Exterieur

Beoordelingen van Novotel Milan Malpensa Airport

4 out of 5
Novotel Milan Malpensa Airport
Via Al Campo 99, Cardano al Campo, VA

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 378 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 385 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 126 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 67 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 46 van 1002 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Brent

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
It wasn’t clean and many things were broken
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van andy op 31 aug 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,Andrea Morandini - general manager

8/10 – Goed

Fernando

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice Hotel good and enough facility's
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Jenny

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het eten bij het lopend buffet was allemaal koud. Voor 24 euro, mag je toch wel warm eten verwachten. In ieder geval hetgeen dat warm hoort te zijn... We hebben wel heerlijk geslapen. Vriendelijkheid personeel was wisselend.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van andy op 31 aug 2022
Beste gast,Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.Met vriendelijke groet,Andrea Morandini - general manager

8/10 – Goed

Tuyet

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Martijn

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Tom

1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

TinaDeMeersman, lebbeke

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel Vriendelijk personeel Propere ruime kamers en badkamer met zowel bad als douche. Uitgebreid ontbijt (in buffetvorm door corona) Mogelijkheid om 's avonds ook nog een maaltijd te nuttigen.
2 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
het Ontbijt was heel vers en lekker. Je kon gratis parkeren en het personeel was heel vriendelijk
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top!
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel shuttle service from the AirPort was good
1 nacht verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Wendy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Prima overnachtings hotel op door reis naar Toscane. Komen hier al meerdere jaren. Alles prima en netjes. Alleen niet voor diner. Duur en niet zo lekker. Wij lopen altijd even naar pizzeria in bos.
1 nacht verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Bram

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Maria, België

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aangenaam verblijf
Het hotel ligt op zo'n 50 km van het centrum van Milaan verwijderd, maar met de hotel-shuttle kun je makkelijk terug naar de luchthaven, van waaruit je de express-trein of express-bus naar de stad kunt nemen. Deze treinen en bussen rijden op regelmatige tijden en doen er ca. 50 minuten over tot aan het centraal station. De hotel-shuttle van hotel naar luchthaven is - jammer genoeg - niet gratis, maar je mag wel aangeven waar je precies wilt uitstappen aan de luchthaven. Het hotel is mooi ruim, zeer rustig gelegen en heeft een aangename, uitnodigende sfeer. De kamers zijn prima, zeker voor gezinnen met kinderen. Alles voorhanden wat nodig is. Een grote keuze aan brood, koeken, taart, ei, fruit, sap, allerlei extra's enz. bij het ontbijt, geweldig! Het personeel is ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad was niet toegankelijk (april 2017) omdat het blijkbaar nog te koud was voor een duik.

10/10 – Uitstekend

Venezia, amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel
Kamers fantastic Was een van de beste hotels lux Eten was goed,zal weer terug komen Dankje Dankje was gezellig

6/10 – Redelijk

Joelle

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Sara - guest relations agent op 22 mrt 2024
dear guest,we thank you for your feedback.We are sorry to have received such a low score. A comment regarding what was not to your liking would have been more than appreciated so that we understand what we failed at so that it does not happen again.Hoping to regain your trust I send my best regards

10/10 – Uitstekend

PENG, Walnut

1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

heung yeung

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Andrea Morandini - General Manager op 13 jan 2024
Dear guest,thank you for your feedback.We're sorry to receive just a 3 out 5 evaluation.A comment about your stay would helped us to understand what could be improved during your stay.Hoping to welcome you again soon I send my best regards

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Das letzte mal da gewesen
Zimmer sind schon ordentlich abgenutzt, egal wohin man schaut, irgendwas ist kaputt. Risse oder flecken an Wand und Möbeln, Türrahmen, Schimmel in Dusche und Waschbecken. War oft da, aber dieses war das letzte mal.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Andrea Morandini – Generaldirektor op 24 dec 2023
Lieber Gast,Wir danken Ihnen für Ihre Bewertung.Es tut uns leid zu lesen, dass Ihr Aufenthalt nicht zufriedenstellend war.Es tut uns leid zu hören, dass Ihr Zimmer alle in Ihrer Bewertung erwähnten Probleme aufwies. In diesen Fällen liegt es in unserer Verantwortung, nach Benachrichtigung des Rezeptionspersonals den Zimmerwechsel vorzunehmen und ein Upgrade anzubieten, um die aufgetretenen Probleme zu beheben.In der Hoffnung, dass Sie uns eine neue Chance geben, wünschen wir Ihnen schöne FeiertageAufrichtigLieber Gast,Wir danken Ihnen für Ihre Bewertung.Es tut uns leid zu lesen, dass Ihr Aufenthalt nicht zufriedenstellend war.Es tut uns leid zu hören, dass Ihr Zimmer alle in Ihrer Bewertung erwähnten Probleme aufwies. In diesen Fällen liegt es in unserer Verantwortung, nach Benachrichtigung des Rezeptionspersonals den Zimmerwechsel vorzunehmen und ein Upgrade anzubieten, um die aufgetretenen Probleme zu beheben.In der Hoffnung, dass Sie uns eine neue Chance geben, wünschen wir Ihnen schöne FeiertageAufrichtig

10/10 – Uitstekend

Enkhtaivan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Salvatore

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Buongiorno hotel con potenzialità grande essendo vicino aeroporto Malpensa ma ha bisogno di una ristrutturazione delle camere compreso i bagni urgente le porte sono corrose dall’età ecc ecc
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Andrea Morandini- General Manager op 19 nov 2023
Caro ospite,La ringraziamo per la Sua recensione sul Novotel Milano Malpensa Airport. Apprezziamo il suo feedback, sia positivo che negativo, perché ci aiuta a migliorare i nostri servizi. Siamo lieti che abbia trovato la nostra posizione comoda per l'aeroporto. Ci rendiamo conto che le nostre camere e i nostri bagni necessitano di miglioramenti e stiamo prendendo provvedimenti per aggiornarli. Crediamo nell'offerta di un comfort e di una convenienza superiori ai nostri ospiti e ci scusiamo per eventuali carenze in questo senso. In quanto hotel orientato al cliente, apprezziamo la sua opinione e la terremo in considerazione per continuare ad apportare miglioramenti. Ci auguriamo di poterla riaccogliere presto!Andrea Morandini - Direttore Generale

8/10 – Goed

Najeeb

Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed here one night in a Family room with a double bed and a pull-out sofa for an early morning flight out of Malpensa airport. The room was overall comfortable, warm and clean. Things we didn't like in our room were 1) the blanket was very dusty and we didn't use it (it was warm enough without it) and 2) a small fixture in the bathroom was visibly broken but it didn't affect any functionality. For one night though the stay was very good. We used the shuttle to and from the airport during the scheduled late afternoon/morning times. It was 5 euros/person payable by cash or card at the bus. When picking up from Terminal 1, we called the hotel and they told us to go to arrival gate 10 which is all the way at one end of the long airport. The shuttle was already there waiting. When dropping off at the airport, keep in mind that the shuttle needs prior reservation for a specific time slot at the hotel desk, picks up passengers from the nearby Ibis and stops by Terminal 2 if there are passengers going there before Terminal 1. It took us around 20 minutes from the hotel to Terminal 1. Overall, the shuttle service was efficient and comfortable.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Jessica

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was nice and very helpful
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I recommend!
Great location right next to Malpensa airport. Personnel was very helpful with regard our late check-in. Room was much bigger than expected, clean and very comfortable
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

jaoued

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
Hotel ok mais a rénové
Hotel ok mais qui a besoin d'un rafraîchissement
1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

William

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Andrea Morandini- General Manager op 28 okt 2023
Dear Guest, We are very sorry to hear that your experience at our Novotel Milano Malpensa Airport was not satisfactory. We always strive to provide the best possible service to our guests and it is unfortunate that in this instance we failed to deliver. Please accept our sincerest apologies for any inconvenience caused during your stay. We would really appreciate any additional information you could provide about your experience so we can use it to improve our services in the future. We hope you give us an opportunity to make up for the disappointing stay and show you what a true Novotel experience looks like.

4/10 – Matig

Adriana

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terribile
Stanza sporca . Disgustosa. Moquette lurida piena di peli. Mobilia impolverata e rovinata. Stanza carissima. Mai piu.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Andrea Morandini- General Manager op 27 okt 2023
Cara ospite,la ringraziamo per la sua recensione. Mi dispiace leggere che la sua camera non fosse all'altezza delle sue aspettative.Le chiedo, gentilmente, di informarmi se abbia avvisato lo staff alla reception delle condizioni della camera menzionate nel suo commento, in modo da poter provvedere alla pulizia immediata della camera e, qualora lo staff delle pulizie non fosse presente, effettuare un cambio camera.La informo, altresì, che ho appurato personalmente con la governante lo stato della sua camera e non abbiamo riscontrato ciò da lei indicato.Mi dispiace, dunque, leggere dei termini così poco gradevoli.Non esiti a contattarci per eventuali chiarimenti.cordialmente

10/10 – Uitstekend

jaoued

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
Bon séjour mais un petit rafraîchissement ok
Bon séjours en famille. Dommage qu'on ai trouver des petites bêtes
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Giancarlo

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Jodie

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Randall

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff and service at check in and restaurant were excellent. Food was also good. Shuttle service was convenient to and from airport.
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Rajdeep

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
It’s was okay but need a lot of improvement terms of 4 star hotel
2 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

marcello

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Andrea Morandini - General Manager op 15 okt 2023
Dear guest, We are very sorry to hear that you were unhappy with your stay at Novotel Milano Malpensa Airport. We strive to make sure our guests have enjoyable experiences and we regret that this was not your case. We take all feedback seriously and would be grateful if you could provide some more details about the issues you experienced, so that we can address them quickly and ensure similar issues do not occur in future. We appreciate your time and patience, and look forward to hearing from you soon.

6/10 – Redelijk

Colleen

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Andrea Morandini- General Manager op 10 dec 2023
dear guest,thank you for your feedback.We are sorry to have achieved a mediocre score; here at Novotel Milano Malpensa we are committed to ensuring the best service for our customers, so we wonder where we have failed so as not to make the same mistakes again. For the future, therefore, please indicate the critical issues encountered during your stay so that we can do our best to resolve them.we hope to welcome you again soon for a new stay.best regards

10/10 – Uitstekend

Joss

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Elina

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Ørjan

3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Adriana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very close to the airport and ideal for a stopover, though the pillows were awful and so too the temperature within the rooms. Air conditioning is inefficient, resulting in a terrible night's sleep.
1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Abdallah, Pacific Palisades

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Andrea Morandini - General Manager op 11 dec 2023
dear guest,thank you for your feedback.We are sorry to have achieved a mediocre score; here at Novotel Milano Malpensa we are committed to ensuring the best service for our customers, so we wonder where we have failed so as not to make the same mistakes again. For the future, therefore, please indicate the critical issues encountered during your stay so that we can do our best to resolve them.we hope to welcome you again soon for a new stay.best regards

6/10 – Redelijk

Osamah

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Average
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Andrea Morandini- General Manager op 10 dec 2023
dear guest,thank you for your review.We are sorry that you found our hotel to be average.We do our best to ensure the best service for our guests and are sorry to read that your expectations were not met or only partially met.we hope to welcome you back for a future stay.cordially

4/10 – Matig

ILYA

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Andrea Morandini- General Manager op 10 dec 2023
dear guest,thank you for your review.We are sorry to have received such a low score. A comment regarding what may have gone wrong would have helped us to understand what the issues may have been during your stay, so that we can resolve them and not repeat them.We do our best to ensure the best service for our customers, and when this does not happen we can only regret it we hope you will give us another chance and welcome you back for a future stay.cordially

10/10 – Uitstekend

Amanda

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Fabiola

Reisde met familie
Positief: Netheid
Odore di umidità in camera Camera tripla stretta Colazione può migliorare. Prezzo per una tripla 215€ esagerato per quello che abbiamo usufruito
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Andrea Morandini- General Manager op 10 dec 2023
Cara ospite,la ringraziamo per la sua valida recensione.Ci dispiace apprendere che la sua camera avesse un odore sgradevole. Le nostre camere rispettano le misure standard di tutti i Novotel Europei.Prendiamo nota del consiglio sulla colazione, che offre, comunque, un'ampia varìetà di prodotti dolci e salati, nonchè frutta fresca di stagione.Ci auguriamo di non perdere la sua fiducia e l'aspettiamo per un nuovo soggiorno qui al Novotel Milano Malpensa.cordialmente

10/10 – Uitstekend

Rune

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

miguel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

BELABBAS

Reisde met familie
Negatief: Netheid
Sans plus.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Andrea Morandini- General Manager op 10 dec 2023
cher client,nous vous remercions pour votre commentaire.Nous sommes désolés d'avoir reçu une note aussi basse. Un commentaire sur ce qui n'a pas fonctionné nous aurait aidés à comprendre les problèmes rencontrés pendant votre séjour, afin que nous puissions les résoudre et ne pas les répéter.Nous faisons de notre mieux pour assurer le meilleur service à nos clients, et lorsque cela n'est pas le cas, nous ne pouvons que le regretter. Nous espérons que vous nous donnerez une autre chance et nous vous accueillerons à nouveau lors d'un prochain séjour.cordialement

6/10 – Redelijk

Glenn

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Andrea Morandini- General Manager op 10 dec 2023
dear guest,thank you for your review.We are sorry to read such a low rating. Please also leave us a comment in the future so that we can understand what the critical points were during your stay and be able to offer you excellent service.Our goal is the satisfaction of our guests and when this does not happen we are very sorry. We hope we can offer you the best for your next stay if you give us another chance.cordially

8/10 – Goed

Bianca

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Dirty room It was clear taps had not been cleaned Carpet not vacuumed Around base of toilet bowl never wiped. Staff friendly. Restaurant inhotel good.
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Richard, Sutton Coldfield

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a nice easy start and end to the holiday in a hotel which was well stocked in the breakfast room and gave good options and a pool to relax in. Fairly clean in the bedroom but nothing else to grumble about. I found the staff friendly and helpful. Would recommend as a 1 or 2 night stay max.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Theodore

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Just what we needed for a one night stopover.
1 nacht verbleven in september 2023