Rude e inflexivel. Sem necessidade disso…. O pior era ter que passar todo dia em frente a ela na recepção…. O elevador sai na frente… Eu estava errado. Era só falar e tratar direito seu cliente. Nenhuma nessecidade de ameaças… podia simplesmente ter interfonado e pedido para tirar o carro. Nao teria ficado esquecido.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van NH Machiavelli Team op 29 feb 2024
Dear Rubin,Thank You for taking the time to complete our guest satisfaction survey.Please accept our apologies for not meeting Your expectations. Please be assured that we have reviewed Your feedback regarding what occurred during Your stay and have shared it with the entire Team to improve ourselves and ensure we maintain our generally high standards.The hotel doesn’t have a parking for guests and service parkings must remain available for any need. We are so sorry that we got it wrong the way You were told.We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore hope to have the opportunity to welcome You again and enhance Your experience in the near future.Thank You again for choosing to stay with us and for taking the time to share Your feedback.Best regards,NH Machiavelli Team

2/10 – Ontzettend slecht

Diego

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
They might surprise you :)
They redeemed themselves - check in was so transactional, no one helped me with luggage at all but during my 2 day trip, I found that the dinner at the hotel restaurant was hearty and filling, and they allowed for late check out so all good in the end
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

PASQUALE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ottima posiIone
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

ersan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

R

1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Jordana

2 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

MAMI

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
立地がよい。
立地と朝食は良かったです。フロントの方も親切でした。 しかし、星4つの評価は高すぎると思います。洗面所のドアは閉まらず、シャワーを使うと周囲はびしょびしょになりますし、タオルは硬いです。 そこが残念。
3 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Sara, Los Angeles

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Staff are kind, but unaware of how to take care of guests or handle their own basic responsibilities. When we checked in, they gave us the wrong room. We went all the way to the room and took our four pieces of heavy luggage up there with us only to find out we had to move everything to a different room. They did not help us. They gave us a different room with the correct bed but with the wrong bathroom. We checked into there anyways because we were so exhausted after two weeks of traveling. we stayed one night and went out for lunch. When we came back after lunch, our key did not work for our room. We had to go back down to reception and get a key that worked. They had no excuse for why the key didn’t work and said their system was down. They had no further information. When I booked this room, I said it was for two people. When I arrived, there was only one robe in the room and one set of slippers. They knew we were two people. I went down and asked for another robe and they said they did not have one. Finally, the room that I had booked had two sinks in the bathroom. The one I ended up getting only had one. By that point, we were so exhausted that we just completed our stay and decided we’d handle it through Expedia. I did let the staff know my concerns and gave them an opportunity to fix it and they didn’t do it. They just said I’m sorry. The amenities are the bare minimum but it is clean. It’s a bit loud, I think it’s next to a train. Very central location.
2 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Richard

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
just ok
Middle of the road hotel but reception at check in was chaotic and they forgot to return my passport
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Leslie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buen servicio
Muy amables, muy buen servicio, nos ayudaron con ideas para movernos en la ciudad y nos tranquilizaron ya que veníamos de una muy mala experiencia de otro hotel por la zona, del cual tuvimos que salir corriendo. En general todo muy bien
3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Jarno

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Aye Aye

2 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Bart

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Understaffed and underwhelmed.
Understaffed to manage guests and phones. There was only one front desk person. We were asked to wait in the lobby , but she forgot about us. I had to call the front desk to get her attention. No apology or offer of any amenities to mitigate the poor service.
4 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Matthew Roman

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a pleasant stay
5 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Gildardo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good service , cleanliness, convenient , close to restaurants and 15 min from the Milan Station, quite expensive to be a more type of business travel rather than a pleasure travel
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Gary

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice comfortable rooms, our first choice in Milan
Nice clean comfortable room. Good AC. Fridge has drinks and snacks but no price list, they're not free. Breakfast buffet is excellent. You can make coffee at the machine or ask for it at the breakfast bar and they will bring it to you.
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Very comfortable stay
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Igor

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Suberb breakfast.
2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Patricia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy bueno
6 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Nadja

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

KELLY

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muito bom
Excelente localização. Área animada, com boas opções de bares e restaurantes, fácil acesso às estações e caminhada agradável e tranquila até o Quadrilátero della Moda e centro histórico. Hotel um pouquinho antigo, decoração mais sisuda, mas muito limpo e confortável, serviço cordial
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

vivian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Manuel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Keiji

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
So good breakfast, also lots of sweets too.
2 nachten verbleven in april 2023

4/10 – Matig

Linyu

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
- Air conditioning was not working. Room temperature was above 26°C. So, we had to open the window. It was very loud. - The water didn't flow enough in the shower / bath. It was stacking. - We asked for room service we wanted to have a drink. It was around 9 pm. It was not possible. - We took a prosecco out of the fridge, it was not drinkable at all. It was either extremely old or very poorly maintened
3 nachten verbleven in april 2023